atheatos Δημοσ. Τετάρτη στις 04:49 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:49 μμ (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε τα μεγαλτερα κρυα ειναι 0C Είναι αρκετοί οι 0 βαθμοί σε λάστιχα που έχουν σχεδιαστεί να δουλεύουν μέχρι 7 βαθμούς. Χάνουν κάποιες από τις ιδιότητες τους κατά την διάρκεια του χειμώνα ,που δουλεύουν κοντά στο 0 και όταν πιάσουν οι ζέστες και υπερθερμανθούν, δεν θα συμπεριφέρονται το ίδιο. Χαρακτηριστικά, παρατηρείται απότομη φθορά της γόμας κατά την θερινή περίοδο μιας και το λάστιχο προσαρμόστηκε στην χρήση που έγινε το χειμώνα και δεν μπορεί πια να επανέλθει. Επισης η γόμα αρχίζει με την ζέστη να αλλάζει χρώμα και από μαύρο το λάστιχο ,να τείνει προς το γκρι. Με λίγα λόγια κάηκε ,θα λέγαμε το χειμώνα από τις χαμηλές θερμοκρασίες. Επεξ/σία Τετάρτη στις 04:50 μμ από atheatos 1
2MM Δημοσ. Τετάρτη στις 04:53 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:53 μμ 4 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Ρε φιλε μην με κοροιδευειες εγω μιλαω σοβαρα, δεν υπηρχε γριπ Αυτο καταλαβες? Οτι κοροιδευω εσενα? Αλλαζε τα καθε χρονο τοτε που λεει ο αλλος 😂🤣😂 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τετάρτη στις 04:54 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:54 μμ (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, atheatos είπε Είναι αρκετοί οι 0 βαθμοί σε λάστιχα που έχουν σχεδιαστεί να δουλεύουν μέχρι 7 βαθμούς θα ρωτησω την bridgestone 5 λεπτά πριν, atheatos είπε Χαρακτηριστικά, παρατηρείται απότομη φθορά της γόμας κατά την θερινή περίοδο μιας και το λάστιχο προσαρμόστηκε στην χρήση που έγινε το χειμώνα και δεν μπορεί πια να επανέλθει. Επισης η γόμα αρχίζει με την ζέστη να αλλάζει χρώμα και από μαύρο το λάστιχο ,να τείνει προς το γκρι. Με λίγα λόγια κάηκε ,θα λέγαμε το χειμώνα από τις χαμηλές θερμοκρασίες. πολυ περιεργο αυτο ιδιατερα σε τσιλ οδηγηση Επεξ/σία Τετάρτη στις 04:55 μμ από 11osmikrosmhtsos
atheatos Δημοσ. Τετάρτη στις 05:31 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:31 μμ (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε θα ρωτησω την bridgestone πολυ περιεργο αυτο ιδιατερα σε τσιλ οδηγηση Δεν ισχύει για όλα τα ελαστικά αυτό , αλλά στα περισσότερα καλοκαιρινά που έχουν κάπως σκληρή γόμα εξαρχής συμβαίνει να μην επανέρχονται το καλοκαίρι. Τα Michelin για παράδειγμα αν και καλοκαιρινά έχουν αρκετά μαλακή γόμα , που μπορεί να επανέλθει από τις απότομες αλλαγές θερμοκρασιών. Κάποια άλλα καλοκαιρινά δεν αντέχουν αυτό σοκ και από την συστολή - διαστολή των μορίων τους, χάνουν την συνοχή αργότερα όταν ζεσταίνονται αρκετά , όπως το καλοκαίρι. Δεν είναι τυχαίο που σε κάποιες χώρες αλλάζουν σε χειμερινά κατά την διάρκεια του χειμώνα. Εγω αυτό κάνω κάθε χειμώνα , βάζω τα χειμερινά και έχω τα καλοκαιρινά στην άκρη για το καλοκαίρι. Τελος πάντων , είμαστε εκτός θέματος του τοπικ και αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες μπορείς να ανοίξεις ένα άλλο τοπικ. Επεξ/σία Τετάρτη στις 05:37 μμ από atheatos
Ukforthemoment Δημοσ. Τετάρτη στις 05:42 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:42 μμ 10 λεπτά πριν, atheatos είπε Δεν ισχύει για όλα τα ελαστικά αυτό , αλλά στα περισσότερα καλοκαιρινά που έχουν κάπως σκληρή γόμα εξαρχής συμβαίνει να μην επανέρχονται το καλοκαίρι. Τα Michelin για παράδειγμα αν και καλοκαιρινά έχουν αρκετά μαλακή γόμα , που μπορεί να επανέλθει από τις απότομες αλλαγές θερμοκρασιών. Κάποια άλλα καλοκαιρινά δεν αντέχουν αυτό σοκ και από την συστολή - διαστολή των μορίων τους, χάνουν την συνοχή αργότερα όταν ζεσταίνονται αρκετά , όπως το καλοκαίρι. Δεν είναι τυχαίο που σε κάποιες χώρες αλλάζουν σε χειμερινά κατά την διάρκεια του χειμώνα. Εγω αυτό κάνω κάθε χειμώνα , βάζω τα χειμερινά και έχω τα καλοκαιρινά στην άκρη για το καλοκαίρι. Τελος πάντων , είμαστε εκτός θέματος του τοπικ και αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες μπορείς να ανοίξεις ένα άλλο τοπικ. Κάποιο λινκ για το σοκ κλπ;
katargedon Δημοσ. Τετάρτη στις 05:44 μμ Μέλος Δημοσ. Τετάρτη στις 05:44 μμ Σημασία έχει να βάζετε PAO...sorry συνήθεια...εγώ έχω βάλει και ακριβά Michelin και Pirelli και Bridgestone και Dunlop.Εδω και καιρο,εχω καταλήξει στα Hankook και δεν τα ξαναλλαζω.Ουτε γλιστράνε,ουτε τρώγονται γρηγορα,ουτε καρουμπαλα,ουτε να ξεραινονται,ουτε τιποτα. 1
atheatos Δημοσ. Τετάρτη στις 05:53 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:53 μμ 10 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Κάποιο λινκ για το σοκ κλπ; Δεν είναι επι το θέματος, αλλά το compound των καλοκαιρινών ελαστικών σκληραίνει κατά την διάρκεια του χειμώνα . Αυτό σημαίνει ότι συστέλλονται τα μόρια του. Που όμως κατά την διάρκεια τις οδηγήσεις αποκτούν μια σχετικά υψηλότερη θερμοκρασία , που όμως ξαναπέφτει όταν σταματήσει το αυτοκίνητο. Αν παρέμεναν συνέχεια σε σταθερή θερμοκρασία και δεν δέχονταν συνεχώς αυτές τις αυξομειώσεις (σοκ) κατά την διάρκεια της οδήγησης το χειμώνα , μπορεί τα πράγματα να ήταν καλύτερα το καλοκαίρι. Δεν θα κάτσω να σου αποδείξω, απλούς κανόνες φυσικής με λινκ, το μόνο που σκέφτομαι είναι , ότι θα θρηνήσουμε πολλά θύματα αυτό το καλοκαίρι στους δρόμους, μετά τον από αυτόν το χειμώνα που μας πέρασε. 3
Ukforthemoment Δημοσ. Τετάρτη στις 05:58 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:58 μμ 2 λεπτά πριν, atheatos είπε Δεν είναι επι το θέματος, αλλά το compound των καλοκαιρινών ελαστικών σκληραίνει κατά την διάρκεια του χειμώνα . Αυτό σημαίνει ότι συστέλλονται τα μόρια του. Που όμως κατά την διάρκεια τις οδηγήσεις αποκτούν μια σχετικά υψηλότερη θερμοκρασία , που όμως ξαναπέφτει όταν σταματήσει το αυτοκίνητο. Αν παρέμεναν συνέχεια σε σταθερή θερμοκρασία και δεν δέχονταν συνεχώς αυτές τις αυξομειώσεις (σοκ) κατά την διάρκεια της οδήγησης το χειμώνα , μπορεί τα πράγματα να ήταν καλύτερα το καλοκαίρι. Δεν θα κάτσω να σου αποδείξω, απλούς κανόνες φυσικής με λινκ, το μόνο που σκέφτομαι είναι , ότι θα θρηνήσουμε πολλά θύματα αυτό το καλοκαίρι στους δρόμους, μετά τον από αυτόν το χειμώνα που μας πέρασε. Τόσο βαρύς ήταν ο φετινός χειμώνας ; Το ξέρω ότι σκληραίνουν τον χειμώνα αλλά για το σοκ και ότι δεν επανέρχονται θα ήθελα το λινκ . 1
atheatos Δημοσ. Τετάρτη στις 06:33 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:33 μμ 21 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Τόσο βαρύς ήταν ο φετινός χειμώνας ; Το ξέρω ότι σκληραίνουν τον χειμώνα αλλά για το σοκ και ότι δεν επανέρχονται θα ήθελα το λινκ . Κάποια επανέρχονται, κάποια όχι.Εξαρτάται την γόμα. Στα Goodyear efficient grip που είχα δεν επανηρθε μετά από ένα ταξίδι που έκανα στις Άλπεις την άνοιξη. Anyway δεν είναι το φορτε το καλοκαιρινών τα χιόνια και το κρυο και καλό είναι να μην περιμένετε ότι μετά από αυτό τα λάστιχα θα είχαν την ίδια συμπεριφορά που είχαν πριν. Στις περισσότερες σοβαρές χώρες οι οδηγοί , τα αλλάζουν με χειμερινά και σε κάποιες είναι υποχρεωτική η χρήση τους. Δεν ασχολούνται να δουν τι συνέπειες θα έχει ένα καλοκαιρινό ελαστικό που οδηγήθηκε το χειμώνα. Αλλωστε το λέει το όνομα του. Summer tyre. Μόνο εμείς οι έξυπνοι κάνουμε και καλά οικονομία και οδηγούμε χειμώνα καλοκαίρι με το ίδιο λάστιχο. Ουτε all weather να ήτανε. Δεν γράφει πουθενά ότι η χρήση των καλοκαιρινών κάνει για τον χειμώνα και ούτε ο κατασκευαστής έχει προβλέψει την χρήση του σε χαμηλές θερμοκρασίες. Ισως κάποιοι κατασκευαστές να έχουν all weather compound , αλλά τα περισσότερα fuel efficiency λάστιχα που είναι συνήθως καλοκαιρινά , κάνουν οικονομία καυσίμου χρησιμοποιώντας σκληρότερη γόμα.
mike15 Δημοσ. Τετάρτη στις 07:05 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:05 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, atheatos είπε Τα λάστιχα που φοράς είναι καλοκαιρινά? Μηπως στα κρύα , το χειμώνα που μας πέρασε χρησιμοποίησες τα ίδια λάστιχα?Αν ναι , τότε φρόντισε να τα αλλάξεις το συντομότερο δυνατό. αυτο το κλισε το ξεχασα.τελικα για καθε προιον αυτοκινησης εχει ενα πιπερατο κλισε να πει ,που το κουβαλαει σε ολα τα τοπικ.ευτυχως που εχω καλη εικονικη μνημη και τα θυμαμαι ενα-ενα ολα.😁 2 ώρες πριν, 2MM είπε Τι αλλη κοτσανα θα διαβασουμε εδω μεσα ? Και δεν ειναι αθεατος , τα βλεπουμε αυτα που γραφει , μεχρι να μας τα βγαλει τα ματια Ασε να τον τρωνε οι αλλοι στην μαπα. Εμεις ευτυχως βρηκαμε την ησυχια μας 😎 μαλλον εμεις πρεπει να τον κανουμε αθεατο,εμεις τον βλεπουμε και πονανε τα ματια μας,οι αλλοι δεν ξερουν.τελικα εχει πιο πλακα ετσι για εμας.😉 2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε τα μεγαλτερα κρυα ειναι 0C μαρεσει που απαντας σοβαρα σαυτο.εισαι καινουριος και δεν ξερεις ποσες φορες τα εχει ξαναπει και τα καταπιε.τουλαχιστον για τα λαδια το καταλαβες και εσυ που τον πειραζες. 2 ώρες πριν, 2MM είπε Αμα τα πασαλειψεις με κανα βελτιωτικο χαμηλου ιξωδους θα τα σωσεις . Γιατι το βελτιωτικο χαμηλου ιξωδους εισχωρεί μεσα στο λαστιχο , και το καθαριζει κιολας. Θα λαμπουν. Προσοχη : Μη βαλεις κανα χοντρο ιξωδες, θα ειναι λες και πατησες λασπες. Αυτα για να μαθαινεις ΣΤΑΜΑΑΑΤΑ! 😂😂..οχι μην σταματας ,θελω κιαλλο.😛 2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Ρε φιλε μην με κοροιδευειες εγω μιλαω σοβαρα, δεν υπηρχε γριπ αφου ρε εισαι οδηγαρα,πες οτι γουσταρες που θυμηθηκες τα νιατα σου,ενιωσες λιγο αδρεναλινη.. 2 ώρες πριν, atheatos είπε Είναι αρκετοί οι 0 βαθμοί σε λάστιχα που έχουν σχεδιαστεί να δουλεύουν μέχρι 7 βαθμούς. Χάνουν κάποιες από τις ιδιότητες τους κατά την διάρκεια του χειμώνα ,που δουλεύουν κοντά στο 0 και όταν πιάσουν οι ζέστες και υπερθερμανθούν, δεν θα συμπεριφέρονται το ίδιο. Χαρακτηριστικά, παρατηρείται απότομη φθορά της γόμας κατά την θερινή περίοδο μιας και το λάστιχο προσαρμόστηκε στην χρήση που έγινε το χειμώνα και δεν μπορεί πια να επανέλθει. Επισης η γόμα αρχίζει με την ζέστη να αλλάζει χρώμα και από μαύρο το λάστιχο ,να τείνει προς το γκρι. Με λίγα λόγια κάηκε ,θα λέγαμε το χειμώνα από τις χαμηλές θερμοκρασίες. νομιζω οτι τα εχει σε pdf καπου σωσμενα..βαριεμαι να ψαξω αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι τα κανει copy-paste και τα ξαναγραφει...ιδιο κειμενο! 2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε θα ρωτησω την bridgestone πολυ περιεργο αυτο ιδιατερα σε τσιλ οδηγηση ..θα γελανε μαζι σου,μην τον ξεσυνεριζεσαι,δεν εχεις καταλαβει?? 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Τόσο βαρύς ήταν ο φετινός χειμώνας ; Το ξέρω ότι σκληραίνουν τον χειμώνα αλλά για το σοκ και ότι δεν επανέρχονται θα ήθελα το λινκ . εδω εχουμε παθει ΣΟΚ μαυτα που διαβαζουμε απο αυτον Επεξ/σία Τετάρτη στις 07:10 μμ από mike15 1
katargedon Δημοσ. Τετάρτη στις 07:42 μμ Μέλος Δημοσ. Τετάρτη στις 07:42 μμ Αν δεν ηρεμήσετε,θα ανεβάσω ποίηση και θα φαω ban για κανα μηνα 21 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ειχα τρομερα θετικη εμπειρια με αυτες https://www.liqui-moly.com/en/high-performance-gear-oil-gl4-sae-75w-90-p000233.html?srsltid=AfmBOoqhyBx1wAyE-75OhUhxfCf8aerqH9Z5ppT7IC-m6APTtkGTOYqx#4433 Αυτή τη βαλβολινη,μου την πρότειναν και άλλοι που την δοκίμασαν σε τουμπανιασμενα αυτοκίνητα και έμειναν πολυ ευχαριστημένοι.Ειναι τσιμπημένη η τιμή ομως.Οταν pao βόλτα απο τον Σπανο,να θυμηθώ να ρωτήσω.Εγω έβαλα τα Χριστούγεννα τις motul και είναι πολύ καλές. 1
2MM Δημοσ. Τετάρτη στις 10:05 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:05 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, katargedon είπε Εγω έβαλα τα Χριστούγεννα τις motul και είναι πολύ καλές Αν ειχε πολλά κρυα τα Χριστουγεννα, δεν βγαζουν καλοκαιρι. Να τις ξαναλλαξεις Επεξ/σία Τετάρτη στις 10:12 μμ από 2MM
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τετάρτη στις 10:57 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:57 μμ 3 ώρες πριν, mike15 είπε αφου ρε εισαι οδηγαρα,πες οτι γουσταρες που θυμηθηκες τα νιατα σου,ενιωσες λιγο αδρεναλινη χαχα οδηγαρα ΔΕΝ ειμαι, ενας τιμιος, αξιολογος οδηγος ειμαι με καλη αισθηση του οχηματος, εχω εμπειρια με καρτ αγωνιστικα αρκετα χρονια, αλλα τα παρατησα στην 1η λυκειου (για να μπορεσω να γινω διπλωματουχος), γενικα οταν πηγαινω για ενοικιαζόμενα (2 φορες τον χρονο και αν?) οι χρονοι μου ειναι στα ~3/10 πανω απο βαλκανιονικες, στην πιστα ομως που ξερω απο παιδακι 7 ετων με χιλιαδες γυρους. Σκεφτομουν να κατεβω με μια ομαδα στο 3ωρο endurance τωρα τον ιουνιο ποτε ειναι. Αλλα γενικα ξερεις τι γινεται και μιλαω ειλικρινα, μπορει την αισθηση να μην την χανεις ποτε, αλλα για να βρεις το peak performance σου πρεπει να γραψεις 100 γυρους ξανα σε μικρο χρονικο διαστημα. Στον δρομο ομως οπως εχω ξαναπει γινεσαι τεμπελης, δηλαδη αν οντως σε αυτη την κατασταση ημουν πληρως συγκεντρωμενος (που δεν ημουν) δε θα ειχα αντιδρασει αλλα θα ειχα προβλεψει και λαθος μου που δε το εκανα, αλλα βλεπεις δεν εχουμε καθε ωρα και καθε στιγμη το 100% του mental capacity μαζι μας φιλε mike. Θελω να σου πω τωρα που το σκεφτομαι με κρυο μυαλο βλεπω 3 εναλλακτικες που θα μπορουσα να ειχα κανει "διαβαζοντας" καλυτερα τις επικρατουσες συνθηκες, εκει ομως ημουν με την μουσικαρα μου με το ενα χερι εξω και λοιπα και λοιπα, ολα λαθη εντομεταξυ, out of character 1
atheatos Δημοσ. Τετάρτη στις 11:02 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:02 μμ Τελικά ακόμα και τα Michelin έχουν κάποιους τύπους ελαστικών που παθαίνουν compound cracking Note: Tires exposed to temperatures of 20 degrees F (-7 degrees C) or lower must be permitted to gradually return to temperatures of at least 40 degrees F (5 degrees C) for at least 24 hours before they are flexed in any manner, such as by adjusting inflation pressures, mounting them on wheels or using them to support, roll or drive a vehicle. Flexing of the specialized rubber compounds used in Max Performance Summer tires during cold-weather use can result in irreversible compound cracking. Compound cracking is not a warrantable condition because it occurs as the result of improper use or storage, tires exhibiting compound cracking must be replaced. https://www.tirerack.com/tires/michelin-pilot-sport-4s 3 ώρες πριν, katargedon είπε Αν δεν ηρεμήσετε,θα ανεβάσω ποίηση και θα φαω ban για κανα μηνα Αυτή τη βαλβολινη,μου την πρότειναν και άλλοι που την δοκίμασαν σε τουμπανιασμενα αυτοκίνητα και έμειναν πολυ ευχαριστημένοι.Ειναι τσιμπημένη η τιμή ομως.Οταν pao βόλτα απο τον Σπανο,να θυμηθώ να ρωτήσω.Εγω έβαλα τα Χριστούγεννα τις motul και είναι πολύ καλές. https://www.liqui-moly.com/en/fully-synthetic-hypoid-gear-oil-gl4-5-75w-90-p004272.html#1024 και εγώ LM βάζω την παραπάνω. Ως τώρα δεν συνάντησα ιδιαίτερο πρόβλημα.
2MM Δημοσ. Πέμπτη στις 02:27 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 02:27 πμ Αλλο οι ρωγμες που ΜΠΟΡΕΙ να παθει κατω απο -7 , και φαινονται με το ματι, κι αλλο οι κοτσανες που ελεγες πριν . Για δες τι ελεγες και τι γραφει το αρθρο Που εχει μια πιθανοτητα, οχι οτι θα συμβει σιγουρα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα