11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 08:29 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:29 πμ 9 ώρες πριν, atheatos είπε -7 degrees C ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
atheatos Δημοσ. Πέμπτη στις 09:01 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:01 πμ 27 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ 28 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Πριν γίνει το compound cracking σε τόση χαμηλή θερμοκρασία, γίνεται αυτό που περιέγραψα προηγουμένως . Το compound cracking είναι το τελευταίο στάδιο . Αν φτάσεις εκεί εννοείται ότι θα το καταλάβεις με την μια…. Πριν από αυτό το στάδιο σε θερμοκρασίες 0 περίπου έχει ήδη ξεκινήσει η αλλαγή στα μόρια του compound. 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 09:09 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:09 πμ 7 λεπτά πριν, atheatos είπε Πριν γίνει το compound cracking σε τόση χαμηλή θερμοκρασία, γίνεται αυτό που περιέγραψα προηγουμένως . Το compound cracking είναι το τελευταίο στάδιο . Αν φτάσεις εκεί εννοείται ότι θα το καταλάβεις με την μια…. Πριν από αυτό το στάδιο σε θερμοκρασίες 0 περίπου έχει ήδη ξεκινήσει η αλλαγή στα μόρια του compound. Μαλιστα αρα φταινε τα λαστιχα που ειναι cooked λες
atheatos Δημοσ. Πέμπτη στις 09:18 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:18 πμ (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Μαλιστα αρα φταινε τα λαστιχα που ειναι cooked λες Δεν ξερω. Μια υπόθεση κάνω βάση αυτού που περιέγραψες. Μου έχει συμβεί ( το αμάξι βγήκε και χτύπησε μπαριέρα) και πιστεύω ότι όφειλα να ενημερώσω. Οι πιθανότητες με τα όσα συνέβησαν το χειμώνα που μας πέρασε ( αραχωβα κτλ) είναι μεγάλες. Μπορεί να βλέπεις μηδέν στην ατμόσφαιρα αλλά σε κάποια σημεία του δρόμου που βρίσκονται σε σκιά κτλ. μπορεί η θερμοκρασία να είναι ακόμα χαμηλότερη. Επίσης σε συνδυασμό με το αλάτι που ρίχνουν στους δρόμους , εισχωρεί στις ρωγμές που ξεκινούν να δημιουργούνται στο compound του ελαστικού δίνοντας την χαριστική βολή. Δεν γίνεται μια και έξω το compound cracking . Απλα στους -7 είναι στην τελική του μορφή για τα καλοκαιρινά ελαστικά. Επεξ/σία Πέμπτη στις 09:21 πμ από atheatos 1 1
Ukforthemoment Δημοσ. Πέμπτη στις 10:01 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:01 πμ 23 λεπτά πριν, atheatos είπε Δεν ξερω. Μια υπόθεση κάνω βάση αυτού που περιέγραψες. Μου έχει συμβεί ( το αμάξι βγήκε και χτύπησε μπαριέρα) και πιστεύω ότι όφειλα να ενημερώσω. Οι πιθανότητες με τα όσα συνέβησαν το χειμώνα που μας πέρασε ( αραχωβα κτλ) είναι μεγάλες. Μπορεί να βλέπεις μηδέν στην ατμόσφαιρα αλλά σε κάποια σημεία του δρόμου που βρίσκονται σε σκιά κτλ. μπορεί η θερμοκρασία να είναι ακόμα χαμηλότερη. ξεχνάς μάλλον την θερμοκρασία που έχει το λάστιχο απο την κίνηση στο οδόστρωμα.Δεν παγώνει το λάστιχο μόλις μπεις στην σκιά,το σοκ που λέγαμε.Το κειμενάκι που έχεις βάλει πιο πίσω μιλάει για καλοκαιρινά λάστιχα επιδόσεων ( Extreme Performance Summer performance category tires ) ,αποθηκευση στους -7 ,να βάλεις αέρα,να τα ζαντάρεις ή να τα οδηγήσεις πριν φτάσει η θερμοκρασία τους στους 5° It is not recommended to drive on these types of tires at temperatures below 40 degrees F (5 degrees C). It is recommended these types of tires be stored indoors at temperatures maintained at above 20 degrees F (-7 degrees C) when not in use. Tires accidentally exposed to temperatures of 20 degrees F (-7 degrees C) or lower must be permitted to gradually return to temperatures of at least 40 degrees F (5 degrees C) for at least 24 hours before they are flexed by adjusting inflation pressures, mounting them on wheels, or using them to support, roll or drive a vehicle. In order to allow gradual, uniform and thorough increase in tire temperature, these types of tires should be protected from direct sources of intense heat as they warm up. Do not apply localized heat, blow heated air directly on them, nor place them near a heat source. Always inspect tires before use after storage periods. While compound cracking is not a warrantable condition because it occurs as the result of improper use or storage, tires exhibiting compound cracking must be replaced. https://www.tirerack.com/upgrade-garage/how-do-i-store-performance-summer-tires-in-cold-temperatures Μια ματιά που έριξα για το ποια λέει το site ότι ειναι Extreme Performance Summer performance λάστιχα μου μοιάζουν για πιστάδικα λάστιχα , semi slick ? https://www.tirerack.com/tires/tests/testDisplay.jsp?ttid=331&srsltid=AfmBOopyKdWPpOUY2t7th6aM66Jrt6jzMwY2rKMB8pdgieiCkF7s1Mzt 2
atheatos Δημοσ. Πέμπτη στις 11:15 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:15 πμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε ξεχνάς μάλλον την θερμοκρασία που έχει το λάστιχο απο την κίνηση στο οδόστρωμα.Δεν παγώνει το λάστιχο μόλις μπεις στην σκιά,το σοκ που λέγαμε.Το κειμενάκι που έχεις βάλει πιο πίσω μιλάει για καλοκαιρινά λάστιχα επιδόσεων ( Extreme Performance Summer performance category tires ) ,αποθηκευση στους -7 ,να βάλεις αέρα,να τα ζαντάρεις ή να τα οδηγήσεις πριν φτάσει η θερμοκρασία τους στους 5° It is not recommended to drive on these types of tires at temperatures below 40 degrees F (5 degrees C). It is recommended these types of tires be stored indoors at temperatures maintained at above 20 degrees F (-7 degrees C) when not in use. Tires accidentally exposed to temperatures of 20 degrees F (-7 degrees C) or lower must be permitted to gradually return to temperatures of at least 40 degrees F (5 degrees C) for at least 24 hours before they are flexed by adjusting inflation pressures, mounting them on wheels, or using them to support, roll or drive a vehicle. In order to allow gradual, uniform and thorough increase in tire temperature, these types of tires should be protected from direct sources of intense heat as they warm up. Do not apply localized heat, blow heated air directly on them, nor place them near a heat source. Always inspect tires before use after storage periods. While compound cracking is not a warrantable condition because it occurs as the result of improper use or storage, tires exhibiting compound cracking must be replaced. https://www.tirerack.com/upgrade-garage/how-do-i-store-performance-summer-tires-in-cold-temperatures Μια ματιά που έριξα για το ποια λέει το site ότι ειναι Extreme Performance Summer performance λάστιχα μου μοιάζουν για πιστάδικα λάστιχα , semi slick ? https://www.tirerack.com/tires/tests/testDisplay.jsp?ttid=331&srsltid=AfmBOopyKdWPpOUY2t7th6aM66Jrt6jzMwY2rKMB8pdgieiCkF7s1Mzt Ναι κάθε λάστιχο έχει διαφορετικό compound και η θερμοκρασία που γίνεται το cracking διαφέρει από λάστιχο σε λάστιχο. Δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι -7 για όλα τα λάστιχα και να θεωρήσουμε ότι επειδή δεν φτάσαμε εκεί είμαστε εντάξει. Μπορεί στο λάστιχο που είχα το ατύχημα το compound cracking temperature να ήταν στους 0 . Αυτό δεν παύει όμως να σημαίνει ότι τα καλοκαιρινά λάστιχα έχουν μεταβολές στο compound τους στις χαμηλές θερμοκρασίες. Στα περισσότερα καλοκαιρινά ελαστικά αναφέρεται ότι η συμπεριφορά τους κάτω από +7 βαθμούς αλλάζει. Δεν σημαίνει ότι κάτω από +7 έχουμε cracking αλλά από εκεί και έπειτα ανάλογα το compound του ελαστικού βρισκόμαστε σε κάποιο από στάδια της αλλαγής του compound. Anyway ο καθένας όπως το καταλαβαίνει. Αν νομίζει ότι επειδή δεν έπεσε κάτω από το 0 είναι όλα καλά και ρόδινα τότε δεν μένει παρά να έρθει το καλοκαίρι και να δει την συμπεριφορά του ελαστικού πως θα ανταποκρίνεται στις υψηλές θερμοκρασίες. Παντως είναι θετικό που έστω και με αυτό το παράδειγμα κάποιοι συνειδητοποίησαν ότι τα ελαστικά κάποιο λόγο έχουν, που λέγονται καλοκαιρινά και όχι all weather….. Επεξ/σία Πέμπτη στις 11:33 πμ από atheatos 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 11:40 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:40 πμ 25 λεπτά πριν, atheatos είπε και όχι all weather all weather γινεται σαπουνι στην ελληνικη καλοκαιρινη ζεστη
atheatos Δημοσ. Πέμπτη στις 11:51 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:51 πμ 11 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε all weather γινεται σαπουνι στην ελληνικη καλοκαιρινη ζεστη Εξαρταται το all weather και άλλες παραμέτρους που έχουν να κάνουν με την σύνθεση της γόμας του. Δεν είναι όλα ίδια όπως και όλα τα καλοκαιρινά δεν είναι ίδια. Ενα all weather με δείκτη ταχύτητας Υ και load rate υψηλό , που έχει χάραξη περισσότερο καλοκαιρινού ελαστικού δεν γίνεται σαπούνι . Μπορεί να μην συμπεριφέρεται το ίδιο με ένα καλοκαιρινό αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να πει κάποιος ότι βγαίνει εκτός των προδιαγραφών , όπως γίνεται με τα καλοκαιρινά στους πολύ κρύους χειμώνες. 1
mike15 Δημοσ. Πέμπτη στις 05:46 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:46 μμ 8 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Μαλιστα αρα φταινε τα λαστιχα που ειναι cooked λες το συνεχιζεις...😁 15 ώρες πριν, 2MM είπε Αλλο οι ρωγμες που ΜΠΟΡΕΙ να παθει κατω απο -7 , και φαινονται με το ματι, κι αλλο οι κοτσανες που ελεγες πριν . Για δες τι ελεγες και τι γραφει το αρθρο Που εχει μια πιθανοτητα, οχι οτι θα συμβει σιγουρα εχεις περασει στον κοσμο του ignore μου φαινεται,αδικα του απαντας σε πρωτο προσωπο. 18 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Στον δρομο ομως οπως εχω ξαναπει γινεσαι τεμπελης, δηλαδη αν οντως σε αυτη την κατασταση ημουν πληρως συγκεντρωμενος (που δεν ημουν) δε θα ειχα αντιδρασει αλλα θα ειχα προβλεψει και λαθος μου που δε το εκανα, αλλα βλεπεις δεν εχουμε καθε ωρα και καθε στιγμη το 100% του mental capacity μαζι μας φιλε mike. Θελω να σου πω τωρα που το σκεφτομαι με κρυο μυαλο βλεπω 3 εναλλακτικες που θα μπορουσα να ειχα κανει "διαβαζοντας" καλυτερα τις επικρατουσες συνθηκες, εκει ομως ημουν με την μουσικαρα μου με το ενα χερι εξω και λοιπα και λοιπα, ολα λαθη εντομεταξυ, out of character οτι αφηνεις σαφηνει..προσεχε την αλφα μονο ..ουτε γρατζουνια δεν θελω οταν την αγορασω😄 1
katargedon Δημοσ. Πέμπτη στις 07:52 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 07:52 μμ Εντομεταξυ εγώ είχα βγάλει μια πενταετία με λάστιχα kormoran 💀💀💀 αν δεν ειχαν πετάξει καρούμπαλα,ακόμα αυτα θα είχα 💀💀💀 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. χθες στις 11:33 πμ Δημοσ. χθες στις 11:33 πμ Ξαναπηγα σημερα στον τοπο και εστησα ματι, ολοι γλυστρανε... 15 ώρες πριν, katargedon είπε kormoran για κατι κορμοραν καταστραφηκε και η πιστα στο Αιγινιο 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα