11osmikrosmhtsos Δημοσ. Κυριακή στις 08:33 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:33 πμ 1 ώρα πριν, katargedon είπε Το Ισραήλ επιτίθεται στο Ιράν.Το Ιράν στο Ισραήλ.Δεν χρειάζεται όμως να ανησυχείτε γιατι ΕΓΩ πήγα χθες στον Άγιο Σπανο και σας ενημερώνω οτι έφερε καινούργια παρτίδα Motul. 60 ευρω το 5λιτρο Xmax. Όποιος ξέρει,ορμάει. Κατσε να δουμε μην τελικα χρειαστει να καιμε λαδι στον καυστηρα να ζεσταθουμε αυτο τον χειμωνα 2
2MM Δημοσ. Κυριακή στις 10:32 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:32 πμ (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, d4mage είπε Βεβαίως. https://www.sgs.com/el-gr Πρέπει να γνωρίζεις πως έχει και το ανάλογο κόστος έτσι; Εάν έχεις φράγκα έρχονται παίρνουν το δείγμα σου ή το πας εσύ τους ζητάς τι θέλεις να βρεις και σου στέλνουν τα αποτέσματα επίσημα υπογεγραμμένα με σφραγίδα. Φανταζομαι για μια πληρης αναλυση, του τι περιεχει ενα συγκεκριμένο λιπαντικο, θα ζητησουν 4ψηφιο νουμερο € Επεξ/σία Κυριακή στις 10:33 πμ από 2MM 1
atheatos Δημοσ. Κυριακή στις 11:23 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:23 πμ Στις 14/6/2025 στις 11:51 ΠΜ, d4mage είπε Για ένα τόσο απλό θέμα ολόκληρη ανάλυση. Ανοίγεις το Manual του αυτοκινήτου, διαβάζεις την προδιαγραφή και στην τελική δοκιμάζεις σε κάθε αλλαγή άλλη μάρκα εφόσον θες να δεις εάν υπάρχουν διαφορές. Σαν τι διαφορές να δεις, και τι σημαίνει η διαφορετική χρήση που κάνει ο καθένας εκτός από την μετακίνηση εντός - εκτός πόλης άντε και στο να οδηγεί κάποιος λίγο πιο νευρικά και γρήγορα. Τι θα γίνει δηλαδή θα κάψει το λάδι; Ένα συντηρημένο αυτοκίνητο ότι και να το βάλεις το ίδιο θα είναι, εκτός εάν πας και βάλεις κάτι πραγματικά κακό όχι από θέμα ετικέτας από θέμα του να μην περνάει iso, να μην έχει πιστοποιήσεις κυκλοφορίας κ.α Σε ποιον να πας και να τα πεις όλα αυτά. Εδώ υπάρχει κόσμος που έχει diesel με AdBLUE και δεν γνωρίζει τι είναι το VDA ISO 22241. Πάνε και βάζουν ότι να ναι. Ούτε ημερομηνίες υπολογίζουν, ούτε τίποτα και κάθεσαι εδώ μέσα να εξηγείς ορισμένα πράγματα και ο άλλος να σου λέει "ευχαριστώ για την εμπειρία σου με την Alfa Romeo άλλα είναι άσχετο αμάξι" Του έφερα ένα παράδειγμα τύπου εγώ στο δικό μου βάζω το τάδε λιπαντικό με την τάδε προδιαγραφή κι αν για ΧΨ λόγο δεν με καλύπει η τιμή πάω στο επόμενο ίδιας προδιαγραφής, σε φάση ας κάνει κάτι ανάλογο κι ας μην ακούει τους άλλους ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΑΖΙ και αυτός απάντησε το παραπάνω. ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ, του ανέφερα για την ανάλυση του λιπαντικού και μου έφερε παραδείγμα την κάρτα γραφικών. Σε συνεργείο να το πας μπορεί να βρεθεί ο μ@λ@κ@ς που θα σου βάλει όχι μόνο άλλη προδιαγραφή άλλα και μάρκα. Θα πληρώσεις για Castrol και θα πάρεις LIDL. Συμφωνω σε όσα γράφεις . Απλά να προσθέσω μια λεπτομέρεια για κάποια manual που γράφτηκαν πριν από κάποια χρόνια, όταν τα λάδια και οι βενζίνες δεν ήταν αυτά που είναι σήμερα. Η τεχνολογία εξελίσσεται, καινούργια λάδια και καύσιμα βγαίνουν και το manual πχ. που γράφτηκε 10 χρόνια πίσω , ίσως έχει κάποιες προδιαγραφές που ίσως, δεν υπάρχουν πια στο εμπόριο και έχουν αντικατασταθεί με άλλες νεότερες. Αν κάποια νεότερη προδιαγραφή είναι συμβατή με την παλαιότερη προδιαγραφή που αντικαθιστά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί το αντίστοιχο λάδι που την έχει. Δεν σημαίνει δηλαδή, ντέ και καλά πρεπει το λάδι να έχει ακριβώς την προδιαγραφή του manual ,που τώρα πια μπορεί να μην υπάρχει στο εμπόριο. Αυτο ισχύει όχι μόνο στα λάδια αλλά και σε άλλα ανταλλακτικά που βελτιώθηκαν μετά την έκδοση του τότε manual. Πχ. Μπουζί , πολλαπλασιαστές για το δικό μου έχουν βγει βελτιωμένες εκδόσεις που είναι συμαβατες με τον παλιό κωδικό του manual και ο κατασκευαστής χρησιμοποιεί στα καινούργια μοντέλα. Σαφώς είδα την βελτίωση και στο δικό μου αυτοκίνητο και δεν σκοπεύω να κάτσω να βρω ,ακριβώς τον κωδικό που έχει το manual που γράφτηκε πριν 20 χρόνια…
d4mage Δημοσ. Κυριακή στις 11:52 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:52 πμ 13 ώρες πριν, mike15 είπε δλδ. να πληρωσει μια εταιρεια πιστοποησεων για να επικυρωσει τις ηδη πιστοποιησεις που υπαρχουν πανω στο μπουκαλι?αυτη η διαδικασια γινεται εξαρχης απο τους κατασκευαστες με τους μπλεντερς.δεν εχει νοημα να ξαναγινει και να πληρωσει ο χρηστης.γιαυτο υπαρχουν πανω στο μπουκαλι,το εχουν πιστοποιησει ηδη οι κατασκευαστες,αυτο αγοραζεις. .οι αναλυσεις κκ.λ.π. δεν ενδιαφερουν κανεναν και δεν θα καταλαβει και τιποτα.αυτο που χρειαζεται ο μεσος χρηστης ειναι να παρει ενα εγκυρο λαδι και αυτο το βεβαιωνουν ολες οι εγκρισεις-πιστοποιησεις απο οργανισμους και μπλεντερς.. Προσπαθώ να σου εξηγήσω πως όταν κάποιος είναι καχύποπτος με τα πάντα ότι και να κάνει θα είναι πάντα με την καχυποψία. Όταν αγοράζεις ένα προϊόν από ένα κατάστημα που εμπιστεύεσαι, επάνω στο προϊόν υπάρχουν όλες οι επισημάνσεις κι κάποιος εξακολουθεί να είναι καχύποπτος τότε το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πληρώσει την ιδιωτική εταιρεία να ελέγξει εάν αυτό που το λένε είναι όντως αυτό. Εάν ένα λιπαντικό λέει πως είναι της τάδε προδιαγραφής και κάποιος ισχυρίζεται πως δεν είναι ο μόνος τρόπος να το εξακριβώσει είναι αυτός. Κάτι ακόμη που το ανέφερα και παραπάνω, εάν πας και αγοράσεις τα λάδια σου και τα πας να σου τα αλλάξουν εάν δεν είσαι εκεί μπροστά να δεις τι θα βάλουν ποτέ δεν θα ξέρεις, κι αν σου βάλουν φθηνά no name λάδια πάλι δεν θα καταλάβεις τίποτα. Δεν μιλάω σε ανακυκλώσιμα λιπαντικά άγνωστων εταιρείων χωρίς την παραμικρή προδιαγραφή που εκεί εκτός από το να σου κάψει λάδια μπορεί να σου κάψει το αμάξι γενικώς, μιλάω σε ένα λάδι λιγότερο αναγνωρίσιμο που ενδεχομένως να έχει και κάποια συνεργασία με το συνεργείο που πας, να το δουλεύει ποσοτικά να το παίρνει και μια μια επιπλέον έκπτωση να τηρεί όλες τις προδιαγραφές και να είναι εγκεκριμένο στο να κυκλοφορεί. Ε, αυτό το λάδι δεν πρόκειται να το καταλάβεις ποτέ. Εάν πας και πάρεις ένα Castrol για παράδειγμα και στο ράφι σκεφτείς που παρασκευάζεται και αν είναι προφίλ B ε τελείωσε το παιχνίδι δεν θα ηρεμήσεις ποτέ.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Κυριακή στις 05:47 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 05:47 μμ οι προδιαγραφες δεν σου λενε παντα πως το αμαξι να κρατησει το μεγιστο, σου λενε απλως τι θελει ο κατασκευαστης. Εγω μπορει να θελω 1εκ χιλιομετρα οποτε θα πραξω αναλογα 2
mike15 Δημοσ. Κυριακή στις 08:06 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:06 μμ (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, d4mage είπε Προσπαθώ να σου εξηγήσω πως όταν κάποιος είναι καχύποπτος με τα πάντα ότι και να κάνει θα είναι πάντα με την καχυποψία. Όταν αγοράζεις ένα προϊόν από ένα κατάστημα που εμπιστεύεσαι, επάνω στο προϊόν υπάρχουν όλες οι επισημάνσεις κι κάποιος εξακολουθεί να είναι καχύποπτος τότε το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πληρώσει την ιδιωτική εταιρεία να ελέγξει εάν αυτό που το λένε είναι όντως αυτό. Εάν ένα λιπαντικό λέει πως είναι της τάδε προδιαγραφής και κάποιος ισχυρίζεται πως δεν είναι ο μόνος τρόπος να το εξακριβώσει είναι αυτός. Κάτι ακόμη που το ανέφερα και παραπάνω, εάν πας και αγοράσεις τα λάδια σου και τα πας να σου τα αλλάξουν εάν δεν είσαι εκεί μπροστά να δεις τι θα βάλουν ποτέ δεν θα ξέρεις, κι αν σου βάλουν φθηνά no name λάδια πάλι δεν θα καταλάβεις τίποτα. Δεν μιλάω σε ανακυκλώσιμα λιπαντικά άγνωστων εταιρείων χωρίς την παραμικρή προδιαγραφή που εκεί εκτός από το να σου κάψει λάδια μπορεί να σου κάψει το αμάξι γενικώς, μιλάω σε ένα λάδι λιγότερο αναγνωρίσιμο που ενδεχομένως να έχει και κάποια συνεργασία με το συνεργείο που πας, να το δουλεύει ποσοτικά να το παίρνει και μια μια επιπλέον έκπτωση να τηρεί όλες τις προδιαγραφές και να είναι εγκεκριμένο στο να κυκλοφορεί. Ε, αυτό το λάδι δεν πρόκειται να το καταλάβεις ποτέ. Εάν πας και πάρεις ένα Castrol για παράδειγμα και στο ράφι σκεφτείς που παρασκευάζεται και αν είναι προφίλ B ε τελείωσε το παιχνίδι δεν θα ηρεμήσεις ποτέ. δεν διαφωνω σαυτα που λες για τις προδιαγραφες.ομως .εγω εγραψα για αυτο που λες οτι 22 ώρες πριν, atheatos είπε ότι και να το βάλεις το ίδιο θα είναι και ολα αυτα που λες μετα ,απαντουν σε εσενα οτι οχι δεν ειναι.και η χρηση παιζει ,και το μαιμου παιζει, και αλλα πολλα που μαρτυρουν οτι δεν ειναι ιδια ολα τα λαδια.ο κατασκευαστης προτεινει ενα ιξωδες και μερικες φορες και μαρκα.ομως αναφερεται γενικα,σε μια νορμαλ χρηση για ολους.εαν εσυ το σκιζεις καθημερινα ,η ' οπως λες εισαι συνεχεια σε κινηση,η' ζεις σε βουνο που κανεις αναβαση χρειαζεσαι κατι πιο ψαγμενο σε αντοχη φιλμ η' σε προστασια απο ενα κοινο λαδι,που οδηγει ενας νορμαλ οδηγος που παει οπως ο μητσος. 😁 στην χωρα μας με τις θερμοκρασιες να ανεβαινουν την σκονη απο κατω μπολικη,το νεφος και ολα αυτα τα ρυπαντικα που επιβαρυνουν τον κινητηρα η επιλογη ενος καλυτερου ποιοτικοτερου λαδιου ,ναι,αυτο και μονο μπορει να σου καθυστερησει την φθορα. ο φιλος που μπηκε εδω ,οπως μπαινουν πολλοι ρωτανε επειδη μπορει να παρατηρουν κατι στο λαδι η' τον κινητηρα τους και ανησυχουν μηπως κανουν την καλυτερη επιλογη.γιατι? μα γιατι οι κατασκευαστες μας εχουν κανει καχυποπτους με τις βλακειες που μας προτεινουν...25.000 χιλ αλλαγη, 0-20 ιξωδες για οικονομια,αντιψυκτικο lifetime,βαλβολινες και υγρα ταχυτητων lifetime..δεν μπορεις να την πεις σε εναν οδηγο γιατι θελει το καλυτερο λαδι για το οχημα του.και φυσικα ολα τα λαδια δεν ειναι τα ιδια.και φυσικα την απαντηση δεν θα την δωσει η αντιπροσωπεια ,γιαυτο ψαχνει γνωμες. εαν ηταν ετσι ολοι θα βαζαμε ενα λαδι οπως λες,γιατι να μην διαλεξω αφου ειναι ολα τα ιδια το φθηοτερο π.χ ενα castrol magnatec ? δεν ειναι ομως ετσι,εγω δεν θα το εβαζα με τιποτα και οποιος το εβαλε και μετα πηγε σε αλλο καταλαβαινει την διαφορα.αρα δεν ειναι ολα το ιδιο εστω και για την ιδια χρηση. τωρα για το αλλο που λες ,στο προκειμενο ομως λαδι ,μανολ,δεν τιθεται θεμα .λενε ψεματα και ειναι ευρεως γνωστο στον κοσμο οσων ασχολουνται με τα λαδια. δες εδω: https://bobistheoilguy.com/forums/threads/mannol-legend-0w30-legit.384002/ https://bobistheoilguy.com/forums/threads/would-you-continue-using-mannol.387135/ υ.γ. για τα καστρολ το γραφω συνεχεια,μονο απο αγγλια η' γερμανια,εδω τρωνε μπανανες. 16 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε οι προδιαγραφες δεν σου λενε παντα πως το αμαξι να κρατησει το μεγιστο, σου λενε απλως τι θελει ο κατασκευαστης. Εγω μπορει να θελω 1εκ χιλιομετρα οποτε θα πραξω αναλογα ακριβως,οι προδιαγραφες δινουν το μινιμουμ.ναι χρειαζονται οι προδιαγραφες για να σου δωσουν ενα στιγμα που να κινηθεις,δεν σημαινει οτι ολα τα λαδια που εχουν μια προδιαγραφη ειναι καλυτερα απο ενα αλλο που δεν εχει.απλα πρεπει να διπλοτσεκαρουμε αυτο που δεν εχει απο που ειναι και τι ποιοτητας ειναι.φυσικα δεν πληρωνεις για να το μαθεις,υπαρχει διασπαρτη γνωση πλεον απο χρηστες και ειδικους που μας πληροφορουν. τα redline,amsoil,motul 300v ειναι λαδια χωρις προδιαγραφες,τουλαχιστον καποια απο αυτα,ομως αυτα ξεπερνουν τις προδιαγραφες των κατακευαστων.π.χ. το motul 300v εχει περισοτερους εστερες και λιγοτερα αντιρυπαντικα απο οσα προβλεπουν οι απαιτησεις των οργανισμων για να δωσουν πιστοποιησεις και εγκρισεις. δεν θα το συγκρινουμε με το μανολ που πουλαει μεταξωτες κορδελες. Επεξ/σία Δευτέρα στις 10:09 πμ από mike15
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Δευτέρα στις 06:55 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:55 πμ 10 ώρες πριν, mike15 είπε μανολ MAN ALL 1
mike15 Δημοσ. Δευτέρα στις 07:43 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:43 πμ 48 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε MAN ALL MAN (U) ALL 1
mike15 Δημοσ. Δευτέρα στις 10:07 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:07 πμ Στις 14/6/2025 στις 3:44 ΜΜ, majunior είπε Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο κάνει 200 km το χρόνο κάθε πότε αλλάζεις λάδια; Στο 24μηνο; εξαρταται το αυτοκινητο και την κατασταση του κινητηρα.σε γενικες γραμμες ολα τα αυτοκινητα τωρα εχουν 2 χρονια προγραμματισμενο σερβις λαδιων.οποτε σε γενικες γραμμες ναι αλλα εξαρταται απο πολλους παραγοντες. εαν εχεις ενα αυτοκινητο που καιει λαδια,οχι.εαν εχεις αυτοκινητο που εχει θεμα με καδενα κ.λ.π. τοτε οχι.εαν εχεις αμμεσου ψεκασμου παλι οχι. οπως και να εχει μπορεις να το κρατησεις 2 χρονια γενικα εαν τηρησεις 2 πολυ σοβαρους κανονες: - να βαλεις ενα καλο συνθετικο λαδι,οχι φθηνο επειδη κανεις 200χιλ. - αυτα τα 200χιλ τον χρονο να τα κανεις ολα σε ταξιδια που θα ζεσταθει το λαδι τερμα,οχι δλδ. σε μικρες αποστασεις και οχι πολη.η' 1 φορα τον μηνα ενα ταξιδι 40 χιλιομετρων,οκ βγαινει τα διπλασια τον χρονο, ειναι αρκετο αλλα χωρις να σταματησεις καπου .
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Δευτέρα στις 10:27 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:27 πμ και εγω στα 2 χρονια παω με 1500km/y 1
mike15 Δημοσ. Δευτέρα στις 10:33 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:33 πμ 23 ώρες πριν, 2MM είπε Φανταζομαι για μια πληρης αναλυση, του τι περιεχει ενα συγκεκριμένο λιπαντικο, θα ζητησουν 4ψηφιο νουμερο € το ποσο που πληρωνουν οι μπλεντερς για να βαλουν στο λαδι τους τις εγκρισεις των κατασκευαστων,επομενως να καλυψουν τις προδιαγραφες και τις απαιτησεις μετα απο αναλυσεις και μετρησεις ειναι τετραψηφιο αναλογα την εγκριση και τον κατασκευαστη,καπου στις 5.000 ηταν για μια γερμανικη. 1
majunior Δημοσ. Δευτέρα στις 11:16 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 11:16 πμ 1 ώρα πριν, mike15 είπε εξαρταται το αυτοκινητο και την κατασταση του κινητηρα.σε γενικες γραμμες ολα τα αυτοκινητα τωρα εχουν 2 χρονια προγραμματισμενο σερβις λαδιων.οποτε σε γενικες γραμμες ναι αλλα εξαρταται απο πολλους παραγοντες. εαν εχεις ενα αυτοκινητο που καιει λαδια,οχι.εαν εχεις αυτοκινητο που εχει θεμα με καδενα κ.λ.π. τοτε οχι.εαν εχεις αμμεσου ψεκασμου παλι οχι. οπως και να εχει μπορεις να το κρατησεις 2 χρονια γενικα εαν τηρησεις 2 πολυ σοβαρους κανονες: - να βαλεις ενα καλο συνθετικο λαδι,οχι φθηνο επειδη κανεις 200χιλ. - αυτα τα 200χιλ τον χρονο να τα κανεις ολα σε ταξιδια που θα ζεσταθει το λαδι τερμα,οχι δλδ. σε μικρες αποστασεις και οχι πολη.η' 1 φορα τον μηνα ενα ταξιδι 40 χιλιομετρων,οκ βγαινει τα διπλασια τον χρονο, ειναι αρκετο αλλα χωρις να σταματησεις καπου . Το λάδι είναι το BMW Twin Power LL01 5w30 ή 0w30. Ο κινητήρας έχει 40k km. 1
mike15 Δημοσ. Δευτέρα στις 11:50 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 11:50 πμ (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, majunior είπε Το λάδι είναι το BMW Twin Power LL01 5w30 ή 0w30. Ο κινητήρας έχει 40k km. που το βρισκεις το BMW Twin Power LL01 ? στην ελλαδα και ευρωπη πλην αγγλιας κυκλοφορει μονο το LL04. εαν ειναι παραγωγης πριν το 2024 ειναι shell και ειναι πολυ καλο αν και εμενα δεν μου εκατσε καλα .εαν ειναι μετα το 2024 ειναι castrol,εκτος εαν ειχαν ακομα αποθεμα απο το παλιο.παντως ειναι καλα λαδια και τα 2 γιατι εχουν αναλυθει σε αμερικανικα φορουμ ειδικα το LL01, δεν ειναι ιδια με τα αντιστοιχα 5-30 η' 0-30 των εταιρειων ,ειναι custom made bmw με πιο ανθεκτικα προσθετα και ενα πιο ισχυρο φιλμ στο 3.6.το 0-30 ειναι full συνθετικο. επειδη εχεις BMW καλυτερα σε ενα χρονο η αλλαγη.αν το αγοραζεις ακριβα ,γιατι το πουλανε ακριβα ,εκτος εκπτωτικων προσφορων που και που καποιοι,αγορασε ενα φθηνοτερο και εξισου καλο ,με το 5-30.βαλε ενα fuchs ας πουμε. εαν θελεις 0-30 ,καλυτερο για τετοια χρηση , εκει ειναι σχεδον ιδια σε τιμη ,ακριβα ολα ,οποτε βαζε αυτο της μαμας,η΄ενα motul max,motul 0-30 efe xclean mobil 0-40. Επεξ/σία Δευτέρα στις 11:50 πμ από mike15
2MM Δημοσ. Δευτέρα στις 01:14 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:14 μμ 1 ώρα πριν, mike15 είπε εαν ειναι παραγωγης πριν το 2024 ειναι shell και ειναι πολυ καλο αν και εμενα δεν μου εκατσε καλα .εαν ειναι μετα το 2024 ειναι castrol,εκτος εαν ειχαν ακομα αποθεμα απο το παλιο.παντως ειναι καλα λαδια και τα 2 γιατι εχουν αναλυθει σε αμερικανικα φορουμ ειδικα το LL01, δεν ειναι ιδια με τα αντιστοιχα 5-30 η' 0-30 των εταιρειων ,ειναι custom made bmw με πιο ανθεκτικα προσθετα και ενα πιο ισχυρο φιλμ στο 3.6.το 0-30 ειναι full συνθετικο. Απο οσο ξερω στην Αμερικη εγινε συνεργασια με την Castrol. Στην Eυρωπη συνεχιζουν ακομα με την Shell
majunior Δημοσ. Δευτέρα στις 01:20 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:20 μμ 1 ώρα πριν, mike15 είπε που το βρισκεις το BMW Twin Power LL01 ? στην ελλαδα και ευρωπη πλην αγγλιας κυκλοφορει μονο το LL04. εαν ειναι παραγωγης πριν το 2024 ειναι shell και ειναι πολυ καλο αν και εμενα δεν μου εκατσε καλα .εαν ειναι μετα το 2024 ειναι castrol,εκτος εαν ειχαν ακομα αποθεμα απο το παλιο.παντως ειναι καλα λαδια και τα 2 γιατι εχουν αναλυθει σε αμερικανικα φορουμ ειδικα το LL01, δεν ειναι ιδια με τα αντιστοιχα 5-30 η' 0-30 των εταιρειων ,ειναι custom made bmw με πιο ανθεκτικα προσθετα και ενα πιο ισχυρο φιλμ στο 3.6.το 0-30 ειναι full συνθετικο. επειδη εχεις BMW καλυτερα σε ενα χρονο η αλλαγη.αν το αγοραζεις ακριβα ,γιατι το πουλανε ακριβα ,εκτος εκπτωτικων προσφορων που και που καποιοι,αγορασε ενα φθηνοτερο και εξισου καλο ,με το 5-30.βαλε ενα fuchs ας πουμε. εαν θελεις 0-30 ,καλυτερο για τετοια χρηση , εκει ειναι σχεδον ιδια σε τιμη ,ακριβα ολα ,οποτε βαζε αυτο της μαμας,η΄ενα motul max,motul 0-30 efe xclean mobil 0-40. Από μνήμης θυμάμαι ότι ήταν LL01. Νομίζω από κάποια στιγμή και μετά το άλλαξε η BMW από 5w30 σε 0w30 οπότε ίσως έχει αλλάξει και ο κωδικός.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα