cmaniac Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Το καθαριστικό γενικά μπορεί να μεγαλώσει προβλήματα. Επίσης, ήθελα να ξερα, πόσα ταυτόχρονα account χωράνε στο forum. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 38 λεπτά πριν, NikosRocknRolla είπε Όχι ε; Δεν θα μείνουν υπολείμματα; Το έκανα άλλες 2 φορές διότι είχα αλλάξει μάρκα. ισα ισα τα υπολειμματα απο το καθαριστικο να φοβασαι 2
2MM Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, NikosRocknRolla είπε Όχι ε; Δεν θα μείνουν υπολείμματα; Το έκανα άλλες 2 φορές διότι είχα αλλάξει μάρκα. Flush ειχες βαλει ? Οταν θες να μην μεινει κανενα υπολειμμα απο το προηγουμενο λαδι , βαζεις 2 λιτρα απο το καινουριο λαδι , το αφηνεις να δουλεψει στο ρελαντι 10 λεπτα και το αδειαζεις κι αυτο . Ή κανεις μια γρηγορη αλλαγη (αυτο κοστιζει παραπανω ομως) Τα καθαριστικα οπως το engine flush , μεγαλυτερη ζημια κανουν , οπως ειπανε και τα παιδια απο πανω Επεξ/σία 12 Μαρτίου από 2MM 1
NikosRocknRolla Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 1 ώρα πριν, cmaniac είπε Το καθαριστικό γενικά μπορεί να μεγαλώσει προβλήματα. Επίσης, ήθελα να ξερα, πόσα ταυτόχρονα account χωράνε στο forum. 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ισα ισα τα υπολειμματα απο το καθαριστικο να φοβασαι 1 ώρα πριν, 2MM είπε Flush ειχες βαλει ? Οταν θες να μην μεινει κανενα υπολειμμα απο το προηγουμενο λαδι , βαζεις 2 λιτρα απο το καινουριο λαδι , το αφηνεις να δουλεψει στο ρελαντι 10 λεπτα και το αδειαζεις κι αυτο . Ή κανεις μια γρηγορη αλλαγη (αυτο κοστιζει παραπανω ομως) Τα καθαριστικα οπως το engine flush , μεγαλυτερη ζημια κανουν , οπως ειπανε και τα παιδια απο πανω Μπράβο μου εξαιρετικός είμαι 😬😅 Το liqui moly motor clean είχα βάλει όχι το flush. https://www.skroutz.gr/s/13515131/Motor-Clean-Prostheto-Ladiou-500ml.html Μετά ναι η λύση είναι αυτή αν και πιο κοστοβορα αλλά θα είμαι τουλάχιστον ήσυχος πως ξεμπερδεψα κάπως. Μία αλλαγή με το νέο.λαδι να δουλέψει καμία 100-200 χιλιόμετρα
Klausx Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Αρκετές και διάφορες απόψεις αλλά με το τι λένε στο google δεν βγάζεις άκρη εύκολα και στο τέλος θα πας σε πολύ ακριβά λάδια χωρίς λόγο για απλό αυτοκίνητο... καλύτερα ο καθένας να πει την προσωπική του εμπειρία. Για εμένα οι συχνές αλλαγές τουλάχιστον κάθε χρόνο ή 7,000 χλμ ή 10,000 σε εθνική χωρίς κίνηση και όχι Κηφισό... είναι το βασικότερο για την υγεία του κινητήρα. Φυσικά να γίνεται από σωστό μηχανικό που θα βάζει λάδι στο φίλτρο πριν το βιδώσει, πάντα καινούρια ροδέλα στην τάπα και σωστό σφίξιμο. Total Quart 7000 10w40 50,000 χλμ χωρίς θέματα σε αυτοκίνητο 30ετιας. Mobil super 10w40 semi synth και όχι (super-premium προσοχή εκεί) δοκιμασμένο πάνω από 18 χρόνια χωρίς θέματα. Πρόσθετα στον κινητήρα δεν θα έβαζα ποτέ ενώ δεν έχει πρόβλημα / καίει λάδια κτλ. Πρόσθετα σε σασμάν έχω δοκιμάσει το γνωστό Motorkote σε 30ετιας όχημα που ανέβαζε θερμοκρασία με αποτέλεσμα να σφίγγει το πετάλι (χτένια πιθανόν) και εδώ και 1 χρόνο είναι οκ, δίσκο/πλατο σετ είχε αλλάξει πριν 20,000 και δεν έγινε αλλαγή στις βαλβολίνες όπως είχα ζητήσει....
arxontas2323 Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 13 λεπτά πριν, Klausx είπε Πρόσθετα στον κινητήρα δεν θα έβαζα ποτέ ενώ δεν έχει πρόβλημα / καίει λάδια κτλ. Θα συμφωνήσω… από την στιγμή που δεν έχεις κάποια ένδειξη δεν χρειάζεται να βάλεις πρόσθετα… μπορεί κάποιος να βάλει ένα ενισχυτικό λαδιού όταν ξέρει ότι τα λάδια που έχει βάλει ή του έχουν βάλει είναι μάπα… έτσι έκανα εγώ σ ένα φορτηγάκι που έχουμε leasing…ξέρω ότι μου βάζουν μάπα λάδια…χτυπουσε το καημένο κάθε πρωί…του έβαλα ένα ενισχυτικό και ηρέμησε… 2
katargedon Δημοσ. 13 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου Στις 9/3/2025 στις 10:50 ΠΜ, mike15 είπε την valvoline γιατι την αναφερεις σαν ελληνικη? αμερικανικη ειναι καμμια σχεση.cyclon, Τα πρωτα σταδια επεξεργασιας των valvoline για την Ευρωπη,γινονται στα διυλιστήρια Ασπροπυργου(white tower 🤘),απο εκει φευγει το μιγμα για Ολλανδια,εκει γινεται το τελικο ραφιναρισμα,η εμφιαλωση και η διανομή.Οποτε,ναι,τα λες και λιγο Ελληνικα 😁 Στις 9/3/2025 στις 10:50 ΠΜ, mike15 είπε μια εταιρεια σαν την μομπιλ που εχει δικο της εργαστηριο και εταιρεια ,Infineum ,μαζι με την shell, Οι φήμες λένε οτι την ιδιοκτησια της infineum την εχει πλέον μονο η shell.Θα προσπαθησω να μαθω λεπτομέρειες. Στις 10/3/2025 στις 4:52 ΜΜ, atheatos είπε Σκέφτομαι σοβαρά τα MOBIL SUPER 3000 Formula D1 5W-30. Έχετε κάτι να μου πείτε για τα συγκεκριμένα λάδια? Ειναι κλασσικό λαδι κατηγορίας dexos1,gen3. Αυτη η κατηγορία ειναι για μενα η χρυση τομη αναμεσα σε προστασια και οικονομια.Εχουν λιγο μειωμενο zddp για να πιανουν πελατες απο mid και low saps αλλα για αντισταθμισμα εχουν μεσα μολυβδαινιο και τιτανιο(απο 30 εως 50 ppm).Παιζουν hths απο 2,9 εως 3,3.Καποια λαδια της κατηγοριας,αν θες να συγκρινεις,ειναι το Liqui Moly asia america,το Total quartz future fgc,το Motul eco-lite,το Valvoline SynPower D1,δεν θυμάμαι άλλα τώρα.Ειναι καλά λάδια,τα λιγουρευομαι και εγω. 1
NikosRocknRolla Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 10 ώρες πριν, arxontas2323 είπε Θα συμφωνήσω… από την στιγμή που δεν έχεις κάποια ένδειξη δεν χρειάζεται να βάλεις πρόσθετα… μπορεί κάποιος να βάλει ένα ενισχυτικό λαδιού όταν ξέρει ότι τα λάδια που έχει βάλει ή του έχουν βάλει είναι μάπα… έτσι έκανα εγώ σ ένα φορτηγάκι που έχουμε leasing…ξέρω ότι μου βάζουν μάπα λάδια…χτυπουσε το καημένο κάθε πρωί…του έβαλα ένα ενισχυτικό και ηρέμησε… 10 ώρες πριν, Klausx είπε Αρκετές και διάφορες απόψεις αλλά με το τι λένε στο google δεν βγάζεις άκρη εύκολα και στο τέλος θα πας σε πολύ ακριβά λάδια χωρίς λόγο για απλό αυτοκίνητο... καλύτερα ο καθένας να πει την προσωπική του εμπειρία. Για εμένα οι συχνές αλλαγές τουλάχιστον κάθε χρόνο ή 7,000 χλμ ή 10,000 σε εθνική χωρίς κίνηση και όχι Κηφισό... είναι το βασικότερο για την υγεία του κινητήρα. Φυσικά να γίνεται από σωστό μηχανικό που θα βάζει λάδι στο φίλτρο πριν το βιδώσει, πάντα καινούρια ροδέλα στην τάπα και σωστό σφίξιμο. Total Quart 7000 10w40 50,000 χλμ χωρίς θέματα σε αυτοκίνητο 30ετιας. Mobil super 10w40 semi synth και όχι (super-premium προσοχή εκεί) δοκιμασμένο πάνω από 18 χρόνια χωρίς θέματα. Πρόσθετα στον κινητήρα δεν θα έβαζα ποτέ ενώ δεν έχει πρόβλημα / καίει λάδια κτλ. Πρόσθετα σε σασμάν έχω δοκιμάσει το γνωστό Motorkote σε 30ετιας όχημα που ανέβαζε θερμοκρασία με αποτέλεσμα να σφίγγει το πετάλι (χτένια πιθανόν) και εδώ και 1 χρόνο είναι οκ, δίσκο/πλατο σετ είχε αλλάξει πριν 20,000 και δεν έγινε αλλαγή στις βαλβολίνες όπως είχα ζητήσει.... Καλημέρα! Τα total τα είχα δοκιμάσει και εγώ στο παρελθόν αλλά δεν με εξεπληξαν η αλήθεια είναι. Συγνώμη αν δεν έγινα σαφής. Αλλά ναι μου τσιμπάει λάδι για αυτό θέλω να πάω σε πιο χοντρό και για αυτό σκεφτόμουν και ένα πρόσθετο είναι η αλήθεια.
arxontas2323 Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 1 ώρα πριν, NikosRocknRolla είπε Αλλά ναι μου τσιμπάει λάδι για αυτό θέλω να πάω σε πιο χοντρό και για αυτό σκεφτόμουν και ένα πρόσθετο είναι η αλήθεια. τι τυπο λαδιου βαζεις;δεν εχω παρακολουθησει καθολου τι εχεις γραψει μπορεις να βαλεις ενα ενισχυτικο λαδιου
NikosRocknRolla Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε τι τυπο λαδιου βαζεις;δεν εχω παρακολουθησει καθολου τι εχεις γραψει μπορεις να βαλεις ενα ενισχυτικο λαδιου 5-30 βαζω στο αυτοκίνητο. Και έλεγα τώρα να πάω σε 5-40 μαζί με το motor oil saver! Σας τα έκανα τσουρέκια εν τω μεταξύ με το ''θέμα'' μου! 😬
arxontas2323 Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου Μόλις τώρα, NikosRocknRolla είπε 5-30 βαζω στο αυτοκίνητο. Και έλεγα τώρα να πάω σε 5-40 μαζί με το motor oil saver! Σας τα έκανα τσουρέκια εν τω μεταξύ με το ''θέμα'' μου! 😬 αποψη μου ειναι να παραμεινεις στα 5w30 και να μην πας σε 5w40. βαλε ενα ενισχυτικο λαδιου...εγω βαζω το mag1 oil treatment στο φορτηγακι(courier 2023 μοντέλο) 2
Klausx Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 7 ώρες πριν, NikosRocknRolla είπε Καλημέρα! Τα total τα είχα δοκιμάσει και εγώ στο παρελθόν αλλά δεν με εξεπληξαν η αλήθεια είναι. Συγνώμη αν δεν έγινα σαφής. Αλλά ναι μου τσιμπάει λάδι για αυτό θέλω να πάω σε πιο χοντρό και για αυτό σκεφτόμουν και ένα πρόσθετο είναι η αλήθεια. Τα καλά πρόσθετα είναι ακριβά, βλέπε Bardahl Plasma LXR Oil Booster. Αν δεν συμπληρώνεις πάνω από 1 λίτρο στα 10,000 χλμ δεν αξίζει να ασχοληθείς. Αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβιδων και έλεγχο αν έχεις διαρροές από κάπου. 1
atheatos Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, NikosRocknRolla είπε Καλημέρα! Τα total τα είχα δοκιμάσει και εγώ στο παρελθόν αλλά δεν με εξεπληξαν η αλήθεια είναι. Συγνώμη αν δεν έγινα σαφής. Αλλά ναι μου τσιμπάει λάδι για αυτό θέλω να πάω σε πιο χοντρό και για αυτό σκεφτόμουν και ένα πρόσθετο είναι η αλήθεια. Το πιο "χοντρό" είναι σχετικό. Το 5-40 έχει μεγαλύτερο ιξωδες , που σημαίνει ότι δεν ρέει πιο εύκολα σε σχεση με ένα 5-30(σε συγκεκριμενη θερμοκρασία). Σαν λαδι μπορεί να έχει ακριβώς την ίδια πυκνότητα με ένα 5-30. Οπότε χοντρυτερο δεν το λες αλλά βραδύτερο. Θα καίγεται στην ουσία πιο αργά από ένα 5-30 οχι γιατί δεν μπορεί να περάσει τα διακενα λογω πάχους αλλα γιατί θα τα περνάει μέ μικρότερη ταχύτητα. Οπότε ο ορισμός χοντρυτερο είναι λιγο μύθος, που δυστυχώς δημιουργεί παρεξηγήσεις... Επεξ/σία 13 Μαρτίου από atheatos 1
NikosRocknRolla Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 7 ώρες πριν, arxontas2323 είπε αποψη μου ειναι να παραμεινεις στα 5w30 και να μην πας σε 5w40. βαλε ενα ενισχυτικο λαδιου...εγω βαζω το mag1 oil treatment στο φορτηγακι(courier 2023 μοντέλο) Χμμμμμμμ ωραία ωραία θα το εξετασω και αυτό. Ευχαριστώ πολύ! 2 ώρες πριν, Klausx είπε Τα καλά πρόσθετα είναι ακριβά, βλέπε Bardahl Plasma LXR Oil Booster. Αν δεν συμπληρώνεις πάνω από 1 λίτρο στα 10,000 χλμ δεν αξίζει να ασχοληθείς. Αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβιδων και έλεγχο αν έχεις διαρροές από κάπου. Κοντα στο λίτρο στα 5Κ είμαι. Δεν τα κρατάω τόσο πολύ τα λάδια. Δεν προσφέρεται ούτε το μοτέρ ούτε τα χιλιόμετρα που έχω. Την μάρκα αυτήν δεν την ήξερα. Θα την τσεκάρω. Σε ευχαριστώ! 1 ώρα πριν, atheatos είπε Το πιο "χοντρό" είναι σχετικό. Το 5-40 έχει μεγαλύτερο ιξωδες , που σημαίνει ότι δεν ρέει πιο εύκολα σε σχεση με ένα 5-30(σε συγκεκριμενη θερμοκρασία). Σαν λαδι μπορεί να έχει ακριβώς την ίδια πυκνότητα με ένα 5-30. Οπότε χοντρυτερο δεν το λες αλλά βραδύτερο. Θα καίγεται στην ουσία πιο αργά από ένα 5-30 οχι γιατί δεν μπορεί να περάσει τα διακενα λογω πάχους αλλα γιατί θα τα περνάει μέ μικρότερη ταχύτητα. Οπότε ο ορισμός χοντρυτερο είναι λιγο μύθος, που δυστυχώς δημιουργεί παρεξηγήσεις... Αααααααα κατάλαβα πως το εννοείς. Ευχαριστώ πολύ! 1
katargedon Δημοσ. 14 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 12 ώρες πριν, Klausx είπε Bardahl Plasma LXR Oil Booster. Για το plasma,οι αποψεις διίστανται.Ξερω κοσμο που το έβαλε και λενε οτι είδε διαφορά και κόσμο που δεν ειδε καμία διαφορά(οτι ειχα πάθει εγω με το motorkote).Ειναι οπως και με το λάδι...Ζαριά...αν θα "κάτσει" καλα στον κινητήρα σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα