Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το καθαριστικό γενικά μπορεί να μεγαλώσει προβλήματα.

Επίσης, ήθελα να ξερα, πόσα ταυτόχρονα account χωράνε στο forum.

  • Like 1
  • Απαντ. 997
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, NikosRocknRolla είπε

Όχι ε; Δεν θα μείνουν υπολείμματα; Το έκανα άλλες 2 φορές διότι είχα αλλάξει μάρκα.

ισα ισα τα υπολειμματα απο το καθαριστικο να φοβασαι

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NikosRocknRolla είπε

Όχι ε; Δεν θα μείνουν υπολείμματα; Το έκανα άλλες 2 φορές διότι είχα αλλάξει μάρκα. 

Flush ειχες βαλει ? 

Οταν θες να μην μεινει κανενα υπολειμμα απο το προηγουμενο λαδι , βαζεις 2 λιτρα απο το καινουριο λαδι , το αφηνεις να δουλεψει στο ρελαντι 10 λεπτα και το αδειαζεις κι αυτο . Ή κανεις μια γρηγορη αλλαγη (αυτο κοστιζει παραπανω ομως) 

Τα καθαριστικα οπως το engine flush , μεγαλυτερη ζημια κανουν , οπως ειπανε και τα παιδια απο πανω 

Επεξ/σία από 2MM
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cmaniac είπε

Το καθαριστικό γενικά μπορεί να μεγαλώσει προβλήματα.

Επίσης, ήθελα να ξερα, πόσα ταυτόχρονα account χωράνε στο forum.

 

1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ισα ισα τα υπολειμματα απο το καθαριστικο να φοβασαι

 

1 ώρα πριν, 2MM είπε

Flush ειχες βαλει ? 

Οταν θες να μην μεινει κανενα υπολειμμα απο το προηγουμενο λαδι , βαζεις 2 λιτρα απο το καινουριο λαδι , το αφηνεις να δουλεψει στο ρελαντι 10 λεπτα και το αδειαζεις κι αυτο . Ή κανεις μια γρηγορη αλλαγη (αυτο κοστιζει παραπανω ομως) 

Τα καθαριστικα οπως το engine flush , μεγαλυτερη ζημια κανουν , οπως ειπανε και τα παιδια απο πανω 

Μπράβο μου εξαιρετικός είμαι 😬😅

 

Το liqui moly motor clean είχα βάλει όχι το flush. 
https://www.skroutz.gr/s/13515131/Motor-Clean-Prostheto-Ladiou-500ml.html

 

Μετά ναι η λύση είναι αυτή αν και πιο κοστοβορα αλλά θα είμαι τουλάχιστον ήσυχος πως ξεμπερδεψα κάπως. 
Μία αλλαγή με το νέο.λαδι να δουλέψει καμία 100-200 χιλιόμετρα 

Δημοσ.

Αρκετές και διάφορες απόψεις αλλά με το τι λένε στο google δεν βγάζεις άκρη εύκολα και στο τέλος θα πας σε πολύ ακριβά λάδια χωρίς λόγο για απλό αυτοκίνητο... καλύτερα ο καθένας να πει την προσωπική του εμπειρία.

Για εμένα οι συχνές αλλαγές τουλάχιστον κάθε χρόνο ή 7,000 χλμ ή 10,000 σε εθνική χωρίς κίνηση και όχι Κηφισό... είναι το βασικότερο για την υγεία του κινητήρα. Φυσικά να γίνεται από σωστό μηχανικό που θα βάζει λάδι στο φίλτρο πριν το βιδώσει, πάντα καινούρια ροδέλα στην τάπα και σωστό σφίξιμο.

Total Quart 7000 10w40 50,000 χλμ χωρίς θέματα σε αυτοκίνητο 30ετιας.
Mobil super 10w40 semi synth και όχι (super-premium προσοχή εκεί) δοκιμασμένο πάνω από 18 χρόνια χωρίς θέματα.

Πρόσθετα στον κινητήρα δεν θα έβαζα ποτέ ενώ δεν έχει πρόβλημα / καίει λάδια κτλ.

Πρόσθετα σε σασμάν έχω δοκιμάσει το γνωστό Motorkote σε 30ετιας όχημα που ανέβαζε θερμοκρασία με αποτέλεσμα να σφίγγει το πετάλι (χτένια πιθανόν) και εδώ και 1 χρόνο είναι οκ, δίσκο/πλατο σετ είχε αλλάξει πριν 20,000 και δεν έγινε αλλαγή στις βαλβολίνες όπως είχα ζητήσει....

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Klausx είπε



Πρόσθετα στον κινητήρα δεν θα έβαζα ποτέ ενώ δεν έχει πρόβλημα / καίει λάδια κτλ.
 

Θα συμφωνήσω… από την στιγμή που δεν έχεις κάποια ένδειξη δεν χρειάζεται να βάλεις πρόσθετα…

μπορεί κάποιος να βάλει ένα ενισχυτικό λαδιού όταν ξέρει ότι τα λάδια που έχει βάλει ή του έχουν βάλει είναι μάπα…

έτσι έκανα εγώ σ ένα φορτηγάκι που έχουμε leasing…ξέρω ότι μου βάζουν μάπα λάδια…χτυπουσε το καημένο κάθε πρωί…του έβαλα ένα ενισχυτικό και ηρέμησε…

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 9/3/2025 στις 10:50 ΠΜ, mike15 είπε

την valvoline γιατι την αναφερεις σαν ελληνικη? αμερικανικη ειναι καμμια σχεση.cyclon,

Τα πρωτα σταδια επεξεργασιας των valvoline για την Ευρωπη,γινονται στα διυλιστήρια Ασπροπυργου(white tower 🤘),απο εκει φευγει το μιγμα για Ολλανδια,εκει γινεται το τελικο ραφιναρισμα,η εμφιαλωση και η διανομή.Οποτε,ναι,τα λες και λιγο Ελληνικα 😁

Στις 9/3/2025 στις 10:50 ΠΜ, mike15 είπε

μια εταιρεια σαν την μομπιλ που εχει δικο της εργαστηριο και εταιρεια ,Infineum ,μαζι με την shell,

Οι φήμες λένε οτι την ιδιοκτησια της infineum την εχει πλέον μονο η shell.Θα προσπαθησω να μαθω λεπτομέρειες.

Στις 10/3/2025 στις 4:52 ΜΜ, atheatos είπε

Σκέφτομαι σοβαρά τα MOBIL SUPER 3000 Formula D1 5W-30.  Έχετε κάτι να μου πείτε για τα συγκεκριμένα λάδια?

Ειναι κλασσικό λαδι κατηγορίας dexos1,gen3. Αυτη η κατηγορία ειναι για μενα η χρυση τομη αναμεσα σε προστασια και οικονομια.Εχουν λιγο μειωμενο zddp για να πιανουν πελατες απο mid και low saps αλλα για αντισταθμισμα εχουν μεσα μολυβδαινιο και τιτανιο(απο 30 εως 50 ppm).Παιζουν hths απο 2,9 εως 3,3.Καποια λαδια της κατηγοριας,αν θες να συγκρινεις,ειναι το Liqui Moly asia america,το Total quartz future fgc,το Motul eco-lite,το Valvoline SynPower D1,δεν θυμάμαι άλλα τώρα.Ειναι καλά λάδια,τα λιγουρευομαι και εγω.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, arxontas2323 είπε

Θα συμφωνήσω… από την στιγμή που δεν έχεις κάποια ένδειξη δεν χρειάζεται να βάλεις πρόσθετα…

μπορεί κάποιος να βάλει ένα ενισχυτικό λαδιού όταν ξέρει ότι τα λάδια που έχει βάλει ή του έχουν βάλει είναι μάπα…

έτσι έκανα εγώ σ ένα φορτηγάκι που έχουμε leasing…ξέρω ότι μου βάζουν μάπα λάδια…χτυπουσε το καημένο κάθε πρωί…του έβαλα ένα ενισχυτικό και ηρέμησε…

 

10 ώρες πριν, Klausx είπε

Αρκετές και διάφορες απόψεις αλλά με το τι λένε στο google δεν βγάζεις άκρη εύκολα και στο τέλος θα πας σε πολύ ακριβά λάδια χωρίς λόγο για απλό αυτοκίνητο... καλύτερα ο καθένας να πει την προσωπική του εμπειρία.

Για εμένα οι συχνές αλλαγές τουλάχιστον κάθε χρόνο ή 7,000 χλμ ή 10,000 σε εθνική χωρίς κίνηση και όχι Κηφισό... είναι το βασικότερο για την υγεία του κινητήρα. Φυσικά να γίνεται από σωστό μηχανικό που θα βάζει λάδι στο φίλτρο πριν το βιδώσει, πάντα καινούρια ροδέλα στην τάπα και σωστό σφίξιμο.

Total Quart 7000 10w40 50,000 χλμ χωρίς θέματα σε αυτοκίνητο 30ετιας.
Mobil super 10w40 semi synth και όχι (super-premium προσοχή εκεί) δοκιμασμένο πάνω από 18 χρόνια χωρίς θέματα.

Πρόσθετα στον κινητήρα δεν θα έβαζα ποτέ ενώ δεν έχει πρόβλημα / καίει λάδια κτλ.

Πρόσθετα σε σασμάν έχω δοκιμάσει το γνωστό Motorkote σε 30ετιας όχημα που ανέβαζε θερμοκρασία με αποτέλεσμα να σφίγγει το πετάλι (χτένια πιθανόν) και εδώ και 1 χρόνο είναι οκ, δίσκο/πλατο σετ είχε αλλάξει πριν 20,000 και δεν έγινε αλλαγή στις βαλβολίνες όπως είχα ζητήσει....

Καλημέρα! Τα total τα είχα δοκιμάσει και εγώ στο παρελθόν αλλά δεν με εξεπληξαν η αλήθεια είναι. 

Συγνώμη αν δεν έγινα σαφής. Αλλά ναι μου τσιμπάει λάδι για αυτό θέλω να πάω σε πιο χοντρό και για αυτό σκεφτόμουν και ένα πρόσθετο είναι η αλήθεια. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NikosRocknRolla είπε

 

Αλλά ναι μου τσιμπάει λάδι για αυτό θέλω να πάω σε πιο χοντρό και για αυτό σκεφτόμουν και ένα πρόσθετο είναι η αλήθεια. 

τι τυπο λαδιου βαζεις;δεν εχω παρακολουθησει καθολου τι εχεις γραψει

μπορεις να βαλεις ενα ενισχυτικο λαδιου

Δημοσ.
1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε

τι τυπο λαδιου βαζεις;δεν εχω παρακολουθησει καθολου τι εχεις γραψει

μπορεις να βαλεις ενα ενισχυτικο λαδιου

5-30 βαζω στο αυτοκίνητο.
Και έλεγα τώρα να πάω σε 5-40 μαζί με το  motor oil saver! 

 

Σας τα έκανα τσουρέκια εν τω μεταξύ με το ''θέμα'' μου! 😬

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NikosRocknRolla είπε

5-30 βαζω στο αυτοκίνητο.
Και έλεγα τώρα να πάω σε 5-40 μαζί με το  motor oil saver! 

 

Σας τα έκανα τσουρέκια εν τω μεταξύ με το ''θέμα'' μου! 😬

αποψη μου ειναι να παραμεινεις στα 5w30 και να μην πας σε 5w40.

βαλε ενα ενισχυτικο λαδιου...εγω βαζω το mag1 oil treatment στο φορτηγακι(courier 2023 μοντέλο)

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, NikosRocknRolla είπε

 

Καλημέρα! Τα total τα είχα δοκιμάσει και εγώ στο παρελθόν αλλά δεν με εξεπληξαν η αλήθεια είναι. 

Συγνώμη αν δεν έγινα σαφής. Αλλά ναι μου τσιμπάει λάδι για αυτό θέλω να πάω σε πιο χοντρό και για αυτό σκεφτόμουν και ένα πρόσθετο είναι η αλήθεια. 

Τα καλά πρόσθετα είναι ακριβά, βλέπε Bardahl Plasma LXR Oil Booster. Αν δεν συμπληρώνεις πάνω από 1 λίτρο στα 10,000 χλμ δεν αξίζει να ασχοληθείς. Αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβιδων και έλεγχο αν έχεις διαρροές από κάπου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, NikosRocknRolla είπε

 

Καλημέρα! Τα total τα είχα δοκιμάσει και εγώ στο παρελθόν αλλά δεν με εξεπληξαν η αλήθεια είναι. 

Συγνώμη αν δεν έγινα σαφής. Αλλά ναι μου τσιμπάει λάδι για αυτό θέλω να πάω σε πιο χοντρό και για αυτό σκεφτόμουν και ένα πρόσθετο είναι η αλήθεια. 

Το πιο "χοντρό" είναι σχετικό.  Το 5-40 έχει μεγαλύτερο ιξωδες , που σημαίνει ότι δεν ρέει πιο εύκολα σε σχεση με ένα 5-30(σε συγκεκριμενη θερμοκρασία). Σαν λαδι μπορεί να έχει ακριβώς την ίδια πυκνότητα με ένα 5-30. Οπότε χοντρυτερο δεν το λες αλλά βραδύτερο. Θα καίγεται στην ουσία πιο αργά από ένα 5-30 οχι γιατί δεν μπορεί να περάσει τα διακενα λογω πάχους αλλα γιατί θα τα περνάει μέ μικρότερη ταχύτητα.  Οπότε ο ορισμός χοντρυτερο είναι λιγο μύθος,  που δυστυχώς δημιουργεί παρεξηγήσεις...

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, arxontas2323 είπε

αποψη μου ειναι να παραμεινεις στα 5w30 και να μην πας σε 5w40.

βαλε ενα ενισχυτικο λαδιου...εγω βαζω το mag1 oil treatment στο φορτηγακι(courier 2023 μοντέλο)

Χμμμμμμμ ωραία ωραία θα το εξετασω και αυτό. Ευχαριστώ πολύ! 

2 ώρες πριν, Klausx είπε

Τα καλά πρόσθετα είναι ακριβά, βλέπε Bardahl Plasma LXR Oil Booster. Αν δεν συμπληρώνεις πάνω από 1 λίτρο στα 10,000 χλμ δεν αξίζει να ασχοληθείς. Αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβιδων και έλεγχο αν έχεις διαρροές από κάπου.

Κοντα στο λίτρο στα 5Κ είμαι. Δεν τα κρατάω τόσο πολύ τα λάδια. Δεν προσφέρεται ούτε το μοτέρ ούτε τα χιλιόμετρα που έχω. 

Την μάρκα αυτήν δεν την ήξερα. Θα την τσεκάρω. 

Σε ευχαριστώ! 

1 ώρα πριν, atheatos είπε

Το πιο "χοντρό" είναι σχετικό.  Το 5-40 έχει μεγαλύτερο ιξωδες , που σημαίνει ότι δεν ρέει πιο εύκολα σε σχεση με ένα 5-30(σε συγκεκριμενη θερμοκρασία). Σαν λαδι μπορεί να έχει ακριβώς την ίδια πυκνότητα με ένα 5-30. Οπότε χοντρυτερο δεν το λες αλλά βραδύτερο. Θα καίγεται στην ουσία πιο αργά από ένα 5-30 οχι γιατί δεν μπορεί να περάσει τα διακενα λογω πάχους αλλα γιατί θα τα περνάει μέ μικρότερη ταχύτητα.  Οπότε ο ορισμός χοντρυτερο είναι λιγο μύθος,  που δυστυχώς δημιουργεί παρεξηγήσεις...

Αααααααα κατάλαβα πως το εννοείς. Ευχαριστώ πολύ! 

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Klausx είπε

Bardahl Plasma LXR Oil Booster.

Για το plasma,οι αποψεις διίστανται.Ξερω κοσμο που το έβαλε και λενε οτι είδε διαφορά και κόσμο που δεν ειδε καμία διαφορά(οτι ειχα πάθει εγω με το motorkote).Ειναι οπως και με το λάδι...Ζαριά...αν θα "κάτσει" καλα στον κινητήρα σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...