Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, meletis_m said:

Σίτα Κάρτερ λαδιού είναι καθαρή ; 

Βαλβίδα πίεσης λαδιού δουλεύει σωστά ; 

Πίεση αντλίας λαδιού έχει μετρηθεί;

Τώρα τι χρησιμοποιείς;

Ξεκινά πρώτα από τα παραπάνω ειδικά εάν έχει και χιλιόμετρα επάνω .

Ευχαριστώ πολύ 

αυτό ήθελα ένα μπούσουλα να ξέρω από που να ξεκινήσω να κοιτάω και να ρωτάω το μηχανικό μου 

51 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

ειναι η UFI αυτη που τα φτιαχνει

δε ξαναγοραζω MAHLE μονο HENGST πλεον να πανε να μαμηθουνε

Εχει λαδι  μεσα?????

Αν σου αναβει πιεση εχει τοσο χαμηλη σταθμη που ρουφαει αερα, θα το καρφωσεις αν συνεχισεις ετσι

Έχει λάδι ,  το αλλάζω κάθε χρόνο  ,αν και κάνω πολύ λιγα χλμ κάθε χρόνο  . , επίσης συμπληρώνω καμμια φορά όταν ανάβει η ένδειξη από φόβο μήπως βοθήσει την κατάσταση 

Επεξ/σία από kariolikos
  • Απαντ. 952
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, kariolikos είπε

Έχει λάδι ,  το αλλάζω κάθε χρόνο  ,αν και κάνω πολύ λιγα χλμ κάθε χρόνο  . , επίσης συμπληρώνω καμμια φορά όταν ανάβει η ένδειξη από φόβο μήπως βοθήσει την κατάσταση 

Τοτε ειναι αλλου το προβλημα ειναι επιτακτικη αναγκη να μετρησεις την πιεση λαδιου

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ειναι η UFI αυτη που τα φτιαχνει

δε ξαναγοραζω MAHLE μονο HENGST πλεον να πανε να μαμηθουνε

Εχει λαδι  μεσα?????

Αν σου αναβει πιεση εχει τοσο χαμηλη σταθμη που ρουφαει αερα, θα το καρφωσεις αν συνεχισεις ετσι

Τα φίλτρα λαδιού τα γνήσια παρόλο που φτιάχνονται απο άλλες εταιρείες δεν σημαίνει ότι δεν έχουν καμία διαφορά από τα aftermarket. Σε μένα τα aftermarket δεν μου κάθισαν καλά . Εχω δοκιμάσει  MAHLE , MANN και άλλες εταιρείες , αλλά με τα γνήσια είδα διάφορες στην λειτουργία του κινητήρα .  Οπότε βάζω γνήσιο , ο κινητήρας είναι πιο αθόρυβος. Ισως περνάει περισσότερο λάδι , από ότι στα aftermarket , δεν ξέρω ακριβώς τι συμβαίνει.  

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
3 ώρες πριν, kariolikos είπε

 

Έχει λάδι ,  το αλλάζω κάθε χρόνο  ,αν και κάνω πολύ λιγα χλμ κάθε χρόνο  . , επίσης συμπληρώνω καμμια φορά όταν ανάβει η ένδειξη από φόβο μήπως βοθήσει την κατάσταση 

Συμπληρώνεις ανεξάρτητα απο τι στάθμη έχει;Θέλει δεν θέλει λάδια;

  • Thanks 1
Δημοσ.
32 minutes ago, Ukforthemoment said:

Συμπληρώνεις ανεξάρτητα απο τι στάθμη έχει;Θέλει δεν θέλει λάδια;

Εχω συμπληρώσει περισυ μια φορά και φετος άλλη  μια, μήπως βοηθούσε την πίεση/ να κυκλοφορήσει το λάδι

το θέμα είναι ότι το κάνει όταν έχει πολλή ζέστη  

Δεν θέλω να κάνω hijack το θέμα συζήτησης , ευχαριστώ και πάλι   

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kariolikos είπε

Εχω συμπληρώσει περισυ μια φορά και φετος άλλη  μια, μήπως βοηθούσε την πίεση/ να κυκλοφορήσει το λάδι

το θέμα είναι ότι το κάνει όταν έχει πολλή ζέστη  

Δεν θέλω να κάνω hijack το θέμα συζήτησης , ευχαριστώ και πάλι   

Δεν πάει έτσι,δεν προσθέτεις λάδι αν η βέργα δείχνει σωστή στάθμη.

Και γιατί δεν έχεις πάει ακόμα σε συνεργείο,μπορεί απλά να έχει χαλάσει ο αισθητήρας.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο δικός μου μηχανικός είναι ένα οικονομικό συνεργείο της γειτονιάς που ξέρει το πρόβλημα και δεν έχει κοιτάξει αυτά που μου είπατε.Επαγγελματίας είναι , απλά είναι  μικρό μαγαζί 

Έβγαλε μια φορά μια βαλβίδα (αισθητηρα πίεσης λαδιού ; )  , την κοίταξε την φυσηξε και μου πε αν στο ξανακάνει έλα πάλι να το δω όταν το κάνει , 5€ κάνει να το αλλάξουμε και την ξανά κούμπωσε πάνω 

Αλλαξε το, του είπα σιγά τα λεφτά 

Ε μάλλον για αυτό και αυτος δεν ασχολήθηκε ..

Ψάχνοντας βρήκα ότι  αναφέρεται το ίδιο πρόβλημα στο ίδιο μοντέλο και μάρκα σε vw φόρουμ  και έφταιγε κάποιο εξάρτημα που αλλάζεται μαζί με την αντλία λαδιού ( όχι φίλτρο λαδιού), αλλά δεν είχε αλλαχτεί ποτέ …

θέλω να πάω όσο γίνεται στοχευμένα μήπως γλιτώσω τπτ 

σας ευχαριστώ 

 

Επεξ/σία από kariolikos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kariolikos είπε

Ψάχνοντας βρήκα ότι  αναφέρεται το ίδιο πρόβλημα στο ίδιο μοντέλο και μάρκα σε vw φόρουμ  και έφταιγε κάποιο εξάρτημα που αλλάζεται μαζί με την αντλία λαδιού ( όχι φίλτρο λαδιού), αλλά δεν είχε αλλαχτεί ποτέ …

θέλω να πάω όσο γίνεται στοχευμένα μήπως γλιτώσω τπτ 

σας ευχαριστώ 

βαλβιδα εκτροπης

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

ειναι η UFI αυτη που τα φτιαχνει

δε ξαναγοραζω MAHLE μονο HENGST πλεον να πανε να μαμηθουνε

Εχει λαδι  μεσα?????

Αν σου αναβει πιεση εχει τοσο χαμηλη σταθμη που ρουφαει αερα, θα το καρφωσεις αν συνεχισεις ετσι

Ενα ΥΤ κανάλι που δυστυχώς δεν δημοσιεύει πλέον βίντεο έχει κάνει δοκιμές φίλτρων (αέρα, καμπίνας) και πράγματι η Hengst είναι 1-2η θέση.

.

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, kariolikos είπε

Ο δικός μου μηχανικός είναι ένα οικονομικό συνεργείο της γειτονιάς που ξέρει το πρόβλημα και δεν έχει κοιτάξει αυτά που μου είπατε.Επαγγελματίας είναι , απλά είναι  μικρό μαγαζί 

Έβγαλε μια φορά μια βαλβίδα (αισθητηρα πίεσης λαδιού ; )  , την κοίταξε την φυσηξε και μου πε αν στο ξανακάνει έλα πάλι να το δω όταν το κάνει , 5€ κάνει να το αλλάξουμε και την ξανά κούμπωσε πάνω 

Αλλαξε το, του είπα σιγά τα λεφτά 

Ε μάλλον για αυτό και αυτος δεν ασχολήθηκε ..

Ψάχνοντας βρήκα ότι  αναφέρεται το ίδιο πρόβλημα στο ίδιο μοντέλο και μάρκα σε vw φόρουμ  και έφταιγε κάποιο εξάρτημα που αλλάζεται μαζί με την αντλία λαδιού ( όχι φίλτρο λαδιού), αλλά δεν είχε αλλαχτεί ποτέ …

θέλω να πάω όσο γίνεται στοχευμένα μήπως γλιτώσω τπτ 

σας ευχαριστώ 

 

Τα λάδια μπορούν να διορθώσουν μικρά προβλήματα, όχι σαν και αυτό που αναφέρεις. Η πίεση λαδιού δείχνει φθορά σε κουζινέτα , αντλία κτλ. Κανένα λάδι δεν μπορεί να φτιάξει τέτοιες φθορές ακόμα και αν είναι βαλβολίνη ….ειναι σαν να βάζεις τσίχλα για να σταματήσεις την διαρροή σε σωλήνα νερού.

Πηγαινε στον μηχανικό σου να μετρήσει τον κινητήρα σου

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, definitio είπε

Ενα ΥΤ κανάλι που δυστυχώς δεν δημοσιεύει πλέον βίντεο έχει κάνει δοκιμές φίλτρων (αέρα, καμπίνας) και πράγματι η Hengst είναι 1-2η θέση.

Ο Sergiu δυστυχως εχει πεθανει, μιλαγαμε σε προσωπικο επιπεδο δουλευε στην Continental Romania.

Ναι η HENGST ειναι κορυφη οπως ηταν και η KNECHT/MAHLE, αλλα μετα απο αυτο... Δεν του ξαναεπιλεγω.

Μονο OEM ή HENGST

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, atheatos είπε

Τα φίλτρα λαδιού τα γνήσια παρόλο που φτιάχνονται απο άλλες εταιρείες δεν σημαίνει ότι δεν έχουν καμία διαφορά από τα aftermarket. Σε μένα τα aftermarket δεν μου κάθισαν καλά . Εχω δοκιμάσει  MAHLE , MANN και άλλες εταιρείες , αλλά με τα γνήσια είδα διάφορες στην λειτουργία του κινητήρα .  Οπότε βάζω γνήσιο , ο κινητήρας είναι πιο αθόρυβος. Ισως περνάει περισσότερο λάδι , από ότι στα aftermarket , δεν ξέρω ακριβώς τι συμβαίνει.  

εαν δεν ξερεις μην λες αερολογιες..στις σοβαρες εταιρειες που φτιαχνουν φιλτρα για ΟΕΜ δεν υπαρχει καμμια διαφορα στα φιλτρα τους.

σε αλλα ζωτικα για την λειτουργια ανταλλακτικα οπως μπαταριες εχουν διαφορες ,τις οποιες προδιαγραφει ο κατσκευαστης και τα ζηταει.αλλα δεν ειναι και μεγαλες ωστε να επηρεαζουν την λειτουργια  και να νομιζεις οτι εχεις αλλο αμαξι..

 

4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 οπως ηταν και η KNECHT/MAHLE, αλλα μετα απο αυτο... Δεν του ξαναεπιλεγω.

εγω μητσο δεν ειχα ποτε θεμα με ΜΑΝ/MAHLE..κατι αλλο παιχτηκε με το φιλτρο σου.εγω επιμενω οτι σου εδωσαν μαιμου.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mike15 είπε

 

 

εγω μητσο δεν ειχα ποτε θεμα με ΜΑΝ/MAHLE..κατι αλλο παιχτηκε με το φιλτρο σου.εγω επιμενω οτι σου εδωσαν μαιμου.

Μπορεί απλά να συνέβει,όλα τα προιόντα μπορεί να παρουσιάσουν αστοχία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ο Sergiu δυστυχως εχει πεθανει, μιλαγαμε σε προσωπικο επιπεδο δουλευε στην Continental Romania.

Ναι η HENGST ειναι κορυφη οπως ηταν και η KNECHT/MAHLE, αλλα μετα απο αυτο... Δεν του ξαναεπιλεγω.

Μονο OEM ή HENGST

Κρίμα για τον Σεργιου , δεν το ήξερα ότι πέθανε….

Στα φίλτρα λαδιού μόνο πιστεύω ότι τα OEM είναι  ασφαλέστερα.Σε όλα τα υπόλοιπα τα aftermarket ,μπορεί να είναι και καλύτερα. Τουλάχιστον για τα Subaru το λένε και πολλά συνεργεία που τους αλλάζουν λάδια. Τωρα για άλλες μάρκες δεν ξέρω να πω και μπορεί τα OEM να μην είναι τόσο καλής ποιότητας σε σχέση με τα aftermarket. Δεν μπορώ  να τσουβαλιάσω και να πω όλα είναι ίδια. Αλλα σίγουρα τα OEM θεωρούνται  πιο προσεγμένα στην κατασκευή τους, με μικρότερες αστοχίες.

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ επειδή είμαι τσιπης και ξεπλενης,βαζω εδώ και χρόνια fiba κορεατικα και στο mazda και στο citroen και δεν ειχα ποτέ κανένα προβλημα.Ακομα και δισκοπλακες-τακακια εβαλα fiba και είναι μια χαρά.Ολα τα βαζω μονος μου βεβαια γιατι μην ξεχνάτε οτι ακόμα και τα πιο ακριβά να πάρετε,ετσι και κάνει μα%$κια ο μαστρομιχαλης στο συνεργείο,κλαυτα Χαραλαμπε.Σκεφτομουν τωρα πρόσφατα να δοκιμάσω αλλη μάρκα,αλλα αφου δεν έβρισκα ετοιμοπαραδοτα αυτα που ηθελα,κατέληξα ξανα στον Αγιο Σπανο και πηρα παλι fiba.

12 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ο Sergiu δυστυχως εχει πεθανει

Ουτε εγω ηξερα οτι πεθανε.Δεν εδινα πολυ σημασία στα τεστ που έκανε,γιατι ειναι στυλ piotr,δηλαδη εκτος πραγματικοτητας,αλλα ηταν πολυ συμπαθητικός και χαβαλές.Κριμα.

12 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

KNECHT/MAHLE, αλλα μετα απο αυτο... Δεν του ξαναεπιλεγω.

Ετσι είναι,αν κάτσει μια φορά στραβή ρίχνεις άκυρο για πάντα.Σε καταλαβαίνω απόλυτα.Εγω το εχω ρίξει το άκυρο στις μπαταριες banner(στα 2μιση χρονια εκαψε στοιχεία),στην Valeo(ελεεινό και τρισάθλιο αντιψυκτικο) και στο autodoc γενικα(ακριβά και ληγμένα λάδια και πολλά λάθη στις παραγγελίες)

Επεξ/σία από katargedon

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...