katargedon Δημοσ. 14 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου Στις 12/3/2025 στις 10:45 ΜΜ, Klausx είπε Για εμένα οι συχνές αλλαγές τουλάχιστον κάθε χρόνο ή 7,000 χλμ ή 10,000 σε εθνική χωρίς κίνηση και όχι Κηφισό... είναι το βασικότερο για την υγεία του κινητήρα. Φυσικά να γίνεται από σωστό μηχανικό που θα βάζει λάδι στο φίλτρο πριν το βιδώσει, πάντα καινούρια ροδέλα στην τάπα και σωστό σφίξιμο. Πες τα όλα... 1:Πως καταφέρνεις και αποφεύγεις Κηφισό;Υπάρχουν φορές που μπήκα ξυρισμένος και βγήκα με γένια. 2:Για ποιο λόγο πας σε μηχανικό για αλλαγή λαδιων και φίλτρων.;Οι 9 στους 10 μηχανικούς η βαριούνται να κάνουν σωστά τη δουλειά η είναι εντελώς άσχετοι που εχουν μεινει στην εποχή Lada και Zastava.Ασε που χάνεις και τη χαρά του diy. 3:Προσπαθησε να αποφεύγεις τις 10χιλιαρες αλλαγές,ακομα και αν ειναι χιλιόμετρα εθνικής.Συνηθως στις 7-8 χιλιάδες ολα τα λιπαντικά έχουν χάσει το πακέτο προσθετων σε μεγαλο βαθμό,έχουν κατέβει κατηγορία στο ιξώδες και το tbn φλερτάρει επικυνδινα με το tan.Στις 7 χιλιαδες εισαι στην safe zone συμφωνα με τις αναλύσεις. 4:Υπενθύμιση.... Ξαναπες το κόλπο με τον Κηφισο. 1
katargedon Δημοσ. 14 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε λοιπον αυτο τα λαδι εχει μολις 1500km... Blow by
NikosRocknRolla Δημοσ. 14 Μαρτίου Δημοσ. 14 Μαρτίου 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε λοιπον αυτο τα λαδι εχει μολις 1500km... 31 λεπτά πριν, katargedon είπε Blow by Για ρίξτε και μια εξήγηση για εμάς τους άσχετους 😅
katargedon Δημοσ. 14 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 41 λεπτά πριν, NikosRocknRolla είπε Για ρίξτε και μια εξήγηση για εμάς τους άσχετους 😅 Περναει καυσιμο και καυσαερια στα λαδια 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 14 Μαρτίου Δημοσ. 14 Μαρτίου 2 ώρες πριν, katargedon είπε Blow by blow δεν μπαι. Ειναι μοτερ GDI το οποιο κανει δρομολογια των 15km μεχρι καθε σβησιμο τα λαδια δεν παραμενουν σε θερμοκρασια λειτουργιας για πανω απο 5λεπτα. Οποτε σωρευτικά υπαρχει dilution και αυτο επιταχυνει τον ρυθμο υποβαθμισης του λιπαντικου. Αυτα τα λαδια θελουν αλλαγη στις 3000km, οποτε αυτα που λεμε για 7 8 ή ακομα και 5 ειναι παρα πολλα 1
katargedon Δημοσ. 14 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Αυτα τα λαδια θελουν αλλαγη στις 3000km Αν ειναι να αλλαζεις λαδια καθε 3000...το κλεισαμε το μαγαζι.Το αμαξι πρεπει να δουλεύει για εσενα,οχι εσύ για το αμαξι.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 14 Μαρτίου Δημοσ. 14 Μαρτίου 14 λεπτά πριν, katargedon είπε Αν ειναι να αλλαζεις λαδια καθε 3000...το κλεισαμε το μαγαζι.Το αμαξι πρεπει να δουλεύει για εσενα,οχι εσύ για το αμαξι. sadly I'm cooked
mike15 Δημοσ. 14 Μαρτίου Δημοσ. 14 Μαρτίου ας κανουμε μια σωστη προσεγγιση για το μεγαλυτερο ιξωδες για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις. η κατανάλωση λαδιού προερχεται συνηθως απο : 1- κολλημενα ελατηρια 2-τσιμουχακια βαλβιδων 3-Φλάντζα καπακιου βαλβίδων ή στεγανοποιήσεις που παρουσιάζουν διαρροή η λυση ειναι να γινει ελεγχος σε οτι μπορει να γινει και αν ειναι ολα καλα εκει ,σε οτι δεν μπορει να γινει ενας σιγουρος ελεγχος να προσπαθησουμε με καποιο τροπο να βελτιωσουμε την κατασταση. γιατι ποτε δεν γνωριζεις 100% εαν το καψιμο προερχεται απο καποιο απο τα 3 η' και τα 3.η ανακατασκευη κινητηρα κοστιζει οποτε παμε σε τρικ για να βελτιωσουμε την κατασταση.γιαιτ αν π.χ εχεις τσιμουχακια το κοστος ειναι σχετικα μικρο ,απο 300-500 ευρω.ομως θα σταματησει το προβλημα εαν ειναι μονο αυτο? δεν το γνωριζουμε,μπορει να ειναι πιο μεσα.οποτε παμε σε επιλογες που ενδεχομενως να βελτιωσει την καταναλωση.το σιγουρο ομως ειναι δεν είναι μια απάντηση που ταιριάζει σε όλες τις περιπτωσεις οσον αφορα τον τροπο-προιον. οταν προτεινουμε ενα πιο χοντρο λαδι,πρεπει να ειναι ΠΑΝΤΑ , μεσα στις προδιαγραφες του κατασκευαστη. τι εννοω μαυτο? αν σου προτεινει ο κατασκευαστης μια γκαμα ιξωδων απο 5-20 εως 5-40 αυτο σημαινει οτι μπορεις να βαλεις σαν πιο χοντρο λαδι το 5-40.σε σχεση με το 5-30 η ταχυτητα που χανει το λαδι για να παει στα διακενα ειναι απειροελαχιστη,δεν υπαρχει θεμα βραδυτητας δλδ. ειναι μεσα στην γκαμα που σημαινει οτι ο κατασκευαστης το εχει προβλεψει.μην ξεχναμε οτι ενα 30αρι θα παει πιο γρηγορα αλλα οταν σβησει και κρυωσει ο κινητηρας θα επιστρεψει και πιο γρηγορα πισω.ενα 40αρι ομως θα επιστρεψει πιο αργα αρα θα εχει περισοτερο λαδι στα διακενα στην επομενη εκινηση,ετσι θα υπαρχει καλυτερη λιπανση εκεινη την στιγμη. τωρα τιθεται ενα θεμα με το ποια εγκριση εχει και απο ποιον οργανισμο η' αν εχει και των 2.acea η' api. αν εχει acea ,που συνηθως εχουν ολα τα ευρωπαικσ αυτοκινητα και μη που κυκλοφορουν ομως εδω ,το εχουμε αναλυσει διεξοδικα ξανα αυτο,τοτε μπορει ενα λαδι να ξεφυγει απο την προτεινομενη γκαμα του κατασκευαστη γιατι στην acea οι εγκρισεις βασιζονται στο hths και οχι το ιξωδες. π.χ εαν στο παραπανω παραδειγμα το πιο παχυ λαδι ειναι το 5-40,και υποκειται στην κατηγορια Α3/Β4, C3 τοτε το ελαχιστο hths πρεπει να ειναι το 3.5 και το μεγιστο 4.0..αυτο σημαινει οτι εαν ενα λαδι 10-40 γνωριζουμε οτι αναγραφει στα χαρακτηριστικα του οτι ειναι μεταξυ αυτων των βαθμων hths ,και Α3/Β4, C3 αυτα μας σιγουρευουν οτι εχει τα ιδια προσθετα και σαπς με τα λαδια -ιξωδη που οριζει και στην γκαμα εντος που μας δινει ο κατασκευαστης ,οποτε το μονο που αλλαζει ειναι το κινηματικο ιξωδες που σαυτο το βαρος 10-40 δεν εχει και τοσο μεγαλη διαφορα απο ενα 5-40.εαν ζεις σε μια χωρα οπως την ελλαδα δεν σε προβληματιζει και ο πρωτος αριθμος γιατι κατω απο 0 βαθμους δυσκολα βρισκεις εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων.οποτε μπορεις αφοοβα να βαλεις και ενα τετοιο πιο χοντρο λαδι.δεν πας ομως ΠΟΤΕ εκτος προφδιαγραφων -εγκρισεων και να βαλεις ενα 15-50,που πολλοι το κανουν , τοτε οντως υπαρχει κινδυνος γιατι δεν ειναι στις μηχανικες προδιαγραφες των διακενων του κατσκευαστη και μπορει το λαδι να μην περασει μεχρι τα ελατηρια που σημαινει ελλειπης λιπανση,δλδ φθορα.αυτοι που το δοκιμαζουν αυτο και βλεπουν οντως να σταματα το καψιμο των λαδιων,ειναι γιατι το λαδι απλα δεν περναει καν στον θαλαμο καυσης για να καει,οπως γινεται με το συνηθες προτεινομενο απο τον κατασκευαστη ιξωδες.τελειως χαζη λογικη!! αυτο δεν σημαινει οτι ενα παχυ λαδι οταν εχεις τα 3 παραπανω προβληματα οτι ακομα θα τα σταματησει,μπορει να τα περιορισει αλλα ουσιατικα δινει παραταση στο υπαρχον προβλημα. δευτερη λυση ειναι τα προσθετα.ειναι ομως? ναι δουλευει οπως το πιο παχυ λαδι.σε ορισμενες περιπτωσεις οπως στα τσιμουχακια ενα προσθετο για να μαλκωσει τα ελαστομερη σιγουρα κανει μια καλη βελτιωση.εαν ειναι απο αυτο.ομως εαν ειναι φθορα εγω δεν θα προτεινα προσθετο.Εάν ένα πρόσθετο λειτουργούσε πράγματι, οι πολύ εξειδικευμένοι μηχανικοί ή χημικοί της Mobil ή Valvoline ή Shell ή Castrol θα το είχαν ήδη ανακαλύψει και θα το είχαν προσθέσει. Οι εταιρείες προσθέτων αυτα που πωλούν ειναι στην καλύτερη περίπτωση, άχρηστα…στην χειροτερη μπορει να κανουν και ζημια.γιατι πολλα απο αυτα εχουν χημικα που αντιδρουν αντιθετα με τα προσθετα της χημειας των λαδιων που οριζει ο κατασκευαστης,αρα ζημια στην μηχανη. στο εξωτερικο και κυριως στην αμερικη οταν φτασουν σε αυτο το σημειο προτιμουν τα high mileage oils γιαυτο τον σκοπο που αποτιλενε αντικαθιστουν τον φωσφορο με καποιο αλλο χημικο που εγω ακομα δεν εχω βρει πιιο ειναι.μαλλον το κρατανε μυστικο.στην ευρωπη δεν εχω βρει να κυκλοφορουν τετοια λαδια απο τις εταιρειες εδω,οποτε μαλλον προκειται για ακομα ενα ειδος illusion. μαλλον προιον αμερικανικου μαρκετινγκ. οποτε τι θα μπορουσε να βοηθησει πραγματικα? ενα λαδι στο ιδιο ιξωδες η΄μεσα απο την γκαμα η' εκτος αλλα εντος προδιαγραφων και εγκρισεων που να περιεχει συστατικα που βοηθουν λιγο περισοτερο στα τσιμουχακια κυριως και στα ελατομερη ,με χαρακτηριστικα επισης που βοηθουν στο λιγοτερο καψιμο λαδιου.ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΑΔΙ. ενα τετοιο λαδι ειναι αυτο που περιεχει εστερες.οι εστερες μαλακωνουν τα ελαστομερη ,οποτε το θεμα με τα τσιμουχακια βελτιωνεται.επισης τα λαδια εστερων εχουν χαμηλο νοακ που ειναι το ζητουμενο σε καθε κινητηρα ποσο μαλλον σε εναν που καιει λαδι.ειναι ομως ακριβα λαδια. οποτε πρεπει να επιλεχθει λαδι που να περιεχει εστω ενα καλο ποσοστο εστερων . τετοια λαδια χρησιμοποιουνται συνηθως σε 4χρονους κινητηρες μηχανων.ο @11osmikrosmhtsos στην εταιρεια του λαδιου που χρησιμοποιει ,υπαρχει ενα τετοιο και κοστιζει σχετικα φθηνα για εστερας. εχει ιδια προσθετα με των αυτοκινητων χαμηλο νοακ ,υψηλο hths ,ιδανικο για τετοια περιπτωση.λιγο πιο ακριβα ειναι τα μοτουλ ,τα οποια βγαινουν για κινητηρες αυτοκινητων σε πιο ακριβη τιμη . 7 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε blow δεν μπαι. Ειναι μοτερ GDI το οποιο κανει δρομολογια των 15km μεχρι καθε σβησιμο τα λαδια δεν παραμενουν σε θερμοκρασια λειτουργιας για πανω απο 5λεπτα. Οποτε σωρευτικά υπαρχει dilution και αυτο επιταχυνει τον ρυθμο υποβαθμισης του λιπαντικου. Αυτα τα λαδια θελουν αλλαγη στις 3000km, οποτε αυτα που λεμε για 7 8 ή ακομα και 5 ειναι παρα πολλα 6 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε sadly I'm cooked δικο σου ειναι? λολ. αυτο με τις αναλυσεις ειναι μερικες φορες περιεργο.με προβληματιζουν. π.χ εχω δει Motul 300V 5W40 που υποτιθεται ειναι αγωνιστικο λαδι, meaning στα 3000χιλ οντως αλλαγη,να αντεχει ανετα τα 7-8000χιλ με αποστασεις 15 χιλ καθε μερα χωρις αγωνες. οκ, δεν ειναι HC ,εχει αρκετο ΡΑΟ μεσα δεν ειναι οπως τα παλια οπως με φουλ εστερες,εχει αλλαξει η συνταγη ,ειναι πιο καθημερινο αλλα και παλι εχει αλλα προσθετα που στοχευουν περισοτερο στην αγωνιστικη καταπονηση και αντοχη και οχι τοσο στην καθαροτητα του κινητηρα.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 15 Μαρτίου Δημοσ. 15 Μαρτίου 9 ώρες πριν, mike15 είπε δικο σου ειναι? λολ. αυτο με τις αναλυσεις ειναι μερικες φορες περιεργο.με προβληματιζουν. Το λαδι που ειναι σχεδον τεζα στα 1500km προκειται για Selenia StAR, δυστυχως με την χρηση που εκανα - κανω στο αμαξι το λαδι δεν αντεχει, fun fact το αμαξι δεν καιει σταγονα λαδι και το μοτερ ειναι εξαιρετικα καθαρο αλλα η οδηγηση μου (κανω "κουβαλημα" οπως λεμε) και οι συνθηκες ειναι κακες. Εν αντιθεσει εδω προκειται για ενα ταπεινο Castrol GTX 15W40 με 6000km με οδηγηση σε αλλες συνθηκες (συμπ. και μεγαλων διαδρομων 100km) και με αλλο οδηγο... Δυστυχως πρεπει να το παραδεχτω και ειναι ζητημα δικο μου με την οδηγηση μου. Γενικα ειμαι ανθρωπος που μου αρεσει να οδηγω με την ροπη και οχι με την δυναμη. Super early shifting, skip shifting κλπ. Γενικα οταν εχω αμαξια με καλη ροπη στις (πολυ) χαμηλες οδηγω ετσι. Δεν ειναι απιθανο δηλαδη να ειμαι με 5η ή 6η στα 50kmh ή να επιταχυνω με 3η στα 25kmh. Αυτο προφανως ειναι εξαιρετικα οικονομικο λογω οτι λειτουργω το αμαξι σε νησιδα υψηλου BSFC, αλλα εχει αυτο το παραπροιον, της υψηλης αραιωσης καυσιμου. Οταν αυτο συνδιαστει με "μικρα" δρομολογια, ειναι καταστροφη για το λαδι. Γενικα δηλαδη αρεσκομαι σε μακρια γραναζωματα και οχηματα με υψηλη ροπη στις πολυ χαμηλες. Τις 3000σαλ τις αγγιζω στα ρεπριζ πολυ σπανια, τοσο σπανια που ο εγκεφαλος δεν εχει φτιαξει καν trim εκει πανω. Προφανως και οσον αφορα την καταναλωση αποδιδει, στην παρεα με φωναζαν ο "σταγονας", διοτι γραφω μεσες καταναλωσεις ανηκουστες δεδομενου των αμαξιων που οδηγω. Ομως απο οτι φαινεται το πληρωνω αλλου.... Παντως αυτο το στυλ που εχω ειναι super forward predicting, δηλαδη δεν ακουμπαω φρενα προτιμω το ρολλαρισμα (πχ ως που το φαναρι να γυρισει πρασινο), ξεκιναω με ελαχιστες στροφες, τι ελαχιστες δηλαδη, με ρελαντι ξεκιναω, παντα φιλεταρω το αμαξι στο σβηνω δεν σβηνω, γλυτωνω συμπλεκτες και λοιπα. Ιδιαιτερα με καποια αμαξια που εχουμε και εχουν ελαστικοτητα ρελαντι, δηλαδη μπορουν στιγμιαια να πεσουν και στις 300-400 σαλ, τα ξεκιναω πρακτικα σβηστα. Εκμεταλευομαι στο επακρο ολη την ελαστικοτητα ενος κινητηρα. Στο μελλον θα διξει αν αυτο το στυλ ειναι ζημιογόνο, προς ωρας στα 7 οδηγητικα μου χρονια, δεν ειχα ουτε μια ζημια ουτε μια φθορα αναλωσιμου υλικου, κοιταω τα τακακια μου πριν απο 10.000km και μου φαινεται πως τωρα εχουν παραπανω υλικο τριβης😆. 1
katargedon Δημοσ. 15 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου Εγω εβαζα παντα 30αρι,συνηθως 0w30 επειδη ειναι pao.Καποιες φορες ειχα βαλει και 5w30 απλο.Το προηγουμενο καλοκαιρι,εδω στην Αθηνα βαρεσε κατι 45αρια-46αρια,αν θυμαστε,εκει το 0w30(motul eco-nergy)την ακουσε για τα καλα.Ηταν η μονη φορα που ειδα λαδι να σταζει οταν εβγαζα το δεικτη.Ακουσα και κατι περιεργους ηχους απο το μοτερ και χε@@@κα πανω μου. Εβαλα 40αρι(castrol edge 0w40) και σταματησαν ολα.Απο τότε,εγω προσωπικα,θεωρω το 30αρι πολυ λεπτό για το Ελληνικο Αθηναϊκό καλοκαίρι.Απο τη στιγμη που το manual μου δινει και 10w40 σαν επιλογη,κατεληξα στο 5w40 και δουλευει μια χαρα.
katargedon Δημοσ. 15 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 11 ώρες πριν, mike15 είπε στην acea οι εγκρισεις βασιζονται στο hths και οχι το ιξωδες. Αυτό ισχύει,αλλα αυτό ήταν ακριβώς και το πρόβλημα με την acea.Οτι ασχολήθηκε μόνο με αυτό και οχι με την χημική σύσταση του λαδιού,που τελικά αποδεικνύεται οτι ειναι το α και το ω,σε αντιθεση με api και ilsac .Αυτος ηταν και ο λογος εξαρχής που καποιοι κατασκευαστες προχώρησαν σε δικές τους προδιαγραφες λιπαντικών(σύμφωνα με τα ιδια τα λεγομενα τους).Υπηρχαν μαλιστα και λιπαντικά(την σκοτεινή περιοδο 2014-2019), που ανεγραφαν οτι καλύπτουν και την acea a3 και την c3 ταυτόχρονα.Αυτο απαγορευτηκε το 2019 οταν καταλαβαν την μαλ@@@α τους.Ευτυχως η acea πηρε μπρος εστω και με καθυστερηση καποιων χρονων και εθεσε στάνταρτ μίνιμουμ χημικη φορμουλα για τις εγκρισεις της,ξεκινωντας απο την acea a7 που αντικατεστησε την a5.Γι'αυτο τωρα βλεπουμε τα hc λιπαντικα να εχουν φτασει σε πολυ μεγαλα επιπεδα αποδοσης.Οπως σωστα ανεφερες το noack.Χαρακτηριστικα βλεπουμε το x-cess gen 2 η το total quartz να πετυχαινουν noack 7-8,μεχρι το επιπεδο ρεκορ 5 του helix ultra.Αυτα τα νουμερα την σκοτεινη περιοδο 14-19,που τα hc ειχαν γινει εντελως για τα μπαζα,λογω προσπαθειας μειωσης του κοστους,δεν υπηρχαν ουτε για αστειο,εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων.Πριν το 2014 εβρισκες λιπαντικα κατηγοριας sl η sm που ηταν πολυ καλυτερα.2014 με 19,τα εκαναν μπαχαλο.Εκει μονο με pao ειχες καλο λιπαντικό.Επισης σωστα ανέφερες οτι ενα πρόσθετο αποδίδει καλα μονο οταν ειναι μοριακα δεμενο στην φορμουλα του λιπαντικου,παρα οταν μπαινει σαν εξτρα.Απειρες μετρήσεις το εχουν δειξει αυτο.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 15 Μαρτίου Δημοσ. 15 Μαρτίου Αγορασα ενα 5λιτρο HVE 10W50 να δοκιμασω στην Skodaρα vs το 4100 15W50 για να δουμε...
mike15 Δημοσ. 15 Μαρτίου Δημοσ. 15 Μαρτίου το 13-19 ηταν μια περιεργη εποχη για κατασκευαστες και μπλεντερς.ψαχνοντουσαν να βρουν την χρυση τομη με λιπαντικα που να ειναι λεπτορευστα ,να προστατευουν αλλα κυριως να εξοικονομουν καυσιμο λογω οικονομικου μαρκετινγκ και ταυτοχρονα να πετυχαινουν τα ορια των ρυπων ,φυσικα ολα αυτα με πιο οικολογικα καταλοιπα..η ανθηση των λαδιων FE (fuel economy) ε, σαν πολλα ζητουσαν οι οργανισμοι και ετσι εγιναν ολα χαλια.αλλαζανε τις συνταγες συνεχεια.οι εγκρισεις μια μπαιναν στο μπουκαλι ,μια βγαιναν. θεωρω οτι πλεον εχουν ομαλοποιηθει εδω και 2-3 χρονια τα πραγματα.το κακο ειναι οτι στην ευρωπη εχουμε ακομα ακριβα λαδια,λαδια HC που δεν αξιζουν τα μεγαλα ποσα που ζητανε.τα καλα 5-30 και τα καλα 5-40, που ειναι λιγα και που μας αφορουν σαν κλιμα εδω ελλαδα ,κοστιζουν πολυ ακομα.ελπιζω με την νεα πολιτικη ,αν εφαρμοστει,των δασμων,τα ευρωπαικα λαδια να ριξουν τις τιμες τους κατιτις. 7 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Το λαδι που ειναι σχεδον τεζα στα 1500km προκειται για Selenia StAR, δυστυχως με την χρηση που εκανα - κανω στο αμαξι το λαδι δεν αντεχει, fun fact το αμαξι δεν καιει σταγονα λαδι και το μοτερ ειναι εξαιρετικα καθαρο αλλα η οδηγηση μου (κανω "κουβαλημα" οπως λεμε) και οι συνθηκες ειναι κακες. Εν αντιθεσει εδω προκειται για ενα ταπεινο Castrol GTX 15W40 με 6000km με οδηγηση σε αλλες συνθηκες (συμπ. και μεγαλων διαδρομων 100km) και με αλλο οδηγο... Δυστυχως πρεπει να το παραδεχτω και ειναι ζητημα δικο μου με την οδηγηση μου. Γενικα ειμαι ανθρωπος που μου αρεσει να οδηγω με την ροπη και οχι με την δυναμη. Super early shifting, skip shifting κλπ. Γενικα οταν εχω αμαξια με καλη ροπη στις (πολυ) χαμηλες οδηγω ετσι. Δεν ειναι απιθανο δηλαδη να ειμαι με 5η ή 6η στα 50kmh ή να επιταχυνω με 3η στα 25kmh. Αυτο προφανως ειναι εξαιρετικα οικονομικο λογω οτι λειτουργω το αμαξι σε νησιδα υψηλου BSFC, αλλα εχει αυτο το παραπροιον, της υψηλης αραιωσης καυσιμου. Οταν αυτο συνδιαστει με "μικρα" δρομολογια, ειναι καταστροφη για το λαδι. Γενικα δηλαδη αρεσκομαι σε μακρια γραναζωματα και οχηματα με υψηλη ροπη στις πολυ χαμηλες. Τις 3000σαλ τις αγγιζω στα ρεπριζ πολυ σπανια, τοσο σπανια που ο εγκεφαλος δεν εχει φτιαξει καν trim εκει πανω. Προφανως και οσον αφορα την καταναλωση αποδιδει, στην παρεα με φωναζαν ο "σταγονας", διοτι γραφω μεσες καταναλωσεις ανηκουστες δεδομενου των αμαξιων που οδηγω. Ομως απο οτι φαινεται το πληρωνω αλλου.... Παντως αυτο το στυλ που εχω ειναι super forward predicting, δηλαδη δεν ακουμπαω φρενα προτιμω το ρολλαρισμα (πχ ως που το φαναρι να γυρισει πρασινο), ξεκιναω με ελαχιστες στροφες, τι ελαχιστες δηλαδη, με ρελαντι ξεκιναω, παντα φιλεταρω το αμαξι στο σβηνω δεν σβηνω, γλυτωνω συμπλεκτες και λοιπα. Ιδιαιτερα με καποια αμαξια που εχουμε και εχουν ελαστικοτητα ρελαντι, δηλαδη μπορουν στιγμιαια να πεσουν και στις 300-400 σαλ, τα ξεκιναω πρακτικα σβηστα. Εκμεταλευομαι στο επακρο ολη την ελαστικοτητα ενος κινητηρα. Στο μελλον θα διξει αν αυτο το στυλ ειναι ζημιογόνο, προς ωρας στα 7 οδηγητικα μου χρονια, δεν ειχα ουτε μια ζημια ουτε μια φθορα αναλωσιμου υλικου, κοιταω τα τακακια μου πριν απο 10.000km και μου φαινεται πως τωρα εχουν παραπανω υλικο τριβης😆. εισαι τρελλος 😂.πως γινεται με τετοιο κλωτσημα που κανεις στον κινητηρα να μην τον εχεις παρει ακομα στα χερια ,απορω..you are asking for it!..τακακια μετα απο 10 χρονια αλλαγη😂ελπιζω να μην σε πετυχω μπροστα μου σοφερ της κυριας νταιζη😂 γιατι ειμαι το τελειως αντιθετο και θα μου κανεις τα νευρα κροσια. υ.γ σε ποια εταιρεια κανεις αναλυση λαδιων?
katargedon Δημοσ. 15 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 40 λεπτά πριν, mike15 είπε υ.γ σε ποια εταιρεια κανεις αναλυση λαδιων? Αν βαζεις shell,τα στέλνεις με την αποδειξη αγοράς στον κεντρικό αντιπροσωπο Πετροπουλος και στην κανει δωρεαν.Αλλιως σε οποιοδηποτε εργαστηριο κανει αναλυσεις ελαιων,τροφιμων κλπ.Απλα σου βγαζουν μονο τα προσθετα ,οξειδωση, ιξωδες,νιτρωση κλπ Δεν σου μετρανε flash και pour.Το κόστος σε οποιο ρωτησα ειναι το ιδιο,35 ευρω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα