atheatos Δημοσ. Πέμπτη στις 03:18 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:18 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, definitio είπε Γιατί το εξειδικεύεις τόσο πολύ; Δεν είπα ότι υπάρχουν ή πρέπει να υπάρχουν λάδια ΜΟΝΟ για τέτοιους κινητήρες...αλλά λάδια που - βάσει συγκεκριμένων χαρακτηριστικών - μπορεί να ταιριάζουν περισσότερο...ή/και δεδομένου ότι είναι κάποιας ηλικίας το αμάξι (φθορές, ανοχές κοκ), μπορεί με κάποια λάδια να αυξηθεί η κατανάλωση και με άλλα να μειωθεί. Πχ συγκεκριμένα, δεδομένου ότι η Texaco το ανέφερε ως πλεονέκτημα πριν, να αποφεύγω ή να ψάχνω για λα΄δια με υψηλότερο ποσοστό "στάχτης" και σε τί φάσμα να τα προτιμώ/αποφεύγω; Αν έψαχνα ακριβώς για το δικό μου μοτέρ, θα μιλούσαμε για τον μεταβλητό χρονισμού, την ανεπίστροφη βαλβίδα που μπήκε σε υστερες εκδόσεις του μοτέρ για να κρατάει το λάδι ψηλά στο καπάκι (και κάποιοι έκαναν μόντα για να τη βάλουν σε παλιότερα), θέματα με τα ωστήρια που είχε κοκ...δεν το ψάχνω τόσο συγκεκριμένα για να βρω ΤΟ λαδι για την 156... Οκ. Κατάλαβα τι εννοείς. Δεν το εξειδικευω απλά υπάρχουν και καινούργια αυτοκίνητα που καίνε λάδια λόγω ελλατωματικη σχεδίασης και χαμηλής ποιότητας υλικών ή το πιο απλό να έχουν τα ίδια χιλιόμετρα με το δικό σου. Αυτά τα αυτοκίνητα θα πάρουν τα ίδια λάδια με τα υπόλοιπα καινούργια και δεν υπάρχει λάδι αυτή την στιγμή ,που να εξαφανίζει την κατανάλωση του 1 λίτρου λαδιού ανά 1000 χλμ ή να την ρίχνει στα 250 ml στα 1000 χιλιόμετρα. Κάποια λάδια έχουν την τάση να μην καίγονται (αλλά να βρωμίζουν αρκετά γρήγορα ) και δεν έχει να κάνει με κάποιο συγκεκριμένο δεικτη αλλά κυρίως με το είδος των πρόσθετων που χρησιμοποιούνται. Παράδειγμα τα Motul που χρησιμοποιείς μπορεί να έχουν ανώτερους δείκτες hths , TBN, density κτλ. Να προσφέρουν καλύτερη προστασία από τα Castrol αλλά να μην έχουν τα πρόσθετα του Castrol και να καίγονται πιο γρήγορα από τα Castrol. Παράδειγμα έφερα δεν σημαίνει ότι ισχύει απόλυτα. Εγω προσωπικά έχω τσακωθεί με κάποιους που πιστεύουν ότι με το λάδι θα φτιάξεις μια ζημιά πχ . ένα blowby του κινητήρα ή θα την ελαττώσεις. Αν ένα λάδι έχει αυτή την δυνατότητα να κάνει rebuild το χιτώνια ή τις βαλβίδες , γιατί να μην έχει την δυνατότητα να καταστρέψει τελείως το κινητήρα? Μου έγραφε ο άλλος ότι επειδή κάθεται το λάδι σφραγίζει και δεν χάνει….ναι άμα κάθεται το λάδι βρωμίζει και μια ωραία πρωία θα δεις τα καπάκια σου ν ανάβουν από τις επικαθισεις. Προτιμώ ένα λάδι που καίγεται αλλά προστατεύει πάρα ένα λάδι που δεν καίγεται αλλά καταστρέφει. Έχω χρησιμοποιήσει τέτοια λάδια που δεν καίγονται αλλά δεν τα κράτησα πάνω από 3000 χιλιόμετρα. Μόλις είδα τον κινητήρα να ζορίζεται και ν ανεβάζει κατανάλωση από την βρωμια έφυγαν με την μια . Επεξ/σία Πέμπτη στις 05:12 μμ από atheatos
anavgous Δημοσ. Πέμπτη στις 03:29 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:29 μμ 14 ώρες πριν, mike15 είπε το 1 δεν εχει καμμια σχεση με τα αλλα ειναι ΡΑΟ λαδι πολυ δυνατο. τα αλλα 3 αποτι ειδα στα χαρακτηριστικα ειναι σχεδον ιδια.θα επελεγα το σελ ισως λιγο καλυτερο. Συγκρίνοντας τα άλλα 3 με λάδια όπως τα magnatec, ή τα gtx, ή ενδεχομένως τα aral hightronic f (που στα τυπικά χαρακτηριστικά στο datasheet μου φαίνεται να έχουν μια ομοιότητα με τα castrol), μου κάνει αρχικά εντύπωση η απόκλιση στα flashpoint και στoν δείκτη ιξώδους. Επομένως για εμένα τουλάχιστον που δε μπορώ να διαβάσω δελτία χημικής σύστασης, θα ήταν τα 2 παραπάνω ένας κάπως (με έμφαση στο "κάπως") αξιόπιστος δείκτης ποιότητας του λιπαντικού? Διότι απ' ότι έχω καταλάβει τόσο καιρό, ως άσχετος με το χημικό του πράγματος, πηγαίνουμε στην επιλογή λιπαντικού με ότι βρούμε από review, συγκρίσεις και γενικά κάτι που παρουσιάζει/προτείνει κάποιος περισσότερο γνώστης. 10 ώρες πριν, katargedon είπε Αν οχι το ravenol,κοιτα το eneos hyper multi.Ειναι καλο για αυτη την κατηγορια,καλύτερο απο τα αλλα τρία. Πως μπορώ ως άσχετος να το καταλάβω ότι είναι καλύτερο λάδι από τα άλλα 3, όταν το μόνο που έχω ως αναφορά είναι το technical με τα τυπικά στοιχεία?
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 03:39 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:39 μμ 46 λεπτά πριν, definitio είπε στάχτης αιθαλης, μην σε απασχολαει οπως λεμε και στο χωριο μου 47 λεπτά πριν, definitio είπε Αν έψαχνα ακριβώς για το δικό μου μοτέρ, θα μιλούσαμε για τον μεταβλητό χρονισμού, την ανεπίστροφη βαλβίδα που μπήκε σε υστερες εκδόσεις του μοτέρ για να κρατάει το λάδι ψηλά στο καπάκι (και κάποιοι έκαναν μόντα για να τη βάλουν σε παλιότερα), θέματα με τα ωστήρια που είχε κοκ...δεν το ψάχνω τόσο συγκεκριμένα για να βρω ΤΟ λαδι για την 156... με απλα λογια σε ενδιαφερει να βαλεις το καλυτερο λαδι και να λυσεις την καταναλωση λαδιου? 21 λεπτά πριν, atheatos είπε γιατί να μην έχει την δυνατότητα να καταστρέψει τελείως το κινητήρα την εχει και την εχει σχετικα ευκολα 22 λεπτά πριν, atheatos είπε Μου έγραφε ο άλλος ότι επειδή κάθεται το λάδι σφραγίζει και δεν χάνει ειπα πως επειδη εχει εστερα σταματησε τις διαρροες, αν εχει καλο ιξωδες και χαμηλο NOACK δεν καιγεται 12 λεπτά πριν, anavgous είπε Πως μπορώ ως άσχετος να το καταλάβω ότι είναι καλύτερο λάδι από τα άλλα 3, όταν το μόνο που έχω ως αναφορά είναι το technical με τα τυπικά στοιχεία ευκολα το καταλαβαινεις 1
atheatos Δημοσ. Πέμπτη στις 03:45 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:45 μμ 3 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ειπα πως επειδη εχει εστερα σταματησε τις διαρροες, αν εχει καλο ιξωδες και χαμηλο NOACK δεν καιγεται Δεν μιλάω για σένα …. για αυτόν που μου έγραψε για μπάνια με χλωρίνες και ότι έκαψα 5 μοτέρ (ένα έχω κάψει και αυτό από μαλακια του μηχανικού ) και φυσικά είναι ignored…
Ukforthemoment Δημοσ. Πέμπτη στις 04:19 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:19 μμ Περί διαρροών είχα βρει πολύ καλό το https://www.skroutz.gr/s/13515268/Liqui-Moly-Sfragistiko-Diarroon-Prostheto-Ladiou-300ml.html όταν στο πούντο έχανε απο την φλάτζα (ή τσιμούχα είναι το σωστό; ) του ψευτοκάπακου.Την πρώτη φορά χρειάστηκε γύρω στα 800χλμ για να δω ότι αρχίζει να κάνει κάτι και μετά το έβαζα σε κάθε αλλαγή.Δούλευε για περίπου 4000χλμ πριν αρχίσει να δακρύζει πάλι.Οταν άλλαξα ιμάντα εκκ/ων το έφτιαξα και ησύχασα. Πιθανόν κάποιο άλλο να είναι καλύτερο ,εγώ αυτό δοκίμασα και μου έκανε δουλιτσα.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 04:57 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:57 μμ 38 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Περί διαρροών είχα βρει πολύ καλό το https://www.skroutz.gr/s/13515268/Liqui-Moly-Sfragistiko-Diarroon-Prostheto-Ladiou-300ml.html το pro line ειναι λιγο καλυτερο 1
katargedon Δημοσ. Πέμπτη στις 04:59 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 04:59 μμ 1 ώρα πριν, anavgous είπε Πως μπορώ ως άσχετος να το καταλάβω ότι είναι καλύτερο λάδι από τα άλλα 3, όταν το μόνο που έχω ως αναφορά είναι το technical με τα τυπικά στοιχεία? Έχεις δίκιο εδώ,λάθος δικό μου που δεν το ανέφερα,μπαίνεις σε κάποιο φόρουμ και βρίσκεις την χημική ανάλυση.Ετσι βλέπεις τι έχει μεσα το λάδι.Τα είδα ολα αυτά τα λάδια,γι'αυτο πρότεινα το eneos.Εχει μπόλικο zddp και μολυβδαίνιο.Σε γενικές γραμμές,η eneos βγαζει πολύ καλά λιπαντικα.Τα aral ειναι castrol σε αλλο μπουκαλι.Σαν να λέμε total με elf 1
mike15 Δημοσ. Πέμπτη στις 05:06 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:06 μμ (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε θα τα πουμε ολα στο live περιμενω πρωτα απο ολα των @katargedon να το οργανωσει και να λυσουν τις διαφορες τους με τον @mike15 και μετα να παμε σε διαφορα θεματα με τεχνικο επιτελειο και ερωτησεις κοινου. Ειμαι διαθεσιμος αυτο το ΣΚ και θα προτεινα να γινει ανοιχτο θεμα στο subforum AutoMoto. Το τεχνικο επιτελειο μπορουμε να το ορισουμε μαζι... θα περιμενεις πολυ...oh yeah !! 😀 5 ώρες πριν, atheatos είπε Πάντως χαίρομαι που απαντάς έτσι σε κάποιον , που πέρα από το γεγονός του έκλεισαν το τοπικ ,το έκαναν και ban από το insomnia για τις προσβολές σε μέλη σε άλλα τοπικ. εαν ενοεις εμενα γιατι στα δικα μου κειμενα φαινεται να απαντα,θα του απαντησω ..αλλα για το αλλο,θυμαμαι πριν 2 σελιδες οτι εγω λεω ψεμματα και σε προσβαλω αλλα εσκεμενα με τσιγλας συνεχεια για κατι που μονο στην φαντασια σου υπαρχει..βλεπεις αυτον που του εκλεισαν το τοπικ να μπαινει και να γραφει με το ονομα του? αν τον δεις να του το πεις.ταχα δεν εκανες αναφορα για διπλο λογαριασμο αλλα η συμπεριφορα σου και η μανια καταδιωξης που εχεις και οι εμεμσες αναφορες σου σε εμενα ,αποδεικνυουν οτι εισαι αυτος που εκανε την αναφορα και κρυβεται πισω απο τα δηθεν ignored..που μονο αγνοηση δεν ειναι,ολα τα παρακολουθεις.οσο και να προσπαθεις αμμεσα η΄εμμεσα δεν θα καταφερεις να με διωξεις γιατι ειμαι ο μαικ15 και κανενας αλλος..κυριε που εκαψες το μοτερ σου με λαθος λαδι και τολμας ακομα να δινεις συμβουλες,ενας επικυνδυνος συμβουλατορας. 3 ώρες πριν, atheatos είπε Πάντως λίγο δύσκολο μου φαίνεται να έχουν φτιαχτεί μόνο λάδια για τους συγκεκριμένους κινητήρες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και μετρήσεις. Μιας και ακόμα φτιάχνονται κινητήρες ατμοσφαιρικοί έμμεσου ψεκασμού και μερικές φορές και χειρότεροι από αυτούς των παλαιοτερων. Οι μετρήσεις που είναι σημαντικές για παλαιό μοτέρ γιατί να μην σημαντικές και για το αντίστοιχο νέο μοτέρ? Πιστεύεις ότι το καινούργιο ατμοσφαιρικό μοτέρ είναι καλύτερο και δεν καίει λάδια ? Τελος παντων , την άποψη μου την είπα ….. 2 ώρες πριν, definitio είπε Γιατί το εξειδικεύεις τόσο πολύ; Δεν είπα ότι υπάρχουν ή πρέπει να υπάρχουν λάδια ΜΟΝΟ για τέτοιους κινητήρες...αλλά λάδια που - βάσει συγκεκριμένων χαρακτηριστικών - μπορεί να ταιριάζουν περισσότερο...ή/και δεδομένου ότι είναι κάποιας ηλικίας το αμάξι (φθορές, ανοχές κοκ), μπορεί με κάποια λάδια να αυξηθεί η κατανάλωση και με άλλα να μειωθεί. Πχ συγκεκριμένα, δεδομένου ότι η Texaco το ανέφερε ως πλεονέκτημα πριν, να αποφεύγω ή να ψάχνω για λα΄δια με υψηλότερο ποσοστό "στάχτης" και σε τί φάσμα να τα προτιμώ/αποφεύγω; Αν έψαχνα ακριβώς για το δικό μου μοτέρ, θα μιλούσαμε για τον μεταβλητό χρονισμού, την ανεπίστροφη βαλβίδα που μπήκε σε υστερες εκδόσεις του μοτέρ για να κρατάει το λάδι ψηλά στο καπάκι (και κάποιοι έκαναν μόντα για να τη βάλουν σε παλιότερα), θέματα με τα ωστήρια που είχε κοκ...δεν το ψάχνω τόσο συγκεκριμένα για να βρω ΤΟ λαδι για την 156... εγω φιλε παρακολουθω και περιμενω να ακουσω μια ειδικη απαντηση απο τους ταχα ειδικους..και περιμενω απο αυτους που με κατηγορουν για ασχετα θεματα να πουν κατι ειδικο σαν ειδικοι που ειναι εδω και 2 σελιδες,αφου με κοροιδευουν..λες να βρεις ακρη? βλεπεις ποσο εδημονες ειναι ,ακομα να απαντησουν σε μια απλη ερωτηση.. 1 ώρα πριν, anavgous είπε Συγκρίνοντας τα άλλα 3 με λάδια όπως τα magnatec, ή τα gtx, ή ενδεχομένως τα aral hightronic f (που στα τυπικά χαρακτηριστικά στο datasheet μου φαίνεται να έχουν μια ομοιότητα με τα castrol), μου κάνει αρχικά εντύπωση η απόκλιση στα flashpoint και στoν δείκτη ιξώδους. Επομένως για εμένα τουλάχιστον που δε μπορώ να διαβάσω δελτία χημικής σύστασης, θα ήταν τα 2 παραπάνω ένας κάπως (με έμφαση στο "κάπως") αξιόπιστος δείκτης ποιότητας του λιπαντικού? Διότι απ' ότι έχω καταλάβει τόσο καιρό, ως άσχετος με το χημικό του πράγματος, πηγαίνουμε στην επιλογή λιπαντικού με ότι βρούμε από review, συγκρίσεις και γενικά κάτι που παρουσιάζει/προτείνει κάποιος περισσότερο γνώστης. Πως μπορώ ως άσχετος να το καταλάβω ότι είναι καλύτερο λάδι από τα άλλα 3, όταν το μόνο που έχω ως αναφορά είναι το technical με τα τυπικά στοιχεία? πατε στο τοπικ που εγραψε ενα πολυ καλο μελος περσυ και στην εισαγωγη θα μαθεις οτι ρωτας.μην περιμενεις απο τους ειδημονες εδω να σου πουν γιατι ειχαν μαλωσει σαν ειδημονες με τον τυπο αυτον γιατι ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ,αναθεμα την αμαθεια τους.δεν θελουν να ακουν περα απο αυτο που εχουν στο μυαλο τους και κανουν οτιδηποτε αθεμιτο μεχρι και να παρακαλανε εμμεσα τους μοντ να κλεισουν το τοπικ για να μην εκτεθουν.2 ατομα..και οχι μονο εναντιον του τυπου αλλα εαν διαβασεις και αλλων μελων που ειχαν το θρασος να διαγωνησουν με την αμαθεια τους. αν δεν καταλαβεις κατι εδω ειμαστε,μετα. υ.γ. επειδη ειδα απαντηση λαθος αφου ειχα γραψει.η χημικη συσταση δεν λεει τιποτα μονο στους φανατικους της χημειας..οπως γραφει ο φιλος στο τοπικ που θα διαβασεις,το τελικο προιον ειναι αυτο που μετραει.τωρα το τι να προσεξεις ,πανε στο τοπικ και θα δεις,παντως οχι την χημικη συσταση,δεν πας για χημικος😂 Επεξ/σία Πέμπτη στις 05:10 μμ από mike15
katargedon Δημοσ. Πέμπτη στις 05:07 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 05:07 μμ 44 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε όταν στο πούντο έχανε απο την φλάτζα (ή τσιμούχα είναι το σωστό; ) Νταξ,το νόημα να βγαίνει και εισαι οκ.Που να δεις πως ονομάζω τα εργαλεία...
mike15 Δημοσ. Πέμπτη στις 05:40 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:40 μμ (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, atheatos είπε Επειδή χρησιμοποιώ συχνά το Amazon.de για παραγγελίες, δεν θέλω να θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση του συγκεκριμένου καταστήματος. Τα λάδια είναι ενδεικτικά σε σχέση με τι μπορείς να βρεις πέρα από τα λάδια του lidl. Και τα δύο έχουν πιστοποιηθεί από τους αντίστοιχους οργανισμούς για τις προδιαγραφές τους και είναι σχετικά οικονομικά λάδια , όχι τόσο οικονομικά σαν αυτά του LIDL βέβαια. Πάντως χαίρομαι που απαντάς έτσι σε κάποιον , που πέρα από το γεγονός του έκλεισαν το τοπικ ,το έκαναν και ban από το insomnia για τις προσβολές σε μέλη σε άλλα τοπικ. 7 ώρες πριν, spirostolios είπε Καλημέρα, επειδή βλέπω ότι δεν τίθεται θέμα διαφήμισης επειδή όλοι προτείνουν λάδια με βάση την εμειρία τους, την επαγγελματική κατάρτιση κ.α. και επειδή ο κύριος λόγος ύπαρξης του forum είναι μαθαίνουμε, τα λάδια που μου πρότεινε το μέλος αθέατος είναι τα παρακάτω 1.https://www.amazon.de/dp/B06Y1436MT?linkCode=xm2&camp=2025&creative=165953&smid=AOLM680XQ3TLP&creativeASIN=B06Y1436MT&tag=geizhals10-21&language=de_DE&th=1 2. https://www.amazon.de/dp/B017XJFYII?linkCode=xm2&camp=2025&creative=165953&smid=AOLM680XQ3TLP&creativeASIN=B017XJFYII&tag=geizhals10-21&language=de_DE&th=1 δευτερη παραθεση για το αλλο θεμα ,μετα εκεινο του κομπλεξισμου ανωτεροτητας του αμαθους αθεατου,τα λαδια . σε τι ακριβως μου απαντα και δειχνεις με τοση ευτυχια οτι το ευχαριστηθηκες τοξικε ? τι ειπε δλδ ο φιλος που εσυ θελησες να το εκμεταλευτεις η΄να το καθοδηγησεις σαν επιθετικη απαντηση προς εμενα? δεν μπορεις μια φορα να μην προσπαθεις να εισαι τοσο χειριστικος ακομα και με τριτους και να προσπαθεις να τους χρησιμοποιησεις προς εμενα γιατι δεν τολμας να μου απαντησεις ο ιδιος ?..αφου ξερεις οτι εισαι αμαθης και θα χασεις οπως χανεις σε καθε αντιπαραθεση,που να τολμησεις να μιλησεις μαζι μου? συνεχισε ετσι ,με τετοια συμπεριφορα δεν θα κανεις προσωπο και εμπιστοσυνη. παμε λοιπον φιλε σπιροτολιο ,μου θυμιζεις το ονομα του πατερα του τολιοπουλου,παικτη μπασκετ που πηγε τωρα απο τον αρη στον παο και ειχαμε συνομιλησει διαδικτυακα. ο αθεατος σε κατεκρινε για την επιλογη σου απο τα λιντλ γιατι ειπε οτι ειναι απαραδεκτο να ψωνιζεις τα φθηνα του λιντλ.τα φθηνα του λιντλ τα παραγει μια σοβαρη εταιρεια γερμανικη ,μαλλον 2.. H Pennasol οπως και η Motor Gold ειναι θυγατρικες της Avista Oil η αλλιως Avista Lubes . Ολες γερμανικες φυσικα . Το 10w40 απο τα Lidl ειναι το Super Light 10w40 της Pennasol ενω το 15w40 ειναι το Super Dynamic Plus 15w40 της Pennasol τωρα θα μου πεις οτι δεν τις ξερεις,ουτε εγω.πριν.τωρα τις ξερω δλδ. εδω και χρονια απλα δεν θυμομουν που το ειχα δει.το βρηκα ξανα για εσενα αλλα και γιατι πρεπει να απαντησω οπως κανω παντα και υπευθυνα και χωρις να κρυβομαι πισω απο ignored η΄να χρησιμοποιω τριτα μελη που θελουν να βοηθηθουν. το θεμα ειναι τωρα οτι το επιχειρημα του ηταν μια φθηνη και αγνωστη εταιρεια του λιντλ.και σου στελνει λινκ απο φθηνη και αγνωστη εταιρεια σε εμας,ισης ομως αναγνωρισιμοτητας και για εμας και για τους ελληνες οπως του λιντλ.που ακριβως διαφερει η επιλογη σου με την δικη του? πουθενα εκτος οτι την εκανε ΑΥΤΟΣ και πρεπει να ειναι Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ.σε κατηγορησαν οτι δεν εχει προδιαγραφες του λιντλ.μα αποτι διαβαζω και εδω δεν εχει. το can be used with που εχει δεν ειναι σιγουρα προδιαγραφη,ειναι προτεινομενη δλδ δεν υπαρχει εγκριση,ειναι σαν να λες αυτο πιστευει ο μπλεντερ χωρις αποδειξη,πρεπει να τον εμπιστευτεις επειδη το γραφει. το δευτερο λαδι ειναι παλια συνταγη λαδι ,ομως αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι κανενα απο τα 2 δεν εχει την προδιαγραφη του κινητηρα σου,porshe a40 οπως σου εγραψα.δλδ φευγουμε απο το λιντλ που ειναι υποτιθεται κακο ,σου προτεινει με μυσταγωγια και υπονουμενα για εμενα σαν απαντηση 2 λαδια χωρις την προδιαγραφη σου-εγκριση και το ενα απο αυτα ειναι το ιδιο αγνωστο σαν του λιντλ που κατακρινει,χωρις εγκρισεις και το αλλο ειναι ενα λαδι με ξεπερασμενες συνταγες και μια mb 229,3 εγκριση ξεχασμενη απο την μανα του. και αυτος κρινει εμενα οτι δεν ξερω και μου απανταει μεσω εσου.φυσικα που να τολμησει να τα ποσταρει ο ιδιος σε εμενα? καταλαβε τι θα ντροπη θα ενιωθε.γιαυτο το πμ και η μυσταγωγια..εγω ειμαι σιγουρος οτι ηθελε το κρουν να σου στειλει,τουλαχιστον εκεινο θα ηταν γνωριμο😂..ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ,που χαλασε τον κινητηρα του βαζοντας λαθος λαδι μαυτα που διαβαζω ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΣΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΙΟΛΑΣ Επεξ/σία Πέμπτη στις 05:43 μμ από mike15
definitio Δημοσ. Πέμπτη στις 06:29 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:29 μμ (επεξεργασμένο) 3 hours ago, atheatos said: Οκ. Κατάλαβα τι εννοείς. Δεν το εξειδικευω απλά υπάρχουν και καινούργια αυτοκίνητα που καίνε λάδια λόγω ελλατωματικη σχεδίασης και χαμηλής ποιότητας υλικών ή το πιο απλό να έχουν τα ίδια χιλιόμετρα με το δικό σου. Αυτά τα αυτοκίνητα θα πάρουν τα ίδια λάδια με τα υπόλοιπα καινούργια και δεν υπάρχει λάδι αυτή την στιγμή ,που να εξαφανίζει την κατανάλωση του 1 λίτρου λαδιού ανά 1000 χλμ ή να την ρίχνει στα 250 ml στα 1000 χιλιόμετρα. Κάποια λάδια έχουν την τάση να μην καίγονται (αλλά να βρωμίζουν αρκετά γρήγορα ) και δεν έχει να κάνει με κάποιο συγκεκριμένο δεικτη αλλά κυρίως με το είδος των πρόσθετων που χρησιμοποιούνται. Παράδειγμα τα Motul που χρησιμοποιείς μπορεί να έχουν ανώτερους δείκτες hths , TBN, density κτλ. Να προσφέρουν καλύτερη προστασία από τα Castrol αλλά να μην έχουν τα πρόσθετα του Castrol και να καίγονται πιο γρήγορα από τα Castrol. Παράδειγμα έφερα δεν σημαίνει ότι ισχύει απόλυτα. Εγω προσωπικά έχω τσακωθεί με κάποιους που πιστεύουν ότι με το λάδι θα φτιάξεις μια ζημιά πχ . ένα blowby του κινητήρα ή θα την ελαττώσεις. Αν ένα λάδι έχει αυτή την δυνατότητα να κάνει rebuild το χιτώνια ή τις βαλβίδες , γιατί να μην έχει την δυνατότητα να καταστρέψει τελείως το κινητήρα? Μου έγραφε ο άλλος ότι επειδή κάθεται το λάδι σφραγίζει και δεν χάνει….ναι άμα κάθεται το λάδι βρωμίζει και μια ωραία πρωία θα δεις τα καπάκια σου ν ανάβουν από τις επικαθισεις. Προτιμώ ένα λάδι που καίγεται αλλά προστατεύει πάρα ένα λάδι που δεν καίγεται αλλά καταστρέφει. Έχω χρησιμοποιήσει τέτοια λάδια που δεν καίγονται αλλά δεν τα κράτησα πάνω από 3000 χιλιόμετρα. Μόλις είδα τον κινητήρα να ζορίζεται και ν ανεβάζει κατανάλωση από την βρωμια έφυγαν με την μια . 2 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: αιθαλης, μην σε απασχολαει οπως λεμε και στο χωριο μου με απλα λογια σε ενδιαφερει να βαλεις το καλυτερο λαδι και να λυσεις την καταναλωση λαδιου? Δεν ψάχνω να "μασκαρέψω" κατανάλωση ή να τη λύσω κινδυνεύοντας να δημιουργήσω άλλο πρόβλημα είτε με χωριστά πρόσθετα είτε με συγκεκριμένη επιλογή λαδιού. Και σαφώς νεώτερα μοντέλα μπορεί να έχουν γράψει παρόμοια χλμ με το δικό μου, κ ένα λάδι να ταίριαζε κ στα δύο κοκ..αλλά αυτό θα ήταν ένα κοινό χαρακτηριστικό κ για τα δύο... Ως προς τη κατανάλωση, αφενός σε μένα είναι σταθερή με το "καλημέρα", δεν επιδεινώνεται με τον καιρό, αφετέρου έχω διαβάσει κι εδώ κι αλλού για λάδια που δοκίμασαν τα μέλη κι αμέσως αυξήθηκε η κατανάλωση κι άλλα με τα οποία μειώθηκε αλλά κ συζήτηση περί εστέρων κ τσιμουχών... ..δεν χρειάζεται να υποθέσουμε πρόθεση "επίλυσης" με λάδι ενός προβλήματος που μπορεί να χρήζει μηχανικής λύσης, αλλά μπορεί εν τούτοις κάποιο λάδι να ταιριάζει περισσότερο σε αυτοκίνητο 25 ετών που έχει σίγουρα κάποιες φθορές ...όπως μπορεί να βάλει κανείς συγκεκριμένο λάδι σε ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, για να γίνουν οι προσδοκώμενες φθορες, και μετά να αλλάξει, υποθέτω σε ένα φάσμα διαφοροποίησης φθορών βάσει ηλικίας κάποιο λάδι μπορεί να ταίριαζε περισσότερο σε αυτοκίνητο 3 ετών και κάποιο άλλο σε αθτοκίνητο 20 ετών. ...εν τέλει ερώτηση/υπόθεση είναι, που μπορεί να λα΄βει κ αρνητική απάντηση... ...κι αυτό με τί άλλο να έχει σχέση παρά τον συνδυασμό: α) των τεχνικών χαρακτηριστικών του λαδιού, τη βάση κ τα πρόσθετά του β) κάποιων βασικών - γενικών χαρακτηριστικών του μοτέρ γ) ενδεχομένως κάποιων ειδικών χαρακτηριστικών που μπορεί να έχουν σχέση με τη ζωή του μοτέρ (προηγούμενες επισκευές, συχνότητα αλλαγών) και με την ηλικία του (που μπορεί να συνεπάγεται αναπόφευκτα ή μη κάποιες φθορές)... ...γιατί αυτό που παρατηρεί κάποιος εδώ βάσει εμπειρίας για ένα λάδι, αναμφίβολα έχει σχέση και με την ιστορία συντήρησης του αυτοκινήτου του, μπορεί να μην είναι καθολικά γενικεύσιμο σε κάθε άλλη περίπτωση. Γι αυτό ανέφερα μοντέλο αυτοκινήτου, ηλικία μοτέρ, λάδι που χρησιμοποιούνταν πριν, τη κατανάλωση που είχα κοκ...χωρίς να υποθέτω ότι υπάρχει ένα λάδι για το δικό μου αυτοκίνητο και πως δεν ταιριάζει σε άλλα. Θα ήθελα να αλλάξω τώρα κ τσιμουχάκια βαλβίδων, αλλά είναι περίοδος "δημοσιονομικών δυσκολιών" κ δεν ξέρω κ τί θα δουν ανοίγοντας το μοτέρ για τη φλάντζα...οπότε αυτά θα μείνουν για το σέρβις πριν το ΚΤΕΟ, αρχές του 2026. Οπότε, - αν τα Motul 4100 που βάζει το συνεργείο είναι - όπως χαρακτηρίστηκαν - απορριπτέα (και κάποια άλλα υποθέτω προτιμητέα) - δεδομένου ότι κάποια λάδια μπορεί να βοηθήσουν με τσιμουχάκια - και κάποια - βάσει χαρακτηριστικών κ πάλι - μπορούν να κάνουν το κινητήρα να λειτουργεί πιο στρωτά απλώς ρώτησα πώς θα μπορούσα να τα διακρίνω, τί να ψάξω σε χαρακτηριστικά ώστε να ταιριάξει περισσότερο με τον κινητήρα του αυτοκινήτου μου. Επεξ/σία Πέμπτη στις 06:31 μμ από definitio
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 06:36 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:36 μμ Γνώμη μου ταπεινή εινσι να κάνεις μια πλύση κινητήρα με dot. Να δεις αν θα στανιαρει
katargedon Δημοσ. Πέμπτη στις 06:41 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 06:41 μμ Θα ξεκινήσουμε μαζι με τον @11osmikrosmhtsos μια προσπάθεια δημιουργίας ενος καναλιού στο οποίο θα γινονται live streams με θέματα αυτοκινήτου γενικά.Δεν εχουμε καταλήξει ακομα σε ποια πλατφορμα.Θα γινουν οι πρωτες δοκιμες αυτο το σκ,ωστε να μπορεσουμε να βρουμε κατι σταθερο και να λυσουμε πιθανα θέματα που θα προκυψουν με εικόνα και ήχο.Οποιες,συμβουλες-προτασεις,ευπροσδεκτες. 3
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 06:43 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:43 μμ Επίσης ανοικτοί σε προτάσεις θεματολογίας και τεχνικού επιτελείου 1
atheatos Δημοσ. Πέμπτη στις 06:51 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:51 μμ 2 λεπτά πριν, definitio είπε Δεν ψάχνω να "μασκαρέψω" κατανάλωση ή να τη λύσω κινδυνεύοντας να δημιουργήσω άλλο πρόβλημα είτε με χωριστά πρόσθετα είτε με συγκεκριμένη επιλογή λαδιού. Και σαφώς νεώτερα μοντέλα μπορεί να έχουν γράψει παρόμοια χλμ με το δικό μου, κ ένα λάδι να ταίριαζε κ στα δύο κοκ..αλλά αυτό θα ήταν ένα κοινό χαρακτηριστικό κ για τα δύο... Ως προς τη κατανάλωση, αφενός σε μένα είναι σταθερή με το "καλημέρα", δεν επιδεινώνεται με τον καιρό, αφετέρου έχω διαβάσει κι εδώ κι αλλού για λάδια που δοκίμασαν τα μέλη κι αμέσως αυξήθηκε η κατανάλωση κι άλλα με τα οποία μειώθηκε αλλά κ συζήτηση περί εστέρων κ τσιμουχών... ..δεν χρειάζεται να υποθέσουμε πρόθεση "επίλυσης" με λάδι ενός προβλήματος που μπορεί να χρήζει μηχανικής λύσης, αλλά μπορεί εν τούτοις κάποιο λάδι να ταιριάζει περισσότερο σε αυτοκίνητο 25 ετών που έχει σίγουρα κάποιες φθορές ...όπως μπορεί να βάλει κανείς συγκεκριμένο λάδι σε ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, για να γίνουν οι προσδοκώμενες φθορες, και μετά να αλλάξει, υποθέτω σε ένα φάσμα διαφοροποίησης φθορών βάσει ηλικίας κάποιο λάδι μπορεί να ταίριαζε περισσότερο σε αυτοκίνητο 3 ετών και κάποιο άλλο σε αθτοκίνητο 20 ετών. ...εν τέλει ερώτηση/υπόθεση είναι, που μπορεί να λα΄βει κ αρνητική απάντηση... ...κι αυτό με τί άλλο να έχει σχέση παρά τον συνδυασμό: α) των τεχνικών χαρακτηριστικών του λαδιού, τη βάση κ τα πρόσθετά του β) κάποιων βασικών - γενικών χαρακτηριστικών του μοτέρ γ) ενδεχομένως κάποιων ειδικών χαρακτηριστικών που μπορεί να έχουν σχέση με τη ζωή του μοτέρ (προηγούμενες επισκευές, συχνότητα αλλαγών) και με την ηλικία του (που μπορεί να συνεπάγεται αναπόφευκτα ή μη κάποιες φθορές)...γιατί αυτό που παρατηρεί κάποιος εδώ βάσει εμπειρίας, αναμφίβολα έχει σχέση και με την ιστορία συντήρησης του αυτοκινήτου του, μπορεί να μην είναι καθολικά γενικεύσιμο σε κάθε άλλη περίπτωση. Γι αυτό ανέφερα μοντέλο αυτοκινήτου, ηλικία μοτέρ, λάδι που χρησιμοποιούνταν πριν, τη κατανάλωση που είχα κοκ...χωρίς να υποθέτω ότι υπάρχει ένα λάδι για το δικό μου αυτοκίνητο και πως δεν ταιριάζει σε άλλα. Θα ήθελα να αλλάξω τώρα κ τσιμουχάκια βαλβίδων, αλλά είναι περίοδος "δημοσιονομικών δυσκολιών" κ δεν ξέρω κ τί θα δουν ανοίγοντας το μοτέρ για τη φλάντζα...οπότε αυτά θα μείνουν για το σέρβις πριν το ΚΤΕΟ, αρχές του 2026. Οπότε, - αν τα Motul 4100 που βάζει το συνεργείο είναι - όπως χαρακτηρίστηκαν - απορριπτέα (και κάποια άλλα υποθέτω προτιμητέα) - δεδομένου ότι κάποια λάδια μπορεί να βοηθήσουν με τσιμουχάκια - και κάποια - βάσει χαρακτηριστικών κ πάλι - μπορούν να κάνουν το κινητήρα να λειτουργεί πιο στρωτά απλώς ρώτησα πώς θα μπορούσα να τα διακρίνω, τί να ψάξω σε χαρακτηριστικά ώστε να ταιριάξει περισσότερο με τον κινητήρα του αυτοκινήτου μου. Τα χαρακτηριστικά του λαδιού να είναι πιστοποιημένα τουλάχιστον από το api.org και να έχει τιμή τέτοια ώστε να σου δίνει την δυνατότητα να κανεις συχνές αλλαγές. Και τις προδιαγραφές να μην έχει για τον δικό σου κινητήρα ακριβώς ,δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο αφού θα αλλαχθεί και θα καταναλωθεί από τον κινητήρα. Δεν λέω να βάλεις λάδια τελείως εκτός προδιαγραφών πχ. για diesel μόνο ή για μοτοσυκλέτα κτλ. αλλά λάδια βενζινοκινητήρα αυτοκινήτου που έχουν το ιξώδες που ταιριάζει. Δεν υπάρχει κάτι άλλο αυτή την στιγμή που έχει μεγαλύτερη σημασία για τον κινητήρα σου. Αν δεν είχε αυτή την κατανάλωση , τότε λάδια με υψηλή πυκνότητα και hths στο 3 και πάνω είναι ιδανικά για τον κινητήρα σου. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα