Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Η πολύ απλά,σταματάς να βάζεις 💩 λαδια,καθαρίζουν τα ελατήρια,πρηζονται λιγο οι τσιμουχες και έρχεται το μοτερ στα ίσια του.Οι περισσότεροι το πέτυχαν με την πρώτη κιολας αλλαγή σε ποιοτικά λάδια.

  • Like 3
Δημοσ.

https://www.tiktok.com/@carrosbilar?_t=ZN-8yYqAWPzF6g&_r=1 Καναλαρα στο τικ τοκ.Μονο για μερακληδες.Αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ,Πασοκ,,Disco,Σταματης Γαρδελης και Μπιλιας.Αν θυμαστε καποια απο αυτες τις διαφημίσεις,έχετε υψηλά τριγλυκεριδια και πίεση.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 1/8/2025 στις 5:37 ΜΜ, atheatos είπε

Εφαγε 1 λιτρο ή συμπληρωσες απο το μπουκαλι του ενος λιτρου μια ποσοτητα πχ. 300ml.?Γιατι εαν εφαγε ενα λιτρο ,το θεμα σου δεν ειναι τι μαρκα λαδι θα βαλεις. Κανε αν μπορεις αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου , ακομα και με τα λαδια απο το lidl. Συμπληρωνε πιο τακτικα μικρες ποσοτητες και οχι μεγαλες . Βαλε στο προγραμμα να αλλαξεις τα τσιμουχακια των βαλβιδων. 

Οπως αποδειχτηκε τελικα, λιγοτερο ειχε φαει. Απο απροσεξια νομιζα οτι ειχε φαει περισσοτερο. 1 λιτρο συμπληρωσα και τελικα σημερα που το ξανατσεκαρα, μετα απο 850 χλμ διαδρομες, ειναι πανω απο το Full η σταθμη. 

Θα τα εχω υποψιν αυτα που λες για το επομενο σερβις. 

Στις 1/8/2025 στις 5:37 ΜΜ, atheatos είπε

120000 χιλομετρα δεν το λες και παλιαντζουρα…. Τι να πουνε δηλαδη αυτοι που εχουν αμαξια του 2000 με 240000+ χιλιομετρα. Ο τυπος στο μαγαζι τα παραλεει…. Μια χαρα παει και το 5-30 στο συγκεκριμενο αυτοκινητο εφοσον δεν εχει διαρροες στο συστημα λαδιου.

5-30 λεει και στο manual, αλλα απο κατω λεει οτι "για μεσογειακα κλιματα ενδεικνυται το 10-40".

Στις 1/8/2025 στις 10:51 ΜΜ, mike15 είπε

υπολογισα τοσα για τους μηνες αλλα μπορει να εκανε και λιγοτερα.εγω εκανα τοσα γιατι κανω περιπου 1000 τον μηνα.εχω και εγω το ιδιο προβλημα και θα παω μετα τις διακοπες ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, να φτιαξω τα τσιμουχακια.καλο ειναι να πας και εσυ.να βρεις εναν μαστορα να στο κανει φθηνα ,απο πανω,περιπου 300 ευρω τελικη θελει.μετα δεν θα καιει,παρα το νορμαλ οπως παλια.

εως τοτε οταν συμπληρωσεις λαδια μια φορα ,καλο ειναι την επομενη που θα καψει ξανα να κανεις αλλαγη.εαν ξανασυμπληρωσεις δευτερη φορα αρχιζει και γινεται οτιδηποτε αλλο εκτος απο λαδι εκει μεσα,μουργα,μαζευει οτι βρωμικο λαδι βρει και το ανακατευει με το νεο,οτι χιεροτερο για τον κινητηρα.δλδ.κανεις αλλαγη,κανεις  3-4000 χιλ. ,βλεπεις οτι τα καιει ,συμπληρωνεις 1 λιτρο οταν πεσει τοσο κατω και μετα οταν ξανακαψει και μειωθει η σταθμη πας για αλλαγη.

αυτο που σου ειπε ο μαγαζατορας ειναι ενα παλιο σκεπτικο που πολλοι το εμπιστευονται και σημερα.θεωρουν οτι το 10-40 ειναι πιο παχυρευστο και οτι πρεπει οταν παλιωσει το αυτοκινητο να βαλεις αυτο ,πιο παχυ γιατι ανοιγουν οι ανοχες και τετοια χαζα.υπαρχουν αυτοκινητα που βαζουν το ιδιο λαδι με καινουριο,5-30 ας πουμε και εχουν κανει 300.000 χιλ χωρις να καιει.θεωρουν οτι το 10-40 ειναι πιο παχυ που ειναι λαθος.ομως αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορεις να το βαλεις,αν ετσι αισθανεσαι καλα,ειναι μεσα στην γκαμα του κατασκευαστη σου.απλα σου θυμιζω οτι τα 5-40 ειναι πιο συνθετικα,εχουν καλυτερη βαση και κανει το λαδι πιο ανθεκτικο στις πιεσεις.γιαυτο και τα 10-40 ειναι πλεον σπανια και ειδικα τα καλα και φθηνα.οσον αφορα το παχυ-ψιλο εαν εχεις την διαθεση να μαθεις μερικα πραγματα χρησιμα για το λαδι και την επιλογη του ριξε μια ματια στο τοπικ

οπου στην εισαγωγη τα εξηγει ολα αυτα που συζηταμε.

  Απόκρυψη περιεχομένων

υ.γ γατουλη 😀 γενικα στα αλλα τοπικ εισαι απο τα μελη που συμφωνω με τις αποψεις σου και διασκεδαζω πολλες φορες με τις τοποθετησεις σου που ειναι ,μετρημενες,στοχευμενες και λιτες to the point.χαιρομαι που τα λεμε σε ενα τοπικ που εχω μια καλυτερη γνωση και σε βοηθω.

 

Τωρα εκανα το συμπληρωμα, στην επομενη φορα θα παω για αλλαγη λαδιων. Να δουμε και ποσο θα κινηθει το αμαξι μεσα στο καλοκαιρι, αν και δεν υπολογιζω πανω απο καμια 1000αρα χιλιομετρα συνολικα. Αυτη τη στιγμη αλλωστε απο λαθος το εχω ξεχειλο 😅 

Ευχαριστω για τις πληροφοριες παντως.

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, lector είπε

5-30 λεει και στο manual, αλλα απο κατω λεει οτι "για μεσογειακα κλιματα ενδεικνυται το 10-40".

αυτο πρωτη φορα  το ακουω να το εχει μανιουαλ επισημα.συνηθως το δινουν σαν προφορικη πληροφορια οι μαστορες της γειτονιας.εφοσον ομως αποτι ειδα ειναι μεσα στην γκαμα του ιξωδους που σου προτεινει ο κατασκευαστης τοτε δεν θα εχεις κανενα προβλημα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mike15 είπε

αυτο πρωτη φορα  το ακουω να το εχει μανιουαλ επισημα.συνηθως το δινουν σαν προφορικη πληροφορια οι μαστορες της γειτονιας.εφοσον ομως αποτι ειδα ειναι μεσα στην γκαμα του ιξωδους που σου προτεινει ο κατασκευαστης τοτε δεν θα εχεις κανενα προβλημα.

Κι ομως ετσι γραφει στο ελληνικο original manual που ηρθε με το αμαξι.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω για άλλες μάρκες,πάντως στα manual της mazda σου δινει καποια ιξωδη που μπορείς να βάλεις και μετα γράφει κατα λέξη  οτι τα λιπαντικα χαμηλου ιξωδους προσφέρουν οικονομία αλλα αν υπαρχουν υψηλές θερμοκρασίες να χρησιμοποιούνται λιπαντικά υψηλοτερου ιξωδους για να υπαρχει επαρκής λίπανση.Και στα Ελληνικα και στα ξενα manual.Δεν προτεινει κάποιο συγκεκριμένο ιξώδες,απλά γράφει αυτό.Το γράφει σε ολα τα manual,για ολα τα μοντέλα.

Επεξ/σία από katargedon
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, katargedon είπε

Δεν ξερω για άλλες μάρκες,πάντως στα manual της mazda σου δινει καποια ιξωδη που μπορείς να βάλεις και μετα γράφει κατα λέξη  οτι τα λιπαντικα χαμηλου ιξωδους προσφέρουν οικονομία αλλα αν υπαρχουν υψηλές θερμοκρασίες να χρησιμοποιούνται λιπαντικά υψηλοτερου ιξωδους για να υπαρχει επαρκής λίπανση.Και στα Ελληνικα και στα ξενα manual.Δεν προτεινει κάποιο συγκεκριμένο ιξώδες,απλά γράφει αυτό.Το γράφει σε ολα τα manual,για ολα τα μοντέλα.

Και στα  Subaru το γράφει και όλα τα service manual όλων των αυτοκινήτων , ότι προτιμάται το υψηλό ιξώδες σε δύσκολες συνθήκες , αγωνιστική χρήση κτλ. Και φυσικά κανένα original manual που είναι παγκόσμιο, δεν αναφέρεται σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Το τι κάνουν μετά οι Ελληνικές αντιπροσωπείες και πως το φέρνουν στα μέτρα τους , είναι άλλο καπέλο….

Το έχω γράψει και παλαιότερα, όταν μπαίνω στην πίστα μπορεί να βάλω και 10-60 , αλλά μετά όταν βγω, αν δεν τα αλλάξω και οδηγάω normal , είμαι με το χέρι στη τσέπη για μεταλα και ρεκτιφιέ.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

"λαθος"

Ναι ρε συ κατα λαθος εγινε, τι λες να το εκανα επιτηδες;

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, panos spain είπε

Δε τα εχω σε εκτιμηση τα μπαρδαλα κατσικια. Φαινεται οτι η εταιρια ανακαλυψε πως μπορει να συνδιασει εστερες και PAO και νομιζει οτι ειναι η καλυτερη στον κοσμο E+P.

Δινει ελαχιστες πραγματικες πληροφοριες VI ~200 μπορεις να το εχεις ευκολα image.png.19025bfc3c69a2eb79755ddd9879e0a0.png

1 λεπτό πριν, lector είπε

Ναι ρε συ κατα λαθος εγινε, τι λες να το εκανα επιτηδες;

ασε με να κανω μια πλακα

  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Δε τα εχω σε εκτιμηση τα μπαρδαλα κατσικια. Φαινεται οτι η εταιρια ανακαλυψε πως μπορει να συνδιασει εστερες και PAO και νομιζει οτι ειναι η καλυτερη στον κοσμο E+P.

Δινει ελαχιστες πραγματικες πληροφοριες VI ~200 μπορεις να το εχεις ευκολα image.png.19025bfc3c69a2eb79755ddd9879e0a0.png

ασε με να κανω μια πλακα

Άρα κουραδες. Οχι οτι θα τα έπαιρνα λόγω τιμής, απλά είπα μήπως τη δικαιολογούν. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...