Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, anavgous είπε

Επιστρέφω για άλλη μια φορά με τις περιπέτειες του γνωστού focus mk1, για το οποίο νόμιζα ότι δεν υπάρχει motul με την σωστή προδιαγραφή 913d. Εμφανώς λάθος, το λάδι που έχει την προδιαγραφή είναι το econergy 5w30. Θα ήθελα μια γνώμη για το motul, καθώς μέχρι τώρα κλείνω προς το petronas λόγω του χαμηλού κόστους. Το motul είναι αρκετά πιο ακριβό (γύρω στα 15 ευρώ το λίτρο) και από το tds δε μπορώ να δω ιδιαίτερη διαφορά με το petronas, με εξαίρεση το tbn (12,5 με 10,1). Αξίζει τον κόπο το μεγαλύτερο κόστος?

6 ώρες πριν, definitio είπε

Η πρώτη αξιολόγηση αναφέρει ότι το "καίει ανελέητα" ο κινητήρας σε σπορ οδήγηση πάντως.

Μαύρα μεσάνυχτα έχω από λάδια, υπογραμμίζω απλώς τη παρατήρηση, σε μια αξιολόγηση που παραμένει θετική για "απλή καθημερινή χρήση" κατά τον χρήστη.

ναι γιατι αυτα τα λαδια που προτεινονται οπως εχω πει 100.000 φορες ειναι λαδια οικονομιας,ειναι οι νεες οδηγιες της acea λογω πιεσεων..μπορει σε καποιες χωρες για νορμαλ χρηση να ειναι οκ.εχω διαβασει αξιολογησεις σε βορειες χωρες που δεν εχουν προβλημα καταναλωσης.στην ελλαδα ομως εχουμε διαφορετικες συνθηκες,τα λαδια ζοριζονται απο διαφορους παραγοντες.

θεωρητικα μπορει να βαλει Α3/Β4 αντι για Α5/Β5. τα στανταρτς  στην acea οριζονται με το HTHS. τα Α5/Β5, εχουν μεγιστο 3.5 και ελαχιστο 2.9. στα Α3/Β4 το ελαχιστο ειναι 3.5 και το μεγιστο 4.00.

ο χρυσος κανονας στην τριβολογια λεει οτι πιο χοντρο λαδι μπορεις να βαλεις,πιο ψιλο οχι.εαν το αυτοκινητο σου εχει στανταρτ για Α3/Β4 δεν μπορεις να κατεβεις σε HTHS και να βαλεις Α5/Β5.το αντιθετο ομως γινεται,να βαλεις απο Α5/Β5 σε Α3/Β4 που εχει μεγαλυτερο HTHS=πιο χοντρο λαδι.εχεις μεγαλυτερη προστασια εναντι της μειωμενης καταναλωσης,που μπορει να ειναι και μυθος αποτι διαπιστωνουν χρηστες.

ειπα θεωρητικα μπορει να παει σε Α3/Β4 γιατι θα πρεπει να λαβουμε υποψη και την ισοροπια μεταξυ συστασης απο το εργοστασιο αλλα και διαθεσιμοτητας λαδιου.οποτε ενα λαδι απο τα ιξωδη 0-30,0-40 Α3/Β4 που ειναι πιο λεπτορευστα και κολλανε καλυτερα στην δικη του προδιαγραφη ,εχουν μεγαλυτερο HTHS αλλα οχι πολυ μεγαλυτερο,στα ορια του μεγιστου της προδιαγραφης του Α5/Β5 ,δλδ 3.5 θα ηταν ιδανικο.

ελα ομως που ειναι δυσκολο να βρεις 0-30 η' 0-40 Α3/Β4 ειδικα στην ελλαδα. και ενα 5-30 Α3/Β4 ειναι ιδανικο αλλα μονο η μοτουλ βγαζει ενα και αυτο διαθεσιμο μονο στην γαλλια.το castrol 0-30 A3/B4  ειναι το ιδανικοτερο,εχει συνθεση ΡΑΟ και ειναι πολυ καλο.ομως μονο απο εξωτερικο.

 

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, katargedon είπε

Ολα αυτά τα λάδια κατηγορίας 5w30 Α5,ειναι υπερβολικά λεπτά,συνηθως 55-10 cst.Δεν αντέχουν τα μεγάλα ζόρια και καιγονται-εξατμιζονται.Η πλειοψηφία τους ειναι και hc,οπότε  αφήνουν και κατάλοιπα σε ελατήρια,βαλβίδες κλπ.Ετσι αρχίζει η κατανάλωση λιπαντικού.Εγω τα έχω δοκιμασει σχεδον ολα αυτης της κατηγοριας(λογω manual) και ειχα φτασει καταναλωση 1λιτρο καθε 5000 χλμ.Μετα το γύρισα σε 0w30 pao και επεσε σχεδον στο μισο.

Ακριβώς γι αυτό ψάχνομαι τόσο με το λάδι, καθώς οι υποχρεώσεις μου αλλάζουν και το αυτοκίνητο από εδώ και πέρα θα κάνει αρκετά χιλιόμετρα κάθε μήνα (~1250-1500). Είναι προτιμότερο να βρω ένα παρά πολύ καλό 5w30 a5 της προδιαγραφής η να το γυρίσω σε κάποιο a3/b4 γνωρίζοντας από πριν για την υποτιθέμενη μεγαλύτερη κατανάλωση; Επίσης, το οποιοδήποτε a3/b4 σίγουρα θα μου δώσει την παραπάνω προστασία από την εξάτμιση, η ας πούμε αυτό που λέει το petronas 3000 fr η το shell ultra af για flashpoint 228-230 μου φτάνει; Το motor craft που έχω τώρα μέσα, επειδή βρήκα tds, είναι το castrol gtx a5 και μέχρι και μ αυτό (πολύ κατώτερο λάδι) προς το παρόν δεν έχω καταναλώσεις και χαμηλότερη στάθμη. 

Επεξ/σία από anavgous
Δημοσ.
1 ώρα πριν, anavgous είπε

Ακριβώς γι αυτό ψάχνομαι τόσο με το λάδι, καθώς οι υποχρεώσεις μου αλλάζουν και το αυτοκίνητο από εδώ και πέρα θα κάνει αρκετά χιλιόμετρα κάθε μήνα (~1250-1500). Είναι προτιμότερο να βρω ένα παρά πολύ καλό 5w30 a5 της προδιαγραφής η να το γυρίσω σε κάποιο a3/b4 γνωρίζοντας από πριν για την υποτιθέμενη μεγαλύτερη κατανάλωση; Επίσης, το οποιοδήποτε a3/b4 σίγουρα θα μου δώσει την παραπάνω προστασία από την εξάτμιση, η ας πούμε αυτό που λέει το petronas 3000 fr η το shell ultra af για flashpoint 228-230 μου φτάνει; Το motor craft που έχω τώρα μέσα, επειδή βρήκα tds, είναι το castrol gtx a5 και μέχρι και μ αυτό (πολύ κατώτερο λάδι) προς το παρόν δεν έχω καταναλώσεις και χαμηλότερη στάθμη. 

Η διαφορά που θα δεις την κατανάλωση ειναι απο μηδαμινή εως απειροελαχιστη.Το ultra af a5 ειναι hc.Το a3/b4 ειναι gtl.Κλασεις ανώτερο.Μερικα 0w30,0w40,5w30 a3/b4 που ειναι πολύ εύκολο να τα βρεις στην Ελλαδα,πωλουνται ακομα και στα περιπτερα,ειναι τα εξης: 0w30: Liqui Moly synthoil,Total quartz energy,Elf sxr ft. 0w40:Casrol edge,Liqui moly synthoil,Valvoline synpower. 5w30: Shell helix Ultra,Liqui moly special tec LL(δεν το προτεινω). Σιγουρα ειναι κι'αλλα απλα δεν τα θυμαμαι. Το μονο 5w30 που ηταν λιγο της προκοπης,για τα δεδομένα του,ηταν το Eneos hyper multi(δεν ειχα δοκιμασει το ultra).Αλλα ειναι ακριβουτσικο.Αλλιως πας σε 5w30 a5 pao,πχ ravenol fds,αλλα ανεβαινεις και σε τιμή λογω μεταφορικών.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, katargedon είπε

Μερικα 0w30,0w40,5w30 a3/b4 που ειναι πολύ εύκολο να τα βρεις στην Ελλαδα,πωλουνται ακομα και στα περιπτερα,ειναι τα εξης: 0w30: Liqui Moly synthoil,Total quartz energy,Elf sxr ft. 0w40:Casrol edge,Liqui moly synthoil,Valvoline synpower. 5w30: Shell helix Ultra,Liqui moly special tec LL(δεν το προτεινω). Σιγουρα ειναι κι'αλλα απλα δεν τα θυμαμαι.

Αν θες τα βρισκεις ολα. Εξαλλου υπαρχει και το ιντερνετ . Παλια που εβαζα το Total quartz 9000 energy 0-30 , το εβρισκα ευκολα. Οπως και το Μοβιλ 1 FS 0-40 . 

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, power_1 είπε

Θα θελα να ρωτησω για citroen xsara N1 1.4 i  75hp βενζινης ποιο ειναι το καταλληλο λαδι κινητηρα συμφωνα με την εμπειρια σας κι τις προδιαγραφες ?

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-vsi-sae-5w-40

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-hst-sae-5w-40

με την σειρα

Δημοσ.
5 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

Άμα θες δύσκολο ανταλλακτικό για ιταλικά ο Μήτσος μπορεί να στο βρει και να στο φέρει στο σπίτι σου. Φήμες λένε πως ο Μήτσος βρίσκει τα πάντα 🐼 

Αυτό κοστίζει μόλις 20 ευρώ αλλά δυστυχώς είναι αλλά 25 τα μεταφορικά 

Μιλάω πάντα για ΓΝΉΣΙΟ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ 

Συμφωνώ απόλυτα, όχι μόνο είναι λεπτά και λεπταινουν κι άλλο πάνω από τους 100C καταρρέουν πλήρως 

Ο Μήτσος είναι αρχηγός και θα τον έχω υπόψη αν χρειαστεί κάτι δύσκολο...να ήταν μια από τις βασικές σωλήνες του ψυγείου, θα έλεγα μέσα, αλλά 45€ γι αυτό το παπαρδέλι δεν νομίζω ότι αξίζει...μπορεί να βρει κανείς βάσει προδιαγραφών και κάποιο συμβατό, χωρίς τον κωδικό ανταλλακτικού.

...αλλά δεν νομίζω να συμβαλει και πολύ στην όποια επιμόλυνση του αντιψυκτικού, οπότε είτε θα το αφήσω είτε, αν βρει το συνεργείο συμβατό-καινούριο καλώς...

Δημοσ.
15 ώρες πριν, anavgous είπε

Επιστρέφω για άλλη μια φορά με τις περιπέτειες του γνωστού focus mk1

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fds-sae-5w-30

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fo-sae-5w-30

με την σειρα

2 λεπτά πριν, definitio είπε

Ο Μήτσος είναι αρχηγός και θα τον έχω υπόψη αν χρειαστεί κάτι δύσκολο...να ήταν μια από τις βασικές σωλήνες του ψυγείου, θα έλεγα μέσα, αλλά 45€ γι αυτό το παπαρδέλι δεν νομίζω ότι αξίζει...μπορεί να βρει κανείς βάσει προδιαγραφών και κάποιο συμβατό, χωρίς τον κωδικό ανταλλακτικού.

image.png.4606e7cdf636e1ba9b4bbf11e2983f15.png

πες μου μια εσωτερικη διαμετρο μπορω να στο βρω σε σιλικονη 100%

Δημοσ.
2 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fds-sae-5w-30

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fo-sae-5w-30

με την σειρα

image.png.4606e7cdf636e1ba9b4bbf11e2983f15.png

πες μου μια εσωτερικη διαμετρο μπορω να στο βρω σε σιλικονη 100%

Μακάρι νά'ξερα! κάτσε να ρωτήσω/ψάξω κι εγώ...μοιάζει με 8χιλ αλλά θα το κοιτάξω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://fotinakis.store/product/kolaro-silikonhs-gwnia-orthh-19-150x200-ah/

δεν ξερω αν φτανουν τα 200mm

1 λεπτό πριν, definitio είπε

μοιάζει με 8χιλ αλλά θα το κοιτάξω.

μπααα 16 - 19 - 22 το κοβω

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.
6 ώρες πριν, power_1 είπε

Θα θελα να ρωτησω για citroen xsara N1 1.4 i  75hp βενζινης ποιο ειναι το καταλληλο λαδι κινητηρα συμφωνα με την εμπειρια σας κι τις προδιαγραφες ?

Το total quartz 7000 10w -40  ειναι καλο?

Συνηθως ποσα χλμ κρατανε τα λαδια  πριν αντικατασταθουν ?

Καλο ειναι το Τοταλ , αλλά οχι για 10,000χλμ . Καθε 5 θελει αλλαγη , κι αυτο κι ολα αυτης την κατηγοριας 

  • Like 2
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fds-sae-5w-30

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fo-sae-5w-30

με την σειρα

image.png.4606e7cdf636e1ba9b4bbf11e2983f15.png

πες μου μια εσωτερικη διαμετρο μπορω να

στο βρω σε σιλικονη 100%

15€ έχει αυτό στην Ιαπωνία,τα μεταφορικά δεν ξέρω πόσα θα ειναι....

7mm inner diameter (number 7 in the illustration).
Sub-tank to thermostat hose.

Genuine part number: 60652770.

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Μάλλον εκεί θα πάω και γι αυτή την αλλαγή. Ήθελα να γλυτωσω σ αυτή τη φάση τα μεταφορικά από Γερμανία, και να τα δώσω μια φορά τον Απρίλιο παραγγέλνοντας και για τα 2 αυτοκίνητα. Μαλλον όμως θα γίνει από τώρα παραγγελία για όλα, να έχω το κεφάλι μου ήσυχο

  • Like 1
Δημοσ.
22 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

https://fotinakis.store/product/kolaro-silikonhs-gwnia-orthh-19-150x200-ah/

δεν ξερω αν φτανουν τα 200mm

μπααα 16 - 19 - 22 το κοβω

Θα μετρήσω το μήκος στο αμάξι πάνω.

4 minutes ago, Ukforthemoment said:

15€ έχει αυτό στην Ιαπωνία,τα μεταφορικά δεν ξέρω πόσα θα ειναι....

7mm inner diameter (number 7 in the illustration).
Sub-tank to thermostat hose.

Genuine part number: 60652770.

Από εδώ το βρήκες κι εσύ ε; Πώς είναι δυνατόν μια σωλήνα τέτοια να μην υπαρχει πουθενά; Η impergom δεν έχει καν κωδικό για το ανταλλακτικό

https://www.rac-shop.co.jp/view/item/000000002285

Δεν είχα προσέξει τις προδιαγραφές από κάτω...οπτικά μοιάζει πολύ στις εξωτερικές διαστάσεις με το σωληνάκι καυσίμου, που είναι 8χιλ εσωτ. διαμέτρου...οπότε κοντά πέσαμε.

Είναι ακριβώς το σωληνάκι από το δοχείο διαστολής προς την οριζόνται σωλήνα που οδηγεί στον θερμοστάτη (το αντίστροφο μάλλον βάσει ροής)

Screenshot2025-08-10at13-02-5110402_00-WATERPUMPANDLINES-ALFAROMEO156BENZINA(1997-2002)FIATePER-Onlinesparepartscatalogue.png.0170cedb194539800a028e6094fa34e4.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, anavgous είπε

Ακριβώς γι αυτό ψάχνομαι τόσο με το λάδι, καθώς οι υποχρεώσεις μου αλλάζουν και το αυτοκίνητο από εδώ και πέρα θα κάνει αρκετά χιλιόμετρα κάθε μήνα (~1250-1500). Είναι προτιμότερο να βρω ένα παρά πολύ καλό 5w30 a5 της προδιαγραφής η να το γυρίσω σε κάποιο a3/b4 γνωρίζοντας από πριν για την υποτιθέμενη μεγαλύτερη κατανάλωση; Επίσης, το οποιοδήποτε a3/b4 σίγουρα θα μου δώσει την παραπάνω προστασία από την εξάτμιση, η ας πούμε αυτό που λέει το petronas 3000 fr η το shell ultra af για flashpoint 228-230 μου φτάνει; Το motor craft που έχω τώρα μέσα, επειδή βρήκα tds, είναι το castrol gtx a5 και μέχρι και μ αυτό (πολύ κατώτερο λάδι) προς το παρόν δεν έχω καταναλώσεις και χαμηλότερη στάθμη. 

στο εξωτερικο βαζουν και 5-40 που εχει μεγαλυτερη ποικιλια και καλυτερα λαδια απο τα αντιστοιχα 0-30,0-40  που βρισκεις εδω στα περιπτερα..για μενα αυτα δεν αξιζουν εκτος του castrol που προτεινα και 0-30 και 0-40 και αυτο του αντιπροσωπου μητσου  🤣το δικο του, που προτεινει παντα..θα εχει λιγο μεγαλυτερη προστασια ,το hths ,ανεβαινει λιγο στο 3.7 . δεν το προτεινω απλα το αναφερω.

το flashpoint  το εχεις μπερδεψει..σου ειχα δωσει ενα λινκ να τα ξεμπερδεψεις ,να διαβασεις ενα τοπικ αλλο στην εισαγωγη που εξηγει τα παντα για τα λαδια,και ολα αυτα που θελεις να μαθεις..1' διαβασμα ειναι ..στο ξαναδινω το λινκ

το Α3/Β4 οπως θα μαθεις απο το λινκ που σου εδωσα και στο εξηγησα και στο ποστ πιο πανω πριν το δικο σου ,εαν το διαβασες,θα σου δωσει μεγαλυτερη προστασια στον κινητηρα,λογω οτι εχει πιο δυνατο φιλμ που αντεχει στις υψηλες θερμοκρασιες και δεν θα γινεται νερακι,δεν θα καιγεται.δεν εχει να κανει με την εξατμιση,αλλο ειναι αυτο και δεν σε αφορα,εκτος εαν εχεις ειδικο φιλτρο εκει,που νομιζω δνε εχει.

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, definitio είπε

Θα μετρήσω το μήκος στο αμάξι πάνω.

Από εδώ το βρήκες κι εσύ ε; Πώς είναι δυνατόν μια σωλήνα τέτοια να μην υπαρχει πουθενά; Η impergom δεν έχει καν κωδικό για το ανταλλακτικό

https://www.rac-shop.co.jp/view/item/000000002285

Δεν είχα προσέξει τις προδιαγραφές από κάτω...οπτικά μοιάζει πολύ στις εξωτερικές διαστάσεις με το σωληνάκι καυσίμου, που είναι 8χιλ εσωτ. διαμέτρου...οπότε κοντά πέσαμε.

Είναι ακριβώς το σωληνάκι από το δοχείο διαστολής προς την οριζόνται σωλήνα που οδηγεί στον θερμοστάτη (το αντίστροφο μάλλον βάσει ροής)

Screenshot2025-08-10at13-02-5110402_00-WATERPUMPANDLINES-ALFAROMEO156BENZINA(1997-2002)FIATePER-Onlinesparepartscatalogue.png.0170cedb194539800a028e6094fa34e4.png

 #7 απο το Ιαπωνικό που έβαλες το βρήκα αλλά και απο 

https://alfaromeo.in.ua/avtozapchasti/category/778239-1040200-vodyanoy-nasos-i-truboprovodi

 

Και ναι η Φιατ μαμιέται καθώς σταματάει ανταλλακτικά που δεν τα βρίσκεις με τιποτα μετά.Το έπαθα και σε 33 αλλά και στο πουντο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...