Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, power_1 είπε

Το αυτόκινητο τελευταια κανει περιπου 2,500-3000 χλμ το χρονο αρα στα 10w-40 θα παρει περιπου 1,5-2 χρονια για αλλαγη.το 5w-40 σε 3-4 χρονια !!!Δεν θελω να τα αφυσω τοσο τα λαδια .

7 ώρες πριν, uncle_nontas είπε

Ώπα φίλος, δεν είναι κάθε τόσα χλμ. Είναι κάθε τόσα χλμ ή ένα έτος, ότι απ' τα δύο έρθει πρώτο!

σου απαντησε ο φιλος.οποτε στον χρονο τα αλλαζεις,οτι και αν βαλεις.

8 ώρες πριν, power_1 είπε

Κι φοβαμαι οτι τα 5w-40 δεν θα αντεχουν τοσο στις υψηλες θερμοκρασιες  .

το αντιθετο,στο εξηγησα.τα 5-40 ειναι πληρη συνθετικα,εχουν καλυτερη ποιοτητα βασης και το φιλμ τους θα αντεξει περισοτερο απο ενα φθηνο 10-40.υπαρχει λογος που τα 10-40 πλεον ειναι ξεπερασμενα στην αγορα και αρκετα φθηνοτερα.

οσον αφορα το ποιο ειναι πιο χοντρο ,το 5-40 ειναι.το "παχος" οπως σου ειπα στην acea οριζεται οχι απο το ιξωδες αλλα απο το hths(high temperature,high shear) = ο δεικτης που οριζει την αντισταση-αντοχη  του φιλμ στις υψηλοτερες θερμοκρασιες λειτουργιας του κινητηρα,εκει που σκιζεται ,οπως το λεμε ελληνικα,εξου και η λεξη shear μεσα στην ορολογια.

για το 5-40 αυτος ο δεικτης ειναι απο 3.7 μεχρι 4.00..στο 10-40 συνηθως ειναι στο 3.5..αλλα οπως σου ειπα δεν ειναι μονο αυτος ο δεικτης.το λαδι ειναι συνολο.στο συνολο ,βαση ελαιου και προσθετα το 5-40 ειναι ανωτερο,γιαυτο και η διαφορα τιμης.

δεν θα κανεις κακο εαν αγορασεις 10-40,ειναι μεσα στις προδιαγραφες σου,ακομα και για 1 χρονο.απλα σου εξηγησα καποια πραγματα.

8 ώρες πριν, power_1 είπε

Τωρα στα 10w-40 υπαρχει κατι καλυτερο απο total quartz 7000 σε αυτο το ευρως τιμων?

Ευχαριστω πολυ οσους ανταποκριθηκαν κι απαντησαν στις ερωτησεις μου.

ενα θες οικονομικο ,εχει 2 λαδια που ειναι λιγο ακριβοτερα απο το 10-40,αλλα ειναι ενα απο τα καλα και οικονομικα 5-40 και τα αγοραζουν οι περισοτεροι στην ευρωπη γιαυτους τους λογους,

shell helix ultra 5-40

motul 8100 xcess gen 1 5-40 

οποτε εχεις κατι και απο τα 2 που ζητας σαν κριτηρια,καλο και οικονομικο.

ενα θες να μαθεις περισοτερα για τα λαδια ,ριξε μια ματια σε ενα αλλο τοπικ και κανε ενα κοπο να διαβασεις μονο την εισαγωγη ,,θα μαθεις τα παντα εκει,θα σου λυσει τις αποριες,ειναι ενας οδηγος λιπανσης και επιλογης λιπαντικου για τους οδηγους,

 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 hours ago, katargedon said:

100% έχεις πρόβλημα με την αντλία.Θυμάσαι μήπως αν έχει μεταλλική η πλαστική φτερωτή;Οι πλαστικές παραμορφωνονται και δεν γυρνάνε το αντιψυκτικο.Κλασσικο πρόβλημα.Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές κανουν κατι τέτοιες μαμακιες.Αν εχεις μεταλλική,υπάρχει περίπτωση να έχει κοπεί ο άξονας της και να γυρναει μονο το εξωτερικό τμήμα της.Σπανιο μεν,αλλα το εχω δει καποιες φορες.Ψυλλιαζομαι πλαστικουρα ομως.Αν ναι,βάλε μεταλλική.

Εργοστασιακή αντλία > πλαστική, αλλαγμένη Μάρτη 2022.

2 hours ago, atheatos said:

Μπορεί να έχεις κάποιο ρήγμα στο καπάκι στην χειρότερη που δεν εντοπίστηκε,  γιατί μπορεί να μην εγινε pressure test. Αλλά μάλλον για θερμοστάτη το κόβω. Οι θερμοκρασίες δεν ειναι  υπερβολικά τραγικές πάντως. Μπορείς με συχνές αλλαγές λαδιων να βγάλεις πάρα πολλά χιλιόμετρα. 

Δυστυχώς το ότι χειροτέρευσε (όχι ότι έσπασε το ρεκόρ των 109,4C, αλλα το ότι έπιασε 104,9C στην ίδια διαδρομή με τις πιο ευνοϊκές συνθήκες που έχω συναντήσει μέχρι στιγμής, ενώ παρέμεινε και υψηλότερα στην ευθεία), με κάνει να πιστεύω ότι υπάρχει ρήγμα και η κατεργασία του καπακιού μαζί με την επανασύσφιξη με νέες βίδες μπορεί να το επιδείνωσε...

Θερμοστάτης είχε αλλαχθεί 2024 τέλη Ιούλη/αρχές Αυγούστου καλή ώρα, με Mahle (και πριν Mahle ΟΕ είχα).

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, definitio είπε

Εργοστασιακή αντλία > πλαστική, αλλαγμένη Μάρτη 2022.

Δυστυχώς το ότι χειροτέρευσε (όχι ότι έσπασε το ρεκόρ των 109,4C, αλλα το ότι έπιασε 104,9C στην ίδια διαδρομή με τις πιο ευνοϊκές συνθήκες που έχω συναντήσει μέχρι στιγμής, ενώ παρέμεινε και υψηλότερα στην ευθεία), με κάνει να πιστεύω ότι υπάρχει ρήγμα και η κατεργασία του καπακιού μαζί με την επανασύσφιξη με νέες βίδες μπορεί να το επιδείνωσε...

Θερμοστάτης είχε αλλαχθεί 2024 τέλη Ιούλη/αρχές Αυγούστου καλή ώρα, με Mahle (και πριν Mahle ΟΕ είχα).

 

Αν υπάρχει ρήγμα,η δεν το πηραν χαμπαρι,η δεν το τσεκαραν καν οπως προαναφεθηκε.Οπως και να εχει,τραγικοί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, katargedon said:

Αν υπάρχει ρήγμα,η δεν το πηραν χαμπαρι,η δεν το τσεκαραν καν οπως προαναφεθηκε.Οπως και να εχει,τραγικοί.

Το πήγα μόλις στον ψυκτικό που κάνω συνήθως τον καθαρισμό του ψυκτικού κυκλώματος και η διάγνωσή του ήταν πως φταίει το ψυγείο...
...όχι ότι έχει κάποια αστοχία, αλλά δεν είναι το ενδεδειγμένο για το αυτοκίνητο ή μάλλον για το αυτοκίνητο στην Ελλάδα...κι αυτό γιατί έχει "όριο" στις προδιαγραφές του 35C εξωτερική θερμοκρασία...

...λέει πως το αυτοκίνητο χρειάζεται "σγουρό" ψυγείο...δεν ξέρω τί είναι αυτό, υποθέτω έχει να κάνει με τον αριθμό και τη πυκνότητα και το πάχος των "πτερυγίων"/fins...

...ήδη πριν το πάω, πέρασα και ρώτησα και μου είπε πως αν είναι είναι Valeo Classic άψογα, αν είναι Valeo "Alternative" (δεν ξέρω τί είναι αυτό, δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο, δηλαδή μια άλλη σειρά ψυγείων στον κατάλογο της Valeo), έχει περιορισμούς στη ψύξη.

Στον κατάλογο της Valeo αναφέρει δύο ψυγεία, το ένα για αυτοκίνητα με AC & ένα για χωρίς...η διαφορά τους 6εκ μήκος (58 vs 52)
...αλλά δεν νομίζω ότι θα μπορουσε να μπει κ να κουμπώσει ψυγείο αν δεν ήταν στις κατάλληλες διαστάσεις, οπότε δεν ξέρω τί να πω.

Για να αλλάξουμε, με κόπο βρήκε "σγουρό", λέει 150€ το ψυγείο + 60€ περαστικά + κόστος παραφλού.

Στο onparts, βάσει κωδικου ανταλλακτικού (60663071) όλα τα ψυγείο κοστίζουν <80€, εκτός από το Mahle που είναι στα <140€...αν είναι "σγουρά" ή μη, δεν ξέρω
https://onparts.gr/index.php?route=product/search&search=60663071

...ξέχασα να ρωτήσω τί μαρκα είναι αυτό που πρότεινε ο μάστορας.

1 hour ago, 11osmikrosmhtsos said:

ΣΙΓΑ ΤΑ μπροκολα

 

Για το αυτοκίνητο είναι υψηλή θερμοκρασία, εκτός αν έκανα πίστα...άλλοι χρήστες λένε το πολύ 102C υπο συνθήκες, προτού ρίξει η δεύτερη σκάλα του ανεμιστήρα τη θερμοκρασία.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
1 ώρα πριν, definitio είπε

Για το αυτοκίνητο είναι υψηλή θερμοκρασία, εκτός αν έκανα πίστα...άλλοι χρήστες λένε το πολύ 102C υπο συνθήκες, προτού ρίξει η δεύτερη σκάλα του ανεμιστήρα τη θερμοκρασία

μην τρελενεσαι δεν φταιει ουτε στο ελαχιστο αυτο

Δημοσ.

Το "σγουρό", απ όσο κοίταξα, αναφέρεται σε ειδικά ψυγεία με "σγουρή" διάταξη πτερυγίων (κυματιστή) ώστε να προκύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια και υψηλότερη ψυκτική ικανότητα, ενώ θεωρούνται και πιο "ανθεκτικής" κατασκευής...

Στο car ψάχνοντας με "σγουρό" βγάζει αποτελέσματα για ψυγεία διαφόρων μοντέλων
https://www.car.gr/parts/?q=%CF%83%C...CF%81%CE%BF

Βέβαια το ψυγείο το άλλαξα Νοέμβρη 2021...μέχρι τέλη χειμώνα-αρχές άνοιξης 2024 δεν είχα παρατηρήσει άνοδο θερμοκρασιών, παρότι είχα γράψει καμιά 20-25Κ χλμ στο μεσοδιάστημα...

Βρήκα και την απόδειξη απότην αλλαγή του ψυγείου...ο κωδικός για το Valeo που τοποθετήθηκε είναι ο 732012, δηλαδή ο σωστός για αυτοκίνητο με AC, δεν υπαρχει (πλέον) άλλο μοντέλο με αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά (παλιότερα δεν γνωρίζω)

...κι άντε θέλει ψυγείο με σγουρή διάταξη κυψελών...μόνο η δική μου η "παστρικιά" 156 θέλει τέτοιο ψυγείο;

Δημοσ.

Παλιοκοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους κατεβάζεις...

...πάντως, όσο η συζήτηση ήταν για το ρεκτιφιέ κ την επίδρασή του στην κατανάλωση λαδιού ή έστω για το παραφλού, ήταν εντός της θεματικής...
τώρα σταθερά βγαίνουμε εκτός κ μπορεί να μην αρέσει σε όλους τους συμμετέχοντες, να διαβάζουν άσχετες απαντήσεις με το θέμα...

Οπότε εκτός αν κρίνετε εσείς σκόπιμο, και στο βαθμό που το κρίνετε σκόπιμο, μπορείτε να μου απαντήσετε σε ΠΜ.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, definitio είπε

Παλιοκοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους κατεβάζεις...

...πάντως, όσο η συζήτηση ήταν για το ρεκτιφιέ κ την επίδρασή του στην κατανάλωση λαδιού ή έστω για το παραφλού, ήταν εντός της θεματικής...
τώρα σταθερά βγαίνουμε εκτός κ μπορεί να μην αρέσει σε όλους τους συμμετέχοντες, να διαβάζουν άσχετες απαντήσεις με το θέμα...

Οπότε εκτός αν κρίνετε εσείς σκόπιμο, και στο βαθμό που το κρίνετε σκόπιμο, μπορείτε να μου απαντήσετε σε ΠΜ.

μπα δεν πειραζει εκφραστειτε ελευθερα..ολο και σε καποιον θα φανει χρησιμο αυτα που λετε..αν το κανατε ξεχωριστο τοπικ για να το βρισκουν οσοι ενδιαφερονται θα ηταν πιο χρησιμο..αυτα παντα τα αναζητουν καποιοι εδω.

Δημοσ.

Τόση ταλαιπωρία σε 156 δεν έχω συναντήσει πάντως, και δε με λες κ άπειρο στο θέμα..Είμαι αρκετά σίγουρος ότι κάτι πάει στραβά είτε με τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού (βαλβίδα ψυχρής που λέμε) είτε με την αντλία ψυκτικού υγρού σου..

Δημοσ.
2 ώρες πριν, definitio είπε

τώρα σταθερά βγαίνουμε εκτός κ μπορεί να μην αρέσει σε όλους τους συμμετέχοντες, να διαβάζουν άσχετες απαντήσεις με το θέμα...

Κανένα πρόβλημα.Δυστυχως δεν με αφήνει να αλλάξω τίτλο στο τοπικ,να το έκανα κάτι πιο γενικής φύσεως.

47 λεπτά πριν, uncle_nontas είπε

Τόση ταλαιπωρία σε 156 δεν έχω συναντήσει πάντως, και δε με λες κ άπειρο στο θέμα..Είμαι αρκετά σίγουρος ότι κάτι πάει στραβά είτε με τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού (βαλβίδα ψυχρής που λέμε) είτε με την αντλία ψυκτικού υγρού σου..

Και εγώ συνεχίζω να ποντάρω στην αντλία

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...