Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 hours ago, Ukforthemoment said:

Εχει γίνει καλή εξαέρωση;Ελεγξες αν έχει κατέβει η στάθμη;Η τάπα στο παγούρι ειναι καλή/καινούργια ?

 

Ναι, η εξαέρωση έχει γίνει καλά, η τάπα αλλάχθηκε περυσι...
...είχα αλλάξει δοχείο κ τάπα το 2022, δυστυχώς δεν κρα΄τησα την εργοστασιακή τάπα, που είναι πίεσης 1,2bar νομίζω (πράσινη)...αργότερα άλλαξε σε 1,4bar (μπλε)...και για τα πρώτα μοντέλα οι aftermarket λύσεις για τη πρώτη σειρά είναι όλες 1.0bar, αυτό δίνουν βάσει vin.

3 hours ago, uncle_nontas said:

Τόση ταλαιπωρία σε 156 δεν έχω συναντήσει πάντως, και δε με λες κ άπειρο στο θέμα..Είμαι αρκετά σίγουρος ότι κάτι πάει στραβά είτε με τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού (βαλβίδα ψυχρής που λέμε) είτε με την αντλία ψυκτικού υγρού σου..

2 hours ago, katargedon said:

Κανένα πρόβλημα.Δυστυχως δεν με αφήνει να αλλάξω τίτλο στο τοπικ,να το έκανα κάτι πιο γενικής φύσεως.

Και εγώ συνεχίζω να ποντάρω στην αντλία

Επειδή η αλλαγή ψυγείου κοστίζει τελικά γύρω στα 250€, χωρίς να περιλαμβάνει καθαρισμό κυκλώματος που καλό θα ήταν να γίνει ειδικα αν ήταν να τοποθετηθεί νέο ψυγείο, μάλλον με βλέπω να δοκιμάζω πρώτα αντλία + αισθητήρα θερμοκρασίας στο βασικό μου συνεργείο.

17 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

Κοιτα να δεις αν μπορεις να βρεις mahle με καταληξη P οχι S

Μιλάς για αντλία ή ψυγείο;

Ρώτησα και το ΑΙ και είπε ότι τα σγουρά ψυγεία είναι όντως "επιδόσεων" και πρότεινε μάρκες Direnza (link για Fiat coupe 2.0) & Fenix (link Alfa 156)

Δημοσ.
10 ώρες πριν, definitio είπε

Επειδή η αλλαγή ψυγείου κοστίζει τελικά γύρω στα 250€, χωρίς να περιλαμβάνει καθαρισμό κυκλώματος που καλό θα ήταν να γίνει ειδικα αν ήταν να τοποθετηθεί νέο ψυγείο, μάλλον με βλέπω να δοκιμάζω πρώτα αντλία + αισθητήρα θερμοκρασίας στο βασικό μου συνεργείο.

Το να βάλεις μόνος σου το ψυγείο είναι το πολύ μισή ώρα δουλειά.Αν και δε μου πολυκολλανε αυτά που λεει ο μάστορας σου.Δηλαδη εβαλαν λάθος ψυγείο απο το εργοστασιο;Και εστω να ηταν αυτο,δεν θα το εκαναν ολα τα 156; Μονο το δικο σου; Πήγαινε και αλλού και πάρε αλλη μια γνώμη,χωρις να πεις τι σου ειπε ο προηγούμενος μάστορας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, katargedon said:

Το να βάλεις μόνος σου το ψυγείο είναι το πολύ μισή ώρα δουλειά.Αν και δε μου πολυκολλανε αυτά που λεει ο μάστορας σου.Δηλαδη εβαλαν λάθος ψυγείο απο το εργοστασιο;Και εστω να ηταν αυτο,δεν θα το εκαναν ολα τα 156; Μονο το δικο σου; Πήγαινε και αλλού και πάρε αλλη μια γνώμη,χωρις να πεις τι σου ειπε ο προηγούμενος μάστορας.

Δεν έχω χώρο για εργασία, δεν έχω εργαλεία, δεν έχω δοχεία για συλλογή του αντιψυκτικού...και ασφαλώς δεν έχω ξανακάνει τη διαδικασία (κι επιστρέφουμε στην έλλειψη χώρου, ιδιωτικού, ώστε να το ψάξεις με την ησυχία σου έστω).

Δεν είπε για το εργοστασιακό, αλλά γι αυτό που δίνει η Valeo τώρα, σε αντίθεση με παλιότερα...δεν ξέρω, το εργοστασιακό ίσως είχε άλλη διάταξη, περισσότερα πτερύγια, κι ας μην ήταν σγουρό...είπε το Classic της Valeo ήταν καλό (δεν είπε ότι ήταν σγουρό) και το τρέχον ακατάλληλο σε υψηλε΄ς θερμοκρασίες...

Πάντως αυτό δίνει η Valeo κι άλλοι δεν έχουν θέμα...

ΣΤην 156 έχω διαβάσει να κάνουν αναβαθμίσεις, πχ διπλούς ανεμιστήρες σε εκδόσεις με μονό, χρήση θερμοστάτη από παλιότερο μοντέλο (145 ίσως, δεν θυμάμαι ακριβώς) που κρατάει τις θερμοκρασίες πιο χαμηλά, και αναβαθμίσεις ψυγείων...

Το θέμα είναι πως αν δεν φταίει 
- η φλάντζα (πλέον), με τη διαρροή καυσαερίων στη ψύξη + τα πειράκια
- ο θερμοστάτης
- το ψυγείο
- ο ανεμιστήρας
- το παραφλού

..τί μένει;
- ρήγμα στο καπάκι
- αντλία (ο ψυκτικός παρακολουθώντας τη ροή του παραφλού απέκλεισε την αντλία ως πρόβλημα)
- αισθητήρας θερμοκρασίας
- "θερμική καταπόνηση" μετάλλων;
- εξαέρωση; Νομίζω πως έχει γίνει σωστά...από το σημείο που προφανώς το γέμισαν μέχρι ΜΑΧ, έπεσε στο ΜΙΝ και συμπλήρωσα εγώ απιονισμένο...κι ανοίγοντας το καπάκι καμία αλλαγή στη στάθμη...

Και πάλι το περίεργο ήταν ότι η συμπεριφορά ήταν χειρότερη...με τις πιο ευνοϊκές συνθήκες στο δρόμο (όχι μποτιλιάρισμα σε ανηφόρα, χρήση 1-2ης ταχύτητας) έπιασε 104,9C...με τη μισή κίνηση/μποτιλιάρισμα που είχα συναντήσει όταν είχε πιάσει 109,4C, παίζει να είχε σπάσει ρεκόρ...

...βέβαια με ανοιχτό AC έκανα τη διαδρομή, τότε πάντα πιάνω τις υψηλότερες θερμοκρασίες και είναι λογικό βέβαια (όταν είπα του ψυκτικού ότι έπιασε το μοτέρ 99C σε απόσταση 2-3χλμ με΄σα στη πόλη μού είπε ότι είναι αναμενόμενο)

- αλλα μήπως αυτό σημαίνει ότι μπορεί κι ο κομπρέσσορας να χρειάζεται κάποιο σέρβις/εσωτερικά ρουλεμάν κτλ, αυξάνοντας δυσανάλογα το φορτίο όταν λειτουργεί;
...έχω δει τον Motortechs89 στο facebook να κάνει αυτό το σέρβις σε θορυβώδεις κομπρέσσορες κι ο δικός μου σίγουρα "κλωτσάει"

Να πω ότι μετά τον καθαρισμό της κεφαλής είχε αφαιρεθεί το φιλμ λίπανσης κι έπρεπε να κυκλοφορήσει καλά για κάποια χιλιόμετρα ξανα; Δεν νομίζω σε τέτοιο βαθμό να ευθύνεται πάντως.

...στη χειρότερη περίπτωση έχω 
- ρήγμα κεφαλής που χειροτέρευσε με τη κατεργασία/επανασύσφιξη
- διαρκές θέμα με φλάντζα
...ήθελα να κάνω ξανά το τεστ καυσαερίων στο παραφλού, αμέλησα χθες, θα το κάνω σήμερα πάλι

- Παίζει η πρότερη θερμική καταπόνηση των μετάλλων να ευθύνεται για τις ανεβασμενες θερμοκρασίες;
...τουλα΄χιστον αν είναι κάτι τέτοιο, έστω η αναβάθμιση ψυγείου μπορεί να εξισσοροπήσει τα πράγματα...

Μέχρι στιγμής πάντως έπαψε το θέμα με τις μυρωδιές καυσαερίων από τον χώρο του κινητήρα, οπότε είτε έγινε καλά η φλάντζα καπακιού ως προς αυτό είτε η διαρροή ήταν από την εξαγωγή και με την επανασυναρμολόγηση, η διαρροή αυτή σταμάτησε.

Το κακό είναι ότι λόγω ηλικίας του κάρου, θα μπορουσα να "μοιράσω τις ευθύνες", ορθολογικά, σε περισσότερες μικρότερες αιτίες, που όμως συνεπάγονται έξοδα δίχως τέλος.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ειχες την καλοσύνη να μου κανεις μια σουμα των συμπτωματων και των ενεργειων που εχεις κανει.

Εγω το μονο που ζητω ο ερμος ειναι ενα log ECT με MES

image.png.ad3c60a0c19a5a28cbf637aa4cb7f5fb.png

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, definitio είπε

και συμπλήρωσα εγώ απιονισμένο

Να αποφεύγεις το απιονισμενο.Πολυμεριζει με τον περασμα του χρονου τα πλαστικα και ελαστικά μέρη ακομα και οταν αναμιγνύεται με παραφλου.Το σωστο ειναι απεσταγμενο,πολλοί νομίζουν οτι ειναι το ιδιο,αλλα δεν είναι.Και οι εταιριες που παραγουν condensed αντιψυκτικο σου γραφουν μίξη με απεσταγμενο.Το απιονισμενο κανει για σιδερα ρουχων,βραστηρες,παλιου τυπου μπαταριες κλπ αλλα οχι για κυκλωματα ψυξης.Απλα παρε premixed και εισαι άψογος.

Δημοσ.
22 minutes ago, katargedon said:

Να αποφεύγεις το απιονισμενο.Πολυμεριζει με τον περασμα του χρονου τα πλαστικα και ελαστικά μέρη ακομα και οταν αναμιγνύεται με παραφλου.Το σωστο ειναι απεσταγμενο,πολλοί νομίζουν οτι ειναι το ιδιο,αλλα δεν είναι.Και οι εταιριες που παραγουν condensed αντιψυκτικο σου γραφουν μίξη με απεσταγμενο.Το απιονισμενο κανει για σιδερα ρουχων,βραστηρες,παλιου τυπου μπαταριες κλπ αλλα οχι για κυκλωματα ψυξης.Απλα παρε premixed και εισαι άψογος.

Μόνο που δεν βρίσκεις απεσταγμένο. 

Εδώ δεν τα λέγαμε πριν 2-3 μέρες;

Κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν κ συστήνουν απιονισμένο, κάποιες απεσταγμένο. Υπάρχουν μελέτες επί του θέματος;

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, definitio είπε

Μόνο που δεν βρίσκεις απεσταγμένο. 

Εδώ δεν τα λέγαμε πριν 2-3 μέρες;

Κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν κ συστήνουν απιονισμένο, κάποιες απεσταγμένο. Υπάρχουν μελέτες επί του θέματος;

Υπάρχουν ναι,απλά τωρα δεν έχω το λαπτοπ να σου στειλω τις έρευνες.Αν ψάξεις θα βρεις πολλες.Γι'αυτο σου λεω,premixed και ουτε κολαρα θα ξεραινονται,ουτε ραφες ψυγειου θα δακρύζουν ✌

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, katargedon είπε

Υπάρχουν ναι,απλά τωρα δεν έχω το λαπτοπ να σου στειλω τις έρευνες.Αν ψάξεις θα βρεις πολλες.Γι'αυτο σου λεω,premixed και ουτε κολαρα θα ξεραινονται,ουτε ραφες ψυγειου θα δακρύζουν

xplain the process

Δημοσ.
3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

xplain the process

The deionized water is trying to get ionized again.So it absorbs ions from everything,including metals.So it slowly becomes corrosive.Its also polymerises the elastomers.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παπάρια...υποκουλτούρα, παραπληγισμός, σκατά...

...έκανα μόλις το τεστ διαρροής C02...για αρκετά λεπτά καμία αλλαγή στο χρώμα, αναθάρρησα...μετά ξεχάστηκα για λίγο χαζεύοντας το τηλέφωνο, κοιτάω ξανά...πρασινάκι από μπλε...ώπα...

με την αντλία του οργάνου καθαρίζω τον θάλαμο ελέγχου, μπλέδισε πάλι, ξαναδοκιμάσω και σε λίγο χρόνο πρασίνισε πάλι...

...ρε την ατυχία μου...

spacer.png

spacer.png

Επεξ/σία από definitio
  • Sad 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...