Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, XronisR είπε

Για τα κάνεις αυτά βέβαια έχεις κάποιες προϋποθέσεις όπως 1) εργαλεία 2) γνώσεις μηχανολογίας/γενικές γνώσεις σε αυτοκίνητα 3) ειδικό χώρο(γούβα ή ράμπα).

ευκολακι 3) μπορεις και με τριγωνα τετραγωνα κυκλους και λοιπα

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, XronisR είπε

Για τα κάνεις αυτά βέβαια έχεις κάποιες προϋποθέσεις όπως 1) εργαλεία 2) γνώσεις μηχανολογίας/γενικές γνώσεις σε αυτοκίνητα 3) ειδικό χώρο(γούβα ή ράμπα).

Εννοείται οτι δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα στον δρόμο.Εγω δεν εχω ραμπα,ουτε χώρο δικό μου,οποτε για δισκο-πλατο πχ αναγκαστικά θα παω σε συνεργείο.Τα εργαλεία τα αγοραζεις μια φορα και σου μένουν για παντα(δεν ειναι ακριβα) και τα μηχανολογικα τα μαθαίνεις πλεον γρήγορα με tutorials.Το θεμα ειναι τι γίνεται όταν πας στο συνεργειο...αν για παραδειγμα βλεπεις στο ιντερνετ οτι το σετ δισκο πλατο σου εχει 100 ευρω και το συνεργειο στο δινει 150...αντε λες δε γαμ...ται,τα δινεις.Αν ομως το ιδιο σετ στο δινει 250...εκει υπαρχει το προβλημα.Τετοιες ειναι οι διαφορές τιμής που ζητάνε στα ανταλλακτικά βασιζόμενοι στην άγνοια του πελάτη.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, XronisR είπε

Για τα κάνεις αυτά βέβαια έχεις κάποιες προϋποθέσεις όπως 1) εργαλεία 2) γνώσεις μηχανολογίας/γενικές γνώσεις σε αυτοκίνητα 3) ειδικό χώρο(γούβα ή ράμπα).

Για τις περισσότερες ένα χώρο στην αυλή θέλεις και δύο τρίποδα για σταθερή στήριξη αν θέλει σήκωμα. Με 12-13 ευρώ παίρνεις δύο τρίποδα που κάθε τόσο βάζει το lidl και με έχουν βοηθήσει πολλές φορές.

Φυσικά να πιάνουν τα χέρια σου και όρεξη.Προσωπικά μου αρέσει και γουστάρω να ασχολούμαι όπως οι περισσότεροι που το κάνουμε;;;

ΓΝΩΣΕΙΣ;;;. Οτιδήποτε μπορείς να βρεις οδηγίες στο youtube.Ας αφήσουμε και λίγο το τικ τοκ το οποίο στην κυριολεξία μόνο αποχαύνωση μας προσφέρει.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, papoys1 είπε

Καλά κάνεις και γω το ίδιο κάνω στα περισσότερα , για πιο δύσκολες εργασίες και επειδή έχω σιχαθεί τα συνεργεία έχω βρει ένα πολύ καλό μαστοράκι , δουλεύει σε μεγάλο συνεργείο αλλά έχει σπίτι όλα τα βασικά ακόμη και γερανάκι να ανεβάζει τα αυτοκίνητα..Το πάω εκεί με ανταλλακτικά δικά μου και με πολύ μικρό κόστος με φτιάχνει. Να φανταστείς τελευταία άλλαξα δύο φούσκες σε ημιαξόνια μία μέσα μία έξω αλλαγή βαλβολίνες γιατί δεν έχει βίδα και έπρεπε να βγεί η φλάντζα με 30 ευρώ.

Αστείο ποσό όταν σκέφτομαι ότι τα 30 πλέον είναι για να σου ανοίξουν κάρτα με το νέο Νόμο στο συνεργείο.

Και μετά κάποιοι σου λένε πάρε ηλεκτρικό να μη μπορείς να βάλεις χέρι ούτε μια βίδα να σφίξεις και θα πρέπει να πας σε εξουσιοδοτημένο.

 

θεσσαλονικη εισαι? 

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, katargedon είπε

Εννοείται οτι δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα στον δρόμο.Εγω δεν εχω ραμπα,ουτε χώρο δικό μου,οποτε για δισκο-πλατο πχ αναγκαστικά θα παω σε συνεργείο.Τα εργαλεία τα αγοραζεις μια φορα και σου μένουν για παντα(δεν ειναι ακριβα) και τα μηχανολογικα τα μαθαίνεις πλεον γρήγορα με tutorials.Το θεμα ειναι τι γίνεται όταν πας στο συνεργειο...αν για παραδειγμα βλεπεις στο ιντερνετ οτι το σετ δισκο πλατο σου εχει 100 ευρω και το συνεργειο στο δινει 150...αντε λες δε γαμ...ται,τα δινεις.Αν ομως το ιδιο σετ στο δινει 250...εκει υπαρχει το προβλημα.Τετοιες ειναι οι διαφορές τιμής που ζητάνε στα ανταλλακτικά βασιζόμενοι στην άγνοια του πελάτη.

Σε οσα αμαξια δε θελει να κατεβασεις γεφυρα ο δισκος ειναι απλος και ευκολος, θα το εκανα every day of the week

33 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Για τις περισσότερες ένα χώρο στην αυλή θέλεις και δύο τρίποδα για σταθερή στήριξη αν θέλει σήκωμα. Με 12-13 ευρώ παίρνεις δύο τρίποδα που κάθε τόσο βάζει το lidl και με έχουν βοηθήσει πολλές φορές.

Αλλα δεν μπορεις να τα σηκωσεις ψηλα σε αυτα τα φτηνα τριποδα εγω μετα βιας παω στην 2η απο τις 3 τρυπουλες συνηθως ή στην πρωτη η τερμα κατω

34 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Φυσικά να πιάνουν τα χέρια σου και όρεξη.Προσωπικά μου αρέσει και γουστάρω να ασχολούμαι όπως οι περισσότεροι που το κάνουμε;;;

ΓΝΩΣΕΙΣ;;;. Οτιδήποτε μπορείς να βρεις οδηγίες στο youtube.Ας αφήσουμε και λίγο το τικ τοκ το οποίο στην κυριολεξία μόνο αποχαύνωση μας προσφέρει.

Εγω ας ειμαι χαρτογιακας με δουλεια γραφειου αρεσκομαι να δουλευω hands on με χαλαρωνει και πανω απο ολα καθομαι και κοιταω τις λυσεις που επελεξαν να εφαρμοσουν οι συναδελφοι, να σκεφτομαι το πως, το γιατι, τι θα μπορουσε να εχει γινει καλυτερα, τι θα μπορουσε να εχει γινει φτηνοτερα. Ξερεις an engineer's smoke break. 

Γενικα στην Alfa παντως οι συναδελφοι εχουν κανει πολυ καλη δουλεια, βλεπω λυσεις που μου αρεσουν, οτι καποιοι συναδελφοι ενδιαφερθηκαν πραγματικα για το προιον και οχι μονο για να γλυτωσουν 1cent

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγώ ότι μπορώ το κάνω μόνος μου.Πχ πριν ένα μήνα που κατέβηκα Ελλάδα άλλαξα λάδια φίλτρα μπουζί  στο ένα αμάξι μαζί με σχεδόν όλα τα λαστιχάκια της εξάτμισης,φίλτρο καμπίνας στο άλλο όπως και δέστρα πόρτας που έκανε κρακ κρακ.

Εβαλα και στα δύο καλωδια στις μπαταρίες τους για να συνδέεται ευκολα ο φορτιστής.Τους έβαλα και gps trackers ,στο ένα μόνιμο με καλώδιο απο την μπαταρία και στο άλλο αφαιρούμενο με ενσωματωμένη μπαταρία. 

Σιγά σιγά μαζευω και εργαλεία.Θέλω να πάρω δύο ραμπες για να τα ανεβάζω όταν πρέπει να μπω απο κάτω.Εχω τρίποδα και γρύλο κροκόδειλο αλλά δεν τα εμπιστευομαι και τόσο.Πχ για τα λαστιχάκια της εξάτμισης του πούντο που έπρεπε να ξαπλώσω απο κάτω είχα και τον γρύλο και τα τρίποδα αλλά και πάλι έναν φόβο τον είχα.

 

Είχα φίλο με συνεργείο που δεν είχε και πολύ δουλειά οπότε πήγαινα σε αυτόν οταν ήθελα κάτι πιο δύσκολο ή και για να τον στηρίξω.Αλλά πλέον πήγε Αθήνα και δουλευει.Χαίρομαι γιατί πάει καλά.

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Γενικα στην Alfa παντως οι συναδελφοι εχουν κανει πολυ καλη δουλεια, βλεπω λυσεις που μου αρεσουν, οτι καποιοι συναδελφοι ενδιαφερθηκαν πραγματικα για το προιον και οχι μονο για να γλυτωσουν 1cent

Ο εφιάλτης του μηχανικού είναι τα renault.Παλι καλά που υπάρχει πρόσβαση στην τάπα λαδιού και δεν την κρυψανε πισω απο κανα καταλύτη 💀💀💀

  • Haha 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Για τις περισσότερες ένα χώρο στην αυλή θέλεις και δύο τρίποδα για σταθερή στήριξη αν θέλει σήκωμα. Με 12-13 ευρώ παίρνεις δύο τρίποδα που κάθε τόσο βάζει το lidl και με έχουν βοηθήσει πολλές φορές.

Φυσικά να πιάνουν τα χέρια σου και όρεξη.Προσωπικά μου αρέσει και γουστάρω να ασχολούμαι όπως οι περισσότεροι που το κάνουμε;;;

ΓΝΩΣΕΙΣ;;;. Οτιδήποτε μπορείς να βρεις οδηγίες στο youtube.Ας αφήσουμε και λίγο το τικ τοκ το οποίο στην κυριολεξία μόνο αποχαύνωση μας προσφέρει.

Δηλαδη κατσε ρε Παππους,αυτα που γραφει ο ανθρωπος μπορεις να τα μαθεις στο youtube? π.χ  γραφει ΄΄Αλλαγη υγρών φρενων-συμπλεκτη(με εξαερωση εννοειται).Αλλαγή δισκοπλακες-τακακια,με καθαρισμα μουαγιε και καθαρισμα-γρασσαρισμα πυρρων, εμβολου δαγκανας και μπρακετ,Αλλαγή φλάντζας βαλβίδων.Αντικατασταση πλαστικών συνδεσμων και orings ψυγείου καλοριφέρ λόγω διαρροής.Πλύση κυκλώματος ψύξης και αντικατάσταση παραφλού''


 

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, XronisR είπε

Δηλαδη κατσε ρε Παππους,αυτα που γραφει ο ανθρωπος μπορεις να τα μαθεις στο youtube? π.χ  γραφει ΄΄Αλλαγη υγρών φρενων-συμπλεκτη(με εξαερωση εννοειται).Αλλαγή δισκοπλακες-τακακια,με καθαρισμα μουαγιε και καθαρισμα-γρασσαρισμα πυρρων, εμβολου δαγκανας και μπρακετ,Αλλαγή φλάντζας βαλβίδων.Αντικατασταση πλαστικών συνδεσμων και orings ψυγείου καλοριφέρ λόγω διαρροής.Πλύση κυκλώματος ψύξης και αντικατάσταση παραφλού''


 

 

τα πιο πολλά από αυτά όπως δισκόπλακες τακάκια υγρα φρένων σέρβις δαγκάνας καθάρισμα κυκλώματος παραφλού και πολλά άλλα όπως λάδια φίλτρα μπουζί από youtube τα έχω δει και τα εφαρμόζω στα δικά μου. Πρόσφατα άλλαξα και μουαγιέ σε φορτηγάκι που έχω.Το θέμα είναι να έχεις τα εργαλεία και θέληση.

Εκείνο που εφαγα ζόρι ήτα τα τακάκια πίσω ατο opel που επρεπε να μαζέψω τη δαγκάνα στριβοντάς την σαν βίδα και μετά από πολύ ωρα στο youtube το βρήκα και όλα καλά.Για πιο σοβαρές εργασίες βρήκα ένα kal;o μαστοράκι όπως είπα κανονίζω απογεύματα η Σαβατοκύριακο σπίτι του και με φτιάχνει με ελάχιστο κόστος. Τι να κάνουμε δυσκολες εποχές δεν βγαίνει αν πάμε για όλα στο συνεργείο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, XronisR είπε

Δηλαδη κατσε ρε Παππους,αυτα που γραφει ο ανθρωπος μπορεις να τα μαθεις στο youtube? π.χ  γραφει ΄΄Αλλαγη υγρών φρενων-συμπλεκτη(με εξαερωση εννοειται).Αλλαγή δισκοπλακες-τακακια,με καθαρισμα μουαγιε και καθαρισμα-γρασσαρισμα πυρρων, εμβολου δαγκανας και μπρακετ,Αλλαγή φλάντζας βαλβίδων.Αντικατασταση πλαστικών συνδεσμων και orings ψυγείου καλοριφέρ λόγω διαρροής.Πλύση κυκλώματος ψύξης και αντικατάσταση παραφλού''

Αυτα ειναι ευκολακια, εγω γεννηθηκα να τα γνωριζω 🤣??? Πλακα πλακα δεν ξερω γιατι τα ξερω... Καποια πραγματα τα νοιωθεις δεν χρειαζεται καν να τα μαθεις/ψαξεις.

Σιγα τα μπροκολα.

Μεχρι στιγμης δεν εχω συναντησει δουλεια που να την πω δυσκολη λογω ελλειψης γνωσης/αισθησης του πως γινεται.

Μονο δουλειες που ειναι δυσκολες λογω της αδυναμιας μου να σηκωσω αρκετα το αμαξι, μονο αυτη ειναι η δυσκολια.

Ισα ισα αυτο που γουσταρω ειναι δυσκολες διαγνωσεις και λυσεις, εκει που μονο ενας μηχανικος (engineer) ξερει τι γινεται.

Α ναι ξεχασα εχω 100% επιτυχια στις επισκευες τετοιων "δυσκολων" ζημιων με την πρωτη. Γιατι? Γιατι γνωριζω την σωστη διαγνωστικη διαδικασια που το 99% απο τα μαστορια δεν γνωριζουν.

Το μυστικο ειναι το εξης, να καταλαβαινεις τι προβλημα εχεις να αντιμετωπίσεις, να βρισκεις με διαγνωστικη διαδικασια που να μπορει να το αναγνωρισει, να ξερεις και να μπορεις να την εφαρμοσεις και στο τελος να μπορεις να κρινεις τα αποτελεσματα.

Παρε παραδειγμα.

Ενας μαστορας που πηγε ο πατερας μου το πουντο για να τσεκαρει αν υπαρχει αστοχια της φλαντζας κεφαλης αποφασισε να πρεσσαρει το συστημα ψυξης και μετα να πρεσσαρει τον κυλινδρο (σαν leak down).  Φυσικα ο μπρο δεν μπορουσε να καταλαβει οτι οι συνθηκες που στεγανωνει μια φλαντζα κεφαλης δεν εχουν καμια σχεση με την στατικη δοκιμη πιεσης.

Η φλαντζα βλεπει δυναμικες πιεσεις με 10αδες αλλαγες επιπεδων πιεσης και θερμοκρασιων ανα δευτερολεπτο ενω ταυτοχρονα μεταβαλεται η δυναμη συνθλιψης του στοιχειου στεγανοποιησης. Ναι αν δεν το ηξερες η κεφαλη σηκωνεται και καθετε στον κορμο 10αδες φορες το sec. 

Αν δεν μπορεις να προσμοιάσεις τις συνθηκες που η στεγανωση υποβαλλεται πως δυναται να αξιολογησεις την παροχη επαρκειας στεγανωσης???

Αλλα αυτο διαφοροποιει εναν μηχανικο απο εναν τεχνικο. Αλλιως θα μας ειχανε παρει την δουλεια. 

Αλλωστε αν ο μηχανικος κανει λαθος οι συνεπειες ειναι καταστροφικες και μπορει να υπαρξει μαζικοτατη απωλεια ζωης. Η ευθυνη μας ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ οταν κανουμε την δουλεια μας, και εχουμε τεραστια υπερηφανεια. 

P.S. Δεν ειμαι καθολου εγωιστης απλα αγαπαω την επιστήμη μου περισσοτερο απο τον ευατο μου.

9 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εκείνο που εφαγα ζόρι ήτα τα τακάκια πίσω ατο opel που επρεπε να μαζέψω τη δαγκάνα στριβοντάς την σαν βίδα

Η το κανεις με μυτοτσιμπιδο ειτε με ειδικο εργαλειο. Εγω οταν εκανα ανακατασκευη στην πισω δαγκανα της brera (επειδη καποιος βλακοτεχνικος ειχε τσαλακωσει την προστασια σκονης) αγορασα ενα φτηνο εργαλειακι.

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 

Η το κανεις με μυτοτσιμπιδο ειτε με ειδικο εργαλειο. Εγω οταν εκανα ανακατασκευη στην πισω δαγκανα της brera (επειδη καποιος βλακοτεχνικος ειχε τσαλακωσει την προστασια σκονης) αγορασα ενα φτην εργαλειακι.

Οντως με μυτοτσίμπιδο το έκανα με τη βοήθεια του γιου. Βρήκα ένα βιντεάκι ξένο που έδειχνε όλες τις τεχνικές και στο τέλος μυτοτσίμπιδο γιατί ειχα το αυτοκίνητο στο τρίποδο.🤣

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μειονεκτημα μας ειναι πως μας αρεσουν μαζοχιστικα πραγματακια

Spoiler

 

 

Οταν βαριομαστε με τα νορμαλ πραγματα (μηχανολογικα, ηλεκτρολογικα, ενεργειακα), συνηθως παμε σε αυτοματισμους για λιγο διασκεδαση και τερψη ψυχης

 

41 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Οντως με μυτοτσίμπιδο το έκανα με τη βοήθεια του γιου

Ε ναι δεν ξερω τι ηλικια ειναι ο γιος αλλα εγω ο γιος ζηταω την βοηθεια του πατερα οταν θελω 3ο και 4ο χερι

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, XronisR είπε

Δηλαδη κατσε ρε Παππους,αυτα που γραφει ο ανθρωπος μπορεις να τα μαθεις στο youtube?

Γιατί να μην μπορεις; Δεν είναι πυρηνική επιστήμη.Ειναι βασικό όμως,οπως προαναφερθηκε,να έχεις κάποια συγκεκριμένα εργαλεία.

34 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Το μειονεκτημα μας ειναι πως μας αρεσουν μαζοχιστικα πραγματακια

Παρε Renault...θα φας καλά...

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Οντως με μυτοτσίμπιδο το έκανα με τη βοήθεια του γιου. Βρήκα ένα βιντεάκι ξένο που έδειχνε όλες τις τεχνικές και στο τέλος μυτοτσίμπιδο γιατί ειχα το αυτοκίνητο στο τρίποδο.🤣

Εγώ είχα αγοράσει τον κύβο για το άστρα https://www.kstools.com/el/proionta/idika-ergalia-autokiniton/servis-frenon/ergalia-epanaforas-emvolon-frenon/kivos-epanaforas-emvolon-frenon-genikis-chrisis-3/8 αλλά και το άλλο με την βίδα https://www.skroutz.gr/s/31398522/Ergaleio-gia-tin-Peristrofi-Piesi-Emvolon-Frenon-Dexiou-Speiromatos.html για τα πίσω φρένα.Κανένα δεν κούμπωνε καλά και ήθελαν τρόχισμα.Νομίζω ότι και εγω δοκίμασα κάποια στιγμή με  μυτοτρίμπιδο.Για μπροστά είχα πάρει καστάνια https://www.skroutz.gr/s/59615210/HBM-Machines-7tmch-10953.htmlαλλά φοβήθηκα ότι θα μου την κρατησουν στον έλεγχο και την άφησα Αγγλία. Ολα απο το αλι.Αλλαξα μονος μου μπροστά πίσω δίσκους τακάκια,καθάρισμα τα μουαγιέ ,καθάρισμα και λίπανση των πείρων.Ολα  με τα ειδικά γρασσα.Ανοιξα και τους εξαερωτήρες όταν πίεζα τα έμβολα ώστε να να μην πιέζονται οι βαλβίδες του ABS αλλά και για να φύγει το υγρό που ήταν κοντά στα έμβολα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...