Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 ώρες πριν, sarakats85 είπε

Δοκίμασα τα πάντα.. Δεν είναι βιδωτο το εμβολο στο swift οπως έγραψε και ο φιλος παραπάνω..Εχω κάστανια αλλα ζοριζε υπερβολικά το αλλο μαγουλο της δαγκάνας..αν σε καποιον τύχει να κάνει την διαδικασία που έγραψα κ ολα οκ.. 

Δοκίμασα τα πάντα.. Δεν είναι βιδωτο το εμβολο στο swift οπως έγραψε και ο φιλος παραπάνω..Εχω κάστανια αλλα ζοριζε υπερβολικά το αλλο μαγουλο της δαγκάνας..αν σε καποιον τύχει να κάνει την διαδικασία που έγραψα κ ολα οκ.. 

Δοκίμασα τα πάντα.. Δεν είναι βιδωτο το εμβολο στο swift οπως έγραψε και ο φιλος παραπάνω..Εχω κάστανια αλλα ζοριζε υπερβολικά το αλλο μαγουλο της δαγκάνας..αν σε καποιον τύχει να κάνει την διαδικασία που έγραψα κ ολα οκ.. 

Αυτό το βίντεο είχα δει όταν δεν μπορούσα να κλείσω τη δαγκάνα στο δικό μου 

Ωραίος ο τύπος ,δάσκαλος λέμε  δείχνει πως λειτουργούν τα πίσω δισκόφρενα και με διαφορους τρόπους που μπορούμε να μαζέψουμα τη δαγκάνα. Από τα βίντεο που κρατάω αρχείο.

https://www.youtube.com/watch?v=BsYGc5nxdpg

 

  • Like 4
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Οχι ρε συ, οι δυναμικες φορτισεις να ξερεις εχουν ληφθει υποψιν, αν δεν ειχαν ληφθει ενα αμαξακι 500 κιλα θα ηθελε 100αρι λαστιχο. Τα δυναμικα φορτια ειναι παντα τεραστια. Ειναι εντος του δεικτη φορτιου. Ο δεικτης φορτιου μιλαει για ευθεια στην μεγιστη πιεση στην μεγιστη ταχυτητα του ελαστικου. Ειναι θερμικος δεικτης κυριως.

Δε το νομιζω, στο Skoda (ελαστικο 1) τα λαστιχα συμπεριφερονται αριστα ακομα, στην μικρη αλφα ειναι παγοδρομιο ιδιατερα οταν ζεσταθουν. Οταν ειναι κρυα και ο δρομος ζεστος πιανουν αλλα τον χειμωνα δε θα πιανοιυν τιποτα.

P.S. Μολις ηρθε το 2240

Να βάζεις PAO λάδια για να μην έχεις τέτοια προβλ....σορρυ συνήθεια...άκυρο

  • Haha 2
Δημοσ.

Θα δοκιμασω κατι ριψοκινδυνο πριν τα αλλαξω, να δω αν λειτουργει, γιατι με τρωει η περιεργεια.

Θα σηκωσω το αμαξι και θα βαλω μια δευτερα ξερω γω να γυριζει.

Θα παρω το τανκς με ενα 80αρι ρολο και θα το τριψω το λαστιχο, να του φαω την επιφανεια, να δω τι γινεται απο κατω ξερω γω. Αν κατεβω πχ ενα 1 mm και δω οτι η γομα δεν εχει ρηγματωσεις τι σημαινει?

Αυτο το εκανε ενας φιλος που κανει offroad με burnout. Δηλαδη οταν αρχιζουν και ξεραινονται, να κοβονται κομματια, εκανε ενα μικρο burnout 10-15sec και ειχε λαστιχο "φρεσκο" για αλλες 5000km

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Θα δοκιμασω κατι ριψοκινδυνο πριν τα αλλαξω, να δω αν λειτουργει, γιατι με τρωει η περιεργεια.

Θα σηκωσω το αμαξι και θα βαλω μια δευτερα ξερω γω να γυριζει.

Θα παρω το τανκς με ενα 80αρι ρολο και θα το τριψω το λαστιχο, να του φαω την επιφανεια, να δω τι γινεται απο κατω ξερω γω. Αν κατεβω πχ ενα 1 mm και δω οτι η γομα δεν εχει ρηγματωσεις τι σημαινει?

Αυτο το εκανε ενας φιλος που κανει offroad με burnout. Δηλαδη οταν αρχιζουν και ξεραινονται, να κοβονται κομματια, εκανε ενα μικρο burnout 10-15sec και ειχε λαστιχο "φρεσκο" για αλλες 5000km

Τέτοια κάνουν και οι Πακιστανοί και μετά κάνουν και αναγόμωση😜. Μην κάνεις αστεία ρε συ αλλαξε τα λάστιχα αν υπάρχει πρόβλημα αλλά αν πετύχει πες να το κάνω στο φορτηγάκι που εχω το ιδιο πρόβλημα.😂

Επεξ/σία από papoys1
  • Haha 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Θα σηκωσω το αμαξι και θα βαλω μια δευτερα ξερω γω να γυριζει.

Παίζει να κάνεις ζημιά στο διαφορικό ετσι.Μου το είχαν εξηγήσει κάποτε,αλλα δεν θυμάμαι να σου πω λεπτομέρειες.Για ψαξτο πρώτα καλού κακού.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Θα δοκιμασω κατι ριψοκινδυνο πριν τα αλλαξω, να δω αν λειτουργει, γιατι με τρωει η περιεργεια.

Θα σηκωσω το αμαξι και θα βαλω μια δευτερα ξερω γω να γυριζει.

Θα παρω το τανκς με ενα 80αρι ρολο και θα το τριψω το λαστιχο, να του φαω την επιφανεια, να δω τι γινεται απο κατω ξερω γω. Αν κατεβω πχ ενα 1 mm και δω οτι η γομα δεν εχει ρηγματωσεις τι σημαινει?

Αυτο το εκανε ενας φιλος που κανει offroad με burnout. Δηλαδη οταν αρχιζουν και ξεραινονται, να κοβονται κομματια, εκανε ενα μικρο burnout 10-15sec και ειχε λαστιχο "φρεσκο" για αλλες 5000km

 

  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ.

Τα λάστιχα έχουν ριγματα ανάμεσα στο πέλμα,κράτα τα και 10 χρόνια αν θες,αλλά απλά αλλαξε τα ,κράτα την αίσθηση πριν τα αλλάξεις και βάλε τα καινούργια και θα καταλαβεις. Ένας λόγος για πρόωρη τέτοια φθορά είναι χαμηλές πιέσεις σε χαμηλές θερμοκρασίες.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, katargedon είπε

Παίζει να κάνεις ζημιά στο διαφορικό ετσι.Μου το είχαν εξηγήσει κάποτε,αλλα δεν θυμάμαι να σου πω λεπτομέρειες.Για ψαξτο πρώτα καλού κακού.

Ναι δε θα το βαλω να κανει πολυ διαφορικη κινηση αν το κανεις αυτο επι ωρα φθειρεις εκει που πατανε οι πηροι των spider λογω οτι ειναι πρακτικα κουζινετο το ιδιο το housing

1 ώρα πριν, martyras3334 είπε

α λάστιχα έχουν ριγματα ανάμεσα στο πέλμα,κράτα τα και 10 χρόνια αν θες,αλλά απλά αλλαξε τα ,κράτα την αίσθηση πριν τα αλλάξεις και βάλε τα καινούργια και θα καταλαβεις. Ένας λόγος για πρόωρη τέτοια φθορά είναι χαμηλές πιέσεις σε χαμηλές θερμοκρασίες.

μαζι σου θελουν αλλαγη θελουν, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι ζητημα πιεσεων ιδιατερα στο ελαστικο 2

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Τέτοια κάνουν και οι Πακιστανοί και μετά κάνουν και αναγόμωση😜. Μην κάνεις αστεία ρε συ αλλαξε τα λάστιχα αν υπάρχει πρόβλημα αλλά αν πετύχει πες να το κάνω στο φορτηγάκι που εχω το ιδιο πρόβλημα.

Δε το κανω για οδηγηση ρε συ, θελω να το κανω για δοκιμη να δω τι συμβαινει κατω απο την επιφανεια, πισω απο την κουρτινα, κατω απο την μασκα κλπ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βιδωμα-ξεβιδωμα μπουλονιων: Πάντα αρχίζει και τελειώνει με κλωτσΑ...προσοχή,οχι κλωτσιά...κλωτσΑ..η brutal, η ακατέργαστη, η ουγκ. Ολοι το έχετε κάνει,το ξέρω...όποιος είναι και μερακλής,το κάνει και με τα δυο πόδια ταυτόχρονα.Η με άλμα η ξαπλωμένος παράλληλα με το αμάξι (πιο προχω)

Επεξ/σία από katargedon
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, katargedon είπε

Βιδωμα-ξεβιδωμα μπουλονιων: Πάντα αρχίζει και τελειώνει με κλωτσΑ...προσοχή,οχι κλωτσιά...κλωτσΑ..η brutal, η ακατέργαστη, η ουγκ. Ολοι το έχετε κάνει,το ξέρω...όποιος είναι και μερακλής,το κάνει και με τα δυο πόδια ταυτόχρονα.Η με άλμα η ξαπλωμένος παράλληλα με το αμάξι (πιο προχω)

Οχι πλέον .

Βιδωμα μόνο με δυναμόκλειδο.Εχω αγοράσει εδώ και δύο χρόνια το παρακάτω    0.3-340N.m  https://www.amazon.co.uk/dp/B0BXT9KQYP?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=15147avxnkrL._AC_SX679_.jpg

 

μαζι με ένα σετ αντάπτορες μπαίνει παντού https://m.media-amazon.com/images/I/5147avxnkrL._AC_SX679_.jpg

Ο βασικός λόγος που αγόρασα το ψηφιακό δυναμόκλειδο  ήταν για το ξεβίδωμα των προθερμάνσεων στο άστρα,συνήθως τα δυναμόκλειδα καστάνιας ειναι μόνο για το βίδωμα.Εγώ όμως ηθελα στο ξεβίδωμα ώστε να μην σπάσουν απο υπερβολική δύναμη αν ήταν κολλημένα,τελικά και οι τέσσερις προθερμάνσεις βγήκαν πολύ εύκολα.

Επεξ/σία από Ukforthemoment
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Οχι πλέον .

Βιδωμα μόνο με δυναμόκλειδο.Εχω αγοράσει εδώ και δύο χρόνια το παρακάτω    0.3-340N.m  https://www.amazon.co.uk/dp/B0BXT9KQYP?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=15147avxnkrL._AC_SX679_.jpg

 

μαζι με ένα σετ αντάπτορες μπαίνει παντού https://m.media-amazon.com/images/I/5147avxnkrL._AC_SX679_.jpg

Ο βασικός λόγος που αγόρασα το ψηφιακό δυναμόκλειδο  ήταν για το ξεβίδωμα των προθερμάνσεων στο άστρα,συνήθως τα δυναμόκλειδα καστάνιας ειναι μόνο για το βίδωμα.Εγώ όμως ηθελα στο ξεβίδωμα ώστε να μην σπάσουν απο υπερβολική δύναμη αν ήταν κολλημένα,τελικά και οι τέσσερις προθερμάνσεις βγήκαν πολύ εύκολα.

Ναι αλλα δεν έχεις την χαρά της κλωτσάς...εγω στα ξεβιδωματα ριχνω λιγο penetrating oil και δεν ειχα ποτε θέμα.Ωραιο πάντως αυτο το δυναμοκλειδο.Τα τύπου καστανιας μου έχουν χαλάσει στο παρελθόν.Εχω παρει ενα τυπου μανελας μεχρι 300 nm

Επεξ/σία από katargedon
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λενε λενε λενε για συμμορφωση με τους κανονες ενω κανενας μα κανενας δρομος εκτος των συγχρονων αυτοκινητοδρομων δεν συμμορφώνεται καν με τις ΟΜΟΕ. Με εχουν φτασει στο ΑΜΗΝ με αυτα που λενε...

Οι προδιαγραφες ειναι σαν να μην τις εχουν καν ανοιξει στο 99,99% των εργων οδοποιίας

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.

🤬🤬🤬 Μετά απο 17 ώρες κοπανημα με σφυρί,τα ταμπουρα δεν έλεγαν να ξεκολλήσουν και να βγουν.Κοπανουσα σαν τα ορκς που εφτιαχναν τα οπλα στο Isengard.Τελικα τα ψεκασα μεσα απο τις τρυπες των βιδων που τα συγκρατουν.Οτι καθαρισε,καθαρισε.Ετρεξε κατω αρκετό μαυρο ζουμί,σαν την μπιχλα που αφηνουν τα hydrocracked στα ελατήρια.Δεν μπορουσαν να βαλουν δισκόφρενα πισω.Δεκαεξαρες ζαντες ηξεραν να βαλουν ομως,για να πληρώνουμε ενα νεφρό στους λαστιχαδες.Μπραβο στη mazda 🖐

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...