gakost Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Σύμφωνα με την ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΡΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑΣ BOX NOW Α.Ε. https://boxnow.gr/terms-of-use-for-shipping-services Quote Η ευθύνη της BOX NOW για πλημμελή παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφορών για τους μεμονωμένους χρήστες (αποστολείς η παραλήπτες ή εντολείς οι οποίοι δεν έχουν ειδικότερη σύμβαση και εξοφλούν τις υπηρεσίες, που τους παρέχονται τοις μετρητοίς σύμφωνα με τις βασικές τιμές του επίσημου τιμοκαταλόγου της BOX NOW) προσδιορίζεται βάσει του άρθρου 5 παρ. 1, εδ. Ιζ, άρθρου 16 του ν. 4053/2012 της υπ’ αριθ. 1101/3 Απόφασης της Ε.Ε.Τ.Τ. -Κανονισμός Γενικών και Ειδικών Αδειών και όρων παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών (ΦΕΚ 1670/14.03.2024) και της υπ’ αριθμόν 688/52/2013 – ΦΕΚ Β/1412/Β/10-6-2013 Απόφασης της Ε.Ε.Τ.Τ. για τον καθορισμό των περιπτώσεων που επιβάλλεται κατ’ αποκοπή αποζημίωση για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών, ως ακολούθως: Quote ζ. Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν των ορισμένων ανά υπηρεσία χρόνων παράδοσης, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€. Σε περίπτωση ηλεκτρονικής αγοράς με συγκεκριμένη προθεσμία παράδοσης του αντικειμένου, από το ηλεκτρονικό κατάστημα, στον παραλήπτη, η παροχή της ταχυδρομικής υπηρεσίας άρχεται από την ημερομηνία κατάθεσης του αντικειμένου στην BOX NOW. Quote 11.4. Η Εταιρεία αποδίδει σε κάθε υποβληθέν σε αυτήν, από χρήστη, παράπονο/ καταγγελία, μοναδικό αριθμό αναφοράς (αριθμό πρωτοκόλλου) που περιλαμβάνει και την πληροφορία της ημερομηνίας παραλαβής. Ο αριθμός αναφοράς κοινοποιείται από την Εταιρεία στον χρήστη. Στην περίπτωση λήψης, από την Εταιρεία, των παραπόνων/καταγγελιών των χρηστών, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω της φόρμας παραπόνων που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπό της, αποστέλλεται, άμεσα, σχετική επιβεβαίωση της υποβολής στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώνει ο χρήστης. 11.5. Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η διαφορά να επιλύεται εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή του σχετικού αιτήματος στην Εταιρεία ή σαράντα (40) εργάσιμων ημερών, εφόσον απαιτούνται πρόσθετα στοιχεία. Θα σου πρότεινα να κάνεις καταγγελία / παράπονο στο σύστημα τους και να αναφέρεις καθαρά ότι γνωρίζεις για τα 6 € μέρα αποζημίωση και είσαι διατεθιμένος να τα απαιτήσεις. Το πιο πιθανό είναι να βρουν αμέσως τι συμβαίνει και να σε πάρουν τηλέφωνο να ζητάνε συγνώμες.
geopapa Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Μου έχει τύχει με κάτι παπουτσια που πηρα απο vendora. καποια στιγμή εβγαλε μνμ στο συστημα οτι αναζητούνται κι εκει που λεω παει χαθηκαν τελικα τα ελαβα αλλα πρέπει να πέρασαν 10 μερες περίπου
kalmik Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Το θεμα με Βοxnow είναι η (μη) εξυπηρέτηση πελατών. Το τηλέφωνο που δίνουν δεν απαντάει ποτέ (μα ποτέ) και στο email ανταποκρίνονται με μεγάλη καθυστέρηση. Όταν φτιάχνεις μια υποδομή υπηρεσιών πρέπει να την υποστηρίζεις και σαν service για όλα τα απρόβλεπτα και τα πιθανά προβλήματα. Αλλιώς αν τα προβλήματα πολλαπλασιαστούν και μάλιστα δεν αντιμετωπίζονται όλο αυτό μπορεί να καταρρεύσει σα χάρτινος πύργος.
eduardo Δημοσ. 9 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 4 ώρες πριν, StamTheMan είπε Αρχικα,αν στο εστειλε απογευμα,δεν φταιει η ΒΟΧ που χαθηκε εκεινη η μια μερα,λογικα ειχαν περασει. Δευτερον,η κυριακη ειναι μη εργασιμη. Μεσημέρι το έστειλε αλλά σε κάθε περίπτωση δεν μετράω απο την ημέρα αποστολής αλλά απο την ημέρα που φαίνεται στις αποθήκες τους.
Petros Electron Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 5 ώρες πριν, eduardo είπε Έχουν παρέλθει 4 εργάσιμες μέρες και η αποστολή δεν παρεδόθη. Σαν πελάτης θεωρώ ότι έχει απωλεσθεί αφού δεν παρέλαβα εντός του χρονικού ορίου που θέτει η εταιρεία και στην τηλεφωνική επικοινωνία δεν μου εξήγησαν το λόγο μη αποστολής. Δεν θεωρώ παραπλανητικό τον τίτλο μιας και θα έπρεπε να είχα ήδη παραλάβει ενώ δεν έχω κάποια ενημέρωση περί καθυστέρησης/κωλύματος από την εταιρεία. Φυσικά μακάρι να παραλάβω έστω και καθυστερημένα και τότε δεν θα έχω κανένα λόγο να μην αλλάξω τον τίτλο. Φίλε μου δεν ειναι απώλεια ειναι καθυστέρηση εφόσον δεν εισαι περα των 15 ήμερων οπως γραφει ο Σταμ ποιο κατω. (Τελικά μάλλον το κατάλαβες και άλλαξες τον τίτλο). 5 ώρες πριν, StamTheMan είπε Πρωτη φορα χρησιμοποιεις το ΒΟΧ; Απο 15 μερες και μετα κυρησεται "Χαμενο". 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις