Xristofsar Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Επισκευη ford focus 1000cc 125hp. Έσπασε εμβολο στο 2ρο κυλυνδρο Θα ηθελα γνώμες για επισκευή. Ευχαριστώ
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 4 λεπτά πριν, Xristofsar είπε Επισκευη ford focus 1000cc 125hp. Έσπασε εμβολο στο 2ρο κυλυνδρο Θα ηθελα γνώμες για επισκευή. Ευχαριστώ Εφταιγε το πρόγραμμα;Η βενζίνη;
atheatos Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Xristofsar είπε Επισκευη ford focus 1000cc 125hp. Έσπασε εμβολο στο 2ρο κυλυνδρο Θα ηθελα γνώμες για επισκευή. Ευχαριστώ Έχει μεταβλητο χρονισμό στην εισαγωγή ή και εξαγωγή?Αν ναι, μην τσιγγουνευτεις τους αλλάζεις με καινούργιους. Επεξ/σία 19 Μαρτίου από atheatos
Xristofsar Δημοσ. 19 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Εφταιγε το πρόγραμμα;Η βενζίνη; Το πρόγραμμα βοηθεισε να βγει το πρόβλημα στην επιφάνεια. Ποια η αποχή σου για ανακασκευη
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου γιατι βαζετε προγραμματα στα ecoπουστ? δεν αξιζει τον κοπο
lary7 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Απο το λάδι την έπαθε την ζημιά; Δεν ξέρω αν αυτά τα μοτέρ δέχονται ρεκτιφιε στου κυλίνδρους, καλύτερα να ρωτήσεις αν αξίζει σε μηχανουργίο γιατί μπλέκεις και θα θέλουν πολλά πράγματα επισκευή ή αντικατάσταση. Ενα μεταχειρισμένο μοτέρ σε καλή κατάσταση που θα το ελέγξεις και θα του αλλάξεις ότι χρειάζεται ειναι ίσως πιο ασφαλής λύση. 3
atheatos Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Ο μεταβλητός χρονισμός που είναι στάνταρ στα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα θέλει προσοχή στα λάδια. Ακομα και να πάρεις μεταχειρισμένο κινητήρα, φρόντισε να καθαριστεί εσωτερικά κυρίως το κύκλωμα ελέγχου των βαλβίδων. Κολλημένες βαλβίδες προκαλούν προβλημα στην καύση και καταστροφή του κινητήρα.
kage Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 2ο ονομα ecoboom Δεμ εχω ιδεα Πως φτασανε σε 3κυλινδρους 1000cc κινητηρες να βγαλουν 170αλογα εργοστασιακα Επεξ/σία 19 Μαρτίου από kage
Black Demis Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Αυτά τα μοτέρ δεν συκωνουν πολλά πολλά από θέμα ανακατασκευής, και γενικός στο μικρό ecoboost είναι αυτοκτονία το πρόγραμμα με τα προβλήματα που βγάζει ήδη χωρισμένος μέχρι θανάτου κινιτηρας
lary7 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 3 ώρες πριν, atheatos είπε Ο μεταβλητός χρονισμός που είναι στάνταρ στα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα θέλει προσοχή στα λάδια. Ακομα και να πάρεις μεταχειρισμένο κινητήρα, φρόντισε να καθαριστεί εσωτερικά κυρίως το κύκλωμα ελέγχου των βαλβίδων. Κολλημένες βαλβίδες προκαλούν προβλημα στην καύση και καταστροφή του κινητήρα. Πέρα απο αυτό, σε αυτά τα μοτέρ ο ιμάντας που είναι μεσα στο λάδι βγάζει γρέζια που πάνε και φράσουν διάφορα φιλτρα με αποτέλεσμα να αρπάζει σε διάφορα σημεία το μοτέρ, οπότε και πρόγραμμα να μην έβαζε αν είχε γρέζια λαστιχένια το μοτέρ η καταστροφή ήταν αναμενόμενη.
atheatos Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 1 ώρα πριν, lary7 είπε Πέρα απο αυτό, σε αυτά τα μοτέρ ο ιμάντας που είναι μεσα στο λάδι βγάζει γρέζια που πάνε και φράσουν διάφορα φιλτρα με αποτέλεσμα να αρπάζει σε διάφορα σημεία το μοτέρ, οπότε και πρόγραμμα να μην έβαζε αν είχε γρέζια λαστιχένια το μοτέρ η καταστροφή ήταν αναμενόμενη. Στο συγκεκριμένο κινητήρα είναι ένα έξτρα πρόβλημα. Θέλει συχνές αλλαγές λαδιού ,κατα προτίμηση ταχυρευστου λαδιού , που θα παρασύρει γρήγορα τις όποιες βρωμιές και να ελαττώσει το φράξιμο που μπορεί να δημιουργείται από αυτές. Κάποια λάδια έχουν πρόσθετα που "μαλακώνουν" αυτά τα λαστιχένια γρεζια ώστε να περιορίζουν την οποία ζημιά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα