Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Xristofsar είπε

Επισκευη ford focus 1000cc 125hp. Έσπασε εμβολο στο 2ρο κυλυνδρο Θα ηθελα γνώμες για επισκευή. 

Ευχαριστώ 

Εφταιγε το πρόγραμμα;Η βενζίνη;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Xristofsar είπε

Επισκευη ford focus 1000cc 125hp. Έσπασε εμβολο στο 2ρο κυλυνδρο Θα ηθελα γνώμες για επισκευή. 

Ευχαριστώ 

Έχει μεταβλητο χρονισμό στην εισαγωγή ή και εξαγωγή?Αν ναι, μην τσιγγουνευτεις τους αλλάζεις με καινούργιους. 

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Εφταιγε το πρόγραμμα;Η βενζίνη;

Το πρόγραμμα βοηθεισε να βγει το πρόβλημα στην επιφάνεια. Ποια η αποχή σου για ανακασκευη

Δημοσ.

Απο το λάδι την έπαθε την ζημιά; Δεν ξέρω αν αυτά τα μοτέρ δέχονται ρεκτιφιε στου κυλίνδρους, καλύτερα να ρωτήσεις αν αξίζει σε μηχανουργίο γιατί μπλέκεις και θα θέλουν πολλά πράγματα επισκευή ή αντικατάσταση. Ενα μεταχειρισμένο μοτέρ σε καλή κατάσταση που θα το ελέγξεις και θα του αλλάξεις ότι χρειάζεται ειναι ίσως πιο ασφαλής λύση.

  • Like 3
Δημοσ.

Ο μεταβλητός χρονισμός που είναι στάνταρ στα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα θέλει προσοχή στα λάδια.  Ακομα και να πάρεις μεταχειρισμένο κινητήρα,  φρόντισε να καθαριστεί εσωτερικά κυρίως το κύκλωμα ελέγχου των βαλβίδων. Κολλημένες βαλβίδες προκαλούν προβλημα στην καύση και καταστροφή του κινητήρα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2ο ονομα ecoboom 

Δεμ εχω ιδεα Πως φτασανε σε 3κυλινδρους 1000cc κινητηρες να βγαλουν 170αλογα εργοστασιακα

 

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Αυτά τα μοτέρ δεν συκωνουν πολλά πολλά από θέμα ανακατασκευής, και γενικός στο μικρό ecoboost είναι αυτοκτονία το πρόγραμμα με τα προβλήματα που βγάζει ήδη χωρισμένος μέχρι θανάτου κινιτηρας

Δημοσ.
3 ώρες πριν, atheatos είπε

Ο μεταβλητός χρονισμός που είναι στάνταρ στα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα θέλει προσοχή στα λάδια.  Ακομα και να πάρεις μεταχειρισμένο κινητήρα,  φρόντισε να καθαριστεί εσωτερικά κυρίως το κύκλωμα ελέγχου των βαλβίδων. Κολλημένες βαλβίδες προκαλούν προβλημα στην καύση και καταστροφή του κινητήρα. 

Πέρα απο αυτό, σε αυτά τα μοτέρ ο ιμάντας που είναι μεσα στο λάδι βγάζει γρέζια που πάνε και φράσουν διάφορα φιλτρα με αποτέλεσμα να αρπάζει σε διάφορα σημεία το μοτέρ, οπότε και πρόγραμμα να μην έβαζε αν είχε γρέζια λαστιχένια το μοτέρ η καταστροφή ήταν αναμενόμενη.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lary7 είπε

Πέρα απο αυτό, σε αυτά τα μοτέρ ο ιμάντας που είναι μεσα στο λάδι βγάζει γρέζια που πάνε και φράσουν διάφορα φιλτρα με αποτέλεσμα να αρπάζει σε διάφορα σημεία το μοτέρ, οπότε και πρόγραμμα να μην έβαζε αν είχε γρέζια λαστιχένια το μοτέρ η καταστροφή ήταν αναμενόμενη.

Στο συγκεκριμένο κινητήρα είναι ένα έξτρα πρόβλημα. Θέλει συχνές αλλαγές λαδιού ,κατα προτίμηση ταχυρευστου λαδιού , που θα παρασύρει γρήγορα τις όποιες βρωμιές και να ελαττώσει το φράξιμο που μπορεί να δημιουργείται από αυτές. Κάποια λάδια έχουν πρόσθετα που "μαλακώνουν" αυτά τα λαστιχένια γρεζια ώστε να περιορίζουν την οποία ζημιά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...