cthulhucarbide Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 3 λεπτά πριν, stormrain είπε Δεν ειναι ακριβώς έτσι όμως. Θες να στείλεις κάτι στον Χ στην Θεσσαλονίκη. Έρχομαι εγω και σου λέω "Ξέρεις κάτι, αν αυτό που θες να στείλεις κανει ως 100€ στο στελνω και σου εγγυώμαι οτι θα φτασει στον Χ, αν οχι σου δινω τα χρηματα που κανει, αν ειναι παραπάνω ή αξία του μη μ'ανακατεψεις ομως". Μου λες οκ, ωστόσο μου δίνεις να μεταφέρω κατι που κανει 1000€. Εγω ομως ήμουν σαφής. Ποιος φταίει? Πρόσεξε όμως, δεν δικαιολογώ σε καμια περίπτωση όλο αυτό που συμβαίνει για τον ΧΨ λογο, απλως λέω πως απο την στιγμή που σου θέτει όρο μέγιστης τιμής ή εταιρεία, προφανώς αν στείλεις κάτι άλλο επωμιζεσαι και το ρίσκο. Ως 100 ευρω το ρίσκο ειναι της εταιρείας. Δεν ξέρω αν αυτοί οι όροι είναι νόμιμοι ή καταχρηστικοί και με ποιες προϋποθέσεις, και βαριέμαι να ψάξω ποια ακριβώς είναι τα ποσά των άλλων εταιρειών, αν έχουν. Το θέμα είναι πως αν αποδεχτούμε τους όρους αυτούς τόσο κυνικά και κυριολεκτικά τότε η εταιρεία και οι εργαζόμενοί της έχουν ουσιαστικά το δικαίωμα να ψειρίζουν ό,τι θέλουν με την προϋπόθεση να δώσουν μετά 100€, εκτοξεύοντας στα ύψη τα χαμένα δέματα. Επίσης όλο το προηγούμενο σκεπτικό τινάζει στον αέρα όλη την έννοια των ταχυμεταφορών και των αγορών από το ίντερνετ (οκ, εκτός αν παράγγειλες μπρελόκ) κάτι που δεν είχε συμβεί τόσα χρόνια με τις κλασσικές εταιρείες 1
Moderators stormrain Δημοσ. 12 Απριλίου Moderators Δημοσ. 12 Απριλίου 2 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε είναι πως αν αποδεχτούμε τους όρους αυτούς τόσο κυνικά και κυριολεκτικά τότε η εταιρεία και οι εργαζόμενοί της έχουν ουσιαστικά το δικαίωμα να ψειρίζουν ό,τι θέλουν με την προϋπόθεση να δώσουν μετά 100€, Και πάλι όχι. Η κλοπή διώκεται. Άλλο το ένα, άλλο το αλλο. Το οτι εσύ μπορείς να αξιώσεις αποζημίωση έως 100 ευρω από την εταιρεία, δεν σημαίνει ότι ο κλέφτης δεν πρέπει να τιμωρηθεί με το οποιο penalty ορίζεται. Δεν ξερω τι όρους εχουν οι άλλες εταιρείες ταχυμεταφορων, δεν νομίζω όλες ομως να έχουν το 100ρικο όριο. Δίχως να το έχω ψάξει ομως. Απλά φαντάζομαι θα εχει κ το ανάλογο κόστος. Για να μπορεί να υποστηριχθει η ενδεχόμενη στραβή του μεγαλύτερου ποσού αποζημίωσης λογικά. 1
mariosnik_ Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 7 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Δεν ξέρω αν αυτοί οι όροι είναι νόμιμοι ή καταχρηστικοί και με ποιες προϋποθέσεις, και βαριέμαι να ψάξω ποια ακριβώς είναι τα ποσά των άλλων εταιρειών, αν έχουν. Το θέμα είναι πως αν αποδεχτούμε τους όρους αυτούς τόσο κυνικά και κυριολεκτικά τότε η εταιρεία και οι εργαζόμενοί της έχουν ουσιαστικά το δικαίωμα να ψειρίζουν ό,τι θέλουν με την προϋπόθεση να δώσουν μετά 100€, εκτοξεύοντας στα ύψη τα χαμένα δέματα. Επίσης όλο το προηγούμενο σκεπτικό τινάζει στον αέρα όλη την έννοια των ταχυμεταφορών και των αγορών από το ίντερνετ (οκ, εκτός αν παράγγειλες μπρελόκ) κάτι που δεν είχε συμβεί τόσα χρόνια με τις κλασσικές εταιρείες Νομιμοτατοι είναι. Η κάθε εταιρεία βάζει τους δικούς της. Όπως υπάρχουν άλλοι όροι για προϊόντα υπό υγρή μορφή που μπορεί κάτι να ανοίξει και να καταστρεψει το δέμα, εύφλεκτα υγρά, ουσίες κτλ, άμα γίνει κάτι φέρει την ευθύνη ο αποστολέας.
cthulhucarbide Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 2 λεπτά πριν, stormrain είπε Και πάλι όχι. Η κλοπή διώκεται. Άλλο το ένα, άλλο το αλλο. Το οτι εσύ μπορείς να αξιώσεις αποζημίωση έως 100 ευρω από την εταιρεία, δεν σημαίνει ότι ο κλέφτης δεν πρέπει να τιμωρηθεί με το οποιο penalty ορίζεται. Δεν ξερω τι όρους εχουν οι άλλες εταιρείες ταχυμεταφορων, δεν νομίζω όλες ομως να έχουν το 100ρικο όριο. Δίχως να το έχω ψάξει ομως. Απλά φαντάζομαι θα εχει κ το ανάλογο κόστος. Για να μπορεί να υποστηριχθει η ενδεχόμενη στραβή του μεγαλύτερου ποσού αποζημίωσης λογικά. Η απάντησή μου λαμβάνει υπόψην τα σχόλια που ανέφερα και την λογική τους, με την οποία γίνεται αποδεκτή πολύ εύκολα η απώλεια, και λάθος το να στέλνεις ακριβά πράγματα. Δεν λέω πως θα έπρεπε να είναι έτσι και για μένα δεν είναι έτσι. Η απώλεια δέματος θα έπρεπε να είναι μια σπανιότατη εξαίρεση και να κινούμαστε σαν πελάτες απαιτώντας να μην γίνεται, και όχι να κανονικοποιείται από την εταιρεία και να δικαιολογείται από κάποιους με το επιχείρημα "ε εντάξει να μην το έστελνες". Ξαναλέω, η υιοθέτηση αυτής της λογικής τινάζει στον αέρα όλες τις ταχυμεταφορές όπως τις ξέρουμε τόσα χρόνια 5 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε Νομιμοτατοι είναι. Η κάθε εταιρεία βάζει τους δικούς της. Όπως υπάρχουν άλλοι όροι για προϊόντα υπό υγρή μορφή που μπορεί κάτι να ανοίξει και να καταστρεψει το δέμα, εύφλεκτα υγρά, ουσίες κτλ, άμα γίνει κάτι φέρει την ευθύνη ο αποστολέας. Το ότι έχουν βάλει κάποιους όρους δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι νόμιμοι. Και αυτό είναι μια μεγάλη συζήτηση που δεν μπορούμε να κάνουμε αν δεν είμαστε νομικοί με ειδίκευση σε αυτόν τον τομέα
mariosnik_ Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 19 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Η απάντησή μου λαμβάνει υπόψην τα σχόλια που ανέφερα και την λογική τους, με την οποία γίνεται αποδεκτή πολύ εύκολα η απώλεια, και λάθος το να στέλνεις ακριβά πράγματα. Δεν λέω πως θα έπρεπε να είναι έτσι και για μένα δεν είναι έτσι. Η απώλεια δέματος θα έπρεπε να είναι μια σπανιότατη εξαίρεση και να κινούμαστε σαν πελάτες απαιτώντας να μην γίνεται, και όχι να κανονικοποιείται από την εταιρεία και να δικαιολογείται από κάποιους με το επιχείρημα "ε εντάξει να μην το έστελνες". Ξαναλέω, η υιοθέτηση αυτής της λογικής τινάζει στον αέρα όλες τις ταχυμεταφορές όπως τις ξέρουμε τόσα χρόνια Το ότι έχουν βάλει κάποιους όρους δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι νόμιμοι. Και αυτό είναι μια μεγάλη συζήτηση που δεν μπορούμε να κάνουμε αν δεν είμαστε νομικοί με ειδίκευση σε αυτόν τον τομέα Η κάθε εταιρεία έχει τις δικές της δυνατότητες. Οπότε σου λέει, εγώ μέχρι 100 μπορώ να σου δώσω. Τα υπόλοιπα στο δικαστήριο. Αν έγραφε 500 πχ, θα είχε υψηλότερη ζημιά αλλά και υψηλότερο κόστος αποστολης. Δε νομίζω ότι είναι κάτι παράνομο από αυτά, μιλάω αποκλειστικά για όρους στην αποστολή δεμάτων και περιορισμούς όχι κάτι γενικότερο. Δεν δικαιολογώ σε καμία περίπτωση την απώλεια δέματος. Κακώς συμβαίνει και πρέπει να αντιμετωπιστει.
dtk-386 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Εσείς που λέτε για το 100ευρο με τα eshops τι κάνει η boxnow? Αν χαθεί κάρτα γραφικών πχ 1500 ευρώ αποζημιώνει με 100 ευρώ το eshop?😈 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 12 Απριλίου Moderators Δημοσ. 12 Απριλίου Μόλις τώρα, SOCRATIS1000 είπε Δεν υπαρχουν ορια φιλε σε αυτα,κανεις μεγαλο λαθος.Αλλο η πολιτικη μιας εταιριας και αλλο ο νομος...Δηλαδη αν γραψω με μικρα γραμματα κατω οτι δεν ευθυνομαι σε απωλεια δεματος ολα καλα?Αν ενα μαγαζι που πουλαει συσκευες γραψει οτι οτι μετα την πωληση δεν αναλαμβανουμε εγγυησεις ουτε επιστροφερς ουτε αλλαγες ,ουτε 15 μερες υπαναχωρηση χρηστων ,ειτε δεν αναλαμβανουμε αρθρο 39α ,ειναι ολα καλα?Και πες δεν το βλεπεις και το υπογραφεις,Και?Ο νομος λεει αλλα πραγματα ,αλλιως το κανεις μια ωραια μπιζνα,στα 50κ δεματα τον μηνα ας χασουμε κλεψουμε τα 1000,δεν πειραζει,θα δωσουμε απο ενα 1000αρικο αλλα θα βγαλουμε πολυ παραπανω. Δεν παει ετσι,οποιος θελει να πεταει μια πολιτικη και κατι τρεχει στα γυφτικα Δίνει το μικρότερο πόσο που της επιτρέπει η εεττ άρα με τα 100 ευρώ είναι νόμιμη Αν πας στο δικαστήριο εσύ θα πρέπει να αποδείξεις ότι η κλοπή/απώλεια έγινε από αυτούς, και μετά θα σου πει ο δικηγόρος τους κύριε όταν κλεισατε την θυρίδα δεν διαβάσατε ότι προσφέρουμε μέγιστη αποζημίωση των 100 ευρώ?
dtk-386 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 11 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε Τα eshops πρεπει να προβουν σε μηνυση στην boxnow και να παρουν τα χρηματα ..Οπως σωστα θα επρεπε να κανει και ο καναλωτης ,ακριβως το ιδιο Καταλαβαίνεις ότι άν γίνει 5-6 φορες αυτό χάνεται κάθε εμπιστοσύνη και πάει για φούντο μετά μιας και δεν θα την προτιμά κανείς....
dtk-386 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε Αυτα γινοται συνεχως με acs και αλλες κουριερ να ξερεις ,απλα επειδη εγω ξερω απο πρωτο χερι στο λεω..Και δεν τις εχω δει να εχουν παει για φουντο Στις άλλες έχεις την δυνατότητα να παραλάβεις και σπίτι αλλά και από γκισέ. Η Σκρουτζ που έχω κάνει 150 αγορές ποτέ δεν είχα θέμα. Παλιά με ACS, ΓΤ, Speedex επίσης ποτέ! Αλλά και στον περίγυρό μου δεν ακούστηκαν αυτά που γράφονται εδώ. Δεν είναι τυχαίο που το κύριο παράπονο όλων στην 3αδα ήταν το πέρασε και κόλλησε αυτοκόλλητο και όχι το παρέλαβα ανοικτό πακέτο. Επεξ/σία 12 Απριλίου από dtk-386
StamTheMan Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 2 ώρες πριν, mariosnik_ είπε Νομιμοτατοι είναι. Η κάθε εταιρεία βάζει τους δικούς της. Δεν ειναι ασπρο η μαυρο. 48 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε Ασε να το ξερω καλυτερα απο εσενα φιλε μου,που μου εδιναν το ποσο που ειπες και τους ετρεξα νομικα και μου εδωσα απο τα 380 τελικα 400..Επισης μιλαω για χαμενα δεματα ,οχι για κλοπες μεσα απο κουτια ,με σκισιματα,για αυτο παντα οταν βαζετε σε κουτι το δεμα να βγαζετε φωτο οπως το αφηνετε μεσα στο κουτι[νομιζω το γραφει και η box αυτο να βγαζεις φωτο ]οτι το παρεδωσε και να φαινεται η κατασταση του κουτιου]..Αν σου ερθει μετα απο αυτο σκισμενο ταλαιπωρημενο το κουτι και μεσα εχει πετρες,ευθυνη εχει η κουριερ Θες να μας πεις παραπανω; 40 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε Αυτα γινοται συνεχως με acs και αλλες κουριερ να ξερεις ,απλα επειδη εγω ξερω απο πρωτο χερι στο λεω..Και δεν τις εχω δει να εχουν παει για φουντο Οταν λες πρωτο χερι; Δουλευεις σε κουριερ,η σου εχουν χασει δεματα;
Moderators stormrain Δημοσ. 12 Απριλίου Moderators Δημοσ. 12 Απριλίου 4 ώρες πριν, dtk-386 είπε Εσείς που λέτε για το 100ευρο με τα eshops τι κάνει η boxnow? Αν χαθεί κάρτα γραφικών πχ 1500 ευρώ αποζημιώνει με 100 ευρώ το eshop?😈 Eκει το προβλημα (υποθετω πως) το διευθετει το εκαστοτε eshop. Αν εγω παραγγειλω απο ενα eshop την καρτα και χαθει, ουτε καν θα επικοινωνησω με την μεταφορικη, θα μιλησω με το eshop και θα απαιτησω να βγαλει αυτο ακρη εφοσον επελεξε και την συγκεκριμενη μεταφορικη. 3 ώρες πριν, SOCRATIS1000 είπε εν υπαρχουν ορια φιλε σε αυτα,κανεις μεγαλο λαθος.Αλλο η πολιτικη μιας εταιριας και αλλο ο νομος...Δηλαδη αν γραψω με μικρα γραμματα κατω οτι δεν ευθυνομαι σε απωλεια δεματος ολα καλα?Αν ενα μαγαζι που πουλαει συσκευες γραψει οτι οτι μετα την πωληση δεν αναλαμβανουμε εγγυησεις ουτε επιστροφερς ουτε αλλαγες ,ουτε 15 μερες υπαναχωρηση χρηστων ,ειτε δεν αναλαμβανουμε αρθρο 39α ,ειναι ολα καλα?Και πες δεν το βλεπεις και το υπογραφεις,Και?Ο νομος λεει αλλα πραγματα ,αλλιως το κανεις μια ωραια μπιζνα,στα 50κ δεματα τον μηνα ας χασουμε κλεψουμε τα 1000,δεν πειραζει,θα δωσουμε απο ενα 1000αρικο αλλα θα βγαλουμε πολυ παραπανω. Κατσε μισο. Ολα αυτα που ανεφερα βασιζονται στην θεωρια οτι οι Οροι Χρησης της υπηρεσιας ειναι νομιμοι. Αν ΔΕΝ ειναι νομιμοι, φανταζομαι αν οποιοσδηποτε πελατης της που εχει χασει κατι ακολουθησει την νομιμη οδο διεκδικωντας ακριβως αυτο, τοτε αυτοματα οι οροι θα χρηστουν παρανομοι και καταχρηστικοι και θα παυσουν να ισχυουν. Σωστα?
dtk-386 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 37 λεπτά πριν, stormrain είπε Eκει το προβλημα (υποθετω πως) το διευθετει το εκαστοτε eshop. Αν εγω παραγγειλω απο ενα eshop την καρτα και χαθει, ουτε καν θα επικοινωνησω με την μεταφορικη, θα μιλησω με το eshop και θα απαιτησω να βγαλει αυτο ακρη εφοσον επελεξε και την συγκεκριμενη μεταφορικη. Δεν λέω αυτό. Εννοείται ότι γίνεται αυτό που λες. Εγώ αναφέρομαι στην αντιμετώπιση του επίσημου καταστήματος. Τι του λέει? 100 ευρώ μαν μου αυτοί είναι οι όροι μου?
Moderators stormrain Δημοσ. 12 Απριλίου Moderators Δημοσ. 12 Απριλίου 6 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Δεν λέω αυτό. Εννοείται ότι γίνεται αυτό που λες. Εγώ αναφέρομαι στην αντιμετώπιση του επίσημου καταστήματος. Τι του λέει? 100 ευρώ μαν μου αυτοί είναι οι όροι μου? Δεν εχω ιδεα τι παιζει απο τους ορους b2b, εικαζω οτι θα ειναι διαφορετικοι βεβαια, οπως συνηθως συμβαινει σε τετοιες περιπτωσεις. Δεν εχω πετυχει παρεμπιπτοντως καποιο καταστημα που να στελνει (ακριβα) προιοντα με Βox. Εχεις πετυχει εσυ καποιο? Εκτος αν απλα ειναι πιο "προσεκτικοι" με το πως χειριζονται τα προιοντα απο εταιρικους πελατες, για να μην τους κοψουν (και αναλογα και τις αποστολες που κανει το καθε καταστημα βεβαια). Ολα αυτα ειναι εικασιες μου παντα, δεν εχω καν διαβασει τους ορους χρησης τους, παιρνω ως δεδομενο οτι ειναι αυτοι που εχετε αναφερει στις προηγουμενες σελιδες.
dtk-386 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 3 λεπτά πριν, stormrain είπε Δεν εχω πετυχει παρεμπιπτοντως καποιο καταστημα που να στελνει (ακριβα) προιοντα με Βox. Εχεις πετυχει εσυ καποιο? Δεν ξέρω. Απλά αν δεν στέλνουν με αυτό τότε στέλνουν με την γνωστή 3αδα. Ελα όμως που κάποιος πιο πριν είπε ότι και εκεί γίνονται αυτά. Βέβαια τόσα χρόνια δεν ακούγαμε κάτι. Τώρα πως προέκυψε αυτό ένας θεός ξέρει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα