Apaleytos80 Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 'Εχω 'ενα glx παρατημένο(πάρα πολλά χρόνια, ίσως και 20 ) στο πατρικό μου, το καήμενο πνίγηκε και όλας στίς πλυμμήρες του 2023. Βασικά ήθελα να το διαγράψω πριν καμια 10αετία, αλλα με αθεώρητη άδεια απο το ρομαντικό 1996, θα μου πιάνανε τα οπίσθια με τα 2 χέρια, οπότε το άφησα έτσι. Για την ιστορία, 50cc στα χαρτιά (κολλημένο ofc)...Φοράει astrea κεφαλη(γνήσια, θυριδομένη με εκκεντροφορο after) 53χιλ κύλινδρο astrea(δεν νομίζω γνήσιος), καρμπ fuego 24. Όλo το πισω ητανε 90άρι, εκτός απο το πατεντα 4αρι σασμαν απο astrea γνήσιο. Ελαφρομένο βολάν,αφτερ πολλαπλασιαστή, Sebring χρυσοκάρτελη, σωστό καγκουρομηχανάκι. Απορώ που τα θυμάμαι μετα απο τόσα χρόνια. Είχα και μαλλιά τότε πιτσιρικάς... Μιάς και χρειάζομαι 'ενα μηχανάκι σκέφτομαι να το κάνω ανακατασκευή(πές το και νοσταλγία 2 σε 1) καθώς και αποκαγκουροποίηση (να μπούνε φλασάκια, καθρεπτες,νορμαλ εξάτμιση, σχαρα, μικρή μπαγκαζιέρα κτλ). Από οτι διάβασα πληρώνω μόνο τα 5 τελευταια έτη πρόστιμο. Κανα 100αρι δλδ. Για το μοτέρ, αξίζει να αγγαρέψω φίλο μηχανικό, να το κάνουμε επισκευή το υπάρχων μοτερ? κυλινδροπίστονο, στροφαλόμπιελο πχ tobaki (αν έχετε καμία πρόταση, γνήσια δεν βάζω), κανα shark 20αρι καρμπ σε 53χιλ κιτ /16-18 με παπά αν το κάνουμε 50 χιλ ή να πάρω λιφαν 110 άμιζο σετ. Αφού δεν θα βάλω γνήσια μήπως ειναι καλυτερη λυση το κινεζομοτέρ?. Αυτά ειναι μονοκάμπανα η διπλοκάμπανα, μήπως γινετε να βάλω τα καπάκια απο C50/GLX μην γράφει LIFAN?. O αριθμός κινητήρα δεν με νοιάζει ειναι ανευ(πάυλα) στην άδεια (απο ΟΔΔΥ). Σελα, αλυσίδα, φλασάκια κτλ εχει πολυ πράμα και φθηνό η αγορα σε ταιβαν/ Κινα. Τρίψιμο βαψιμο θα τα κάνω παρέα με άλλον μεσήλικα πρώην κάγκουρα, ξέρει και απο ηλεκρολογικά να βάλουμε μια νέα πλεξούδα, ανορθωτή κτλ. Θέλω να δουλέυει η μπαταρια, φλασακια, ολα κομπλε. Αν βάλω λιφαν διάβασα η πλεξούδα απο supra ειναι ακριβώς ίδια, ισχύει?. Εξάτμιση νορμαλ απο αλλο παπί πχ του daytona 125(οχι απο ψεκαστό)ταιριαζει στο GLX, γιατι ειναι λιγάκη αηδία του c50/GLX? Όχι μπουκες και θορύβια, μεγαλώσαμε. Είδα σε ενα παλικαρι το μπροστινο συστημα απο supra σε στρόγγυλο είχε και λειτουργικό δισκόφρενο, τον ρώτησα πως γίνεται, μηχανουργείο φτιάξιμο νεο σταυρο.. μπελάς. Δεν νομίζω να ασχοληθώ με κατι τετοιο αν και το σύστημα του GLX ειναι απαράδεκτο. Σορρυ αν σας κούρασα, ευπρόσδεκτες οι καγκουρογνώσεις σας 😄.
bill999r Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Με τόσα που θα σου βγει η επισκευή παίρνεις καινούριο κινεζικό. Τώρα αν ντε κ καλά θες το glx καλύτερα πάρε ένα μοτέρ lifan έτοιμο, μιας κ το προηγούμενο με τόσες μετατροπές δεν θα το εμπιστευομουνα. Τα υπόλοιπα καλά τα σκέφτεσαι, γενικά υπάρχουν πολλές επιλογές για όλες τις τσέπες. 1
Apaleytos80 Δημοσ. 24 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου Δεν νομίζω να πάει τόσο ακριβά η ανακατασκευή με ταιβανεζικα/κινέζικα parts. Πλαστικά δεν εχει σπασμενα, ζάντες, πηρούνι, ψαλίδι, διπλο σταντ, μαρσπεπιε οδηγου είναι εντάξει. Έχω και μια νορμαλ εξάτμιση(μπλιαχ), ποδιά immitation και παπά για κανα 16 carb στην αποθήκη. Σέλα(30-40), πίσω αναρτησεις(40), φλασάκια μπρος πίσω, οι μπροστα αναρτήσεις ισως θέλουν αλλαγμα νύχια- service. Μια πλεξουδα 25-30 ευρω, οτι αλλο χρειαστει απο ηλεκτρολογικά,μπαταρία, λαστιχα, αλυσιδογράναζα. Χρωμα κτλ για το βάψιμο. Το μοτερ έχει μετατροπές(4 χρόνια με ειχε βγάλει) οπως τα λες για αυτο και σκεφτηκα τον λιφανέζο. 220-230 με τα μεταφορικα πες 250 ευρώ. Μιας και δεν θα πλήρωνα τον μαστορα(παιδικός φιλος), παρέα θα το φτιάχναμε. Δεν νομίζω να έβγαινε ακριβότερα, ενα κυλιδροπιστονο/στροφαλομπιελο, φλατζες κτλ.( οχι γνήσια). Ποιός αγγαρέυει πατέρα με 4 παιδιά, που δεν προλαβαίνει να αεριστεί αχαχχ. Προφανώς θα βγεί και λιγότερο αξιόπιστο απο το λιφαν(στρωμένο και προσεγμένο). 1p52fmh είναι ο κωδικός του άμιζου, μάλλον πρέπει να βρώ μονοκάμπανο να βάλω τα καπάκια που έχω.
bill999r Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου Αν έχεις τα πλαστικά, πάω πάσο. Νόμιζα ότι το είχες γυμνό. Ναι τότε θα σου βγεί τα μισά λεφτά σε σχέση με το καινούριο. Για το καπάκι που λες πας σε κάτι τέτοιο https://motopartsververoglou.gr/p/kapaki-volan-honda-glx-c50-lifan-110-nikel/ Που είναι και χρώμιο και θα είσαι κ σενιος...
Apaleytos80 Δημοσ. 24 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 56 λεπτά πριν, bill999r είπε Αν έχεις τα πλαστικά, πάω πάσο. Νόμιζα ότι το είχες γυμνό. Ναι τότε θα σου βγεί τα μισά λεφτά σε σχέση με το καινούριο. Για το καπάκι που λες πας σε κάτι τέτοιο https://motopartsververoglou.gr/p/kapaki-volan-honda-glx-c50-lifan-110-nikel/ Που είναι και χρώμιο και θα είσαι κ σενιος... Είναι πλήρες το μηχανάκι, δεν το ειχα γυμνό. Σκουριάσανε διαφορα(γραβάτα,sebring, σταντ κτλ) και οι όποιες φθόρες σε χρώμα. Ήτανε χωμένο με άλλα πραματα σε ενα αποθηκάκι, για τον παλιατζή έτοιμο. Άνοιξα χώρο να το βγάλω, θα το καθαρίσω να δώ τι ακριβώς χρειάζεται. Βρήκα και την πράσινη την άδεια ειναι σε άριστη κατάσταση. Ίσως άνοιξω και το μοτερ απο περιέργεια, να βρω καμια οικογένεια απο αρουραίους μέσα. Ποιός το κάνει βίδες, για full rebuild... 1
bill999r Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου Μια χαρά είναι, το περίμενα χειρότερο. Εντάξει μια απόφαση είναι, άπαξ κ το ξεκινήσεις θα το μαζέψεις γρήγορα 1
mp123 Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Apaleytos80 είπε Είναι πλήρες το μηχανάκι, δεν το ειχα γυμνό. Σκουριάσανε διαφορα(γραβάτα,sebring, σταντ κτλ) και οι όποιες φθόρες σε χρώμα. Ήτανε χωμένο με άλλα πραματα σε ενα αποθηκάκι, για τον παλιατζή έτοιμο. Άνοιξα χώρο να το βγάλω, θα το καθαρίσω να δώ τι ακριβώς χρειάζεται. Βρήκα και την πράσινη την άδεια ειναι σε άριστη κατάσταση. Ίσως άνοιξω και το μοτερ απο περιέργεια, να βρω καμια οικογένεια απο αρουραίους μέσα. Ποιός το κάνει βίδες, για full rebuild... Το είχα πριν 35 χρόνια το 90ρι σε μπλε. Βρε συ και 500 700 να δώσεις για το μαζέψεις με γνησια αξίζει.Απο το να πάρεις κάνα κινεζικο μτχ χίλιες φορές το φτιάχνεις και έχεις το glx. Ένα βαψιμο θα το ήθελε γαλάζιο η κόκκινο όπως τα ορίτζιναλ αλλά δεν θυμαμε αν έβγαινε σε πράσινο ορίτζιναλ όπως το βλέπω. Επεξ/σία 24 Μαρτίου από mp123
Apaleytos80 Δημοσ. 24 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, mp123 είπε Το είχα πριν 35 χρόνια το 90ρι σε μπλε. Βρε συ και 500 700 να δώσεις για το μαζέψεις με γνησια αξίζει.Απο το να πάρεις κάνα κινεζικο μτχ χίλιες φορές το φτιάχνεις και έχεις το glx. Ένα βαψιμο θα το ήθελε γαλάζιο η κόκκινο όπως τα ορίτζιναλ αλλά δεν θυμαμε αν έβγαινε σε πράσινο ορίτζιναλ όπως το βλέπω. πράσινο(άδεια) το είχα πάρει απο άλλο κάγκουρα Τέτοιο πράσινο λέω να το βάψω ποιο σοβαρό, νομίζω το tasmania green της honda ισως κανω λάθος. Κωδ.G-142M Επεξ/σία 24 Μαρτίου από Apaleytos80 1
basilis_k6 Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου Φιλε να το φτιαξεις. Δεν ξερω απο παπιες τιποτα αλλα το απολαυσα το ποστ σου. "Χρυσοταμπελη...." Μιλαμε για γνησιο καγκουρα της εποχης Καντο οσο πιο κοντα γινετε σε μαμα. Υπαρχουν αρκετα πραγματα στο εμποριο και αξιζει να δωσεις χρηματα αλλωστε ειναι αθανατο μηχανακι. Οσο λιγοτερο λιφαν βαλεις πάνω τοσο το καλυτερο. Το μεγαλυτερο σου πρόβλημα θα ειναι να μην στο φανε, οχι η επισκευη. Εδω αθηνα αυτο δεν το αφηνεις ουτε πεντε λεπτα μονο του, θα κανει φτερα. 1 1
Apaleytos80 Δημοσ. 25 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Φιλε να το φτιαξεις. Δεν ξερω απο παπιες τιποτα αλλα το απολαυσα το ποστ σου. "Χρυσοταμπελη...." Μιλαμε για γνησιο καγκουρα της εποχης Καντο οσο πιο κοντα γινετε σε μαμα. Υπαρχουν αρκετα πραγματα στο εμποριο και αξιζει να δωσεις χρηματα αλλωστε ειναι αθανατο μηχανακι. Οσο λιγοτερο λιφαν βαλεις πάνω τοσο το καλυτερο. Το μεγαλυτερο σου πρόβλημα θα ειναι να μην στο φανε, οχι η επισκευη. Εδω αθηνα αυτο δεν το αφηνεις ουτε πεντε λεπτα μονο του, θα κανει φτερα. Όσο ποιό μαμά σε look γίνεται θα το κάνω, γνήσια δεν το βλέπω λόγω οικονομικών. Δέν έχω σκοπό να το κάνω αναπαλαίωση τυπου "αντίκα" (ολα μαμα κ γνήσια). Αυτό με τις κλοπές ειναι ενα θέμα πανελλαδικά, αν και δεν το γνώριζα οτι τα κλέβουνε ακόμα . Βασικά ειναι να μην στο βάλουν στο μάτι. Θυμάμαι τα astrea παλιά τα κυνηγουσάνε...τα είχανε σηκώσει απο αυλες 2 φίλων μου. Κλάμα... Έχω παρατηρήσει οτι οι πιτσιρικάδες το ξαναρίξανε στα παπάκια, ελεος. Δεν μας αφήνουν να κοιμηθούμε τα βρωμόπαιδα με τις μπουροεξατμίσεις τους 😄. 1
nek46 Δημοσ. 25 Μαρτίου Δημοσ. 25 Μαρτίου Πω πω...😃πόσα χρόνια πίσω μας γύρισες εννοείται πως θα το φτιάξεις σιγά σιγά ,αν είσαι Αθήνα στο Μοναστηράκι υπάρχουν κάποια μαγαζιά με ανταλλακτικά σε καλές τιμές
Apaleytos80 Δημοσ. 25 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 1 ώρα πριν, nek46 είπε Πω πω...😃πόσα χρόνια πίσω μας γύρισες εννοείται πως θα το φτιάξεις σιγά σιγά ,αν είσαι Αθήνα στο Μοναστηράκι υπάρχουν κάποια μαγαζιά με ανταλλακτικά σε καλές τιμές Επαρχία είμαι. θα κάνω καταγραφή τι χρειάζεται(μεχρι ντίζες) και θα κάνω μια μεγάλη παραγγελία(μειώση κόστους μεταφορικών). Αν βάλω λιφαν μοτερ, ίσως βρώ και στην πόλη μου ή στις γειτονικές.
smpt Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Το πρώτο μου... Στο πρώτο service είχα αλλάξει την φορά του διακόπτη για τα φλας ώστε να ταράζει με την στροφή του τιμονιού. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το κάνανε έτσι, ανάποδα. Επεξ/σία 26 Μαρτίου από smpt
Apaleytos80 Δημοσ. 26 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 27 λεπτά πριν, smpt είπε Το πρώτο μου... Στο πρώτο service είχα αλλάξει την φορά του διακόπτη για τα φλας ώστε να ταράζει με την στροφή του τιμονιού. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το κάνανε έτσι, ανάποδα. Φλάς στο παπί?. Εσύ είσαι κυριλές 😁
basilis_k6 Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 5 ώρες πριν, smpt είπε Το πρώτο μου... Στο πρώτο service είχα αλλάξει την φορά του διακόπτη για τα φλας ώστε να ταράζει με την στροφή του τιμονιού. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το κάνανε έτσι, ανάποδα. Τι εννοείς;; Εχω απορια να δω το διακοπτη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα