Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Bethesda Softworks αποκάλυψε σήμερα ότι το επιτυχημένο παιχνίδι περιπέτειας/δράσης πρώτου προσώπου Indiana Jones and the Great Circle θα κυκλοφορήσει στο PlayStation 5 σε λιγότερο από ένα μήνα, στις 17 Απριλίου.

Οι ψηφιακές προπαραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει, ενώ οι φυσικές προπαραγγελίες αναμένεται να είναι διαθέσιμες σύντομα, ανάλογα με την περιοχή. Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών εκδόσεων: την Standard Edition, που διατίθεται τόσο ψηφιακά όσο και σε φυσική μορφή, την Premium Edition, επίσης διαθέσιμη και στις δύο μορφές, και το Collector's Bundle που διατίθεται μόνο σε καταστήματα λιανικής.

Όλες οι προπαραγγελίες θα ανταμείψουν τους παίκτες με το The Last Crusade Pack, το οποίο περιλαμβάνει τα αντικείμενα Traveling Suit Outfit και Lion Tamer Whip στο παιχνίδι. Η ακριβότερη Premium Edition προσθέτει επίσης το Temple of Doom Outfit, ένα ψηφιακό artbook και πρόσβαση στο story DLC The Order of Giants, το οποίο έχει επιβεβαιωθεί ότι θα κυκλοφορήσει το 2025. Η Premium Edition, όπως και η Collector's Edition, παρέχει επίσης πρόωρη πρόσβαση δύο ημερών, επιτρέποντας στους φαν του Indiana Jones να ξεκινήσουν να παίζουν στις 15 Απριλίου.

Το Collector's Bundle, με τιμή 199 δολάρια, προσθέτει τα ακόλουθα φυσικά αντικείμενα σε όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω:

  • Μια υδρόγειο σφαίρα Great Circle 11 ιντσών με μηχανισμό παζλ που ξεκλειδώνει ένα κρυφό αποθηκευτικό χώρο όταν λύνεται
  • Αντίγραφο του Allmaker Relic
  • Ημερολόγιο Περιπέτειας (Adventure Journal)
  • Jumbo SteelBook θήκη προβολής

Σύμφωνα με τη Bethesda, το Indiana Jones and the Great Circle έχει "οπτικές βελτιώσεις" για το PS5 Pro, χωρίς όμως να παρέχονται περισσότερες λεπτομέρειες. Οι πληροφορίες αυτές πιθανότατα θα κοινοποιηθούν στις ημέρες που απομένουν πριν την κυκλοφορία.

image.png.ee4de8808e7ca8eefaa17a83a22149b9.png

Παράλληλα, οι προγραμματιστές προσθέτουν νέες δυνατότητες για το μαστίγιο στο παιχνίδι, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα στην οποία παίζετε, με μια επερχόμενη δωρεάν ενημέρωση. Με το "Open Season", το χτύπημα ενός εχθρού με το μαστίγιο θα προκαλεί προσωρινά περισσότερη ζημιά από επακόλουθες επιθέσεις, ενώ με το "Sleight of Hand", οι παίκτες μπορούν να αφοπλίσουν έναν εχθρό και να κάνουν το όπλο του να πετάξει προς τον Indy.

Το Indiana Jones and the Great Circle, που αναπτύχθηκε από την MachineGames και κυκλοφόρησε αρχικά τον Δεκέμβριο σε Xbox και PC, έχει αποσπάσει θετικά σχόλια και τώρα οι κάτοχοι PlayStation 5 θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν αυτή την περιπέτεια δράσης πρώτου προσώπου από τις 17 Απριλίου.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια το εχω τερματισει 2 φορες με 4090 σε 4κ full rtx σε oled μονιτορ.Νταξει αντε γεια!

Επεξ/σία από floba
  • Like 3
Δημοσ.

Η καλύτερη κίνηση που έκανε η Microsoft ήταν να κάνει το XBOX από hardware platform σε multiplatform publisher. Το hardware δεν έχει πια σημασία, δεν είναι καν κερδοφόρα, τα exclusives δεν μπορούν να καλύψουν τα τεράστια κόστη παραγωγής των σημερινών ΑΑΑ παιχνιδιών. Είναι πιο κερδοφόρο για την Microsoft να εστιάσει στην ανάπτυξη του Game Pass ενώ παράλληλα θα πουλάει σε full price τα παιχνίδια της σε άλλες πλατφόρμες, ώστε να βγάζει έξτρα λεφτά από τις τσέπες των fanboys που δεν είναι συνδρομητές στο Game Pass. Οι διάφοροι "Σονάκηδες" και "Νιντετάκηδες" θα βάλουν το χέρι στην τσέπη για να αγοράζουν τα first party του XBOX, οι πλατφόρμες θα τσιμπάνε το 30% cut από το μερίδιο που τους αναλογεί, και το υπόλοιπο 70% θα πηγαίνει στην Microsoft.

Όσο για εμάς τους PC gamers, ζωάρα με τα παιχνίδια της Sony στο steam(όπου μπορείς να τα βρεις σε χαμηλές τιμές στα κλειδάδικα), το Game Pass και το Geforce Now. Μόνο η Nintendo λείπει από το πάρτι γιατί είναι stubborn με το κλειστό της σύστημα, αλλά που θα πάει, θα κάνει το άνοιγμα σε περίπτωση που δει ότι τα κέρδη μειώνονται μέσω του exclusivity.

F@#$ck console wars! Game Pass for the win!

  • Like 3
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, stri4ker είπε

Η καλύτερη κίνηση που έκανε η Microsoft ήταν να κάνει το XBOX από hardware platform σε multiplatform publisher. Το hardware δεν έχει πια σημασία, δεν είναι καν κερδοφόρα, τα exclusives δεν μπορούν να καλύψουν τα τεράστια κόστη παραγωγής των σημερινών ΑΑΑ παιχνιδιών. Είναι πιο κερδοφόρο για την Microsoft να εστιάσει στην ανάπτυξη του Game Pass ενώ παράλληλα θα πουλάει σε full price τα παιχνίδια της σε άλλες πλατφόρμες, ώστε να βγάζει έξτρα λεφτά από τις τσέπες των fanboys που δεν είναι συνδρομητές στο Game Pass. Οι διάφοροι "Σονάκηδες" και "Νιντετάκηδες" θα βάλουν το χέρι στην τσέπη για να αγοράζουν τα first party του XBOX, οι πλατφόρμες θα τσιμπάνε το 30% cut από το μερίδιο που τους αναλογεί, και το υπόλοιπο 70% θα πηγαίνει στην Microsoft.

Όσο για εμάς τους PC gamers, ζωάρα με τα παιχνίδια της Sony στο steam(όπου μπορείς να τα βρεις σε χαμηλές τιμές στα κλειδάδικα), το Game Pass και το Geforce Now. Μόνο η Nintendo λείπει από το πάρτι γιατί είναι stubborn με το κλειστό της σύστημα, αλλά που θα πάει, θα κάνει το άνοιγμα σε περίπτωση που δει ότι τα κέρδη μειώνονται μέσω του exclusivity.

F@#$ck console wars! Game Pass for the win!

 

δλδ εδω 1 χρονο πριν βγει το xbox series x απ το 6ο λεπτο κ μετα πoυ λεει ο φιλ οτι στοχος μας ειναι η 1η θεση στο hardware κ οτι δεν το φτιαχνουμε για να ειμαστε δευτεροι ελεγε ψεματα;;;;τι σανo τρωτε καποιοι που την ανικανοτητα της ms την βαφτιζεται ως επιτυχια.

Ειναι ξεκαθαρο πλεον οτι δεν μπορουν να ανταγωνιστουν με αυτα τα μυαλα,τα console wars κ ο ανταγωνισμος εφεραν την καλυτερη γενια της ms ps3 vs xbox 360....

Απο δω κ περα θα βλεπουμε μετριοτητες κ μια σονυ να κοιμαται και να βγαζει remasters επειδη οι αλλοι παρεδωσαν τα οπλα,

Τα exclusives ειναι ο πυρηνας της καθε κονσολας,παιρνει λιγοτερο χρονο να φτιαχτει γιατι βγαινει σε μια κονσολα,εκμεταλευεται καλυτερα το hardware γιατι βγαινει σε μια κονσολα,αναγκαζει τον ανταγωνισμο να κουνηθει,οταν εβγαλε η ms το gears οι αλλοι ξυπνησαν κ εβγαλαν uncharted κοκ.

Δεν μας νοιαζει εαν η ms θαβγαλει περισσοτερα λεφτα,μας νοιαζει οτι χωρις ανταγωνισμο πεφτει η ποιοτητα κ το innovation.

Επεξ/σία από akiskar123
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, akiskar123 είπε

Τα exclusives ειναι ο πυρηνας της καθε κονσολας,παιρνει λιγοτερο χρονο να φτιαχτει γιατι βγαινει σε μια κονσολα,εκμεταλευεται καλυτερα το hardware γιατι βγαινει σε μια κονσολα,αναγκαζει τον ανταγωνισμο να κουνηθει,οταν εβγαλε η ms το gears οι αλλοι ξυπνησαν κ εβγαλαν uncharted κοκ.

Δεν μας νοιαζει εαν η ms θαβγαλει περισσοτερα λεφτα,μας νοιαζει οτι χωρις ανταγωνισμο πεφτει η ποιοτητα κ το innovation.

Φίλε μου...από πότε είναι αυτή η εφημερίδα; Ναι, οκ, έλεγε κάποτε ο Φιλ Σπένσερ ότι θέλει το XBOX να ανταγωνιστεί ευθέως την Sony μέσα από το παλιό σύστημα των console wars, δηλαδή τις πωλήσεις hardware και exclusive τίτλων. Προφανώς τα δεδομένα άλλαξαν στην συνέχεια, ο Σπένσερ είδε ότι ολόκληρο το console market δεν μεγαλώνει καν σαν αγορά, τα κόστη παραγωγής έχουν φτάσει στον θεό, ενώ οι gamers δεν διατίθονται να αλλάξουν πλατφόρμα για να πάνε από το Playstation στο XBOX. Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, η τακτική των exclusives ήταν μια αποτυχημένη συνταγή που θα δημιουργούσε ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΖΗΜΙΕΣ στα οικονομικά της Microsoft. Φαντάζεσαι τα Call of Duty, με budget 400 εκ, να γινόντουσαν exclusive στο XBOX, και από εκεί που έβγαζαν έσοδα 1 δις σε όλες τις πλατφόρμες, να βλέπουν ξαφνικά ραγδαία πτώση των πωλήσεων και των εσόδων. 

 

Το corporate world δεν λειτουργεί με βάση τους παλιμπαιδισμούς και την συναισθηματική ανωριμότητα που προκαλεί το "console wars", όπου χωρίζει τους καταναλωτές σε "μπλέ" και "πράσινα" στρατόπεδα, για να έχουμε να παίζουμε με το marketing. Η λογική των console wars ίσχυε στις προηγούμενες γενιές, όπου το hardware είχε ακόμη σημασία και τα κόστη παραγωγής ήταν αρκετά μικρά, οπότε υπήρχαν τεράστια περιθώρια κέρδους. Στην σημερινή εποχή, το μόνο που έχει σημασία είναι το softwware και οι συνδρομητικές υπηρεσίες, όπου θα έχεις πρόσβαση από κάθε συσκευή. Για αυτό η Microsoft θα βγάλει την επόμενη κονσόλα που θα είναι hybrid model pc/console, όπου θα παίζεις παιχνίδια της Sony μέσω του steam, ενώ θα έχεις και το Game Pass. Για αυτό η Microsoft θα βγάλει και φορητή κονσόλα, ενώ παράλληλα θα φτιάξει το δικό της store σε mobile συσκευές, ενώ παράλληλα θα αναπτύξει το cloud gaming παντού. Ο σκοπός είναι να έχεις πρόσβαση στο Game Pass σε κονσόλες, φορητά, υπολογιστές, κινητά μέχρι tv box.

Δες τι είπε πρόσφατα σε συνέντευξη ο Σπένσερ:

Αναφορά σε κείμενο

Xbox CEO Confirms What We Knew: The Console Wars Are Over
Phil Spencer is no longer trying to get PlayStation or Nintendo fans to switch consoles

Somehow Still Works

Over the weekend, Spencer sat down for a lengthy interview with XboxEra in which he discussed his favorite games, talked about what various Xbox studios are working on, and dished on the industry at large. And he was also honest about Xbox no longer being part of any console war, as it shifts to selling Xbox games on other consoles, like PlayStation.

“I would love to make all of the money for all of the games that we ship, right? Like, obviously we make more on our own platform,” said Spencer. “It’s one of the reasons that investing in our own platform is important. But there are people, whether it’s their libraries on a PlayStation or Nintendo, whether it’s they like the controller better, they just like the games that are there.”

“I’m not trying to move them all over to Xbox anymore,” added Spencer.

 

Το XBOX βρίσκεται στο απόλυτο Prime, όπου βγήκε ο κορυφαίος publisher στον κόσμο με τα περισσότερα έσοδα παγκοσμίως. Έχει πάνω από 40 studio και 20.000 άτομα εργατικό δυναμικό, με πολλά διάσημα IPs στην κατοχή και με πολλαπλές κυκλοφορίες παιχνιδιών κάθε χρόνο. Ούτε στα πιο τρελά της όνειρα η Sony δεν μπορεί να αποκτήσει τέτοιο manpower σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, γιατί πολύ απλά δεν έχει τα resources να κάνει τέτοιες massive επενδύσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνωρίζει κάποιος αν θα γίνει διαθέσιμη η collector's στην Ελλάδα;

 

Δεν βρίσκω κάποιο κατάστημα ούτε καν τα μεγάλα για προπαραγγελία.

Επεξ/σία από chill
Δημοσ.
36 minutes ago, akiskar123 said:

Τα exclusives ειναι ο πυρηνας της καθε κονσολας,παιρνει λιγοτερο χρονο να φτιαχτει γιατι βγαινει σε μια κονσολα,εκμεταλευεται καλυτερα το hardware γιατι βγαινει σε μια κονσολα,αναγκαζει τον ανταγωνισμο να κουνηθει,οταν εβγαλε η ms το gears οι αλλοι ξυπνησαν κ εβγαλαν uncharted κοκ.

https://www.vgchartz.com/article/464254/uk-weekly-week-12-2025/

Είσαι σίγουρος ότι τα exclusives κινούν κονσόλες; Γιατί εδώ έχω δει τα πάντα, πλην PS αποκλειστικά. Τόσο σε PS αλλά και σε Xbox.

Στο θέμα, σίγουρα οι PS ιδιοκτήτες θα το απολαύσουν. Αλλά με το αζημείωτο. 70$/80 ευρώ, ενώ σε υπολογιστή και Xbox παίζεις αυτό και άλλα τόσα με 20 ευρώ.
Αλλά δεν αναιρείται το γεγονός ότι ήταν έγκλημα που δεν ήταν στα φετινα Game Awards.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, stri4ker είπε

Φίλε μου...από πότε είναι αυτή η εφημερίδα; Ναι, οκ, έλεγε κάποτε ο Φιλ Σπένσερ ότι θέλει το XBOX να ανταγωνιστεί ευθέως την Sony μέσα από το παλιό σύστημα των console wars, δηλαδή τις πωλήσεις hardware και exclusive τίτλων. Προφανώς τα δεδομένα άλλαξαν στην συνέχεια, ο Σπένσερ είδε ότι ολόκληρο το console market δεν μεγαλώνει καν σαν αγορά

Γιατι δυσκολευσαι να πεις την λεξη αποτυχια οσον αφορα την microsoft;

Ο spencer αυτα τα ειπε το 2019 ενα χρονο πριν βγει η νεα της κονσολα,υπηρχε ηδη το gamepass,τα cloud και ολα αυτα,το λεει κιολας,οτι παρολο που εχουμε τα παραπανω στοχευουμε στην 1η θεση στο hardware δεν το φτιαχνουμε για να ειμαστε 2οι.

Η ανικανοτητα τους να βγαλουν καλα παιχνιδια να στηριξουν την κονσολα τους(το φιασκο με το halo πχ)οδηγησε αναγκαστικα την microsoft στο να κοιταξει πλεον να γινει ενας τεραστιος publisher(ο μεγαλυτερος μετα την αγορα της activision) για να μην μπει μεσα μετα την εξαγορα αυτη αναγκαζεται να τα βγαζει πλεον και στο playstation.

Εαν καποιος δεν βλεπει οτι δεν ειχαν κανενα πλανο εξαρχης και εκαναν τη μια λαθος κινηση μετα την αλλη και πλεον το γυρισαν ωστε να μην χανουν χρηματα,απλα εθελοτυφλει.

Σκοτωσαν το xbox σαν κονσολα λογω των λαθων τους και αναγκαστηκαν να κανουν αυτα που κανουν σημερα.

Το prime της ms οσον αφορα το gaming ηταν το xbox 360....το ποσα βγαζει δεν ενδιαφερει κανενα gamer,βγαινει απο το παιχνιδι ενας μεγαλος παικτης και αφηνει την σονυ να κοιμαται και να μην βγαζει πλεον και αυτη παιχνιδια.

Η καραμελα οτι πλεον τα παιχνιδια ειναι πολυ ακριβα για να υπαρχουν exclusives δεν στεκει,εχουν υπερκερδη,βγαζουν πολλα περισσοτερα απ οτι στο παρελθον...
 

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, akiskar123 είπε

Σκοτωσαν το xbox σαν κονσολα λογω των λαθων τους και αναγκαστηκαν να κανουν αυτα που κανουν σημερα.

Το prime της ms οσον αφορα το gaming ηταν το xbox 360....το ποσα βγαζει δεν ενδιαφερει κανενα gamer,βγαινει απο το παιχνιδι ενας μεγαλος παικτης και αφηνει την σονυ να κοιμαται και να μην βγαζει πλεον και αυτη παιχνιδια.

Η καραμελα οτι πλεον τα παιχνιδια ειναι πολυ ακριβα για να υπαρχουν exclusives δεν στεκει,εχουν υπερκερδη,βγαζουν πολλα περισσοτερα απ οτι στο παρελθον...
 

Φίλε, σου απάντησα ήδη σε αυτά που γράφεις, αλλά συνεχίζεις το ίδιο τροπάρι. Και τι έγινε που σκότωσαν το hardware; Το χρήμα ρέει άφθονο σαν multiplatform publisher, όπου αυτό σημαίνει περαιτέρω επενδύσεις σε νέα games, που θα μπαίνουν στο Game Pass.

Λες ότι είναι καραμέλα ότι τα exclusives δεν πουλάνε καλά. Να σου θυμίσω ότι η Square Enix τελείωσε κάθε exclusive deal με την Sony μετά τις εμπορικές αποτυχίες των FF16 και Rebirth, όπου θα πάει σε full multiplatform στρατηγική:

Αναφορά σε κείμενο

It's not new news that Square Enix is aiming to vastly diversify its approach to video game releases. With the costs of development constantly rising, making things exclusive to one console isn't feasible, and so the company affirmed in May that it was changing its practices.

In a financial release, Square said it will "aggressively pursue a multiplatform strategy," that involves the likes of Nintendo, Microsoft and Sony. The end result will be "an environment where more customers can enjoy our titles." And those efforts are already being seen as Final Fantasy 14 was finally released on Xbox.

Το Spiderman 2, με 300 εκ budget, έπρεπε να πουλήσει τουλάχιστον 7 εκ για να βγει κερδοφόρο. Τελικά πούλησε 10 εκ και έβγαλε ένα κέρδος 75 εκ, που δεν τα λες και πολλά.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kgkaudi είπε

Στο θέμα, σίγουρα οι PS ιδιοκτήτες θα το απολαύσουν. Αλλά με το αζημείωτο. 70$/80 ευρώ, ενώ σε υπολογιστή και Xbox παίζεις αυτό και άλλα τόσα με 20 ευρώ.
Αλλά δεν αναιρείται το γεγονός ότι ήταν έγκλημα που δεν ήταν στα φετινα Game Awards.

Το παίζω αυτή τη στιγμή είτε στο mac είτε στην tv μέσω geforce now. Τα σαγόνια κάτω στο mac στην tv ανεκτό λόγω των περιορισμών της εφαρμογής σε android tv.

Το παίζω "τσάμπα" μέσω game pass το οποίο θεωρώ godsend σαν υπηρεσία (μαζί με το geforce now) ωστόσο αυτό δεν θα με αποτρέψει από το να αγοράσω αντίτυπο για το ps5 μιας και το παιχνίδι είναι σίγουρα αν όχι το καλύτερο από τα καλύτερα της περσινής χρονιάς.

 

Βοηθήστε με να βρω τώρα μια Collectors edition, τι σκατά ρε πουθενά δεν υπάρχει ή έχω ξεχάσει να ψάχνω;

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, stri4ker είπε

Φίλε μου...από πότε είναι αυτή η εφημερίδα; Ναι, οκ, έλεγε κάποτε ο Φιλ Σπένσερ ότι θέλει το XBOX να ανταγωνιστεί ευθέως την Sony μέσα από το παλιό σύστημα των console wars, δηλαδή τις πωλήσεις hardware και exclusive τίτλων. Προφανώς τα δεδομένα άλλαξαν στην συνέχεια, ο Σπένσερ είδε ότι ολόκληρο το console market δεν μεγαλώνει καν σαν αγορά, τα κόστη παραγωγής έχουν φτάσει στον θεό, ενώ οι gamers δεν διατίθονται να αλλάξουν πλατφόρμα για να πάνε από το Playstation στο XBOX. Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, η τακτική των exclusives ήταν μια αποτυχημένη συνταγή που θα δημιουργούσε ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΖΗΜΙΕΣ στα οικονομικά της Microsoft. Φαντάζεσαι τα Call of Duty, με budget 400 εκ, να γινόντουσαν exclusive στο XBOX, και από εκεί που έβγαζαν έσοδα 1 δις σε όλες τις πλατφόρμες, να βλέπουν ξαφνικά ραγδαία πτώση των πωλήσεων και των εσόδων. 

Το corporate world δεν λειτουργεί με βάση τους παλιμπαιδισμούς και την συναισθηματική ανωριμότητα που προκαλεί το "console wars", όπου χωρίζει τους καταναλωτές σε "μπλέ" και "πράσινα" στρατόπεδα, για να έχουμε να παίζουμε με το marketing. Η λογική των console wars ίσχυε στις προηγούμενες γενιές, όπου το hardware είχε ακόμη σημασία και τα κόστη παραγωγής ήταν αρκετά μικρά, οπότε υπήρχαν τεράστια περιθώρια κέρδους. Στην σημερινή εποχή, το μόνο που έχει σημασία είναι το softwware και οι συνδρομητικές υπηρεσίες, όπου θα έχεις πρόσβαση από κάθε συσκευή. Για αυτό η Microsoft θα βγάλει την επόμενη κονσόλα που θα είναι hybrid model pc/console, όπου θα παίζεις παιχνίδια της Sony μέσω του steam, ενώ θα έχεις και το Game Pass. Για αυτό η Microsoft θα βγάλει και φορητή κονσόλα, ενώ παράλληλα θα φτιάξει το δικό της store σε mobile συσκευές, ενώ παράλληλα θα αναπτύξει το cloud gaming παντού. Ο σκοπός είναι να έχεις πρόσβαση στο Game Pass σε κονσόλες, φορητά, υπολογιστές, κινητά μέχρι tv box.

Δες τι είπε πρόσφατα σε συνέντευξη ο Σπένσερ:

Το XBOX βρίσκεται στο απόλυτο Prime, όπου βγήκε ο κορυφαίος publisher στον κόσμο με τα περισσότερα έσοδα παγκοσμίως. Έχει πάνω από 40 studio και 20.000 άτομα εργατικό δυναμικό, με πολλά διάσημα IPs στην κατοχή και με πολλαπλές κυκλοφορίες παιχνιδιών κάθε χρόνο. Ούτε στα πιο τρελά της όνειρα η Sony δεν μπορεί να αποκτήσει τέτοιο manpower σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, γιατί πολύ απλά δεν έχει τα resources να κάνει τέτοιες massive επενδύσεις.

Τα έλεγε η Sony όταν θα φάνε τα μούτρα τους με το gamepass αλλά δεν άκουγαν. Φέρε τα παιχνίδια σου τώρα στο playstation...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...