Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Αν δεν κάνω λάθος 0.1 μου στοιχίζει η κιλοβατώρα στον παροχο που είμαι. Άρα 1.5 ευρώ την ημέρα. Άρα 45 ευρώ τον μήνα αν φορτίζω κάθε μέρα .

Και είναι λίγα αυτά δηλαδή;

Ανάλογα.Αν σου φαίνονται πολλά τότε μην το κυκλοφορείς,ή ζήτα να σου αυξήσουν την  βενζίνη που σου καλύπτουν.

Θα το γράψω και ίσως σου κακοφανεί,διαβάζεται τέρμα μίζερο το όλο θέμα.

  • Like 7
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, funbreaker είπε

Αν δεν κάνω λάθος 0.1 μου στοιχίζει η κιλοβατώρα στον παροχο που είμαι. Άρα 1.5 ευρώ την ημέρα. Άρα 45 ευρώ τον μήνα αν φορτίζω κάθε μέρα .

Και είναι λίγα αυτά δηλαδή;

Το πόσα κοστίζει την ημέρα προφανώς δεν λέει κάτι αφού δεν αναφέρεις τα χιλιόμετρα.

Βρες την κατανάλωση αυτών των χιλιομέτρων με βενζίνη και κάνε την σύγκριση να δεις τότε.

Συμφωνώ με UK ότι το θέμα είναι λίγο μίζερο, και ακόμα χειρότερη η λογική προσέγγισής του

 

Επεξ/σία από cthulhucarbide
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/3/2025 στις 10:04 ΜΜ, funbreaker είπε

Η εταιρεία μου χει δώσει ένα υβριδικό. Το φορτίζω όταν πάω δουλειά και φτάνει για να γυρίσω σπίτι. Δεν φτάνει όμως για να ξαναπάω δουλειά. Επίσης μου πληρώνει βενζίνη μέχρι ένα ποσό.

Η ερώτηση:

Αξίζει να τραβήξω καλώδιο για να το φορτίζω και σπίτι ή θα δω διαφορά στον λογαριασμό του ρεύματος;

Αν υποθέσουμε ότι κανείς 1000 χλμ το μήνα και η βενζίνη και το ρεύμα που σου καλύπτει η εταιρία επαρκεί για τα 500 από αυτά, το ερώτημα σου θα έπρεπε να είναι, αν συμφέρει τα επιπλέον 500 χλμ να τα κάνεις

α)με βενζίνη που θα πληρώνεις από την τσέπη σου;

ή

β)με ρεύμα που θα πληρώνεις από την τσέπη σου;

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι φυσικά το β.

Επεξ/σία από gx2
  • Like 1
Δημοσ.
23 hours ago, Ukforthemoment said:

Ανάλογα.Αν σου φαίνονται πολλά τότε μην το κυκλοφορείς,ή ζήτα να σου αυξήσουν την  βενζίνη που σου καλύπτουν.

Θα το γράψω και ίσως σου κακοφανεί,διαβάζεται τέρμα μίζερο το όλο θέμα.

Φυσικά και θα μου κακοφανεί. Δηλαδή αυτό ήρθες να πεις εδώ; Απορώ με την αγένεια κάποιων.

Τέλος πάντων, το ερώτημα ήταν μια εκτίμηση κόστους φόρτισης που έγινε. Από κει και πέρα θα δω τι με συμφέρει.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Φυσικά και θα μου κακοφανεί. Δηλαδή αυτό ήρθες να πεις εδώ; Απορώ με την αγένεια κάποιων.

Τέλος πάντων, το ερώτημα ήταν μια εκτίμηση κόστους φόρτισης που έγινε. Από κει και πέρα θα δω τι με συμφέρει.

H αλήθεια δεν ειναι αγένεια .

Δημοσ.
1 hour ago, Ukforthemoment said:

H αλήθεια δεν ειναι αγένεια .

Η αλήθεια είναι σχετική, εμένα δεν μου φαίνεται μίζερο να ασχοληθώ να γλιτώσω 300-400€ τον χρόνο.

Οπότε είναι άποψη και μάλιστα άποψη εκτός θέματος που δεν προσφέρει τίποτα πέρα απ' το να προσβάλει.

Οπότε αγένεια και όχι αλήθεια.

(btw, και η αλήθεια μπορεί να είναι αγένεια πολλές φορές, αλλά άσχετο. π.χ αναφορά σε χοντρό ότι είναι χοντρός. Οπότε μας πέταξες ένα αβάσιμο σόφισμα)

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/3/2025 στις 9:09 ΠΜ, Grfoxz είπε

Ναι επειδή όσοι βγάζουν ένα φράγκο παραπάνω θέλουν να τα δίνουν δεξιά και αριστερά σε βενζίνες και κάθε εναλλακτική δεν τους νοιάζει γιατί "έλα μωρέ δεν θα πεινάσω". 

Επίσης σιγα μην κάνει και 300κ ένα plug in hybrid. 

Γνωρίζω άτομα που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με μισθωμενο αμάξι από την εταιρεία και ο μισθός τους είναι 1200-2000.  Πολύ μακρια από το "δεν έχω οικονομικό πρόβλημα". Ο ένας έχει μάλιστα κάλυψη 100% βενζίνες ακόμα και στις διακοπές του. Δεν έχει τον μισθό που νομίζεις όμως. 

μην γραφεις στην τυχη..αλλο plug in αλλο hybrid....τα plug in οχι μονο ειναι  suv αλλα συνηθως κ με μεγαλους κινητηρες...πριν μερικους μηνες δεν υπηρχαν καν φτηνα εστω κινεζικα...οι τιμες παραμενουν αυτες π ανεφερα ...

τα plug in ηταν cheat φορολογικα /οικολογικα (ειτε σαν ιδιωτης ειτε σαν εταιρικο.καποια ακριβα δεν εχουν καν εταιρικο φορο) κ δεν απευθυνονται σε ολους...δεν ειναι θεμα οικονομιας ενολιγης...αυτο π εχει νομιζω ειναι και 2.500cc κ 2τονους ..αν καποιος  δεν θελει να πληρωνει 50ε υποθετω θα παει αυτες τις μερες να πει παιδια να αλλαξω το leasing με ενα ταπεινο 1000αρι φορντ,οπελ ..ωστε να του μενει κ κατι στην ακρη απο αυτα π τ δινουν για βενζινη ..

 

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
19 ώρες πριν, funbreaker είπε

Η αλήθεια είναι σχετική, εμένα δεν μου φαίνεται μίζερο να ασχοληθώ να γλιτώσω 300-400€ τον χρόνο.

Οπότε είναι άποψη και μάλιστα άποψη εκτός θέματος που δεν προσφέρει τίποτα πέρα απ' το να προσβάλει.

Οπότε αγένεια και όχι αλήθεια.

(btw, και η αλήθεια μπορεί να είναι αγένεια πολλές φορές, αλλά άσχετο. π.χ αναφορά σε χοντρό ότι είναι χοντρός. Οπότε μας πέταξες ένα αβάσιμο σόφισμα)

εάν δεν πεις πόσα χλμ κάνεις την ημέρα, πόσα χρήματα σου δίνει για καύσιμο η εταιρεία και ποιο είναι το αυτοκίνητό σου για να δούμε πόσα χλμ βγάζει με μια φόρτιση και με ένα γέμισμα, δεν μπορείς να περιμένεις απαντήσεις. πρέπει να δώσεις όλα τα δεδομένα αλλιώς φτάνουμε σε ένα τοξικό θέμα που καταλήγουμε να μαλώνουμε μεταξύ μας για κάτι το οποίο δεν μπορεί κανένας να υπολογίσει μιας και όλα τα δεδομένα να γνωρίζεις μόνο εσύ.

εάν θέλεις να συγκρίνεις οικονομικά, μάλλον σε συμφέρει να το φορτίζεις σπίτι εάν έχεις παροχή (και ειδικά εάν μπορείς να χρησιμοποιήσεις νυχτερινό) και να τα κάνεις πλακάκια με έναν βενζινά να σου δίνει σε χρήμα για να παίρνεις τα λεφτά της εταιρείας με τα οποία με ένα μέρος τους θα καλύψεις την φόρτιση εντός σπιτιού.

φαντάζομαι πως κάτι τέτοιο θέλεις να ακούσεις.

Στις 30/3/2025 στις 8:44 ΜΜ, funbreaker είπε

Αν δεν κάνω λάθος 0.1 μου στοιχίζει η κιλοβατώρα στον παροχο που είμαι. Άρα 1.5 ευρώ την ημέρα. Άρα 45 ευρώ τον μήνα αν φορτίζω κάθε μέρα .

Και είναι λίγα αυτά δηλαδή;

όταν έχεις αυτοκίνητο 2 τόνων, δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά τα 45 ευρώ τον μήνα είναι τζάμπα. σε κάθε περίπτωση η kwh κοστίζει παραπάνω μιας και μπαίνουν μέσα και οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις, αλλάζει η χρέωση όταν περνάει η κλίμακα κτλ.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.
On 30/03/2025 at 18:04, funbreaker said:

Δεν έχω ιδέα γι αυτό το ζήτημα. Μπορείς να μου δώσεις καμιά πληροφορία;

Το όχημα σου έχει παραχωρηθεί αποκλειστικά για εταιρική χρήση ή για μικτή χρήση (δηλαδή και για δικές σου ανάγκες);

Αν σου έχει παραχωρηθεί αποκλειστικά για εταιρική χρήση, τότε δεν σε ενδιαφέρει η φορολογία, τα πληρώνει η εταιρεία. 

Αν είναι για μικτή χρήση, τότε ο φόρος που θα πληρώσεις υπολογίζεται από τον παρακάτω πίνακα:

image.jpeg.9658a9eeae871b501798ae5e038e9b4a.jpeg

Λ.Τ.Π.Φ. είναι η λιανική τιμή προ φόρων, βάσει αυτής της τιμής υπολογίζεται και το τελικό πληρωτέο. Τα ποσά αυτά δεν παρακρατούνται με την μισθοδοσία, σου έρχεται το μπουγιουρντί με το εκκαθαριστικό.

Επιπλέον η αξία παραχώρησης μειώνεται βάσει της ηλικίας του οχήματος (10% μείωση από 3 έως 5 έτη, 25% μείωση από 6 μέχρι 9 έτη). Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα εξαιρούνται της φορολογίας, δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια μείωση λόγω υβριδικού, αν και δεν νομίζω.

Δημοσ.
2 hours ago, Malthador said:

Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα εξαιρούνται της φορολογίας, δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια μείωση λόγω υβριδικού, αν και δεν νομίζω.

Αν εχει ρύπους έως 50 gr/km CO2 και ΛΤΠΦ έως 40.000 €, δεν αποτελει παροχη σε ειδος και δεν προκυπτει φορος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/3/2025 στις 8:44 ΜΜ, funbreaker είπε

Αν δεν κάνω λάθος 0.1 μου στοιχίζει η κιλοβατώρα στον παροχο που είμαι. Άρα 1.5 ευρώ την ημέρα. Άρα 45 ευρώ τον μήνα αν φορτίζω κάθε μέρα .

Και είναι λίγα αυτά δηλαδή;

Οι εποχές που έδιναν αυτοκίνητο και όση βενζίνη ήθελες για να κάνεις τα γούστα σου έχει περάσει.
.
Από τι στιγμή που σου πληρώνουν και την βενζίνη για τον μήνα τότε τα Χ ευρώ σε ρεύμα είναι αυτά που θα χαλάσεις για την προσωπική χρήση του οχήματος.
Και λέμα για ποσό Χ διότι αφού η βενζίνη που σου πληρώνουν σε βγάζει για ένα μήνα τότε δεν χρειάζεται καθηνερινά φόρτιση και το κάνεις μόνο όποτε το χρειάζεσαι για τις δικές σου διαδρομές.
Ή για να το πούμε ανάποδα.
Πληρώνεις 45 ευρώ το μήνα για να το φορτίζεις κάθε μέρα και να πηγαινοέρχεσαι στην δουλειά σου και το ποσό που σου δίνουν για βενζίνες το καταναλώνεις για ιδία χρήση.

Και τέλος, να χαίρεσαι που έχεις όχημα που δεν το πλήρωσες από την τσέπη σου, δεν σε νοιάζουν service/ασφάλειες/τέλη/ζημιές/κλπ κλπ κλπ και με 45 ευρώ το μήνα πας και όπου θέλεις. :) 

 

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 5
Δημοσ.
Στις 30/3/2025 στις 8:44 ΜΜ, funbreaker είπε

Αν δεν κάνω λάθος 0.1 μου στοιχίζει η κιλοβατώρα στον παροχο που είμαι. Άρα 1.5 ευρώ την ημέρα. Άρα 45 ευρώ τον μήνα αν φορτίζω κάθε μέρα .

Και είναι λίγα αυτά δηλαδή;

Ναι είναι πολύ λίγα.

Εκτός και αν θες να δίνεις κανένα ταληρο το μήνα πράγμα αδιανόητο, οπότε πας σε άλλες λύσεις.

1) παίρνεις ποδήλατο.

2) μηνιαία κάρτα για ΜΜΜ.

3) παίρνεις ηλεκτρικό πατίνι.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 24/03/2025 at 22:04, funbreaker said:

Η εταιρεία μου χει δώσει ένα υβριδικό. Το φορτίζω όταν πάω δουλειά και φτάνει για να γυρίσω σπίτι. Δεν φτάνει όμως για να ξαναπάω δουλειά. Επίσης μου πληρώνει βενζίνη μέχρι ένα ποσό.

Η ερώτηση:

Αξίζει να τραβήξω καλώδιο για να το φορτίζω και σπίτι ή θα δω διαφορά στον λογαριασμό του ρεύματος;

Προφανώς και αξίζει, εάν ξεπερνάς το budget της βενζίνης.

Θες ~3€/100χλμ με ρεύμα και ~12€/100χλμ με βενζίνη. Σου βγάζει πόσες Kwh καίει ανά 100χλμ ? 

Η μπαταρία σου λογικά φτάνει βαριά για 50χλμ απόσταση.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ.
On 30/03/2025 at 18:04, funbreaker said:

Η βενζίνη που μου εγκρίνουν επαρκεί οριακά. Θα με βόλευε να μου περισσεύει κάποιο ποσό και για προσωπική χρήση.

Οριακά βγαίνει για έναν μήνα για την δουλειά. Το χρησιμοποιώ και για προσωπική χρήση.

 

παμε με απλα βηματα.σου δινουν πχ 200 ευρω τα οποια δεν φτανουν.

οποτε α. ή πρεπει να το γεμιζεις στην δουλεια εφοσον σε αφηνουν ωστε να εχεις και λιγα χιλιομετρα για να κανεις για την παρτι σου ή θα πρεπει να το γεμιζεις εσυ.

Αν το γεμιζεις εσυ πρεπει να δεις αν σε συμφερει να βαζεις βενζινη ή να γεμιζεις τις μπαταριες. βλεπεις τι βγαζεις με την βενζινη και τι βγαζεις με το ρευμα. Λογικα το ρευμα θα ειναι πιο φτηνο.

Επίσης προσοχη αν και δικια σου ειναι η αποφαση. Αλλο μου εχουν δωσει αμαξι και για προσωπικη χρηση και αλλο το χρησιμοποιω στα κρυφα και για προσωπικη χρηση.

 Επισης πρεπει να δεις αν σε αφηνουν να το γεμιζεις στην εταιρεια και να μην γινεται στα κρυφα.

 

Δημοσ.

Η γρήγορη απάντηση είναι ναι συμφέρει οικονομικά.

Δεν χρειάζεται να κάνεις ούτε υπλογισμούς.

Η μόνη περίπτωση να μην συμφέρει είναι να σου τα πλήρωναν όλα τα καύσιμα, αλλά εκεί έχεις 10-20% μεγαλύτερη κατανάλωση και χάνεις ένα σημαντικό πλεονέκτημα την διάρκεια του ηλεκτροκινητήρα.

(+ αν σε ενδιέφερε τις αναμενόμενες φθορές στον κινητήρα, που θα τις είχες όπως και να έχει αν δεν ήταν pluginhybrid) 

 

Από εκεί και πέρα έχω παρόμοια περίπτωση σε ηλεκτρικό. Ο γνωστός ήταν έτοιμος να πληρώσει εγκατάσταση φόρτισης και φορτιστή από την τσέπη του, για την ευκολία της καθυμερινότητας, αλλά του είπαν ότι δεν θα του έδιναν τα χρήματα για το ρεύμα του σπιτιού του. Οπότε δεν έκανε τίποτα και έχει μια απεριόριστη κάρτα για ρεύμα σε όποιο δημόσιο φορτιστή θέλει. Και στην περιοχή που είναι δεν έχει τόσους φορτιστές όπως έχουμε εμεί εδώ, ούτε τα supermarket δεν έχουν, κι ας είναι στην κεντρική Ευρώπη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...