Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπον για ενεργοποιηση του 5G πρεπει να κανετε τα παρακατω.

Αρχικα η καρτα sim η νεα που πηρατε να ειναι στη sim 1 του κινητου χωρις να υπαρχει αλλη καρτα στο κινητο.

Στελνουμε αρχικα START στο 1333. 

Κανουμε restart. 

Επειτα στελνουμε INTERNET στο 1333 και ξανα restart. 

Και τελος ξανα 5G στο 1333 και restart. Και θα πρεπει να ερθει κανονικα το σημα. 

  • Απαντ. 287
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Arkin είπε

Λοιπόν για ενεργοποίηση του 5G πρέπει να κάνετε τα παρακάτω:

Αρχικα η καρτα sim η νεα που πηρατε να ειναι στη sim 1 του κινητου χωρις να υπαρχει αλλη καρτα στο κινητο.

Στελνουμε αρχικα START στο 1333. 

Κανουμε restart. 

Επειτα στελνουμε INTERNET στο 1333 και ξανα restart. 

Και τελος ξανα 5G στο 1333 και restart. Και θα πρεπει να ερθει κανονικα το σημα. 

Μήπως και ακόμα ένα sms για να είμαστε πλήρης? WIFICALL στο 1333 και restart 

Δηλαδή:

Λοιπόν για ενεργοποίηση του 5G πρέπει να κάνετε τα παρακάτω:

Αρχικά η κάρτα sim η νάα που πήρατε να είναι στη sim 1 του κινητού χωρίς να υπάρχει άλλη κάρτα στο κινητό.

Στέλνουμε αρχικά START στο 1333. 

Κάνουμε restart. 

Έπειτα στέλνουμε INTERNET στο 1333 και ξανά restart. 

Έπειτα στέλνουμε 5G στο 1333 και ξανά  restart.

Και τέλος στέλνουμε WIFICALL στο 1333 και μόλις μας έρθει το σχετικό sms ξανά  restart.

Φίλε Arkin αυτό με μόνο τη μια sim μέσα στο κινητό νομίζω δεν έχω δοκιμάσει και παλαιότερα! Λες αν το κάνω αφήσω μόνο μια κάρτα sim στη sim1 και κάνω όλα τα παραπάνω ,έτσι να δουλέψει ?

Τους προηγούμενους μήνες αναγκαζόμουν να βάλω τη sim σε άλλο συμβατό κινητό και να στείλω τα παραπάνω μηνύματα (μάλιστα ,μόνα τα 5G στο 1333 και restart και WIFICALL στο 1333 και restart με τη sim σε άλλο κινητό χρειάζονταν)Τα START και INTERNET δεν τα είχα στείλει θυμάμαι!

Επίσης παιδιά όπως ρωτούσα και πιο πριν,μήπως ξέρει κάποιος:

Μια ακόμα ερώτηση: Αφού ολοκληρώσεις τη διαδικασία της online ενεργοποίησης σε νέο νούμερο, πότε περίπου σου έρχεται email ότι η sim είναι έτοιμη προς χρήση?Ολοκληρώνεται η διαδικασία την ίδια μέρα ?

Μήπως καθυστερεί περισσότερο? Για ενεργοποίηση νέου αριθμού,υπάρχει κάποιο δικαίωμα υπαναχώρησης που πρέπει να ζητήσεις να το απωλέσεις,ώστε να γίνει γρήγορα η ενεργοποίηση του νέου αριθμού?

Επεξ/σία από ultrahd
Δημοσ.
1 hour ago, Arkin said:

Λοιπον για ενεργοποιηση του 5G πρεπει να κανετε τα παρακατω.

Αρχικα η καρτα sim η νεα που πηρατε να ειναι στη sim 1 του κινητου χωρις να υπαρχει αλλη καρτα στο κινητο.

Στελνουμε αρχικα START στο 1333. 

Κανουμε restart. 

Επειτα στελνουμε INTERNET στο 1333 και ξανα restart. 

Και τελος ξανα 5G στο 1333 και restart. Και θα πρεπει να ερθει κανονικα το σημα. 

Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ COSMOTE 5G ΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΑΣ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ cosmote.gr/5G

 

Το κινητό πρέπει να είναι και στην λίστα συσκευών που υποστηρίζει η cosmote.

Δημοσ.

Παιδια εγω εβαλα καρτα ανανεωσης σημερα μετα απο 2 μερες που ενεργοποιηθηκα αγορασα ενα πακετο μινι κομπο και δεν μου εχει δωσει τπτ ως τωρα....και δεν εχω και 5γ...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, prefuse είπε

Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ COSMOTE 5G ΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΑΣ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ cosmote.gr/5G

 

Το κινητό πρέπει να είναι και στην λίστα συσκευών που υποστηρίζει η cosmote.

Βαλε την καρτα σε μια συσκευη που υποστηριζει στειλε απο εκει τα μηνυματα και ξανα βαλε την καρτα στο κινητο που την θελεις.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, dopermann είπε

Παιδια εγω εβαλα καρτα ανανεωσης σημερα μετα απο 2 μερες που ενεργοποιηθηκα αγορασα ενα πακετο μινι κομπο και δεν μου εχει δωσει τπτ ως τωρα....και δεν εχω και 5γ...

Γιατι δεν μου δινει τα απεριοριστα που λεει?Τι πρεπει να κανω ενεργοποιησα ενα πακετο το mini compo και δεν μου εδωσε τπτ...

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dopermann είπε

Γιατι δεν μου δινει τα απεριοριστα που λεει?Τι πρεπει να κανω ενεργοποιησα ενα πακετο το mini compo και δεν μου εδωσε τπτ...

IMG_0195.webp.5d0333ec424937215052c2f74c950c3c.webp

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Arkin είπε

Βαλε την καρτα σε μια συσκευη που υποστηριζει στειλε απο εκει τα μηνυματα και ξανα βαλε την καρτα στο κινητο που την θελεις.

Αγαπητέ φίλε Arkin,να σε ρωτήσω μήπως έχεις κάποια ιδέα:

Εμένα το κινητό μου είναι μέσα στη λίστα με τα πιστοποιημένα από την cosmote 5G κινητά,αλλά παρόλα αυτά μου εμφανίζει κι εμένα το παραπάνω sms:

Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ COSMOTE 5G ΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΑΣ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ cosmote.gr/5G

Αν βάλω τη sim σε άλλο πιστοποιημένο από την cosmote κινητό και στείλω από εκεί τα σχετικά sms,μετά παίζει και στο δικό μου κανονικά και 5G και VoLTE ! 

Λες να φταίει ότι πρέπει να είναι μόνο μια sim μέσα στο tray? Θα το δοκιμάσω κι αυτό αν και δεν νομίζω να είναι αυτό! Καμμιά ιδέα? 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ultrahd είπε

Αγαπητέ φίλε Arkin,να σε ρωτήσω μήπως έχεις κάποια ιδέα:

Εμένα το κινητό μου είναι μέσα στη λίστα με τα πιστοποιημένα από την cosmote 5G κινητά,αλλά παρόλα αυτά μου εμφανίζει κι εμένα το παραπάνω sms:

Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ COSMOTE 5G ΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΑΣ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ cosmote.gr/5G

Αν βάλω τη sim σε άλλο πιστοποιημένο από την cosmote κινητό και στείλω από εκεί τα σχετικά sms,μετά παίζει και στο δικό μου κανονικά και 5G και VoLTE ! 

Λες να φταίει ότι πρέπει να είναι μόνο μια sim μέσα στο tray? Θα το δοκιμάσω κι αυτό αν και δεν νομίζω να είναι αυτό! Καμμιά ιδέα? 

Πιο κινητο εχεις να δω μηπως εχει περαστει για 4G στη λιστα της cosmote και για αυτο σου εμφανιζει το 5G θεμα οταν στελνεις το μηνυμα. Η λυση απο παλια που κανω ειναι η sim σε αλλη συσκευη ενεργοποιηση 5G και ειναι ετοιμη για να μπει σε οποιο κινητο θελουμε. Δοκιμασε παντως και με μονο sim και παντα στο sim tray 1 οταν στελνεις τα μηνυματα οχι στη θεση 2. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης παιδιά μια ενεργοποίηση νέου αριθμού,αφού ολοκληρώσω τη διαδικασία στο app ,πόσο καιρό θα κάνει να ενεργοποιηθεί? Επίσης στο καπάκι αφού ολοκληρωθεί μπορώ να συνεχίσω με κάποια άλλη που είναι από φορητότητα ή πρέπει να περάσει τίποτα 24ωρο?Γνωρίζει κανείς?

11 λεπτά πριν, Arkin είπε

Πιο κινητο εχεις να δω μηπως εχει περαστει για 4G στη λιστα της cosmote και για αυτο σου εμφανιζει το 5G θεμα οταν στελνεις το μηνυμα. Η λυση απο παλια που κανω ειναι η sim σε αλλη συσκευη ενεργοποιηση 5G και ειναι ετοιμη για να μπει σε οποιο κινητο θελουμε. Δοκιμασε παντως και με μονο sim και παντα στο sim tray 1 οταν στελνεις τα μηνυματα οχι στη θεση 2. 

Η συσκευή είναι μέσα στη λίστα που υπάρχει εδώ: cosmote.gr/5G στις συχνές ερωτήσεις,στην ερώτηση που λέει "Ποιές συσκευές είναι συμβατές;" έχει μια λίστα με τις πιστοποιημένες 5G συσκευές. Γράφει "Διαθέτουμε την μεγαλύτερη ποικιλία πιστοποιημένων 5G συσκευών, σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές:" και από κάτω έχει τη λίστα.

Έχεις κάποιον τρόπο και το κοιτάς αλλού?Αν έχει περαστεί λάθος ,μπορείς να το αλλάξεις?

Αυτό που λες με τη sim σε άλλη συσκευή κάνω κι εγώ μέχρι τώρα και μετά παίζει παντού.Αλλά κάθε φορά έχω αυτό το θέμα να ψάχνω συμβατή 5G συσκευή και είναι πολύ σπαστικό...

Επεξ/σία από ultrahd
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, ultrahd είπε

Επίσης παιδιά μια ενεργοποίηση νέου αριθμού,αφού ολοκληρώσω τη διαδικασία στο app ,πόσο καιρό θα κάνει να ενεργοποιηθεί? Επίσης στο καπάκι αφού ολοκληρωθεί μπορώ να συνεχίσω με κάποια άλλη που είναι από φορητότητα ή πρέπει να περάσει τίποτα 24ωρο?Γνωρίζει κανείς?

Η συσκευή είναι μέσα στη λίστα που υπάρχει εδώ: cosmote.gr/5G στις συχνές ερωτήσεις,στην ερώτηση που λέει "Ποιές συσκευές είναι συμβατές;" έχει μια λίστα με τις πιστοποιημένες 5G συσκευές. Γράφει "Διαθέτουμε την μεγαλύτερη ποικιλία πιστοποιημένων 5G συσκευών, σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές:" και από κάτω έχει τη λίστα.

Έχεις κάποιον τρόπο και το κοιτάς αλλού?Αν έχει περαστεί λάθος ,μπορείς να το αλλάξεις?

Αυτό που λες με τη sim σε άλλη συσκευή κάνω κι εγώ μέχρι τώρα και μετά παίζει παντού.Αλλά κάθε φορά έχω αυτό το θέμα να ψάχνω συμβατή 5G συσκευή και είναι πολύ σπαστικό...

Μπορεις να μου πεις τη συσκευη που εχεις και σου στελνουν το μηνυμα που γραφει οτι δεν υποστηριζετε?

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Arkin είπε

Μπορεις να μου πεις τη συσκευη που εχεις και σου στελνουν το μηνυμα που γραφει οτι δεν υποστηριζετε?

Αγαπητέ φίλε Arkin σε  ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου αρχικά!Όμως και να σου πω το μοντέλο τι ακριβώς μπορείς να κάνεις? Εργάζεσαι στον ΟΤΕ και ίσως να μπορέσεις κάπως να το διορθώσεις το ζήτημα? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με αλλαξαν 7 υπαλληλους και ουδεις μπορουσε να ενεργοποιησει το 5g.... η απαντηση; περιμενε να πιστοποιηθει η συσκευη σου.... ουτε καν βαλτη σε πιστοποιημενο...
(π)οτε.....
εν τελη την εβαλα σε iphone 14 pro max και του αρεσε....
το oneplus 12 του πεσε πολυ νεο....
με 2 μηνυματα "5g" και "wificalling" στο 1333

Επεξ/σία από akaloith
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, dopermann είπε

Εβαλα το data month και πηρε μπρος αντε να λυσουμε τωρα κ το 5γ και ειμαστε οκ...

Ετοιμο και 5g  μια κοπελα με βοηθησε αμεσως στο 13888 αλοχαααααααα!!!!Τωρα περιμενουμε ενεργοποηση και απο την αλλη εταιρια την ανταγωνιστρια...

Επεξ/σία από dopermann

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...