ultrahd Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου (επεξεργασμένο) Ας υποθέσουμε ότι ολοκληρώσαμε τη διαδικασία για φορητότητα μέσα από το app.Βάλαμε άμεση φορητότητα και περιμένουμε.Η παραγγελία είναι λέει σε εξέλιξη.Για να κάνουμε την ίδια ακριβώς διαδικασία για κάποιο άλλο νούμερο που θέλουμε να φέρουμε με φορητότητα πρέπει να περιμένουμε να ολοκληρωθεί εντελώς για το πρώτο νούμερο? Μόλις ολοκληρωθεί εντελώς για το ένα νούμερο,μπορούμε κατευθείαν να ξεκινήσουμε να κάνουμε τη διαδικασία για τον άλλο αριθμό που θέλουμε να φέρουμε με φορητότητα ή πρέπει να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα π.χ. την επόμενη ημέρα? Επεξ/σία 16 Απριλίου από ultrahd
motoboots Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου 11 λεπτά πριν, ultrahd είπε Ας υποθέσουμε ότι ολοκληρώσαμε τη διαδικασία για φορητότητα μέσα από το app.Βάλαμε άμεση φορητότητα και περιμένουμε.Η παραγγελία είναι λέει σε εξέλιξη.Για να κάνουμε την ίδια ακριβώς διαδικασία για κάποιο άλλο νούμερο που θέλουμε να φέρουμε με φορητότητα πρέπει να περιμένουμε να ολοκληρωθεί εντελώς για το πρώτο νούμερο? Μόλις ολοκληρωθεί εντελώς για το ένα νούμερο,μπορούμε κατευθείαν να ξεκινήσουμε να κάνουμε τη διαδικασία για τον άλλο αριθμό που θέλουμε να φέρουμε με φορητότητα ή πρέπει να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα π.χ. την επόμενη ημέρα? Θυμάμαι ότι στη διαδικασία ενεργοποίησης της νέας SIM ζητείται ο αριθμός τηλεφώνου. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς στη συνέχεια να κάνεις νέο αίτημα, για άλλο αριθμό. Μιλάω για την εφαρμογή Cosmote, όχι Frog ή Whatsup.
ultrahd Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 6/4/2025 στις 10:23 ΠΜ, George6633 είπε Δεν έχω εμπειρία από προηγούμενη προσφορά,αλλά επειδή πήρα έναν αριθμό τώρα,η ενεργοποίηση γίνεται μέσα από το app την ίδια μέρα (αν και μένα μου έβγαλε την ψυχή το app του WU και τα κατάφερα πάλι δύσκολα με το cosmote app γιατί έλεγε συνέχεια αποτυχία) και επειδή το ρώτησα στο τσατ της εξυπηρέτησης πριν κάνω την παραγγελία μου είπαν ότι μέχρι 7/4 πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί ο αριθμός και όχι να έχει γίνει η παραγγελία. Δηλαδή φίλε μου,προκειμένου για νέο αριθμό,την ίδια μέρα που έκανες την διαδικασία της online ενεργοποίησης μέσω του app, μέσα στην ίδια μέρα ολοκληρώθηκε κι όλας(πήρες δηλαδή email για την ολοκλήρωση της διαδικασίας) και ήταν έτοιμη η sim προς χρήση? Ρωτάω γιατί έχουμε και κάποιες αργίες του Πάσχα μπροστά,να δούμε τι προλαβαίνουμε να κάνουμε.Αν ας πούμε κάποιος κάνει τη διαδικασία για νέο νούμερο στις 20/04 ή στις 21/04 που είναι και οι δυο μέρες αργίες,θα ολοκληρωθεί μέσα στην ίδια μέρα άραγε ή όχι? Ξέρει κανείς τι ακριβώς παίζει με τις αργίες τώρα ειδικά στην cosmote? Ας πούμε το Μ.Σάββατο 19/04 είναι αργία για την cosmote και αυτά που μας ενδιαφέρουν στο παρόν νήμα? Επεξ/σία 16 Απριλίου από ultrahd
George6633 Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ultrahd είπε Δηλαδή φίλε μου,προκειμένου για νέο αριθμό,την ίδια μέρα που έκανες την διαδικασία της online ενεργοποίησης μέσω του app, μέσα στην ίδια μέρα ολοκληρώθηκε κι όλας(πήρες δηλαδή email για την ολοκλήρωση της διαδικασίας) και ήταν έτοιμη η sim προς χρήση? Ρωτάω γιατί έχουμε και κάποιες αργίες του Πάσχα μπροστά,να δούμε τι προλαβαίνουμε να κάνουμε.Αν ας πούμε κάποιος κάνει τη διαδικασία για νέο νούμερο στις 20/04 ή στις 21/04 που είναι και οι δυο μέρες αργίες,θα ολοκληρωθεί μέσα στην ίδια μέρα άραγε ή όχι? Ξέρει κανείς τι ακριβώς παίζει με τις αργίες τώρα ειδικά στην cosmote? Ας πούμε το Μ.Σάββατο 19/04 είναι αργία για την cosmote και αυτά που μας ενδιαφέρουν στο παρόν νήμα? Εγώ από ότι κατάλαβα για νέο αριθμό γίνονται όλα ηλεκτρονικά μέσω app.. Βγάζεις φώτο την ταυτότητα (η διαβατήριο) βγάζεις selfie,κάνει ένα τσεκ περίπου 3-4 λεπτά και αν όλα πάνε καλά με τα στοιχεία κλπ υπογράφεις ψηφιακά και γίνεται η ενεργοποίηση... Υπολόγισε ότι κάποιες φορές θα σου βγάλει την ψυχή,το έπαθα και γω και πολλά παιδιά εδώ μέσα αν διαβάσεις... Θέλει τον τέλειο φωτισμό,τέλεια φωτογραφία όλα τέλεια για να περάσει (τελικά τα κατάφερα από Cosmote app όπως μου πρότεινε ένας φίλος εδώ και όχι WU app).Για να μη σε πάρω στο λαιμό μου όμως επειδή όπως σωστά λες Πάσχα έρχεται,κάνε μια ερώτηση στην Cosmote..Ολα αυτά για νέο αριθμό πάντα και όχι φορητοτητα. Επεξ/σία 16 Απριλίου από George6633
motoboots Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου Πριν λίγες μέρες έκανα φορητότητα σε frog. Μεσημέρι έκανα αίτημα μέσω διαδικτύου, την επόμενη το πρωί παρέλαβα τη νέα sim, και στις 6 το απόγευμα ήρθε το mail να βάλω τη νέα κάρτα στο τηλέφωνο. Όλα μαζί 48 ώρες.
ultrahd Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου Παιδιά όταν έχει γίνει η διαδικασία και λέει στις Παραγγελίες ότι είναι ακόμα σε εξέλιξη η διαδικασία,μπορώ να κάνω νέα διαδικασία μέσα από το app για ενεργοποίηση άλλης κάρτας (με νέο νούμερο αυτή) στα ίδια στοιχεία? Ή θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί η μια Παραγγελία για να με αφήσει το app να κάνω την ίδια διαδικασία της online ενεργοποίησης για άλλη κάρτα με νέο νούμερο? Επίσης γνωρίζει κανείς αν έχουμε κάνει ήδη τη διαδικασία ή κάνουμε τη διαδικασία σήμερα για νέο νούμερο,παίζει να προλάβουμε ή θα ενεργοποιηθεί εκτός προθεσμίας?
ultrahd Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου Στις 16/4/2025 στις 9:37 ΜΜ, George6633 είπε Εγώ από ότι κατάλαβα για νέο αριθμό γίνονται όλα ηλεκτρονικά μέσω app.. Βγάζεις φώτο την ταυτότητα (η διαβατήριο) βγάζεις selfie,κάνει ένα τσεκ περίπου 3-4 λεπτά και αν όλα πάνε καλά με τα στοιχεία κλπ υπογράφεις ψηφιακά και γίνεται η ενεργοποίηση... Υπολόγισε ότι κάποιες φορές θα σου βγάλει την ψυχή,το έπαθα και γω και πολλά παιδιά εδώ μέσα αν διαβάσεις... Θέλει τον τέλειο φωτισμό,τέλεια φωτογραφία όλα τέλεια για να περάσει (τελικά τα κατάφερα από Cosmote app όπως μου πρότεινε ένας φίλος εδώ και όχι WU app).Για να μη σε πάρω στο λαιμό μου όμως επειδή όπως σωστά λες Πάσχα έρχεται,κάνε μια ερώτηση στην Cosmote..Ολα αυτά για νέο αριθμό πάντα και όχι φορητοτητα. Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες φίλε μου! Αυτές τις δύο μέρες Μ.Παρασκευη, Μ.Σαββατο είναι full αργίες για την cosmote? Δεν είναι ημιαργιες? Ρωτάω γιατί μια φορητότητα άμεση που καταχωρήθηκε τη Μ.Πεμπτη μέχρι στιγμής τίποτα! Αν είναι έτσι και παμε για Τρίτη πλέον,μάλλον τη χάσαμε την προσφορά,τι να πω... Εκτός κι αν αυτό που μετράει είναι η ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας και όχι η ημερομηνία που αυτή ολοκληρώνεται και εισέρχεσαι στο δίκτυο της cosmote. Αν κάποιοι φίλοι γνωρίζουν περισσότερες λεπτομέρειες ας μας αναφέρουν! 1
George6633 Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου 47 λεπτά πριν, ultrahd είπε Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες φίλε μου! Αυτές τις δύο μέρες Μ.Παρασκευη, Μ.Σαββατο είναι full αργίες για την cosmote? Δεν είναι ημιαργιες? Ρωτάω γιατί μια φορητότητα άμεση που καταχωρήθηκε τη Μ.Πεμπτη μέχρι στιγμής τίποτα! Αν είναι έτσι και παμε για Τρίτη πλέον,μάλλον τη χάσαμε την προσφορά,τι να πω... Εκτός κι αν αυτό που μετράει είναι η ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας και όχι η ημερομηνία που αυτή ολοκληρώνεται και εισέρχεσαι στο δίκτυο της cosmote. Αν κάποιοι φίλοι γνωρίζουν περισσότερες λεπτομέρειες ας μας αναφέρουν! Αυτό που μου έχουν πει από την Cosmote είναι ότι πρέπει να γίνει η ενεργοποίηση μέχρι 21/4 και όχι η παραγγελία..αν δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα μάλλον πας για Τρίτη και χάνεται η προσφορά εκτός αν πάρει παράταση όπως πήρε για τις 21/4.Αν πρόκειται για νέο αριθμό,δεν έχεις κάτι να χάσεις έπειτα από τα 3€.Αν πρόκειται για φορητοτητα καλύτερα να μιλήσεις με Cosmote να τους εξηγήσεις.
ultrahd Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, George6633 είπε Αυτό που μου έχουν πει από την Cosmote είναι ότι πρέπει να γίνει η ενεργοποίηση μέχρι 21/4 και όχι η παραγγελία..αν δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα μάλλον πας για Τρίτη και χάνεται η προσφορά εκτός αν πάρει παράταση όπως πήρε για τις 21/4.Αν πρόκειται για νέο αριθμό,δεν έχεις κάτι να χάσεις έπειτα από τα 3€.Αν πρόκειται για φορητοτητα καλύτερα να μιλήσεις με Cosmote να τους εξηγήσεις. Ευχαριστώ και πάλι φίλε μου! Όταν λέω ότι έχει γίνει η online παραγγελία δεν εννοώ φυσικά για να μου στείλουν την κάρτα sim. Την κάρτα sim προφανώς μου την έχουν στείλει.Μιλαω ότι έχει γίνει η διαδικασία της online ενεργοποίησης για φορητότητα άμεση και είμαστε ακόμα σε φάση που περιμένουμε να ολοκληρωθεί. Πρέπει δηλαδή να έχει ολοκληρωθεί και αυτή η διαδικασία εντός προθεσμίας σου είπαν από cosmote.Δεν αρκεί δηλαδή ότι έχει πάρει αριθμό παραγγελίας και αναμένουμε να ολοκληρωθεί η παραγγελία.Πρεπει δηλαδή και η παραγγελία να ολοκληρωθεί εντός προθεσμίας...θα δούμε πως θα πάει κι αυτό! Επεξ/σία 19 Απριλίου από ultrahd
George6633 Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου 36 λεπτά πριν, ultrahd είπε Ευχαριστώ και πάλι φίλε μου! Όταν λέω ότι έχει γίνει η online παραγγελία δεν εννοώ φυσικά για να μου στείλουν την κάρτα sim. Την κάρτα sim προφανώς μου την έχουν στείλει.Μιλαω ότι έχει γίνει η διαδικασία της online ενεργοποίησης για φορητότητα άμεση και είμαστε ακόμα σε φάση που περιμένουμε να ολοκληρωθεί. Πρέπει δηλαδή να έχει ολοκληρωθεί και αυτή η διαδικασία εντός προθεσμίας σου είπαν από cosmote.Δεν αρκεί δηλαδή ότι έχει πάρει αριθμό παραγγελίας και αναμένουμε να ολοκληρωθεί η παραγγελία.Πρεπει δηλαδή και η παραγγελία να ολοκληρωθεί εντός προθεσμίας...θα δούμε πως θα πάει κι αυτό! Αυτό που μου είπαν είναι ότι μέχρι 21/4 πρέπει η sim να έχει ενεργοποιηθεί στην Cosmote... Στείλε τους ένα μήνυμα τώρα που είσαι ακόμα στην προθεσμία και στην αναμονή και θα σου απαντήσουν σίγουρα τι ισχύει στην περίπτωση σου.. Μακάρι να πάρει παράταση όπως και να χει.
motoboots Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, ultrahd είπε Ευχαριστώ και πάλι φίλε μου! Όταν λέω ότι έχει γίνει η online παραγγελία δεν εννοώ φυσικά για να μου στείλουν την κάρτα sim. Την κάρτα sim προφανώς μου την έχουν στείλει.Μιλαω ότι έχει γίνει η διαδικασία της online ενεργοποίησης για φορητότητα άμεση και είμαστε ακόμα σε φάση που περιμένουμε να ολοκληρωθεί. Επειδή δεν κατάλαβα τι εννοείς, έχεις παραλάβει τη sim για φορητότητα και έκανες τη διαδικασία ενεργοποίησης μέσω του app της cosmote? Γιατί αυτό χρειάζεται λίγες ώρες. Επεξ/σία 20 Απριλίου από motoboots
OmeletaMAN Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Δεν είναι θέμα της cosmote πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία, αλλά του άλλου παρόχου για το πότε θα αποδεσμεύσει τον αριθμό. Η cosmote στέλνει το αίτημα στον πάροχο και από εκεί και πέρα περιμένει την έγκριση.
motoboots Δημοσ. 21 Απριλίου Δημοσ. 21 Απριλίου (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, OmeletaMAN είπε Δεν είναι θέμα της cosmote πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία, αλλά του άλλου παρόχου για το πότε θα αποδεσμεύσει τον αριθμό. Η cosmote στέλνει το αίτημα στον πάροχο και από εκεί και πέρα περιμένει την έγκριση. Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα και δεν κάνουν ότι θέλουν και όποτε θέλουν. Εδώ η cosmote είναι ο νέος πάροχος και έχω διαπιστώσει πολλές φορές ότι μέχρι 6 ώρες ολοκληρώνουν. Δες το 3. https://www.foritotita.gr/?page_id=95 Ο πάροχος Δότης οφείλει εντός 6 εργάσιμων ωρών από την λήψη της αίτησης φορητότητας αριθμού να αποδεχθεί ή να απορρίψει την αίτηση. Εφόσον η αίτηση γίνει αποδεκτή, η μεταφορά του αριθμού πρέπει να ολοκληρωθεί εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την αποδοχή. Επεξ/σία 21 Απριλίου από motoboots
George6633 Δημοσ. 21 Απριλίου Δημοσ. 21 Απριλίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, akaloith είπε παραταση;;;;;;;; Μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει παρθεί κάποια απόφαση παράτασης και αν αλλάξει κάτι θα είναι αύριο τελευταία στιγμή. Επεξ/σία 21 Απριλίου από George6633
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από matrixxx,
0 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα