Ukforthemoment Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 8 λεπτά πριν, Aurumnus είπε Και πόσο παίρνουν στα βουλκανιζατέρ για την τράμπα; 20€; Κάνουν τράμπα όλο τον τροχό ή μόνο το ελαστικό; όλο τον τροχό,δεν ξεζαντάρει κανείς για κάτι τέτοιο.Καλό ειναι να κάνεις και μια ζυγοστάθμιση σε όλα τα ελαστικά.Μεχρι 40€. Αν έχεις όρεξη το κάνεις και μονος με τον γρύλο σου και την ρεζέρβα. Επίσης αν έχεις στα λάστιχα αισθητήρες πίεσης αέρα πιθανόν να χρειαστούν αρχικοποίηση.
piiii Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 1 ώρα πριν, Aurumnus είπε Και πόσο παίρνουν στα βουλκανιζατέρ για την τράμπα; 20€; Κάνουν τράμπα όλο τον τροχό ή μόνο το ελαστικό; Για ποιό λόγο να μπείς σε τέτοια έξοδα; Εκτός και αν δεν έχεις ρεζέρβα, οπότε πάσο. Αλλιώς κάνε τράμπα τα ζαντολάστιχα μπρος πίσω χρησιμοποιώντας την ρεζέρβα κάθε φορά. Εαν είναι σωστά ζυγισμένα δεν πρέπει να υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα σε τρέμουλο στον δρόμο.
Ducatista Δημοσ. 31 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 12 ώρες πριν, tzotzo είπε στη Ροδο που μενεις και οι δρομοι ειναι σαν γυαλι, καλο θα ηταν να τα αλλαξεις. Δινεις εναν σκασμο λεφτα σε ιδιωτικα σχολεια για τα παιδια σου και θα λυπηθεις τα ελαστικα του αυτοκινητου που τα πας περα δωθε; Δεν λυπάμαι τα χρήματα σε τέτοια πράγματα του το ποστ το ανέβασα γιατι 2 βουλκανιζατερ μου είπαν ότι έχω ακόμη και θεώρησα σωστό μιας που δεν ξέρω να το ψάξω παραπάνω οταν άρχισα να το ψάχνω είδα ότι όντως τα λάστιχα είναι πρακτικά καλα σε υψος και έιναι ακομη μαλακα οποτε και αναρωτήθηκα αν τα κάνω μια τράμπα αν έβγαζα το καλοκαίρι αν όμως δεν είναι όπως πρέπει θα τα αλλάξω! Οκ τζοτζο;
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 8 ώρες πριν, geopro είπε Όχι βόλτα σε άμμο. Η απόξεση γινόταν σε μηχάνημα. Το "έτρωγε" ομοιόμορφα περιμετρικά 1-2 mm η αναγομωση του φτωχου υπηρχε ενα βιντεο πριν πουλησει το καναλι
Ukforthemoment Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 18 ώρες πριν, piiii είπε Εαν είναι σωστά ζυγισμένα δεν πρέπει να υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα σε τρέμουλο στον δρόμο. Δεν ξέρω αν είναι κάτι που το κάνουν μόνο τα βουλκανιζατέρ που πάω εγώ αλλά αν δεν ζητήσω ζυγοστάθμιση και στα πίσω δεν την κάνουν.
piiii Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Δεν ξέρω αν είναι κάτι που το κάνουν μόνο τα βουλκανιζατέρ που πάω εγώ αλλά αν δεν ζητήσω ζυγοστάθμιση και στα πίσω δεν την κάνουν. Θεωρητικά πάντα, όταν βάζεις καινούργια λάστιχα, θέλουν δεν θέλουν πρέπει να τα κάνουν ζυγοστάθμιση. Τώρα μέχρι την στιγμή που χρειάζεται να τα πετάξω πρέπει να κρατάει την ζυγοστάθμιση καθώς δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τρέμουλο. Αλήθεια εγκυκλοπαιδικά πότε χάνει ένα λάστιχο την ζυγοστάθμισή του; Δεν μιλάμε για την περίπτωση φούιτ κτλ που πρέπει να βγει το λάστιχο. 1
atheatos Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 12 λεπτά πριν, piiii είπε Θεωρητικά πάντα, όταν βάζεις καινούργια λάστιχα, θέλουν δεν θέλουν πρέπει να τα κάνουν ζυγοστάθμιση. Τώρα μέχρι την στιγμή που χρειάζεται να τα πετάξω πρέπει να κρατάει την ζυγοστάθμιση καθώς δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τρέμουλο. Αλήθεια εγκυκλοπαιδικά πότε χάνει ένα λάστιχο την ζυγοστάθμισή του; Δεν μιλάμε για την περίπτωση φούιτ κτλ που πρέπει να βγει το λάστιχο. Ζυγοστάθμιση κάνουν στην ζαντα. Αν χτυπηθεί η ζαντα ή φύγει ένα αντίβαρο από αυτά που έχουν βάλει, τότε ίσως χρειαστεί ξανά ζυγοστάθμιση. Το λαστιχο επηρεαζει την ζυγοστάθμιση της ζάντας αν έχει ανομοιόμορφη φθορά ή επισκευαστεί με μπάλωμα κτλ. 1
geopro Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, atheatos είπε Ζυγοστάθμιση κάνουν στην ζαντα. Αν χτυπηθεί η ζαντα ή φύγει ένα αντίβαρο από αυτά που έχουν βάλει, τότε ίσως χρειαστεί ξανά ζυγοστάθμιση. Το λαστιχο επηρεαζει την ζυγοστάθμιση της ζάντας αν έχει ανομοιόμορφη φθορά ή επισκευαστεί με μπάλωμα κτλ. Η ζυγοστάθμιση γίνεται ως ενιαίο σύνολο (και της ζάντας και του ελαστικού). Ειδικά δε στην περίπτωση της ζυγοστάθμισης επί του αυτοκινήτου (για τους μερακλήδες) τότε η ζυγοστάθμιση λαμβάνει υπόψη και ένα σωρό άλλα κινούμενα μέρη. .H ζυγοστάθμιση επί τροχών -αυτοκινήτου ζυγίζει εκτός από ζάντα-λάστιχο όλα τα μέρη που περιστρέφονται. Όταν πρόκειται να ξεζαντάρουν το λάστιχο τότε σημαδεύουν με κιμωλία τα σημεία έτσι ώστε όταν ξαναζαντάρουν να πέσει ακριβώς στο ίδιο σημείο. Επεξ/σία 1 Απριλίου από geopro
Ukforthemoment Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 9 ώρες πριν, geopro είπε Η ζυγοστάθμιση γίνεται ως ενιαίο σύνολο (και της ζάντας και του ελαστικού). Ειδικά δε στην περίπτωση της ζυγοστάθμισης επί του αυτοκινήτου (για τους μερακλήδες) τότε η ζυγοστάθμιση λαμβάνει υπόψη και ένα σωρό άλλα κινούμενα μέρη. .H ζυγοστάθμιση επί τροχών -αυτοκινήτου ζυγίζει εκτός από ζάντα-λάστιχο όλα τα μέρη που περιστρέφονται. Όταν πρόκειται να ξεζαντάρουν το λάστιχο τότε σημαδεύουν με κιμωλία τα σημεία έτσι ώστε όταν ξαναζαντάρουν να πέσει ακριβώς στο ίδιο σημείο. Οτι χειρότερο μπορείς να κάνεις,αντί να βρεις τι φταίει για τους κραδασμούς απλά το καμουφλάρεις.Και ταλαιπωρείς όλο το σύστημα μετάδοσης κίνησης με το γαιδουράκι.
geopro Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Οτι χειρότερο μπορείς να κάνεις,αντί να βρεις τι φταίει για τους κραδασμούς απλά το καμουφλάρεις.Και ταλαιπωρείς όλο το σύστημα μετάδοσης κίνησης με το γαιδουράκι. Δεν θα συμφωνήσω σ' αυτό. Όπως όλα τα πράγματα έτσι και αυτό πρέπει να χρησιμοποιείται με σύνεση. Την ζυγοστάθμιση επί τροχών - αυτοκινήτου την διαθέτουν τα "ψαγμενα" μαγαζιά που πηγαίνουν "ψαγμενοι" πελάτες. Δεν νομίζω κάποιος από όλους αυτούς να έχει την επιθυμία και την διάθεση να παραμυθιαστεί καμουφλάροντας μια στραβή δισκόπλακα. Η ζυγοστάθμιση επί τροχών δεν υποκαθιστά την κλασική αλλά λειτουργεί συμπληρωματικά ως μικρόμετρική ζύγιση. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 2 ώρες πριν, geopro είπε Δεν θα συμφωνήσω σ' αυτό. Όπως όλα τα πράγματα έτσι και αυτό πρέπει να χρησιμοποιείται με σύνεση. Την ζυγοστάθμιση επί τροχών - αυτοκινήτου την διαθέτουν τα "ψαγμενα" μαγαζιά που πηγαίνουν "ψαγμενοι" πελάτες. Δεν νομίζω κάποιος από όλους αυτούς να έχει την επιθυμία και την διάθεση να παραμυθιαστεί καμουφλάροντας μια στραβή δισκόπλακα. Η ζυγοστάθμιση επί τροχών δεν υποκαθιστά την κλασική αλλά λειτουργεί συμπληρωματικά ως μικρόμετρική ζύγιση. Eγώ απο εμπειρία απο βουλκανιζατέρ που είχε γαιδουράκι λέω το αντίθετο,ούτε ψαγμένο είναι ούτε κάτι άλλο.Απλά είναι η ευκολη λύση για να καλύψεις πρόβλημα αν βαριεσαι να βρεις την αιτία του. Επίσης καμία ζυγοστάθμιση δεν καλύπτει στραβή δισκόπλακα.
geopro Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Eγώ απο εμπειρία απο βουλκανιζατέρ που είχε γαιδουράκι λέω το αντίθετο,ούτε ψαγμένο είναι ούτε κάτι άλλο.Απλά είναι η ευκολη λύση για να καλύψεις πρόβλημα αν βαριεσαι να βρεις την αιτία του. Επίσης καμία ζυγοστάθμιση δεν καλύπτει στραβή δισκόπλακα. Επαναλαμβάνω ότι η κύρια ζυγοστάθμιση είναι αυτή η κλασική που γίνεται εκτός του αυτοκινήτου. Εν συνεχεία μπορούμε να κάνουμε συμπληρωματικά και ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου μιας και συνυπολογίζεται και το υπόλοιπο περιστρεφόμενο μέρος όπως για παράδειγμα τα δισκόφρενα. Με αυτό το τρόπο αναδεικνύονται και προβλήματα σε μέρη της ανάρτησης ή το ενδεχόμενο να έχουν στραβώσει οι δισκόπλακες και εν συνεχεία να προβούν σε επισκευή και αντικατάσταση. Κανείς δεν προτίθεται να κουκουλωσει κάτι, ούτε καν να κερδίσει χρόνο μιας ούτως ή άλλως πρέπει να προηγηθεί η κλασική ζυγοστάθμιση εκτός του αυτοκινήτου. Σε σωστά μαγαζιά και με σωστούς πελάτες όλα αυτά. Επεξ/σία 2 Απριλίου από geopro
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Road force ειναι η καλυτερη ζυγοσταθμιση εκτος οχηματος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα