Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sot20 είπε

Εμένα πάντως ακόμα καμία απάντηση από το SUPPORT του G2A

Το ίδιο και με τον πωλητή Piloteshopping , καμία απάντηση.

 

Άραγε θα επιστρέψουν τα χρήματα ή λέτε να δώσουν κλειδί ; Αν δε προσφέρουν κάτι σκέφτομαι το torguard vpn(221).png.8bbe856db2c2aa6c53f98d176ef47932.png το

Δεν το άνοιξες με το "order number" επίσης στο "Category"  έπρεπε να βάλεις "Item not working". Με αυτά συνήθως (τουλάχιστον στις αρχές) απαντούσαν στην ώρα.

Το καλό είναι, μπορείς να το κάνεις τώρα, δλδ να ανοίξεις καινούργιο ticket.

Ρίξε ένα μάτι εδώ, έχω ένα πολύ πρόχειρο οδηγό, αλλά θα καταλάβεις. https://www.insomnia.gr/forums/topic/841121-nordvpn-έπτωση-75-σε-24μηνη-συνδρομή-4-μήνες-δώρο-μικρότερη-έκπτωση-και-για-12μηνη-συνδρομή-χωρίς-το-δώρο/page/73/#findComment-60725507

 

Επίσης, κλειδί δεν δίνει αυτός ο πωλητής, είναι εξαφανισμένος.

2 ώρες πριν, ak156 είπε

Κάνε addition/follow up στο ήδη ticket που έχεις....μπορείς να προσθέσεις ότι θέλεις...i.e "I am still waiting for your proper response". Επίσης εάν δεν έχεις βάλει κανένα screenshot βάλε τώρα...και εμενα δεν απαντούσαν και μόλις "συμπλήρωσα" το αίτημα+υπενθύμιση....voila the refund😉

Τα εξτρά μηνύματα χειρότερα είναι, πάει πίσω το ticket κάθε φορά, δλδ χάνει τη σειρά του.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επειδή βλέπω πολλούς που αγοράζουν κλειδιά μέσω g2a, προσοχή.!!! 

Και εγώ αγόρασα κλειδι το οποίο βεβαίως δεν λειτουργούσε. 

Διάβασα ότι το site κλέβει κάρτες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sot20 είπε

Μου απάντησαν μόλις,

Your money for the order has been returned and it will get back to you soon. Depending on the payment method, the money will get back to you in up to 28 business days.

οκ, όλα καλά! Τώρα έφτασα σε αυτό το μήνυμα, anyway το αφήνω πιο πάνω, αν το δει κανείς άλλος για να γίνεται πιο γρήγορα η επιστροφή.

23 λεπτά πριν, Antonilaz είπε

Επειδή βλέπω πολλούς που αγοράζουν κλειδιά μέσω g2a, προσοχή.!!! 

Και εγώ αγόρασα κλειδι το οποίο βεβαίως δεν λειτουργούσε. 

Διάβασα ότι το site κλέβει κάρτες. 

Το site δεν πουλάει τπτ, είναι Marketplace που φιλοξενεί διάφορους πωλητές που πουλάνε τα προϊόντα τους.

Το καλό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι, έχεις μια έξτρα και καλή ασφάλεια που είναι το Marketplace. Αν σε αυτή τη περίπτωση θα είχαμε να κάνουμε μόνο με τον πωλητή, όπως καταλάβατε όλοι, δεν θα παίρναμε φράγκο πίσω, θα έπρεπε να κάνουμε αμφισβήτηση στη τράπεζα, δλδ καλό 2μηνο.....

1 ώρα πριν, Antonilaz είπε

Καλησπερα

Επειδή έχω βάλει το vpn privado, γνωρίζει κανένας την αξιοπιστία του? 

Καλησπέρα, και εσύ βρε άνθρωπε, πρώτα το πήρες, μετά ρωτάς? Κανονικά κάνουμε το αντίθετο. Anyway ελπίζω να βγει καλό. Αν δεν κάνω λάθος, είναι από τα καλά.

Επεξ/σία από sakisgri
Δημοσ.

Κι εγώ πήρα refund από G2A μέσα σε 1 ώρα από τη στιγμή που τους έστειλα το μήνυμα.

Προς το παρόν μόνο Brave Browser με Tor για όλα εκτός όμως από torrent.

Αναζητείται φθηνή λύση για torrents!

Καμία ιδέα please;

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, diofar είπε

Κι εγώ πήρα refund από G2A μέσα σε 1 ώρα από τη στιγμή που τους έστειλα το μήνυμα.

Προς το παρόν μόνο Brave Browser με Tor για όλα εκτός όμως από torrent.

Αναζητείται φθηνή λύση για torrents!

Καμία ιδέα please;

Φθηνή λύση και για torrents, δεν θα βρεις. Μονο αν πας σε shared account που δεν το προτείνω. 

Το καλύτερο για torrents ίσως να είναι το Proton. Που βγαίνει στα 71,76€ για 2 χρόνια, από εδώ https://protonvpn.com/l/special-pcmag-deal?url_id=826&utm_campaign=ww-all-2c-vpn-gro_aff-g_acq-partners_program&utm_source=aid-tune-1156&utm_medium=link&utm_term=pc-mag_hfp_vpn_landing&utm_content=25&phfp=true&coupon=VPNPLUS052024PROMO&plan=vpn2024

 https://join.protonvpn.com/signup?plan=vpn2024&billing=24&currency=EUR&coupon=PCMAG_70DEAL

Εγώ που είχα το Nord για 1 μήνα και τώρα το Proton, μπορώ να πω πως σε όλα είναι σχεδόν το ίδιο, με διαφορά το Proton είναι πολύ καλύτερο για torrents (λόγω ότι έχει port forwarding), κατεβάζει με full ταχυτητα, δλδ σαν να μην έχει καν VPN. Επίσης έχει πολύ περισσότερες ρυθμίσεις και επιλογές από το Nord και πολύ καλύτερο Interface, όπου και να πατήσεις βγάζει πληροφορίες, η θα έχει δίπλα θαυμαστικό και πατάς για πληροφορίες επί του θέματος.

  • Like 4
Δημοσ.

Επειδή γράφετε και ξαναγραφετε στη Nord δεν ευθυνεται καπου αυτη. Έχει δώσει 100χιλ πχ κωδικους στην Revo με Χ Ευρώ το καθένα και απ΄κει και πέρα είναι ευθύνη της Revo να κανει ότι πρέπει και να προμοτάρει όπως θέλει και μοιράσει όπως θέλει. Εδώ πολλές φορές με προβλήματα σε λογαριασμούς Ρεβο μιλάς με το customer service και σου δίνει νέο κωδικό με τη μια αν έχεις θέμα με τον παλιό.

Τι περιμένετε δηλ από την Nord να κάνει? να ελέγξει τι ακριβώς? Αν έκανε τους ελέγχους που έχετε προτείνει δε θα ηταν no ask no log policy θα μας ειχε ολους φακελωμενους κανονικότατα. Οι ευθύνες είναι στους πωλητες κυρίως που πηγαν σαν τα προβατα και πουλησαν και δευτερευόντως σε εμας λιγο επίσης που ειδαμε τσαμπα πράμα και το πήραμε αναλαμβάνοντας και το ρίσκο! Είναι σαν να εσκασε μυτη ενας πουλώντας iphone 15 με 100ευρώ και τωρα που μπλοκαραν τα τηλεφωνα να ζηταμε ρεστα από όλους.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, agnostos99 είπε

Επειδή γράφετε και ξαναγραφετε στη Nord δεν ευθυνεται καπου αυτη. Έχει δώσει 100χιλ πχ κωδικους στην Revo με Χ Ευρώ το καθένα και απ΄κει και πέρα είναι ευθύνη της Revo να κανει ότι πρέπει και να προμοτάρει όπως θέλει και μοιράσει όπως θέλει. Εδώ πολλές φορές με προβλήματα σε λογαριασμούς Ρεβο μιλάς με το customer service και σου δίνει νέο κωδικό με τη μια αν έχεις θέμα με τον παλιό.

Τι περιμένετε δηλ από την Nord να κάνει? να ελέγξει τι ακριβώς? Αν έκανε τους ελέγχους που έχετε προτείνει δε θα ηταν no ask no log policy θα μας ειχε ολους φακελωμενους κανονικότατα. Οι ευθύνες είναι στους πωλητες κυρίως που πηγαν σαν τα προβατα και πουλησαν και δευτερευόντως σε εμας λιγο επίσης που ειδαμε τσαμπα πράμα και το πήραμε αναλαμβάνοντας και το ρίσκο! Είναι σαν να εσκασε μυτη ενας πουλώντας iphone 15 με 100ευρώ και τωρα που μπλοκαραν τα τηλεφωνα να ζηταμε ρεστα από όλους.

Μην μπερδεύεσαι, δεν ζητάμε τα ρέστα από την Nord, αντιθέτως εκτιμάμε (εγώ τουλάχιστον) την απάντηση που μας δίνει. Ρωτάμε την Nord (αν και ήδη το ξέρουμε) γιατί έληξε η συνδρομή πριν τα 2 χρόνια, για να πάρουμε μια επίσημη απάντηση και με αυτή να διεκδικήσουμε τα χρήματα μας πίσω από την G2A. Πως αλλιώς θα αποδείξεις ότι έληξε η συγκεκριμένη συνδρομή? Ίσως μετά να κατάλαβε η G2A ότι όλες αυτές οι συνδρομές ήταν παράνομες, και να έδινε μετά refund χωρίς καν απάντηση από την Nord. Aλλά οι πρώτοι κάπως έπρεπε να το αποδείξουμε.

Και η Nord με την απάντηση της, καταλαβαίνει πως και εμείς την πατήσαμε, και μάλιστα μας καθοδηγεί κιόλας. Παράδειγμα ένα μέρος της συνομιλίας:

We understand that this situation is frustrating, and it’s possible you were unaware that the source of the codes was unauthorized. We recommend contacting the reseller directly to pursue a refund or, failing that, pursuing consumer protection authorities in your region to help you recover your funds. If required, we may be able to assist with providing relevant documentation or information to support your claim.

Μετάφραση: 

Κατανοούμε ότι αυτή η κατάσταση είναι απογοητευτική και είναι πιθανό να μην γνωρίζατε ότι η πηγή των κωδικών ήταν μη εξουσιοδοτημένη. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον μεταπωλητή για να διεκδικήσετε επιστροφή χρημάτων ή, σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, να απευθυνθείτε στις αρχές προστασίας καταναλωτών της περιοχής σας για να σας βοηθήσουν να ανακτήσετε τα χρήματά σας. Εάν χρειαστεί, ενδέχεται να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε παρέχοντας σχετική τεκμηρίωση ή πληροφορίες για την υποστήριξη του αιτήματός σας.

Επίσης αυτό που ρωτάμε δεν έχει καμία σχέση με το "no ask no log policy".

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, sakisgri είπε

Μην μπερδεύεσαι, δεν ζητάμε τα ρέστα από την Nord, αντιθέτως εκτιμάμε (εγώ τουλάχιστον) την απάντηση που μας δίνει. Ρωτάμε την Nord (αν και ήδη το ξέρουμε) γιατί έληξε η συνδρομή πριν τα 2 χρόνια, για να πάρουμε μια επίσημη απάντηση και με αυτή να διεκδικήσουμε τα χρήματα μας πίσω από την G2A.

Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω σε αυτό. Δεν θεωρώ άμοιρη ευθυνών την Nord !! Ίσα ίσα που έχω σοβαρές επιφυλάξεις και ίσως κατά έναν τρόπο να είναι "συνεργός" στο όλο θέμα. Γιατί? Γιατί με αυτό τον τρόπο έρχονται σε επαφή μαζί της ένα σωρό χρήστες που πιθανόν να μην έρχονταν στην Nord εάν δεν υπήρχε αυτή η "φοβερή" προσφορά  (με έκπτωση περίπου 71% στην κανονική συνδρομή). Μετά ίσως ένα σημαντικό ποσοστό από αυτούς να αποφασίσει να συνεχίσει εκεί με κανονικές τιμές😉...άρα?  Αναφέρω μερικές σκέψεις μόνο/ επιχειρήματα για την τακτική της Nord.

1.   Ελλιπής πληροφόρηση κατά την ενεργοποίηση της συνδρομής. Έβαλε απλά/"ξερά" ημερομηνία λήξης 2 χρόνια μετά. Χωρίς καν μία απλή σημείωση ότι αυτή είναι μία ¨ειδική συνδρομή" ή "συνδρομή υπό όρους" ή "συνδυαστική προσφορά" ή "η ημερομηνία λήξης της 2ετούς συνδρομής υπόκειται σε όρους" ή τέλος πάντων οτιδήποτε ενημερωτικό για αυτή. Αυτ'ό λέγεται "Δικαίωμα πληροφόρησης καταναλωτή" σε κάθε νέα σύμβαση. Στην καλύτερη περίπτωση "ελλιπής πληροφόρηση" και στην χειρότερη περίπτωση "σκόπιμα ελλιπής ενημέρωση όρων σύμβασης".

2.  Στην όλη εξαπάτηση/scam συμμετέχουν 3 μέρη. Ο αρχικός seller που πιθανότατα σκόπιμα και εν γνώσει του προχωρά στην απάτη/scam. Σε πολλές περιπτώσεις δεν απαντά και άντε βρέστον. Η πλατφόρμα G2a που "φιλοξενεί" τέτοιους sellers. Ευτυχώς αυτή αποδείχθηκε πλήρως φερέγγυα και επέστρεψε όλο το ποσό😎....Η Nord, που ενεργοποιεί μαζικά τέτοιους κωδικούς, ενώ πιθανότατα γνωρίζει την προέλευσή τους και την εγκυρότητά τους. Φυσικά με ελλιπή ή μάλλον παντελή έλλειψη πληροφόρησης του πελάτη τους για την φύση και τους τυχόν περιορισμούς/όρους αυτής. Μετά από αρκετές μέρες προχωρεί στην μαζική ακύρωση των συνδρομών λέγοντας "πάτε στην g2a να πάρετε τα λεφτά σας πίσω, θα σας βοηθήσω και εγώ σε αυτό εάν χρειασθεί". Τελικό συμπέρασμα? Η "κακή" g2a και η "καλή¨ (και άμοιρη ευθυνών για το θέμα) Nord. Έ όλο και κάποιοι θα πάνε να πληρώσουν την κανονική/πλήρη τιμή της Nord. Άσε που θα τους μείνουν και τα προσωπικά σου στοιχεία (mail τουλάχιστον) που θα σε βομβαρδίζουν με προσφορές μετά. Εσάς δηλαδή δεν σας στέλνει mail αφού έληξε η συνδρομή σας?

3.  Δείτε και κάτι νέες "προσφορές" για την Nord με 90% cashback. Δηλαδή εάν όλα πάνε καλά να πάρετε το 90% των χρημάτων σας πίσω. Ποια θα σας φαινόταν λιγότερο scam. Η προσφορά που θα πληρώνατε κάτι με 71% έκπτωση ή αυτή που ΔΕΝ θα πληρώσετε τίποτα τελικά ή μόνο10% (εφόσον βέβαια όλα πάνε καλά και δεν γίνει καμία μαζική ΜΗ επιστροφή όταν συγκεντρωθεί ικανός αριθμός "πελατών" -περίπτωση αντίστοιχη των γνωστών πυραμίδων)?. Σημειωτέον ότι η Nord δεν συμετέχει επίσημα στο cashback, οπότε εάν δεν γίνει αυτό, δεν έχει και καμιά ευθύνη. Προφανώς βέβαια δεν έχει γίνει κάποια τέτοια στραβή μέχρι σήμερα? ακόμα?

Υπάρχουν και πολλά άλλα που θα μπορούσαν να γραφούν για τις ευθύνες της Nord. Εκούσιες ή ακούσιες. Πάντως άμοιρη ευθύνης δεν είναι με τίποτα.

Επεξ/σία από ak156
  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, sakisgri είπε

Εγώ που είχα το Nord για 1 μήνα και τώρα το Proton, μπορώ να πω πως σε όλα είναι σχεδόν το ίδιο, με διαφορά το Proton είναι πολύ καλύτερο για torrents (λόγω ότι έχει port forwarding), κατεβάζει με full ταχυτητα, δλδ σαν να μην έχει καν VPN. Επίσης έχει πολύ περισσότερες ρυθμίσεις και επιλογές από το Nord και πολύ καλύτερο Interface, όπου και να πατήσεις βγάζει πληροφορίες, η θα έχει δίπλα θαυμαστικό και πατάς για πληροφορίες επί του θέματος.

Καλημέρα, επειδή σκέφτομαι και εγώ να κάνω την αλλαγή, το Proton δεν έχει ενσωματώσει kill switch στην εφαρμογή για android tv, σωστά;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ak156 είπε

Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω σε αυτό. Δεν θεωρώ άμοιρη ευθυνών την Nord !! Ίσα ίσα που έχω σοβαρές επιφυλάξεις και ίσως κατά έναν τρόπο να είναι "συνεργός" στο όλο θέμα. Γιατί? Γιατί με αυτό τον τρόπο έρχονται σε επαφή μαζί της ένα σωρό χρήστες που πιθανόν να μην έρχονταν στην Nord εάν δεν υπήρχε αυτή η "φοβερή" προσφορά  (με έκπτωση περίπου 71% στην κανονική συνδρομή). Μετά ίσως ένα σημαντικό ποσοστό από αυτούς να αποφασίσει να συνεχίσει εκεί με κανονικές τιμές😉...άρα?  Αναφέρω μερικές σκέψεις μόνο/ επιχειρήματα για την τακτική της Nord.

1.   Ελλιπής πληροφόρηση κατά την ενεργοποίηση της συνδρομής. Έβαλε απλά/"ξερά" ημερομηνία λήξης 2 χρόνια μετά. Χωρίς καν μία απλή σημείωση ότι αυτή είναι μία ¨ειδική συνδρομή" ή "συνδρομή υπό όρους" ή "συνδυαστική προσφορά" ή "η ημερομηνία λήξης της 2ετούς συνδρομής υπόκειται σε όρους" ή τέλος πάντων οτιδήποτε ενημερωτικό για αυτή. Αυτ'ό λέγεται "Δικαίωμα πληροφόρησης καταναλωτή" σε κάθε νέα σύμβαση. Στην καλύτερη περίπτωση "ελλιπής πληροφόρηση" και στην χειρότερη περίπτωση "σκόπιμα ελλιπής ενημέρωση όρων σύμβασης".

2.  Στην όλη εξαπάτηση/scam συμμετέχουν 3 μέρη. Ο αρχικός seller που πιθανότατα σκόπιμα και εν γνώσει του προχωρά στην απάτη/scam. Σε πολλές περιπτώσεις δεν απαντά και άντε βρέστον. Η πλατφόρμα G2a που "φιλοξενεί" τέτοιους sellers. Ευτυχώς αυτή αποδείχθηκε πλήρως φερέγγυα και επέστρεψε όλο το ποσό😎....Η Nord, που ενεργοποιεί μαζικά τέτοιους κωδικούς, ενώ πιθανότατα γνωρίζει την προέλευσή τους και την εγκυρότητά τους. Φυσικά με ελλιπή ή μάλλον παντελή έλλειψη πληροφόρησης του πελάτη τους για την φύση και τους τυχόν περιορισμούς/όρους αυτής. Μετά από αρκετές μέρες προχωρεί στην μαζική ακύρωση των συνδρομών λέγοντας "πάτε στην g2a να πάρετε τα λεφτά σας πίσω, θα σας βοηθήσω και εγώ σε αυτό εάν χρειασθεί". Τελικό συμπέρασμα? Η "κακή" g2a και η "καλή¨ (και άμοιρη ευθυνών για το θέμα) Nord. Έ όλο και κάποιοι θα πάνε να πληρώσουν την κανονική/πλήρη τιμή της Nord. Άσε που θα τους μείνουν και τα προσωπικά σου στοιχεία (mail τουλάχιστον) που θα σε βομβαρδίζουν με προσφορές μετά. Εσάς δηλαδή δεν σας στέλνει mail αφού έληξε η συνδρομή σας?

3.  Δείτε και κάτι νέες "προσφορές" για την Nord με 90% cashback. Δηλαδή εάν όλα πάνε καλά να πάρετε το 90% των χρημάτων σας πίσω. Ποια θα σας φαινόταν λιγότερο scam. Η προσφορά που θα πληρώνατε κάτι με 71% έκπτωση ή αυτή που ΔΕΝ θα πληρώσετε τίποτα τελικά ή μόνο10% (εφόσον βέβαια όλα πάνε καλά και δεν γίνει καμία μαζική ΜΗ επιστροφή όταν συγκεντρωθεί ικανός αριθμός "πελατών" -περίπτωση αντίστοιχη των γνωστών πυραμίδων)?. Σημειωτέον ότι η Nord δεν συμετέχει επίσημα στο cashback, οπότε εάν δεν γίνει αυτό, δεν έχει και καμιά ευθύνη. Προφανώς βέβαια δεν έχει γίνει κάποια τέτοια στραβή μέχρι σήμερα? ακόμα?

Υπάρχουν και πολλά άλλα που θα μπορούσαν να γραφούν για τις ευθύνες της Nord. Εκούσιες ή ακούσιες. Πάντως άμοιρη ευθύνης δεν είναι με τίποτα.

Δεν ξέρω τι έκαναν άλλοι, αλλά, εγώ όχι μόνο δεν έκανα κανονική συνδρομή αλλά διέγραψα και το λογαριασμό μου. Δεν έχω διαβάσει ξανά για ακύρωση προπληρωμένης συνδρομής χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση του πως και γιατί. Εκεί που είχες συνδρομή για δύο χρόνια ξαφνικά δεν έχεις καμία συνδρομή ενώ ο κωδικός που είχες ήταν εγκυρότατος αφού σου ενεργοποίησε τη συνδρομή.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, leo066 είπε

Εκεί που είχες συνδρομή για δύο χρόνια ξαφνικά δεν έχεις καμία συνδρομή ενώ ο κωδικός που είχες ήταν εγκυρότατος αφού σου ενεργοποίησε τη συνδρομή.

Αυτό ακριβώς λέω και εγώ. Δεν μπορεί η Nord να λέει δεν ήξερα, δεν το κατάλαβα τι ήταν, έβαλα ξερά ημερομηνία λήξης 2 χρόνια μετά την ενεργοποίηση κλπ.....υπήρχαν προυποθέσεις (ε εφόσον υπήρχαν προυποθέσεις ενημέρωσε τον πελάτη σου για τις προυποθέσεις και μετά ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ). Αλλιώς γιατί να μην υποθέσω ότι όλα τα κάνεις "εκ του πονηρού"?

Ωραία είναι να δημιουργήσεις πιθανό πελατολόγιο με τέτοιες μεθόδους. Εδώ άλλη εταιρία σου δίνει 10GB Δωρεάν VPN (εάν τους δώσεις το email σου, αλλιώς μόνο 2GB - βγάλτε συμπέρασμα πόσο χρήσιμο είναι αυτό στο marketing😉).

  • Like 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, sakisgri είπε

Φθηνή λύση και για torrents, δεν θα βρεις. Μονο αν πας σε shared account που δεν το προτείνω. 

Το καλύτερο για torrents ίσως να είναι το Proton. Που βγαίνει στα 71,76€ για 2 χρόνια, από εδώ https://protonvpn.com/l/special-pcmag-deal?url_id=826&utm_campaign=ww-all-2c-vpn-gro_aff-g_acq-partners_program&utm_source=aid-tune-1156&utm_medium=link&utm_term=pc-mag_hfp_vpn_landing&utm_content=25&phfp=true&coupon=VPNPLUS052024PROMO&plan=vpn2024

 https://join.protonvpn.com/signup?plan=vpn2024&billing=24&currency=EUR&coupon=PCMAG_70DEAL

Εγώ που είχα το Nord για 1 μήνα και τώρα το Proton, μπορώ να πω πως σε όλα είναι σχεδόν το ίδιο, με διαφορά το Proton είναι πολύ καλύτερο για torrents (λόγω ότι έχει port forwarding), κατεβάζει με full ταχυτητα, δλδ σαν να μην έχει καν VPN. Επίσης έχει πολύ περισσότερες ρυθμίσεις και επιλογές από το Nord και πολύ καλύτερο Interface, όπου και να πατήσεις βγάζει πληροφορίες, η θα έχει δίπλα θαυμαστικό και πατάς για πληροφορίες επί του θέματος.

Χίλια ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση! Άψογος!

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, diofar είπε

Κι εγώ πήρα refund από G2A μέσα σε 1 ώρα από τη στιγμή που τους έστειλα το μήνυμα.

Προς το παρόν μόνο Brave Browser με Tor για όλα εκτός όμως από torrent.

Αναζητείται φθηνή λύση για torrents!

Καμία ιδέα please;

Το real debrid ειναι φθηνη λυση για torrent αν τα κατεβαζεις μεσω αυτου στην ιστοσελιδα του, δεν ξερω ομως  κατα ποσο ειναι ασφαλες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έστειλα κι' εγώ στην G2A πριν από 2 ώρες και μου απάντησαν ότι προχώρησαν σε refund.

Ο seller ήταν ο Piloteshopping.

 

image.png.5bd477c0fd5ad704cab5ca485e73f939.png

Επεξ/σία από sarisn
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...