Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως όσοι λέτε για ταχύτητες για το nord δοκιμάστε obfuscated Τουρκία σχεδόν μόνιμη max ταχύτητα. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο σερβερ που θα βάλετε στην ταχύτητα. 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, camel555 είπε

Καλημέρα, επειδή σκέφτομαι και εγώ να κάνω την αλλαγή, το Proton δεν έχει ενσωματώσει kill switch στην εφαρμογή για android tv, σωστά;

Σχεδόν κανένα VPN δεν έχει kill switch για android tv. Μόνο το Surfshark αν δεν κάνω λάθος.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sarisn είπε

Έστειλα κι' εγώ στην G2A πριν από 2 ώρες και μου απάντησαν ότι προχώρησαν σε refund.

Ο seller ήταν ο Piloteshopping.

 

image.png.5bd477c0fd5ad704cab5ca485e73f939.png

O seller εξαφανισμενος (piloteshopping) . Μολις ανοιξα νεο τικετ απ ευθειας με το G2A support, οπου με απαντησαν μεσα σε 2 λεπτα με το ιδιο κειμενο κ με δωσαν κ ενα 10% promo code για επομενες αγορες. Αει να δουμε. Θα ενημερωσω μελλοντικα, εαν λαβω πισω τα φραγκα

  • Like 1
Δημοσ.

Ενδιαφέρον...  Το Nord μου έστειλε στο mail προσφορά (που διαρκεί 3 μέρες), να ανανεώσω την (κομμένη) συνδρομή μου με προνομιακή τιμή $2.89 / μήνα, ήτοι $69.36 τα 2 χρόνια (ή, με την τρέχουσα ισοτιμία που βλέπω τώρα στην τράπεζα/κάρτα μου, περίπου €2.68 και €64.4).
Περιμένετε, φαντάζομαι, και οι υπόλοιποι κάτι ανάλογο...

  • Like 1
  • Haha 5
Δημοσ.
5 ώρες πριν, camel555 είπε

Καλημέρα, επειδή σκέφτομαι και εγώ να κάνω την αλλαγή, το Proton δεν έχει ενσωματώσει kill switch στην εφαρμογή για android tv, σωστά;

Όχι δεν έχει για Android tv/tv box.

  • Like 1
Δημοσ.

ορίστε και ένα ακόμα δείγμα που δείχνει την ενοχή που υπάρχει/αισθάνονται στην Nord😉

Η δική μυ ενεργοποίηση έγινε στις 27/4/2025 και έδινε 27/4/2027 λήξη της.

Είχα κανονικά full υπηρεσίες μέχρι 08/05/2025, οπότε ξαφνικά μέσα στην ημέρα "την έληξαν"😞

Τώρα πλέον στο λογαριασμό μου δείχνει ότι έληξε στις 27/4/2025, δηλαδή σαν μην ενεργοποιήθηκε καθόλου !!😁...παρόλο που στην πραγματικότητα δούλευε κανονικότατα !!

Μήπως αυτή η ενέργεια δείχνει και κάποια ενοχή? Ωσάν να μην ενεργοποιήθηκε ποτέ? άρα "ούτε γάτα, ούτε ζημιά"?

Δείτε και την εγγραφή στους δικούς σας λογαριασμούς.

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2025-05-13 161658.png

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ak156 είπε

ορίστε και ένα ακόμα δείγμα που δείχνει την ενοχή που υπάρχει/αισθάνονται στην Nord😉

Η δική μυ ενεργοποίηση έγινε στις 27/4/2025 και έδινε 27/4/2027 λήξη της.

Είχα κανονικά full υπηρεσίες μέχρι 08/05/2025, οπότε ξαφνικά μέσα στην ημέρα "την έληξαν"😞

Τώρα πλέον στο λογαριασμό μου δείχνει ότι έληξε στις 27/4/2025, δηλαδή σαν μην ενεργοποιήθηκε καθόλου !!😁...παρόλο που στην πραγματικότητα δούλευε κανονικότατα !!

Μήπως αυτή η ενέργεια δείχνει και κάποια ενοχή? Ωσάν να μην ενεργοποιήθηκε ποτέ? άρα "ούτε γάτα, ούτε ζημιά"?

Δείτε και την εγγραφή στους δικούς σας λογαριασμούς.

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2025-05-13 161658.png

Σε ολους οσους ακυρωθηκαν, σαν ημερομηνια ληξης αναγραφει την ημερομηνια εναρξης της ακυρωμενης συνδρομης, απο την 1η στιγμη.

Παιδες μην ψαχνετε για ευθυνες στην nord. Στο μονο που φταιει η nord ειναι οτι ακυρωσε συνδρομες απο χρηστες που ειχαν κανονικα συνδρομη μεσω revolut ακομα ενεργη, και οχι μεσω g2a. εκει δειχνει ερασιτεχνισμο. 

Το να δινει "προσφορα" για να σε κανει παλι κανονικα πελατη, απολυτα φυσιολογικο ειναι κ το κανουν ολες οι εταιρειες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάπου τα μπερδευετε λίγο νομίζω. Την ευθύνη για τους κωδικούς και το πόσο θα διαρκέσουν τους έχει η Ρεβολουτ η οποία και ξέρει πόσους μήνες έχεις εσύ ενεργό το αντίστοιχο πρόγραμμα. Δηλ τι περιμενετε να ξερει η Νορντ ότι εσυ θες πχ 4 μηνες το πρόγραμμα Ρεβολουτ πριμιουμ? Η Ρεβο δίνει τους κωδικούς και τους ακυρώνει μόλις ακυρώσεις το πρόγραμμα (οφείλει τουλαχιστο αλλα κανει τα στραβα ματια πολλες φορες και αφηνει τους χρηστες παραπανω).

Την κύρια ευθυνη έχει φυσικά ο πωλητης που πήρε τους κωδικους για μεταπώληση και δεν ρωτησε η έγραψε από που προέρχονται πριν τα βγαλει στο "μαγαζάκι" του.

Επίσης επειδη αναφέρθηκε για δηθεν προσφορα της Nord το κάνει κάθε φορά σχεδόν, μολις παει να ληξει η συνδρομή σου ή λήγει σου βγαζει την ειδικη τιμη με τα 60 ευρω ανανεωση και ίσως αν δεν κανεις και αμεσα ανανεωση να σου στειλει και καλυτερη προσφορα αργοτερα πάντα με 3 ημέρες περιθώριο προφανως για να σε κανει να ανανεώσεις, οποτε δεν εχει καμια σχεση με ότι εχει καταλαβει το πρόβλημα.

Επεξ/σία από agnostos99
  • Like 2
Δημοσ.

Είμαι ο μόνος που δεν έχω ακόμα καμία απάντηση ούτε από τον πωλητή (Piloteshopping) ούτε από την G2A? 

Από τον πωλητή το καταλαβαίνω γιατί προφανώς εξαφανίστηκε αλλά και η G2A  από την Παρασκευή τίποτα... 

Έχω υπομονή να περιμένω αλλά διαβάζω τον ένα μετά τον άλλο εδώ να έχουν πάρει απάντηση και μερικοί μάλιστα και refund, οπότε ψάχνω για ψυχολογική υποστήριξη 🤣

  • Haha 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, orfeas11 είπε

Είμαι ο μόνος που δεν έχω ακόμα καμία απάντηση ούτε από τον πωλητή (Piloteshopping) ούτε από την G2A? 

Από τον πωλητή το καταλαβαίνω γιατί προφανώς εξαφανίστηκε αλλά και η G2A  από την Παρασκευή τίποτα... 

Έχω υπομονή να περιμένω αλλά διαβάζω τον ένα μετά τον άλλο εδώ να έχουν πάρει απάντηση και μερικοί μάλιστα και refund, οπότε ψάχνω για ψυχολογική υποστήριξη 🤣

Κάνε υπενθύμιση στο g2a (έχει οριο 5 απαντήσεις νομίζω)

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά αναρωτιέμαι ποιοί είναι σε χειρότερη μοίρα: όσοι φάγανε ήδη το άκυρο και πήραν το refund - ή το περιμένουν - ή εμείς οι λίγοι που ακόμα δουλεύει κι όταν πέσει το άκυρο θα έχουν εξαφανιστεί οι πωλητές και θα έχει περάσει η "περίοδος χάριτος" του g2a..

  • Sad 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, JonS είπε

Ρε παιδιά αναρωτιέμαι ποιοί είναι σε χειρότερη μοίρα: όσοι φάγανε ήδη το άκυρο και πήραν το refund - ή το περιμένουν - ή εμείς οι λίγοι που ακόμα δουλεύει κι όταν πέσει το άκυρο θα έχουν εξαφανιστεί οι πωλητές και θα έχει περάσει η "περίοδος χάριτος" του g2a..

Θα πάρουμε refund απο G2A.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...