Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, kallair είπε

Our response times are now longer than usual due to a higher number of requests.
If you've already sent us a ticket, we'll help you there. New tickets about the same issue will be closed.

 

Οταν αγορασα το κλειδι δεν μου εστειλε αυτο που πηρα, που ελεγε δλδ ο τιτλος αλλα το basic. Εστειλα email στο g2a και μου απαντησαν 20 μερες μετα... Προφανως το ελυσα με τον πωλητη σε 4 μερες και μου εστειλε το σωστο κλειδι 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SoullessRider είπε

Κάντε και ένα rate στην αγορά σας, να φαίνεται στον πωλητή το αρνητικο review

Aς τελειωσει πρωτα η ολη ιστορια και μετα θα φανε μαυρισμα και οι πωλητες, αλλά και το g2a που επιτρεπει τετοιες καταστασεις. Αν θυμαμαι καλα κατι παρομοιο ειχε γινει παλι με το g2a σε ενα αλλο key που εδιναν για τεχνητη νοημοσυνη.

So far, μου εχει απαντησει ΜΟΝΟ ο ενας απο τους 3 πωλητες, μου ζητησε σκρινς, τα εστειλα κ απο τοτε ουτε φωνη ουτε ακροαση. Οι αλλοι 2 και το g2a support, σιγη ιχθύος..

Δημοσ.

Μου απαντησε η Nord με το ιδιο μνμ οπως σε άλλον πριν. Κλειδια απο Revolut πουλαγανε 

tccttctc.PNG

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kallair είπε

εχει απαντησει σε κανεναν απο σας το nord;

58 λεπτά πριν, FLO είπε

εστειλα μια απο μια ωρα δεν εχω παρει απαντηση ακομα

Τι τους ρωτάτε, γιατί έληξε η συνδρομή μου...;  (από περιέργεια η ερώτηση! - γιατί δυστυχώς δε μας παίρνει μάλλον να τους πούμε... όλη την ιστορία)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, w2o4ts είπε

Τι τους ρωτάτε, γιατί έληξε η συνδρομή μου...;  (από περιέργεια η ερώτηση! - γιατί δυστυχώς δε μας παίρνει μάλλον να τους πούμε... όλη την ιστορία)

τι εννοεις γιατι τους ρωταμε;

οταν οι πωλητες κανουν τους κινεζους κ λενε "εγω σου εδωσα legit κλειδι, βρες τα με την nord" δεν θα χρειαστεις αποδεικτικο οτι το κλειδι που σου πουλησε ειναι κλεμμενο;;

Σε ολους θα ληξει αργα ή γρηγορα γιατι οι πωλητες εκαναν abuse το συστημα κ πηραν κλειδια με το κιλο κ λογικα μετα ακυρωναν τις revolut συνδρομες.

Επεξ/σία από kallair
  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, w2o4ts said:

Τι τους ρωτάτε, γιατί έληξε η συνδρομή μου...;  (από περιέργεια η ερώτηση! - γιατί δυστυχώς δε μας παίρνει μάλλον να τους πούμε... όλη την ιστορία)

Γιατι να μην ρωτησεις?

Δεν εισαι υποχρεωμενος να ξερεις οτι τα κλειδια που πωλουνταν μεσω του g2a δεν ειναι νομιμα. Ουτε να κανεις τον detective να ψαχνεις. Ειναι ευθυνη της πλατφορμας να διασφαλισει οτι αυτα που πουλαει ειναι νομιμα και να προστατευσει τους πελατες της.

Ειναι σαν να λεμε οτι αγοραζεις κατι απο τριτο πωλητη στο Αμαζον που τελικα αποδεικνυεται πλαστο κατοπιν παραλαβης ή επιβεβαιωσης απο την επισημη αντιπροσωπεια. Δεν θα ρωτησεις? Δεν θα κυνηγησεις την Αμαζον ως πλατφορμα μεταπωλησης? Οποιον μπορεις θα κυνηγησεις, εχει δικαιωματα ως καταναλωτης/αγοραστης.

Δεν ειδες μια ταμπελα καπου να λεει προσοχη απατη μπειτε με δικο σας κινδυνο ή πιθανοτητα ακυρωσης 90% εξ ου και η χαμηλη τιμη αγοραστε με δικη σας ευθυνη. Και να ανελαβες εν πληρη γνωση και λεπτομερεια την ευθυνη.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ πάντως κανονικά είναι όλοι συνυπεύθυνοι:

1. Ο πωλητής που πουλάει κάτι ενώ ξέρει ότι δεν μπορεί να πουληθεί

2. Η πλατφόρμα που δέχεται τις πληρωμές για τέτοιους πωλητές και τυχόν δεν "κρατάει" τα ποσά για εύλογο διάστημα μέχρι αποδείξεως ότι είναι legal (ειδικά σε μαζικές πληρωμές)

3. Όμως και το NordVPN έχει κάποια ευθύνη αφού ενεργοποίησε κανονικά τους κωδικούς αυτούς και έδωσε διάρκεια 2 ετών. Ας τους ήλεγχε από την 1η στιγμή και όχι όποτε του "κάτσει". Η επιβεβαίωση της εγκυροτητας ενός κωδικού δημιουργεί τετελεσμένα. Υπάρχει και στο NordVPN τεράστια ευθύνη που δεν έκανε τον πλήρη έλεγχο και αντίθετα επιβεβαίωσε την εγκυρότητά τους. Δεν είναι στο χέρι του να κάνει όποτε θέλει τον έλεγχο.

Επεξ/σία από ak156
  • Like 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ak156 είπε

Εδώ πάντως κανονικά είναι όλοι συνυπεύθυνοι:

1. Ο πωλητής που πουλάει κάτι ενώ ξέρει ότι δεν μπορεί να πουληθεί

2. Η πλατφόρμα που δέχεται τις πληρωμές για τέτοιους πωλητές και τυχόν δεν "κρατάει" τα ποσά για εύλογο διάστημα μέχρι αποδείξεως ότι είναι legal (ειδικά σε μαζικές πληρωμές)

3. Όμως και το NordVPN έχει κάποια ευθύνη αφού ενεργοποίησε κανονικά τους κωδικούς αυτούς και έδωσε διάρκεια 2 ετών. Ας τους ήλεγχε από την 1η στιγμή και όχι όποτε του "κάτσει". Η επιβεβαίωση της εγκυροτητας ενός κωδικού δημιουργεί τετελεσμένα.

Για μενα την μεγαλυτερη ευθυνη την εχει το g2a για τον λογο οτι 1ον ενω γραφει οτι δεχεται paypal, στην προκειμενη περιπτωση δεν μας αφηνε να πληρωσουμε με paypal, αρα ηξερε οτι βρωμαει η υποθεση. 2ον ειναι υποτροπο σε mass cancelation μιας κ εχει ξαναγινει στην περιπτωση του perplexity AI.

Επεξ/σία από kallair
  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, kallair said:

τι εννοεις γιατι τους ρωταμε;

οταν οι πωλητες κανουν τους κινεζους κ λενε "εγω σου εδωσα legit κλειδι, βρες τα με την nord" δεν θα χρειαστεις αποδεικτικο οτι το κλειδι που σου πουλησε ειναι κλεμμενο;;

Σε ολους θα ληξει αργα ή γρηγορα γιατι οι πωλητες εκαναν abuse το συστημα κ πηραν κλειδια με το κιλο κ λογικα μετα ακυρωναν τις revolut συνδρομες.

Δεν ισχυει παντα αυτο.

Λχ και το Linkedin δινει στους Premium λογαριασμους διαφορες παροχες/συνδρομες. Πολλοι τις αξιοποιουν ή μεταπωλουν (το δωρεαν 3 μηνο λχ) λιγο πριν ακυρωσουν τη συνδρομη. Τι θα ερθει να πει ο χ παροχος ή το Linkedin θα κατσουν να κανουν διασταυρωσεις στα δεκαδες εκατομμυρια συνδρομων Premium που ακυρωνονται αν εχουν ενεργοποιησει τις εξτρα δωρεαν συνδρομες? Ειναι πολυ μεγαλο το κοστος σε ενεργεια, ανθρωποωρες κτλ για να ασχοληθει ο παροχος/πλατφορμα. Τυρακι ειναι.

Το πιθανοτερο στην προκειμενη περιπτωση ειναι οτι συνεργατης της Nord ή υπαλληλος της Nord ειχε προσβαση στο pool κλειδιων προς premium Revolut ή στον αλγοριθμο παραγωγης κλειδιων και τα εκμεταλλευτηκε για ιδιο οφελος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην ευρωπαική ένωση υπάρχουν κανόνες. Είναι σαν τα σουπερμάρκετ ή ο Κωτσόβολος κλπ να λένε από λάθος μπήκε μία τιμή. Δεν ισχύει αυτό. Από την στιγμή που πληρώθηκε κάποιο ποσό νόμιμα (μικρό ή μεγάλο δεν έχει σημασία) και κυρίως αφού ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ η εγκυρότητα του κωδικού NordVPN από το ίδιο...τέλος. Οι μόνοι που δεν φταίμε είμαστε εμείς. Το λιγότερο πρέπει να δώσουν τα χρήματα πίσω. Το περισσότερο? Το NordVPN να ΤΙΜΗΣΕΙ αυτό που με email του μας ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ !!!  Τα λάθη πληρώνονται.

Επεξ/σία από ak156
  • Like 1
Δημοσ.
4 minutes ago, ak156 said:

Εδώ πάντως κανονικά είναι όλοι συνυπεύθυνοι:

3. Όμως και το NordVPN έχει κάποια ευθύνη αφού ενεργοποίησε κανονικά τους κωδικούς αυτούς και έδωσε διάρκεια 2 ετών. Ας τους ήλεγχε από την 1η στιγμή και όχι όποτε του "κάτσει". Η επιβεβαίωση της εγκυροτητας ενός κωδικού δημιουργεί τετελεσμένα. Υπάρχει και στο NordVPN τεράστια ευθύνη που δεν έκανε τον πλήρη έλεγχο και αντίθετα επιβεβαίωσε την εγκυρότητά τους. Δεν είναι στο χέρι του να κάνει όποτε θέλει τον έλεγχο.

Εδω ειναι το ζουμι.

Το μονο ευκολο αν ηθελαν πλατφορμα (λχ Ρεβολουτ, Linkedin) και τριτος συνεργατης (λχ Nord, Name.com κτλ) να προστατευτουν ηταν να απαιτουν το registration που θα γινει στη δωρεαν/δωρο υπηρεσια να ειναι με το ιδιο email στο οποιο εισαι registered στον παροχο και με autogenerated link απο την πλατφορμα που θα περιεχει καποιο αλφαριθμητικο επιβεβαιωτικο οτι αφορα αυτο το μεηλ/χρηστη (λχ τυπου 2FA με κωδικο επαληθευσης που θα λαμβανες στο Revolut app ή στο Linkedin app για ενεργοποιηση της εξτρα υπηρεσιας συνεργατη).

Λχ μου κανει generate η Revolut ενα ref link για Nord? Μπορω να κανω εγγραφη και ενεργοποιηση μονο μεσω του ιδιου email που εχω δηλωμενο στη Revolut το οποιο η Revolut θα κανει share στη Nord για διασταυρωση και κατα τη στιγμη της ενεργοποιησης του account στο Nord θα πρεπει να εισαγω 6ψηφιο κωδικο που θα ερχεται στο Revolut app με push notification.

Μιλαμε για functionalities που υπαρχουν χρονια τωρα, δεν κοστιζουν τιποτα να γινουν uplift και scale για τη χρηση που αναφερω. Απλα ολους τους συμφερει το εργακι να παιζεται χυμα στο κυμα.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...