Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εγώ είχα στείλει μήνυμα πριν κανα δίωρο στον keyspremium, δεν έχει απαντήσει. τώρα του έστειλα μήνυμα πως είδα ότι συμβαίνει και σε άλλους οπότε θέλω refund. δεν κατηγόρησα ή άφησα κακό review, για να μην έχει καμια χαζoδικαιολογία. τώρα βλέπουμε τι και αν θα απαντήσει. θα έκανα άμεσα αναφορα στη ρεβολουτ, αλλά ζητάει αποδεικτικό άρνησης απο τον πωλητη. σε περίπτωση σιωπής/αρνησης, θα το προχωρήσω στη revolut μπας και. 

μιλήστε και με το νορντ για να πάρετε τη συζήτηση σαν αποδεικτικό

Δημοσ.
2 minutes ago, Cacciatore said:

Πως κατάφερες και πληρωσες με paypal?

Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ, δοκίμασα όλες τις χώρες μπας και βρω επιλογή για PayPal αλλά δεν υπήρχε... 🤨

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Μήπως έπρεπε να καταλάβουμε ότι ήταν από revolut (το είχε γράψει ένας φίλος, δεν θυμάμαι ποίος για να του δώσω credit, αλλά εμάς μας άρεσε και τον αγνοήσαμε 😋) από τον κωδικό? βλέπω 2 που έχω και τα 3 έχουν το REV μέσα "NVSREV2kmmyx*********"

Το πρωτο κλειδι που μου εστειλε ο keyspremium ηταν κανονικο χωρις δλδ να γραφει REV αλλα ηταν μονο για το nordvpn και μετα μου εστειλε αλλο κλειδι και για το nordpass και για τον 1tb χωρο που ειχα πληρωσει και το δευτερο κλειδι γραφει αυτο που λες NVCREV5... ΟΠΟΤΕ μονο οποιος εχει κλειδι με το nvcrev τον ηπιε?

Δημοσ.
1 hour ago, lgre_p said:

Based on the details you've provided, the Nord activation codes in question were purchased through an unauthorized reseller. We would like to clarify that G2A is not an authorized distributor of Nord activation codes, and as such, we cannot guarantee the legitimacy, origin, or continued validity of codes acquired via this reseller.

In your case, our internal records indicate that the codes you used were originally issued to Revolut, an official partner of ours. These codes are distributed through the Revolut app as part of a benefit program for eligible users and are intended solely for their personal use. The resale or transfer of these codes violates both Revolut's terms of use and our own Terms of Service (see Section 8: Prohibited and Restricted Use).

Additionally, please be aware that these codes are only valid for as long as the original Revolut account holder maintains an active and eligible subscription. If that person chooses to terminate the subscription, it expires, or otherwise becomes ineligible, access to Nord services provided through these codes is revoked without prior notice in line with Revolut’s terms of use. As a result, any services you have activated using these codes may be cancelled at any time.

We understand that this situation is frustrating, and it’s possible you were unaware that the source of the codes was unauthorized. We recommend contacting the reseller directly to pursue a refund or, failing that, pursuing consumer protection authorities in your region to help you recover your funds. If required, we may be able to assist with providing relevant documentation or information to support your claim.

Μπραβο ρε φιλε, να ξερουμε τι θα του γραψουμε και εμεις.

Δημοσ.

Είχα πάρει απο τον Piloteshopping και απάντηση στα πολλαπλά μηνύματα (με screenshots απο την Nord) δεν εχω λαβει.... Ειδωμεν

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Ναι, θέλει να την κλείσω?

Μην κανεις το λαθος και την κλεισεις... Την είχα πατησει παλιότερα με αλλο πωλητή που μου ειχε πει το ιδιο και εφτυσα αιμα να πεισω το paypal τι ειχε συμβει

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Ναι, θέλει να την κλείσω?

Έτσι λέει... Αλλά αν την κλείσεις και δεν σου στείλει τα χρήματα , μπορείς να ξανά ανοίξεις?

Ας απαντήσει κάποιος αν ξέρει.

Edit: Δεν είδα το μήνυμα πιο πάνω.

Σαν τελευταία επιλογή έπρεπε να αφήσεις την αμφισβήτηση στη τράπεζα.

Επεξ/σία από sakisgri
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εμενα μου απαντησαν σε αυτο 

ενω δεν εχω καμια απαντηση απο τον πωλητη απο σημερα το πρωι δεν αντεξα και ανοιξα το support 

 

τωρα αν ειναι καλο αυτο που μου εστειλαν δεν μπορω να καταλαβω

αν δεν απαντησει σε 7 ημερες δεν υπαρχει επιστροφη αντε περιμενε τωρα

 

Hello, 

Thank you for contacting G2A Support. 

I am sorry for the inconvenience. I've noticed that the conversation -------------- is still waiting for the seller's response. Kindly note, that the sellers reply first, to the longest awaiting message, so if you send more messages into your already open ticket, the answer can be delayed more.

Please keep in mind that sellers may be in different time zones, and have different working days and holidays, which is why it can take some time before they respond.

In case the seller does not respond you'll be able to "File a claim" for this particular item. This option will appear after 7 days from the day you contacted the seller.

Thank you so much for your patience, and hope this case is going to be reviewed as fast as possible.

Regards,

G2A Team

Επεξ/σία από M3ven01
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, kallair είπε
Refund issued

Depending on the payment method, the money will get back to you in up to 28 business days

O πωλητης που μου προτεινε να μου δωσει νεο κλειδι, τελικα εκανε full refund που ζητησα. μενουν αλλες 2 συνδρομες...

 

Ποιος είναι αυτός ο πωλητής;

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, kallair είπε
Refund issued

Depending on the payment method, the money will get back to you in up to 28 business days

O πωλητης που μου προτεινε να μου δωσει νεο κλειδι, τελικα εκανε full refund που ζητησα. μενουν αλλες 2 συνδρομες...

 

εχεις τυχη τελίκα !! αντε να δουμε τι θα γινει με εμας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ αγόρασα από kingsafe αλλά δεν έχει λήξει ακόμα.Δυστυχως όμως ο κωδικός είναι από revolut.Εχει μιλήσει κανείς με τον kingsafe;

 

 

Καλό είναι να γράφετε και το όνομα του seller που το αγοράσατε για να ξέρουμε και οι υπόλοιποι τι αντιμετώπιση θα έχουμε.

Επεξ/σία από Pcgamer999
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...