Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, M3ven01 είπε

εμενα μου απαντησαν σε αυτο 

ενω δεν εχω καμια απαντηση απο τον πωλητη απο σημερα το πρωι δεν αντεξα και ανοιξα το support 

 

τωρα αν ειναι καλο αυτο που μου εστειλαν δεν μπορω να καταλαβω

αν δεν απαντησει σε 7 ημερες δεν υπαρχει επιστροφη αντε περιμενε τωρα

 

Hello, 

Thank you for contacting G2A Support. 

I am sorry for the inconvenience. I've noticed that the conversation -------------- is still waiting for the seller's response. Kindly note, that the sellers reply first, to the longest awaiting message, so if you send more messages into your already open ticket, the answer can be delayed more.

Please keep in mind that sellers may be in different time zones, and have different working days and holidays, which is why it can take some time before they respond.

In case the seller does not respond you'll be able to "File a claim" for this particular item. This option will appear after 7 days from the day you contacted the seller.

Thank you so much for your patience, and hope this case is going to be reviewed as fast as possible.

Regards,

G2A Team

Αυτο μου εγραψαν και εμενα. Βασικά λεει οτι εχεις ξεκινήσει συζήτηση με τον πωλητη και αυτός εχει 7 μερες να απαντήσει από το πιο προσφατο μήνυμα που θα του γράψεις.  Οποτε του γράφεις 1 μήνυμα και λες οτι θες full refund. Περιμένεις 7 μερες και αν δεν απαντήσεις θα εμφανιστεί στη σελιδα conversations και στη συζήτηση που εχεις ξεκινήσει εσύ, ενα κουμπί που θα λέει "file claim" ωστε να προχωρήσει το G2A σε άλλες διαδικασίες. 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, icenex είπε

Ε καλα δηλαδη αν εγω παρω μονος μου συνδρομη και εχω κινητο να βλεπω νετφλιξ αμερικης στο δρομο, λαπτοπ στην δουλεια να κατεβαζει κ πισι στο σπιτι να κατεβαζει τι θα μου πουνε?Παλι σε 3 διαφορετικες ip Θα ειμαι, νομιζω το προβλημα θα υπαρχει αν ο ενας ζει στην ινδια, ο αλλος τουρκια κ παει λεγοντας αν εισαι στην ιδια πολη δεν νομιζω να δημιουργηθει θεμα και εφοσον μιλαμε για 3-4 ατομα ποσο μαλλον αν δουλευουν μαξ 4-5 συσκευες ταυτοχρονα.Προφανως θα ξερουν οτι τις μοιραζεσαι αλλα δεν θα γινεται τρελο abuse και οπως εξηγησα ειναι εφικτο να δουλευουν 3-4 συσκευες απο διαφορετικη ip οπως εδειξα στο παραδειγμα μου.

Βεβαια εχει το ρισκο του δεν θα πω ψεμματα αν και θεωρω με 3 ατομα διαμοιρασμο κ εφοσον ειναι εμπιστα ατομα δεν θα εχεις θεμα.

Καλα και εγω να ειμαι ειλικρινης απο εδω μεσα δεν θα εμπιστευομουν κανεναν ισως 1-2 ατομα αλλα και παλι δεν θα εβαζα κ το χερι μου στην φωτια.Απο εκει κ περα ανεφερα την λυση του διαμοιρασμου μηπως θελει καποιος να μοιραστει το κοστος με 1-2 φιλους μαξ 3 γιατι οπως γραφω πιο πανω διακινδυνευεις να φας ban ποσο μαλλον αν δουνε οτι μπαινει κοσμος απο διαφορετικη χωρα η πολη.Οποτε καλο ειναι να το κανεις με 2 εμπιστα ατομα που μενετε κοντα(ιδια πολη) και μαξ χρησιμοποιειτε 1-2 συσκευες οποτε στην χειροτερη περιπτωση να παιζουν 6 συσκευες ταυτοχρονα.Σπανιο αν με ρωτας εγω που εχω κ λαπτοπ κ πισι σταθερο κ ταμπλετ κ κινητο μονο στο πισι κ λαπτοπ θα το βαλω το vpn και συνηθως οταν το ενα θα παιζει το αλλο στις 99 των περιπτωσεων θα ειναι κλειστο.

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο φίλε μου. Το παράδειγμα σου λογικά μιλάει για την ίδια πόλη και χώρα. 

Φυσικά και μπορείς να το κάνεις. Δεν έχουν όλα τα VPN την ίδια πολιτική για το sharing και το abuse. 

Η Nord για παράδειγμα σου δίνει το ελεύθερο να δώσεις και τις 10 συνδέσεις όπου θες. Νομίζω μέχρι και το router να σετταρεις και έχει πάνω του κινητά PC tablet, μετράνε σαν μια συσκευή. 

Έχουν γίνει από προειδοποιήσεις μέχρι και ban σε άλλες εταιρίες. Κάνε απλά μια έρευνα.

Το κύριο θέμα είναι ότι θα το μοιραζόσουν με κάποιους άγνωστους; Κι ειδικά άλλος να έχει το email του λογαριασμού;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

Το προβλημα ειναι οτι υποστηριζετε ενα VPN που τα σκαει για να διαφημιζεται παντου, εχει προσφορες μεσα σε καθε εφαρμογη (γινε μελος στο ταδεsite.gr και κερδισε συνδρομη στο Nord VPN) και ολο το χρονο κανει εκπτωσεις, τοσο πολυ αγαπάει τον κόσμο που το μονο που θελει ειναι να γινει προσιτό σε κάθε σπίτι. Τα σοβαρά VPN δε χρειαζονται διαφημιση ουτε κανουν εκπτωσεις στα 5 ευρω που ζητανε το μηνα, δε θα μου φαινοταν καθολου παραξενο να εχει μια απο τις μεγαλυτερες συλλογες προσωπικων δεδομενων μετά από ονοματα οπως το facebook και τη google.

Υποστηρίζουμε ένα VPN που είναι στα TOP 3, με zero logs και RAM servers. Είμαι γραμμένος σε οτι πλατφόρμα υπαρχει χρησιμοποιώ κινητό με συνεχές ίντερνετ,  GPS μόνιμα ανοιχτό, κάνει live stream τα δεδομένα μου στη NASA — και θα με πειράξουν τα δεδομένα που (υποτίθεται ότι) κρατάει το NordVPN; Δεν μπορώ ούτε να κλάσω, γιατί θα το ακούσει το googlephone και θα μου στείλει διαφημίσεις για Pampers και άρθρα για την ακράτεια στις μέρες μας…

7 λεπτά πριν, ny_ είπε

Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι κλαινε μερικοι που ενω πηραν την συνδρομη 10-20 ευρω με μη επισημο τροπο, τωρα εχουν το θρασος να κατηγορουν μεχρι και την nord για ασφαλεια και οτι αυτη θα επρεπε να προβλεψει καταστασεις, και χιλιες αλλες δυο μπουρδες.

Η πιο πλακα απο ολα, ειναι οτι στελνουν και στο support της για να ζητησουν εξηγησεις 🤣

Δεν μπορει ο πονηρος ελληνας να παραδεχτει οτι φταει αυτος, ολο παντα καποιος αλλος φταει που τον "κοροιδευει". Αν ηταν μαγκας ας πηγαινε να τα "σκασει" στο επισημο site η απο επισημο reseller, απλο.

Την επομενη φορα ας προσεχουν μερικοι, και αν θελετε να κλαφτειτε που σας πηραν τα 10 ευρω, ανοιξτε αλλο τοπικ, αυτο εδω ο σκοπος του ειναι για αλλο λογο, μας ζαλισατε.

 

Οπότε η λογική σου ειναι η θα εισαι τυπος και υπογραμμός σε ολα οπως εσυ? πληρωνεις τα παντα ολα νομιμα και windows και προγράμματα και παιχνίδια και συνδρομές κτλπ η σκασε και μην λες τπτ? ΣΩΡΑΙΟΣΣΣΣ

  • Like 5
  • Haha 3
Δημοσ.

Μην αρχίσουμε τώρα όλο αυτό και χασουμε το νήμα με τσακωμους! Το μερίδιο ευθυνης ανηκει κυρίως στον πωλητή και έχουμε και εμείς ένα μικρό που ξέρουμε ότι μπορεί να έχει θέμα η συνδρομή αλλα προτιμήσαμε να ρισκάρουμε λιγο με στόχο εφόσον είναι ΟΚ να κερδίσουμε αλλιώς να πάμε για claim.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, achilleas1978 είπε

εστειλα email στο g2a λογικα καπια στιγμη θα απαντησουν να δω τι θα μου πουν

 

Spoiler
1 λεπτό πριν, sakisgri είπε

Μια χαρά

μην την πατάς και εσύ βρε και ανοίγεις κουβέντα 😂

  • Like 2
Δημοσ.
1 minute ago, achilleas1978 said:

εστειλα email στο g2a λογικα καπια στιγμη θα απαντησουν να δω τι θα μου πουν

Εγω θα έλεγα μην στελνουμε ασκοπα στο g2a από την αρχή δε θα κανει κατι, ξεκιναει πρωτα με ανοιγμα case με τον πωλητη και μιλας μαζί του. ΑΝ στειλει αμεσα refund τελειωνει σε 5 λεπτά. ΑΝ αρχισει τα περίεργα τους λες οτι θα κανεις escalate και αφηνεις να περασουν οι μερες που λεει για να πας μετα στο g2a να δει το case.

Δεν πιστευω ότι θα χάσει κανένας τα λεφτά του που δεν ηταν πολλά ετσι κι αλλιως!

  • Like 2
Δημοσ.

Πάμε στην ουσία του θέματος ...

Έχω στείλει μήνυμα στους sellers Keyspremium και Piloteshopping και αναμένω απάντηση.

Καλό είναι γράφουμε ποιος γράφει σε ποιον και τι απάντηση παίρνει για να συντονιστούμε

μπας και πάρουμε πίσω τα λεφτά μας.

  • Like 3
Δημοσ.

Τα λεφτά θα τα πάρουμε — όποιος δεν τα έχει ήδη πάρει πίσω. Μετά από 10 χρόνια στο G2A, Eneba και AllKeyShop, δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα.

Απλώς να στέλνετε και στο G2A, γιατί αργούν να απαντήσουν. Οπότε, αν τελειώσει το refund με τον πωλητή, να κλείνετε και το support ticket που είχατε ανοίξει με το G2A. Αλλιώς, αν περιμένετε 7 μέρες, θα χρειαστεί να περιμένετε άλλες 10–20 από το support, γιατί καθυστερούν πολύ!

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, JIMCA είπε

Τα λεφτά θα τα πάρουμε — όποιος δεν τα έχει ήδη πάρει πίσω. Μετά από 10 χρόνια στο G2A, Eneba και AllKeyShop, δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα.

Απλώς να στέλνετε και στο G2A, γιατί αργούν να απαντήσουν. Οπότε, αν τελειώσει το refund με τον πωλητή, να κλείνετε και το support ticket που είχατε ανοίξει με το G2A. Αλλιώς, αν περιμένετε 7 μέρες, θα χρειαστεί να περιμένετε άλλες 10–20 από το support, γιατί καθυστερούν πολύ!

Ελπιδοφορο αυτό.

Επειδή έχω ανοίξει 7 διαφορετικές συνομιλίες (μία για κάθε παραγγελία), τι θα μου πρότεινες να κάνω?

Πως μπορώ να τις στείλω και στο G2A?

 

Ευχαριστώ

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ALBA13 είπε

Ελπιδοφορο αυτό.

Επειδή έχω ανοίξει 7 διαφορετικές συνομιλίες (μία για κάθε παραγγελία), τι θα μου πρότεινες να κάνω?

Πως μπορώ να τις στείλω και στο G2A?

 

Ευχαριστώ

Αγόρασες 7 διαφορετικές συνδρομές του 10ευρου; Ωραίος.

  • Haha 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, JIMCA είπε

Απλώς να στέλνετε και στο G2A, γιατί αργούν να απαντήσουν.

αφού το g2a λέει περίμενε 7 μέρες

20 λεπτά πριν, JIMCA είπε

Οπότε, αν τελειώσει το refund με τον πωλητή, να κλείνετε και το support ticket που είχατε ανοίξει με το G2A. Αλλιώς, αν περιμένετε 7 μέρες, θα χρειαστεί να περιμένετε άλλες 10–20 από το support, γιατί καθυστερούν πολύ!

εδώ σε έχασα , αν δεχτεί refund ο πωλητής πως το επιβεβαιώνουμε ? Είναι αυτοματοποιημένο ? Για να μη κλείσουμε το ticket τζάμπα ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε μένα λειτουργεί κανονικά.
μου δείχνει ημερομηνία αγοράς 29-04-2025 και λήξη 29-04-2027 

αγόρασα από το g2a

Και πλήρωσα με Apple Pay 

 

Χρησιμοποίησα ένα g2a  λινκ , από αυτά που ανέβαιναν εδώ σε αυτό το νήμα , στις 29 Απριλίου. 
 

Το έκανα από το κινητό μου

για αυτό μάλλον μου πρότεινε το Apple Pay 

με το οποίο πλήρωσα. 
 

 

IMG_8711.jpeg

Επεξ/σία από adminaros

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...