Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Μόλις το έκανα και εγώ. Στο μεταξύ, πάνω γράφει:

Our response times are now longer than usual due to a higher number of requests.
If you've already sent us a ticket, we'll help you there. New tickets about the same issue will be closed.

Φαντάζεστε πόσα κλειδιά πούλησαν οι άπληστοι... Πως να μη το έπαιρνε χαμπάρι η Nord αφού λογικά θα είδε αυξήθηκαν οι συνδρομές κατα πολύ, χωρίς όμως να ανέβει το κέρδος.

Μέσα σε 1 ωρα μου απαντήσανε 

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Μόλις το έκανα και εγώ. Στο μεταξύ, πάνω γράφει:

Εγώ εκεί έχω κάνει πριν να κάνω στον seller (kingsafe) !!! Όμως δεν έχω καμία απάντηση ακόμα !! (1 d ago γράφει τώρα)

Επεξ/σία από ak156
Δημοσ.
3 minutes ago, sakisgri said:

Μόλις το έκανα και εγώ. Στο μεταξύ, πάνω γράφει:

Our response times are now longer than usual due to a higher number of requests.
If you've already sent us a ticket, we'll help you there. New tickets about the same issue will be closed.

Φαντάζεστε πόσα κλειδιά πούλησαν οι άπληστοι... Πως να μη το έπαιρνε χαμπάρι η Nord αφού λογικά θα είδε αυξήθηκαν οι συνδρομές κατα πολύ, χωρίς όμως να ανέβει το κέρδος.

Εγώ γι αυτό πρότεινα να μην απασχολησουμε το g2a γιατι 1 υπάλληλο θα εχουν εκει να απανταει και τωρα θα εχει 1000 τικετς. Ενω ο πωλητης συνηθως θα μπει ο καθενας στα δικα του και θα δωσει λυση. Νομιζω δε θα γινει κατι με λιγο υπομονη ακομα και μερικων ημερών. Τωρα μπορει να μπλοκαρουν τα παντα.

Έχει δει κανενας σε άρθρο πόσο καιρό έχουμε διαθεσιμο για claim sto g2a?

Σιγα μην ασχοληθηκε η Νορντ με χιλιάδες ενεργοποιήσεις που έχει ετσι κι αλλιως. Απλά η Ρεβο κανεις τις ανανεωσεις ποιος εμεινε με συνδρομη ποιος όχι υποθετω εγώ και εστειλε μαλλον στη Νορντ κωδικους που θα επρεπε να τους λήξει.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, agnostos99 είπε

Εγώ γι αυτό πρότεινα να μην απασχολησουμε το g2a γιατι 1 υπάλληλο θα εχουν εκει να απανταει και τωρα θα εχει 1000 τικετς. Ενω ο πωλητης συνηθως θα μπει ο καθενας στα δικα του και θα δωσει λυση. Νομιζω δε θα γινει κατι με λιγο υπομονη ακομα και μερικων ημερών. Τωρα μπορει να μπλοκαρουν τα παντα.

Λογικά πλέον μόνο τιμή και συνδρομή να δει το support, θα καταλαβαινουν και θα τα περνάνε αέρα.

Δημοσ.

Eγω ειχα κανει 3 αγορες. Ο ενας μου ειχε γυρισει τα λεφτα πισω, οι αλλοι 2 εξαφανισμενοι. ειχα στειλει χθες στο support τους κ ειχαν περασει 24+ ωρες κ δεν ειχε απαντησει τπτ. Ξαναεστειλα πριν λιγο οτι ο ταδε μου εκανε refund και οι ταδε κ ταδε οχι ακομα, και σε 20 λεπτα μου απαντησε το support k ειχαν κανει refund και αλλαξε το status των tickets σε refunded.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Sebu είπε

Nord Standard η Revo προσφερει ως δωρεαν συνδρομη στο Premium το οποιο οπως ανεφερα προσφερει αβερτα στους πελατες 2-3 μηνες δωρεαν οποτε πολλοι μπαινουν απλα για τα εξτρα και μετα ακυρωνουν πριν χρεωθουν μηνιαια συνδρομη απο τη Revolut.

Εχεις κλειδι για Standard Nord. Αν με αυτο το κλειδι ειχες προσβαση σε ολες τις υπηρεσιες, δεν επρεπε να εχεις και κοπηκε. Ενδεχομενα να συνδυαστηκε και με ακυρωση δωρεαν συνδρομης Revolut Premium και η Revolut εστειλε τη λιστα τελους μηνα στη Nord (τελος Απριλη).

Πρέπει να έκαναν blind reset σε λογαριασμούς, εγώ έχω κανονικά μέσω Revolut και ακύρωσαν και εμένα :P 
Από πλευράς Revolut ο κωδικός μου στο Nord φαίνεται να λειτουργεί άρα μονομερώς κλειδώθηκαν χωρίς καμία ενημέρωση από το NordVPN. Άρα δεν παίζει να ισχύει ότι έστειλε λίστα η Revolut. 

Μου ζήτησαν συγγνώμη από την Revolut έστειλαν άλλον κωδικό και είπαν θα ανοίξουν merchant request (αμφιβάλλω) για να δουν γιατί έγινε αυτό. 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, kallair είπε

Eγω ειχα κανει 3 αγορες. Ο ενας μου ειχε γυρισει τα λεφτα πισω, οι αλλοι 2 εξαφανισμενοι. ειχα στειλει χθες στο support τους κ ειχαν περασει 24+ ωρες κ δεν ειχε απαντησει τπτ. Ξαναεστειλα πριν λιγο οτι ο ταδε μου εκανε refund και οι ταδε κ ταδε οχι ακομα, και σε 20 λεπτα μου απαντησε το support k ειχαν κανει refund και αλλαξε το status των tickets σε refunded.

Κάτσε γιατί κάπου σε έχασα, από g2a σου απάντησαν πως οι sellers δηλώνουν πως έκαναν ρεφάντ χωρίς να έχουν κάνει ?
αυτό λες ?
ή αφού έστειλες σε g2a σου απάντησαν από g2a και έλαβες και το refund στο μέσο πληρωμής ?

Επεξ/σία από SoullessRider
"μέσο" όχι "μέσω"
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sebu είπε

Αυτο λεω, κακως ενεργοποιηθηκε το complete, με το κλειδι να ειναι για standard. Καποιος εκανε ματσακονια μαλλον και το εντοπισαν.

μόνο απο τη Nord θα μπορούσαν να κάνουν κάτι γιατί όπως έγραψα δεν πάτησα σε κανέναν σύνδεσμο , μπήκα απευθείας στο site της Nord και έβαλα το κλειδί

2 λεπτά πριν, Billator είπε

Πρέπει να έκαναν blind reset σε λογαριασμούς, εγώ έχω κανονικά μέσω Revolut και ακύρωσαν και εμένα :P 
Από πλευράς Revolut ο κωδικός μου στο Nord φαίνεται να λειτουργεί άρα μονομερώς κλειδώθηκαν χωρίς καμία ενημέρωση από το NordVPN. Άρα δεν παίζει να ισχύει ότι έστειλε λίστα η Revolut.
Μου ζήτησαν συγγνώμη από την Revolut έστειλαν άλλον κωδικό και είπαν θα ανοίξουν merchant request (αμφιβάλλω) για να δουν γιατί έγινε αυτό. 

Πολύ ενδιαφέρον .

Δημοσ.

για εμας που δεν ξερουμε καλα αγλλικα, μπορεις καποιος να μας φτιαξει εναν προχειρο οδηγο πως να ζητησουμε επιστροφη χρηματων και ποια ειναι η ακριβης διαδικασια μεσω της G2A?

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SoullessRider είπε

Κάτσε γιατί κάπου σε έχασα, από g2a σου απάντησαν πως οι sellers δηλώνουν πως έκαναν ρεφάντ χωρίς να έχουν κάνει ?
αυτό λες ?
ή αφού έστειλες σε g2a σου απάντησαν από g2a και έλαβες και το refund στο μέσο πληρωμής ?

εστειλα στο support του g2a ξανα, και 20 λεπτα περιπου μετα, μου εσκασαν emails με refunds. μπαινω κ βλεπω το status των τικετ οτι ειναι refunded.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγώ πάντως που άνοιξα από εχθές τικετ με g2a (και έκανα αρνητικό ρεβιού στον πωλητή -> και μετά άνοιξε συζήτηση ο ίδιος ο πωλητής) δεν έχω νεότερα.

σημειώνω εδώ πως, με το άνοιγμα του τικετ στο g2a έστειλα jpg
με την αγορά από το λογαριασμό μου μέσω της σελίδας τους,
με τον κωδικό που έβγαλε η σελίδα τους,
την επιβεβαίωση ανοίγματος συνδρομής από nord μέσω email
και το μπάνερ πως έληξε η συνδρομή στον λογαριασμό από την σελίδα της nord.

επίσης έστειλα αντίστοιχα και στον πωλητή jpg με ότι ζήταγε σχετικά, όπως ανέφερε και άλλο μέλος εδώ, χωρίς απάντησή του πωλητή ακόμα από εχθές

σήμερα προσπάθησα να στείλω εκ νέου στο chat του ticket στο G2A μια με την απάντηση στο email από nord για τον τερματισμό συνδρομής -> και τον λόγο, αλλά δεν την περνάει, ενώ είναι ακόμα ανοιχτό το τίκετ...
 

Επεξ/σία από SoullessRider
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά , αν ο πωλητής δεν απαντήσει , θα άφηνα 7 μέρες να περάσουν πριν ανοίξω ticket στην g2a

Δεν καταλαβαίνω (ειλικρινά) γιατί φοβάστε οτι θα σας φάνε τα λεφτά και περιμένετε refund στο 24ωρο ή σε 2-3 μέρες....

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

Προσωπικά , αν ο πωλητής δεν απαντήσει , θα άφηνα 7 μέρες να περάσουν πριν ανοίξω ticket στην g2a

Δεν καταλαβαίνω (ειλικρινά) γιατί φοβάστε οτι θα σας φάνε τα λεφτά και περιμένετε refund στο 24ωρο ή σε 2-3 μέρες....

Επειδη δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να περιμενεις. ειναι ξεκαθαρη περιπτωση scam και δεν χρειαζεται να περιμενεις να σου απαντησει το λαμογιο για να παρεις τα λεφτα σου πισω. ανοιγεις το τικετ με τον πωλητη και αν δεν εχει απαντησει μεσα σε 1 μερα, πας στο g2a support.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kallair είπε

και αν δεν εχει απαντησει μεσα σε 1 μερα, πας στο g2a support.

που θα σου πει , περίμενε 7 μέρες 😛

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...