Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 minute ago, basilis_k6 said:

το καινουργιο πουμα το ειδα απο κοντα. για κανενα λογο δεν θα εδινα τα λεφτα που ζητανε. απαραδεκτο μεσα, αθλιο τιμονι, τεραστια χαζη οθονη και ενα ηχειο μεσ'τη μουρη σου. το παλιο πολυ καλυτερο. 

Για αυτο ειπα ηταν 🤣

Μεταχειρισμενο βρισκεις το παλιο στα 21-22 στο car.gr

KH4 ακουγεται πως πιθανον θα βγει αλλα με μειωμενο ποσο. Σιγουρα οχι 9κ αλλα μπορει καπου στα 6κ. 

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, privateer είπε

KH4 ακουγεται

Πολλά ακούγονται... Αλλά είμαστε Ελλάδα. 

Ακούγεται επίσης πως απο τη ΔΕΘ θα ανακοινωθεί επιδότηση για plug in hybrid γύρω στο 3.000αρο.

Παιδιά μακριά από Ecoboost, δεν είναι τυχαίο ότι τους λένε ecoboom. Δυστυχώς ακούγονται άπειρα προβλήματα με τα συγκεκριμένα μοτέρ, για αυτό και οι τιμές των μεταχειρισμένων ford είναι τόσο χαμηλές.

Θεωρώ πως η πιο safe επιλογή είναι η  Toyota.

Ακόμα και στη Honda που είναι από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες ακούγονται διάφορα για το 1000αρι μοτέρ της.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, privateer είπε

Και εγω εχω αμαξι με υγραεριο με πανω απο 100000χλμ χωρις κανενα προβλημα.

Η γκαζιέρα, αν είναι εργοστασιακή (ή καλή εγκατάσταση) και συντηρείται σωστά μια χαρά αξιόπιστη είναι. 

Στις μετατροπές χαλάει το πράγμα με κιτ και εγκαταστάσεις μάπα, μοτέρ που δεν το σηκώνουν ή κακή συντήρηση.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, bill999r είπε

Πολλά ακούγονται... Αλλά είμαστε Ελλάδα. 

Ακούγεται επίσης πως απο τη ΔΕΘ θα ανακοινωθεί επιδότηση για plug in hybrid γύρω στο 3.000αρο.

Παιδιά μακριά από Ecoboost, δεν είναι τυχαίο ότι τους λένε ecoboom. Δυστυχώς ακούγονται άπειρα προβλήματα με τα συγκεκριμένα μοτέρ, για αυτό και οι τιμές των μεταχειρισμένων ford είναι τόσο χαμηλές.

Θεωρώ πως η πιο safe επιλογή είναι η  Toyota.

Ακόμα και στη Honda που είναι από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες ακούγονται διάφορα για το 1000αρι μοτέρ της.

απιθανο το βλεπω γιατι θα θαψει τα ηλεκτρικα. τα puma ειναι με wet belt δεν εχουν αυτο το προβλημα. δεν διαφωνω για toyota, θελει πολυ προσπαθεια να μην παρεις ενα yaris cross, ειναι ταμαμ για αθηνα. ξεφυγαν ομως και αυτοι, 22κ τα μετοχειρα, ε ειναι πολλα. βαζω λιγα παραπανω και γερμανια να βρω ενα 2021 golf gte και παιζω και φορτιση. 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

yaris cross

Οποτε το βλεπω στο δρομο, ειδικα απο πισω, λεω ποσο ασχημο ειναι!! ενω το απλο yaris μου αρεσει. Στη γυναικα παλι αρεσει το cross, παρ ολο που απεχθανεται τα toyota. Περι ορεξεως....

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SagoniasSlutRos είπε

Οποτε το βλεπω στο δρομο, ειδικα απο πισω, λεω ποσο ασχημο ειναι!! ενω το απλο yaris μου αρεσει. Στη γυναικα παλι αρεσει το cross, παρ ολο που απεχθανεται τα toyota. Περι ορεξεως....

ασχημο δεν το λεω, αδιαφορο ισως. το εχουν γνωστοι μου και με τις καταναλωσεις που παιζει δεν γινετε να μην το βαλεις ψηλα στη λιστα σου. με την μεταπωληση που εχει ακομα και τα ηλεκτρικα τα κανει να ντρεπονται...

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, basilis_k6 είπε

ασχημο δεν το λεω, αδιαφορο ισως. το εχουν γνωστοι μου και με τις καταναλωσεις που παιζει δεν γινετε να μην το βαλεις ψηλα στη λιστα σου. με την μεταπωληση που εχει ακομα και τα ηλεκτρικα τα κανει να ντρεπονται...

Γι αυτο σχολιασα την εμφανιση μονο οπου ειναι τελειως υποκειμενικο θεμα.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

απιθανο το βλεπω γιατι θα θαψει τα ηλεκτρικα. τα puma ειναι με wet belt δεν εχουν αυτο το προβλημα. δεν διαφωνω για toyota, θελει πολυ προσπαθεια να μην παρεις ενα yaris cross, ειναι ταμαμ για αθηνα. ξεφυγαν ομως και αυτοι, 22κ τα μετοχειρα, ε ειναι πολλα. βαζω λιγα παραπανω και γερμανια να βρω ενα 2021 golf gte και παιζω και φορτιση. 

Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά, έτσι κ αλλιώς. Όμως είναι πολύ ακριβά ακόμη. Νομίζω ότι το μεταχειρισμένο για τον μέσο Έλληνα είναι η καλύτερη επιλογή για την τσέπη του, την δεδομένη στιγμή. Και εγώ συνέχεια κοιτάω, αλλά ξέρω πως στο μεταχειρισμένο, με ένα καλοσυντηρημένο Toyota έχεις λιγότερες πιθανότητες να πηξεις στις βλάβες. Βέβαια καθε μεταχειρισμένο είναι λαχείο, αλλά άλλο λαχείο το countryman που αποδεδειγμένα ο Peugeot κινητήρας θα καίει λάδι χωρίς αύριο και άλλο λαχείο ένα Honda.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, bill999r είπε

Βέβαια καθε μεταχειρισμένο είναι λαχείο, αλλά άλλο λαχείο το countryman που αποδεδειγμένα ο Peugeot κινητήρας θα καίει λάδι χωρίς αύριο και άλλο λαχείο ένα Honda.

στην αγγλια τα μινι τα θεωρουν πολυ αξιοπιστα ενω το παλιο civic οχι! το καινουργιο civic πολυ ωραιο αλλα μια περιουσια...

Δημοσ.

Εγώ θα σε συμβούλευα  να ψάξεις να βρεις από Γερμανία σχεδόν καινούργιο από αντιπροσωπεία αν έχει αλλάξει το μοντέλο ακόμα καλύτερα γιατί τους έχουν μείνει βιτρίνα, το βουτάς και το κατεβάζεις οδικώς από Ιταλία, θα σου μείνουν και φράγκα  για κεράσματα..

  • Like 2
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Εγώ θα σε συμβούλευα  να ψάξεις να βρεις από Γερμανία σχεδόν καινούργιο από αντιπροσωπεία αν έχει αλλάξει το μοντέλο ακόμα καλύτερα γιατί τους έχουν μείνει βιτρίνα, το βουτάς και το κατεβάζεις οδικώς από Ιταλία, θα σου μείνουν και φράγκα  για κεράσματα..

Από Ιταλία γιατί προτείνεις; Για να μην βγει εκτος Σενγκεν με προσωρινές πινακίδες;

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Από Ιταλία γιατί προτείνεις; Για να μην βγει εκτος Σενγκεν με προσωρινές πινακίδες;

Ε ναι,  αλλιώς θα πρέπει να πάει από Ουγγαρία Ρουμανία Βουλγαρία Ελλάδα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εν τω μεταξύ, μου αρέσει που μιλάτε για αξιοπιστία και στην ίδια πρόταση αναφέρετε υγρό ιμάντα, τρικύλινδρους κινητήρες και 6.000 άλογα.

Θες να σου πω το ένα και μοναδικό κριτήριο αξιοπιστίας;
Λέγεται ειδική ισχύς, και όσο μικρότερη είναι, τόσο πιο αξιόπιστος είναι ο κινητήρας. Κάποτε βγάζαμε 75 άλογα από 1.600 κυβικά, και στο 1.000.000 χιλιόμετρα το μόνο που χρειαζόταν ήταν μια αλλαγή στα μεταλλάκια του στροφάλου. Τώρα, βγάζεις 300 άλογα και στις 150.000 km ο κινητήρας έχει ήδη "κάνει τσιου"...

Συνδύασε το αυτό με τη δυνατότητα των εταιρειών για πολύ πιο εξελιγμένο FMEA modeling και προγράμματα προσομοίωσης γήρανσης, που τους επιτρέπουν να σχεδιάζουν εξαρτήματα με προδιαγεγραμμένη διάρκεια ζωής με τρομακτική ακρίβεια – και πίστεψέ με, αυτό λειτουργεί εις βάρος του καταναλωτή (δηλαδή εσένα).

Η μόδα πλέον είναι το efficient design: σχεδιάζουμε τα πάντα στο όριο, για να πετύχουμε την προδιαγεγραμμένη διάρκεια ζωής στο ελάχιστο δυνατό κόστος. Αυτό σημαίνει υποδιαστασιολόγηση, υποβάθμιση υλικών, ενώ παράλληλα διατηρείται ψηλά το perceived quality (η αίσθηση ποιότητας).

Παραδείγματα:

  • Παλαιότερα, για να φαίνεται premium η ταπετσαρία της πόρτας, έπρεπε να ντυθεί με δέρμα 2 mm και να έχει εξαιρετικά ανθεκτικά θερμοπλαστικά.

  • Πριν 15 χρόνια, μια πόρτα είχε 8-10 βίδες και 10 κόπιτσες. Σήμερα, 0 βίδες και 6-8 κόπιτσες.

  • Κάποτε, για να στερεώσεις την πρόσοψη αλουμινίου του ταμπλό, χρησιμοποιούσες 6 μηχανόβιδες και 4-5 μεταλλικά clips. Σήμερα, 4 πλαστικά clips και τέλος.

  • Τα δομικά θερμοπλαστικά εξαρτήματα κατασκευάζονταν από πολυαμίδιο 66 (PA66). Τώρα; ABS.

  • Οι τραβέρσες του ταμπλό ήταν μονομπλόκ χυτό μαγνήσιο. Σήμερα; Ένα φτηνιάρικο σωληνωτό χωροδικτύωμα.

Και το πιο αστείο; Όλα αυτά τα έβρισκες κάποτε σε αυτοκίνητα προσιτά για τον μέσο αγοραστή (κάτω των 30.000€). Για βρες τα τώρα... και έλα να ξαναμιλήσουμε για αξιοπιστία.

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 9
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...