Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, nikopoup είπε

Δυο Tucson ένα του 17 και ένα του 21 αλλαγή σετ συμπλέκτη. Το πρώτο στα 125.000 και το δεύτερο στα 85.000.

Έτυχε?

Υγρους συμπλεκτες δεν εχουν αυτα? γιατι τοσο γρηγορη φθορα? Τοσο εβγαζαν το robotised manual μονου ξηρου συμπλεκτη...

Απιστευτο, για αυτο ειτε manual ειτε πραγματικα αυτοματα με μετατροπεα ροπης (συζευξη υγρου). Που πλεον εχουν γινει εξαιρετικα γρηγορα.

2 ώρες πριν, nikopoup είπε

edit : Επίσης δεν με έχει ενθουσιάσει. Του 17 είναι το δικό μου.

Βέβαια είχα κακομάθει στο 8ZF του 335i και στο 9G του C250.

Χαχαχα οταν εχεις μαθει με 8HP τι DCT να σε εντυπωσιάσει

2 ώρες πριν, nikopoup είπε

Μπορεί να έχει βελτιωθεί στα καινούργια μοντέλα αλλά ενώ έχει γρήγορες αλλαγές στο ανέβασμα στο κατέβασμα δεν δουλεύει σωστά. 'Οχι όπως θα έπρεπε τουλάχιστον για μένα.

Ναι γιατι δεν το περιμενει, και εχει επιλεξει αλλη σχεση για εσενα, μπορει να περιμενει ανεβασμα, δοκιμασε να πατησεις γερο φρενο και μετα απο 500msec - 1sec να κατεβασεις θα παει πολυ πιο γρηγορα.

45 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Το DSG, ειδικά σε κίνηση, δεν με εντυπωσίασε.

Ναι διοτι ο τροπος που ειναι προγραμματισμενα να κομπλαρουν ειναι αρκετα υψηλοστροφος, γενικα ξεκινανε καπως σαν CVT με πολυ "πατινιαρισμα". Ενω εμεις στα manual εχουμε συνηθισει να ξεκιναμε με χαμηλες στροφες (ελπιζω) και με γρηγορη συμπλεξη. Οποτε οποιος οδηγαει σωστα ενα manual, γενικα οι εκκινησεις απο DCT ή μη χειροτερα RMG, του φαινονται σα πατινιαρισμα.

 

20 λεπτά πριν, nikopoup είπε

Όχι δεν με άφησε το δικό μου άλλα και τα δυο ξεκίνησαν να τρέμουν στην 1η σχέση και στην όπισθεν.

Με το που ξεκίνησε το πήγα και βγήκε το πόρισμα. 

2 χιλιάρικα σε επίσημη αντιπροσωπεία. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι μου έδωσαν εγγύηση για 10.000χλμ.

Γενικα οι υγροι συμπλεκτες δε σε αφηνουν στον τοπο, εχουν πολλαπλους δισκους και μεγαλα περιθωρια συντελεστη τριβης, αλλα αυτο το σκορτσαρισμα μου την δινει στα νευρα. Στα τελευταια τους κλωτσανε σαν καγκουρο αν τα ξεκινησεις ηρεμα.

2k ? Ουφ, καθε 100.000km ειναι απιστευτο... Ισως να αξιζει ενα προγραμματακι ταχειας συμπλεξης, να ριξεις το target rpm ξερω γω στις 1200σαλ και ας γινει λιγο πιο βιαιο. Τουλαχιστον στον τυπικο προφιλ

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
21 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

Αν εξαιρεσεις τα αυτονομα συστηματα ασφαλειας, lane departure AEB blind spot monitoring κλπ, οποιοδηποτε αμαξι της τελυταιας 20ετιας και να τσεκαρεις ειναι απολυτα ασφαλες, ΑΠΟΛΥΤΑ ασφαλες, δεν εχει γινει καμια προοδος. Απλως πλεον στο EuroNCAP βαθμολογουνται +2 αστερακια μπαμ μπαμ τα συστηματα, ολες οι αλλες δοκιμες συνεχιζουν να ειναι οι ιδιες απο το 2000. 64kmh 40% κλπ κλπ. Ουτε βημα δεν εχει γινει στον τομεα της παθητικης ασφαλειας μην βαυκαλιζεσαι μονος σου. Οσον αφορα τα 15L/100km αυτα τα νουμερα τα εβλεπες σε 4000cc του 2000. Μην λες πραγματα ανευ ουσιας.

 

Δεν ισχύει αυτό πάντως, όλα αυτά τα χρόνια σταδιακά μπαίνουν νέα τεστ για την "παθητική"/"δομική" ασφάλεια των αυτοκινήτων (πχ ) και δυσκολεύουν και τα όρια (thresholds). Γι αυτό και το ίδιο το NCAP εξηγεί ότι δεν έχει νόημα να συγκρίνει κανείς τα αστεράκια διαφορετικών περιόδων. Σίγουρα έχει πολλές παραμέτρους το NCAP και απλά να δεις ένα νούμερο δε λέει πολλά από μόνο του, όμως δίνουν λεπτομέρειες για τα τεστ και είναι όλα publicly accessible, και μπορείς να τα βρεις στο site του ncap.


Βάζω ένα πινακάκι που είχα μαζέψει από εδώ (https://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/timeline/ ) όταν έψαχνα αμάξι και εγω προ τριετίας

 

2021 Unchanged from 2020
2020
ABOUT 2020 RATING

In Adult Occupant Protection, there is a new frontal offset test which assesses how well a car interacts with its crash partners as well as how well it protects its occupants. The side barrier impact is made more severe, with a greater trolley mass and a higher impact speed. Also in side impact, an assessment is now made of far-side occupant protection and the interaction between vehicle occupants in such impacts. For the first time, points are awarded for post-crash safety – the resources and accommodation made for rapid rescue and safe extrication after a crash has happened. The changed offset frontal and side barrier impacts will also influence the dynamic performance of the child dummies and the assessment of Child Occupant Protection. The sub-component impact tests for the assessment of vulnerable road user (VRU) protection remain unchanged but additional test scenarios are added for autonomous emergency braking (AEB) systems, including reversing and turning across the path of a pedestrian. In Safety Assist, seatbelt reminder is incorporated into ‘occupant status monitoring’, which also includes systems to determine whether a driver is tired or otherwise impaired. The performance of AEB systems against other vehicles, previously split between low- and high-speed assessments (in Adult Occupant Protection and Safety Assist respectively) is now combined into AEB car-to-car in Safety Assist.

2020 assessments differ significantly from previous years and star ratings should not be directly compared with those from earlier years.
2019 Unchanged from 2018
2018
ABOUT 2018 RATING

For 2018, several
active safety tests have been updated and new ones have been added.

In Adult Occupant Protection, the crash tests are unchanged but tests of the low-speed functionality of autonomous emergency braking systems (AEB City) now includes scenarios where the stationary target vehicle is offset to the left or the right relative to the path of the test vehicle. A new, more sophisticated, vehicle target is used.

In Pedestrian Protection, new tests are introduced for AEB pedestrian detection, including night-time scenarios, and cyclist detection is added.

In Safety Assist, the scoring of seatbelt reminder (SBR) systems provides greater reward to advanced systems in the rear seats; AEB assessment is refined with the inclusion of offset testing; lane support systems include emergency lane keeping (ELK) functionality; and there is a more detailed assessment of the speed limit information function for speed assistance.

2018 assessments are significantly changed from previous years and star ratings should not be directly compared with those from earlier years.
2017 Unchanged from 2016
2016
ABOUT 2016 RATING

In 2016, the star rating is based on a vehicle fitted only with safety equipment which is standard across the entire model range, throughout EU28. All cars that we assess now have a rating with standard safety equipment only. A second rating may be available for the same vehicle model which represents the additional safety available from a ‘safety pack’. This pack must contain all of the safety technologies needed to achieve the additional star rating and must be available on all variants in all countries where the additional equipment is not standard.

There are
no changes to Adult Occupant Protection for 2016. The assessment of Child Occupant Protection is now based on larger child dummies, representing a 6 year old and a ten year old, rather than the smaller 18 month and 3 year dummies. Maximum points can be achieved only if the car offers three or more i-Size compatible seating positions. In Pedestrian Protection, cars that perform well in the standard tests can now score additional points if they have an autonomous emergency braking system that recognises pedestrians. Electronic Stability Control is now removed from Safety Assist as all cars must by law have such a system. The assessment of Lane Support Systems is more detailed than in previous years.

2016 assessment are significantly changed from previous years and star ratings should not be directly compared with earlier years.
2015
ABOUT 2015 RATING

In 2015, a new full-width test is included and the total points for frontal impact protection are shared equally between this new test and the (unchanged) offset deformable impact. The side barrier test now uses a larger, heavier impactor and the side pole test is a tougher, oblique-angle impact. Both side impact tests make use of a new, more realistic dummy – WorldSID – to give a more accurate assessment of the protection provided in the tests.

There are
no changes to Child Occupant Protection. The technical content of the Safety Assist section remains unchanged but the thresholds for three, four and five stars have all been raised. The pedestrian tests which used to assess the front edge of the bonnet now determine the protection offered to the upper part of the leg, at whatever location that corresponds to on the vehicle.

2015 assessments are significantly changed from previous years and star ratings should not be directly compared with earlier years.
2014
ABOUT 2014 RATING

In 2014, crash avoidance systems are included in the star rating. An assessment of AEB systems is included: low-speed, whiplash protection systems in Adult Occupant Protection and high-speed systems in Safety Assist. Safety Assist also includes Lane Support Systems.

ESC is no longer tested by Euro NCAP but points are awarded for compliance with EU legislation. There are also important changes to the way in which pedestrian testing is done, including more detailed analysis of the bumper and the front edge of the bonnet.

Greater weighting is given to Safety Assist in the calculation of the overall score and that of Adult Occupant Protection is reduced. Star ratings from 2014 contain more extensive technical content than those from previous years and should not be directly compared.
2013 ABOUT 2013 RATING

Cars are subjected to the following tests: as 2012 with important updates to test and assessment protocols for Child Occupant Protection and Pedestrian Protection. The previous speed limitation device protocol is expanded to include Intelligent Speed Assistance (ISA). Star ratings from 2013 contain more extensive technical content than those from previous years and should not be directly compared
2012
ABOUT 2012 RATING

Cars are subjected to the following tests: as 2011 with nominal updates to test and assessment protocols.
Thresholds are significantly raised from 2011 levels in the area of Pedestrian Protection. Additionally, cars must have a higher overall score than in 2011 to get to four and five stars.
Star ratings from 2012 are more demanding than those from previous years, due to more stringent Pedestrian Protection requirements, and should not be directly compared.
2011
ABOUT 2011 RATING

Cars are subjected to the following tests: as 2010 with nominal updates to test and assessment protocols. ESC functionality tests included.
Thresholds for star ratings maintained the same as 2010. Star ratings from 2011 can be compared directly with those from 2010.
2010 ABOUT 2010 RATING

Cars are subjected to the following tests: as 2009 with nominal updates to test and assessment protocols.
Thresholds are increased for Adult Occupant Protection, Child Occupant Protection and Pedestrian Protection for all star ratings. Additionally, a car must have a higher overall score than in 2009 to get to four and five stars. As star ratings from 2010 are more demanding than those from 2009 they should not be directly compared
2009 ABOUT 2009 RATING

Cars are subjected to the following tests: Frontal Off-set Deformable Barrier test; Mobile Deformable Barrier Test; Side Pole Test (if equipped with head protection system); Whiplash Seat Tests; Pedestrian Subsystem tests; Seat Belt Reminder and Speed Limitation Device functionality tests (where applicable).

First year of the new rating scheme, where scores for Adult Occupant Protection, Child Occupant Protection and Pedestrian Protection are combined with a new area of assessment – Safety Assist – into a single, overall rating. Due to the new rating scheme, star ratings from 2009 onwards are not comparable with ratings from previous years
pre-2009
ABOUT PRE-2009 RATING

This vehicle was published before Euro NCAP’s current overall star rating scheme, launched in 2009, and is included here for archival only. The results published prior to 2009 can’t be compared to results released under the overall rating scheme.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ για να τελειώσω το ranting μου, μόλις θα βρω κάτι μέχρι 50.000 να αντικαταστήσω την Brera, θα είμαι ο πρώτος που θα πάω να το αγοράσω. Να αντικαταστήσω όμως όχι να υποκαταστήσω...

Αν μπει στα κριτήρια και η σχεδίαση, δεν νομίζω να βρω κάτι σύντομα...

TimePhoto_20241010_095213-fotor-2025032518828-min.jpg

8 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Δεν ισχύει αυτό πάντως, όλα αυτά τα χρόνια σταδιακά μπαίνουν νέα τεστ για την "παθητική"/"δομική" ασφάλεια των αυτοκινήτων (πχ ) και δυσκολεύουν και τα όρια (thresholds). Γι αυτό και το ίδιο το NCAP εξηγεί ότι δεν έχει νόημα να συγκρίνει κανείς τα αστεράκια διαφορετικών περιόδων. Σίγουρα έχει πολλές παραμέτρους το NCAP και απλά να δεις ένα νούμερο δε λέει πολλά από μόνο του, όμως δίνουν λεπτομέρειες για τα τεστ και είναι όλα publicly accessible, και μπορείς να τα βρεις στο site του ncap.

 

Πλεον ναι δινουν τα παλαιοτερα crash test λενε, "its okay buy it".

Αν διαβασεις ομως το weighting, θα καταλαβεις τι εννοω, και το λεω μπακαλιστικα το "2αστερια τα συστηματα" εχουν πολυ μεγαλο weighting.

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Υγρους συμπλεκτες δεν εχουν αυτα? γιατι τοσο γρηγορη φθορα? Τοσο εβγαζαν το robotised manual μονου ξηρου συμπλεκτη...

Απιστευτο, για αυτο ειτε manual ειτε πραγματικα αυτοματα με μετατροπεα ροπης (συζευξη υγρου). Που πλεον εχουν γινει εξαιρετικα γρηγορα.

 

Κι όμως έχει δίσκους ξηρού τύπου..

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Εγώ για να τελειώσω το ranting μου, μόλις θα βρω κάτι μέχρι 50.000 να αντικαταστήσω την Brera, θα είμαι ο πρώτος που θα πάω να το αγοράσω. Να αντικαταστήσω όμως όχι να υποκαταστήσω...

Αν μπει στα κριτήρια και η σχεδίαση, δεν νομίζω να βρω κάτι σύντομα...

TimePhoto_20241010_095213-fotor-2025032518828-min.jpg

και οταν το βρεις φερε μου εμενα αυτο το κομματι τεχνης να το απολαυσω οπως πρεπει γιατι ..εσυ το ταλαιπωρεις ετσι οπως το οδηγεις και υποφερει..😂

 

  • Haha 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Εγώ για να τελειώσω το ranting μου, μόλις θα βρω κάτι μέχρι 50.000 να αντικαταστήσω την Brera, θα είμαι ο πρώτος που θα πάω να το αγοράσω. Να αντικαταστήσω όμως όχι να υποκαταστήσω...

Αν μπει στα κριτήρια και η σχεδίαση, δεν νομίζω να βρω κάτι σύντομα...

TimePhoto_20241010_095213-fotor-2025032518828-min.jpg

Πλεον ναι δινουν τα παλαιοτερα crash test λενε, "its okay buy it".

Αν διαβασεις ομως το weighting, θα καταλαβεις τι εννοω, και το λεω μπακαλιστικα το "2αστερια τα συστηματα" εχουν πολυ μεγαλο weighting.

Tην brera δεν την δίνεις βρίσκεις ένα κλειστό γκαράζ αν δεν έχεις, και την κυκλοφορείς όταν θέλεις να δεις πως είναι ένα αμάξι, και όχι κουβας.......κούκλα να την χαίρεσαι

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, nazarene είπε

Tην brera δεν την δίνεις βρίσκεις ένα κλειστό γκαράζ αν δεν έχεις, και την κυκλοφορείς όταν θέλεις να δεις πως είναι ένα αμάξι, και όχι κουβας.......κούκλα να την χαίρεσαι

Σε ευχαριστω πολυ, την εχω στα ωπα ωπα, πλεον κανει λιγα χιλιομετρα ετησιως (~1500).

 

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Σε ευχαριστω πολυ, την εχω στα ωπα ωπα, πλεον κανει λιγα χιλιομετρα ετησιως (~1500).

 

spacer.png

Eχω μια τέτοια κούκλα στο γκαραζ αυτή την έκδοση με αυτό το χρώμα και.....καταλαβαίνεις την αίσθηση

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nazarene είπε

Eχω μια τέτοια κούκλα στο γκαραζ αυτή την έκδοση με αυτό το χρώμα και.....καταλαβαίνεις την αίσθηση

Αμε, τα 916, μου αρεσουν πολυ, τα GTV λιγο παραπανω, αν και τα spider ειναι πιο σπανια

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H brera που έχεις όπως spider και 159 έχουν το καλύτερο ποιοτικά εσωτερικό σε alfa της σύγχρονης εποχής ειδικά το αλουμινιο και τα αφρήδη υλικά είναι αλλου

Η spider είναι λίγο ύπουλη στο όριο και αντιδρά κάπως νευρικά η gtv είναι διαφορετικό αμάξι αλλά η spider με την κουκούλα κάτω και τον ήχο είναι αλλού

Επεξ/σία από nazarene
  • Thanks 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, nazarene είπε

Η spider είναι λίγο ύπουλη στο όριο και αντιδρά κάπως νευρικά

Με τους πισω βραχιονες τι εχεις κανει?

20 λεπτά πριν, nazarene είπε

η gtv είναι διαφορετικό αμάξι

Οδηγητικα εννοεις?

20 λεπτά πριν, nazarene είπε

λλά η spider με την κουκούλα κάτω και τον ήχο είναι αλλού

Θα ηθελα να μαθω πως συντηρεις την κουκουλα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η gtv έχει στρεπτική ακαμψία 110000 rad/kg, αντίθετα η spider μόνο 40000 rad/kg. σε στροφές η gtv δίνει καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι της τι κάνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, η spider όχι τόσο καλή, πάντα με εργοστασιακή ανάρτηση, τώρα με koni ρυθμιζόμενη kai eibach ελατήρια φτιάχνει αρκετά, αν εννοείς την πίσω ανάστηση τα silent blocks έχω γνήσια εργοστασιακή, αν βάλεις powerflex δεν αξίζει η παθητική τετραδιεύθηνση πλέον δεν λειτουργει σωστά, για την κουκούλα πλύσιμο, σπρέυ σιλικόνης μια φορα το χρόνο και πάντα είναι σκεπασμένο το αυτοκίνητο αλλά μιλάμε ζήτημα να κάνω 500km το χρόνο, βασικά 2 βόλτες service και νανι

Επεξ/σία από nazarene
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nazarene είπε

αν εννοείς την πίσω ανάστηση τα silent blocks έχω γνήσια εργοστασιακή, αν βάλεις powerflex δεν αξίζει η παθητική τετραδιεύθηνση πλέον δεν λειτουργει

σωστα ρωταγα αν την εχεις φρεσκαρει καθως 25 ετων σινεμπλοκ ειναι τελειωμενα δυστυχως

1 ώρα πριν, nazarene είπε

για την κουκούλα πλύσιμο, σπρέυ σιλικόνης μια φορα το χρόνο και πάντα είναι σκεπασμένο το αυτοκίνητο αλλά μιλάμε ζήτημα να κάνω 500km το χρόνο, βασικά 2 βόλτες service και νανι

χειροτερος απο εμενα αχαχχα

  • Haha 1
Δημοσ.

alfisti club μεσα στο φορουμ ! σπανε καρδιες οι ατιμες..τι χρυσες δεκαετιες για την σχεδιαση ηταν οι προηγουμενες,δεν ηξερες τι να διαλεξεις

  • Like 1
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...