Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, xartemporas είπε

Το 2152154242 είναι το μόνο τηλέφωνο που λειτουργεί και δεν το έχουν δημοσιεύσει πουθενά.

Στα 35 λεπτά αναμονής έκλεισε. Τώρα δοκιμάζω στο 215-215-3400 (ήδη 20 λεπτά), αν και δε βλέπω να γίνεται τίποτα.

Παραγγελία εδώ και μια βδομάδα για ετοιμοπαράδοτο προϊόν μου άλλαζαν συνέχεια ημερομηνία εκτιμώμενης παράδοσης και αναγκάστηκα να το αλλάξω σε Αθήνα (από επαρχία που είμαι για γιορτές) γιατί έβγαζε τρίτη-τετάρτη την άλλη βδομάδα όπου θα επέστραφα, και ως διά μαγείας χθες βράδυ παραδόθηκε στο κουριερ και σήμερα πρωί έφτασε στο ποιντ!!! Το χειρότερο είναι ότι θα το έχουν μέχρι τρίτη ενώ γυρνάω τετάρτη Αθήνα. Μετά μέχρι να το πάρουν και να το επανατοποθετήσουν σε ποιντ προβλέπεται κι άλλη αναμονή, και τηλεφωνικά δεν παίζει να βγάλω άκρη, τα νεύρα μου. . .

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
38 minutes ago, LeukoSustima said:

Στα 35 λεπτά αναμονής έκλεισε

Υπομονη και εγω περιμενα κανενα 40λεπτο αλλα μετα απαντησανε και συνεννοηθηκα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, xartemporas είπε

Υπομονη και εγω περιμενα κανενα 40λεπτο αλλα μετα απαντησανε και συνεννοηθηκα.

Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο, στο 215-215-3400 μου απάντησε στα 58 λεπτά. Τουλάχιστον βγάλαμε άκρη και θα κάνει μια επέκταση παραμονής στο ποιντ που βρίσκεται τώρα, επομένως θα μπορέσω να παραλάβω τετάρτη. Κάτι είναι κι αυτό μετά από τόση ταλαιπωρία.

  • Like 1
Δημοσ.

Και σε εμένα σήμερα μου έστειλαν από μια παραγγελία με 2 προϊόντα τα παπούτσια δεύτερη φορά με από μια εβδομάδα. Δηλαδή σαν να μην τα παρέλαβα καθόλου. Με πιο τηλέφωνο πρέπει να επικοινωνήσω τώρα? 

Δημοσ.

Πλήρωσα για βιταμίνες στην skroutz (λόγω covid) express παράδοση και εννοείται ότι δεν παρέλαβα έγκαιρα. 2 ημέρες μετά την αρχική ημέρα παράδοσης. 

  • Haha 1
Δημοσ.

Έκανα αίτημα επιστροφής προϊόντος και έγινε αποδεκτή. Τοποθέτησα το προϊόν στη θυρίδα του Skroutz point και μετά από δύο μέρες μου ήρθε μήνυμα από το Skroutz last mile ότι δεν πρόλαβα να επιστρέψω το δέμα. Έχει τύχει σε κάποιον άλλο;

Δημοσ.
8 ώρες πριν, toxotis67 είπε

Έκανα αίτημα επιστροφής προϊόντος και έγινε αποδεκτή. Τοποθέτησα το προϊόν στη θυρίδα του Skroutz point και μετά από δύο μέρες μου ήρθε μήνυμα από το Skroutz last mile ότι δεν πρόλαβα να επιστρέψω το δέμα. Έχει τύχει σε κάποιον άλλο;

Όχι, αλλά κάτι δεν πάει καλά εκεί σιγουρα. Εγώ παρέλαβα λάθος χρώμα κουστικά, έκανα αίτημα λίγα λεπτά μετά, και αφού εγκρίθηκε τοποθέτησα αμέσως το δέμα πίσω στο skroutz point που επέλεξα και τικαρίστηκε το "Παραδόθηκε το προϊόν στο Skroutz point" στην πορεία του ετοίματος. Έκτοτε δεν έχει αλλάξει κάτι, το "Παραλάβαμε το προϊόν που επιστρέφεις - Θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα σου" δεν έχει τικαριστεί ακόμα, και αναρωτιέμαι, το παρέλαβαν; Δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου. Χθες έκλεισε μια βδομάδα και άρχισα να παίρνω τηλέφωνο αλλά δεν έχω καταφέρει να πιάσω γραμμή. Είναι ήδη 9 μέρες (7 εργάσιμες) και τίποτα. Το μόνο ποίημα που γράφει το τσατ "Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σου θα ξεκινήσει, αφού το δέμα προς επιστροφή φτάσει στο κατάστημα. . . .Το ποσό αποδεσμεύεται άμεσα από εμάς, αλλά πιθανόν να χρειαστούν μερικές μέρες μέχρι να το δεις στον λογαριασμό σου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό το διάστημα μπορεί να φτάσει έως και 10 εργάσιμες μέρες.", αλλά χωρίς να ξέρω ότι έχει ολοκληρωθεί η επιστροφή ή που βρίσκεται τώρα, και λέει ότι μπορεί να χρειαστούν και άλλες 10 μέρες από τη στιγμή που θα το παραλάβει το κατάστημα για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Τι να πω, τραγικοί εντελώς. Ότι χειρότερο έχω δει.

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 17/1/2025 στις 5:58 ΜΜ, LeukoSustima είπε

Όχι, αλλά κάτι δεν πάει καλά εκεί σιγουρα. Εγώ παρέλαβα λάθος χρώμα κουστικά, έκανα αίτημα λίγα λεπτά μετά, και αφού εγκρίθηκε τοποθέτησα αμέσως το δέμα πίσω στο skroutz point που επέλεξα και τικαρίστηκε το "Παραδόθηκε το προϊόν στο Skroutz point" στην πορεία του ετοίματος. Έκτοτε δεν έχει αλλάξει κάτι, το "Παραλάβαμε το προϊόν που επιστρέφεις - Θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα σου" δεν έχει τικαριστεί ακόμα, και αναρωτιέμαι, το παρέλαβαν; Δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου. Χθες έκλεισε μια βδομάδα και άρχισα να παίρνω τηλέφωνο αλλά δεν έχω καταφέρει να πιάσω γραμμή. Είναι ήδη 9 μέρες (7 εργάσιμες) και τίποτα. Το μόνο ποίημα που γράφει το τσατ "Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σου θα ξεκινήσει, αφού το δέμα προς επιστροφή φτάσει στο κατάστημα. . . .Το ποσό αποδεσμεύεται άμεσα από εμάς, αλλά πιθανόν να χρειαστούν μερικές μέρες μέχρι να το δεις στον λογαριασμό σου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό το διάστημα μπορεί να φτάσει έως και 10 εργάσιμες μέρες.", αλλά χωρίς να ξέρω ότι έχει ολοκληρωθεί η επιστροφή ή που βρίσκεται τώρα, και λέει ότι μπορεί να χρειαστούν και άλλες 10 μέρες από τη στιγμή που θα το παραλάβει το κατάστημα για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Τι να πω, τραγικοί εντελώς. Ότι χειρότερο έχω δει.

Καλησπέρα, αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο θέμα η επιστροφή έγινε 10 γενάρη παρακαλώ και κλείνουμε μήνα τώρα και τίποτα. Κατά τα άλλα το πολύ δέκα εργάσιμες και επικοινωνία πουθενά μέσω bot μόνο και δεν βγάζεις άκρη. Έψαξα για τηλέφωνο και βρήκα εδώ στο thread αυτό από έναν άλλον https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/requests/new 

Δείχνει να λειτουργεί προς το παρόν. Έκανα μια φόρμα και αναμένω απάντηση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα , ενα χαος.. 2 ιανουαριου εκανα μια παραγγελια αποτελουμενη απο 2 προιοντα απο 2 διαφορετικα μαγαζια με επιλογη αποστολης μεσω skroutz . πληρωμη με κλαρνα.

Την ιδια μερα το βραδυ μου στελνουν email πως για τα 1 απο τα 2 προιοντα αναζητουν νεο προμηθευτη επειδη ο ιδιος δεν εχει πλεον το προιον..

Εντωμετξυ το προιον ακομη βρισκεται στην ιδια τιμη στη σελιδα τους.. 1 μηνα μετα !! 

Δε κατεβηκε ποτε.. 

Το προβλημα ειναι οτι δεν μου σταλθηκε αποδεικτικο επιστροφης χρηματων , απο τη στιγμη που η παραγγελια εν τελη ακυρωθηκε εκ μερος τους διοτι δεν βρηκαν το ιδιο προιον.

Η πληρωμη θα γινοταν μεσω κλαρνα  3 δοσεις. Τις 2 τις εχω πληρωσει ηδη 

Στη κλαρνα φαινεται ηδη η προσαργμογη του ποσου

Κατοπιν επικοινωνιας με το σαπορτ μετα απο πολυ κοπο τους εστειλα 2 φορες email και μου επιβεβαιωσαν πως η ενεργεια εκ μερος τους εχει ολοκληρωθει και να επικοινωνησω με τη τραπεζα μου.. ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΑ ΕΚ ΝΕΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΑΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΗΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ 

Στο 2ο email με ενημερωσαν πως μεχρι 2/2/2025 θα φανουν τα χρηματα μου.. κατι που φυσικα δεν εγινε.

Μιλησα με τη τραπεζα και με ειπαν αν δεν υπαρχει αποδεικτικο επιστροφης χρηματων δεν μπορουμε να κανουμε καποια ενεργεια..Τωρα εχουμε 12/2 και αυτο ξεκινησε απο 1/1/2025

Επεξ/σία από Bill94
Δημοσ.

Όταν λες "Κατοπιν επικοινωνιας με το σαπορτ", εννοείς με το support της klarna ή του skroutz?

 

Γιατί σύμφωνα με τα δεδομένα που παραθέτεις, φαίνεται να είναι περισσότερο ζήτημα της klarna, παρά του skroutz.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μαλλον πρεπει να αποπληρωθει το υπολοιπο ποσο των δωσεων και επειτα θα εμφανιστει η επιστροφη χρηματων..

2 μαρτιου ειναι η τελευταια πληρωμη , την εκανα ηδη μηπως και γινει κατι πιο γρηγορα 

Περιμενω .. και θα ενημερωσω εκ νεου , μηπως και βοηθησει καποιον αλλον με το ιδιο προβλημα/απορεια

Παντως το σκρουτζ δεν με ενημερωσε σχετικα , μεσα απο τη κλαρνα βρηκα την απαντηση και αυτο παλι με αυτοματοποιημενο συστημα

Επεξ/σία από Bill94
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα μου ήρθε ειδοποίηση στο κινητό ότι χρεώθηκε η κάρτα μου 25€ από το σκρουτς. Όταν επικοινώνησα με την τράπεζα μου είπαν ότι ενεργοποιήθηκε ετήσια συνδρομη με την αποθηκευμένη κάρτα που είχα στο site του σκρουτς χωρίς εγώ να έχω κάνει ποτέ τέτοια ενέργεια!!Εγώ δεν είχα καν μπει στο site τους πάνω από 3-4 μήνες πως κατάφεραν και ενεργοποίησαν αυτοί την ετήσια συνδρομή χωρίς την άδεια μου?? Προφανώς πάνε για κανόνι και άρχισαν τις απάτες!!Προσπαθώ με όποιον τρόπο να επικοινωνήσω μαζί τους και δεν υπάρχει κανένας τρόπος ούτε τηλέφωνο,ούτε chat.Ουτε με την τράπεζα έβγαλα άκρη γιατί λέει ειναι αξιόπιστη εταιρεία!!και το μόνο που γίνεται είναι να ακυρωθεί η κάρτα μου.Εχει συμβεί κάτι ανάλογο σε κάποιον?

Επεξ/σία από ChrTri
Δημοσ.
24 minutes ago, ChrTri said:

Σήμερα μου ήρθε ειδοποίηση στο κινητό ότι χρεώθηκε η κάρτα μου 25€ από το σκρουτς. Όταν επικοινώνησα με την τράπεζα μου είπαν ότι ενεργοποιήθηκε ετήσια συνδρομη με την αποθηκευμένη κάρτα που είχα στο site του σκρουτς χωρίς εγώ να έχω κάνει ποτέ τέτοια ενέργεια!!Εγώ δεν είχα καν μπει στο site τους πάνω από 3-4 μήνες πως κατάφεραν και ενεργοποίησαν αυτοί την ετήσια συνδρομή χωρίς την άδεια μου?? Προφανώς πάνε για κανόνι και άρχισαν τις απάτες!!Προσπαθώ με όποιον τρόπο να επικοινωνήσω μαζί τους και δεν υπάρχει κανένας τρόπος ούτε τηλέφωνο,ούτε chat.Ουτε με την τράπεζα έβγαλα άκρη γιατί λέει ειναι αξιόπιστη εταιρεία!!και το μόνο που γίνεται είναι να ακυρωθεί η κάρτα μου.Εχει συμβεί κάτι ανάλογο σε κάποιον?

Όταν πληρώνεις για ετήσια συνδρομή, δηλαδή την πρώτη φορά που το έκανες, στην ουσία σου αναφέρουν ότι κρατάνε τη κάρτα σου και ότι του χρόνου την ίδια ημερομηνία θα στα τραβήξουν. Υπάρχει η επιλογή, όπως κάνω πάντα εγώ με το Σκρουτζ, να το αφαιρέσεις αυτό αν ξαναέμπαινες στα στοιχεία συνδρομής σου από τότε, το ανέφερε αν θυμάμαι καλά κάπως σαν ακύρωση. Πχ εγώ που πάντα το κάνω έτσι τώρα που μπαίνω μέσα στη συνδρομή μου, μου λέει αν θέλω να ενεργοποιήσω την αυτόματη ανανέωση που σημαίνει ότι αν δεν το κάνω, δεν θα τραβήξει χρήματα από κάπου.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πούλησα κάτι στο skoop του skroutz..Μου ζητάει να κάνω εγγραφή στο everpay για να πληρωθώ..Αυτό δεν είναι για τις επιχειρήσεις ;;

Δημοσ.
1 hour ago, giorgos_76 said:

Πούλησα κάτι στο skoop του skroutz..Μου ζητάει να κάνω εγγραφή στο everpay για να πληρωθώ..Αυτό δεν είναι για τις επιχειρήσεις ;;

Όχι, κάνεις εγγραφή είτε σαν ιδιώτης είτε ως επαγγελματίας. Για να πληρωθείς πρέπει να περάσεις όλη την πιστοποίηση κανονικά, σαν να είσαι σε τράπεζα, που ούτως ή άλλως έχει τραπεζική άδεια.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...