Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

TLDR

Τι γίνεται σε περίπτωση ελαττώματος της συσκευής σε χρόνο εντός εγγύησης;

Πόσο χρόνο έχει δικαίωμα να κρατήσει το προϊόν για έλεγχο;

Ο καταναλωτής τι δικαιώματα έχει και τι μπορεί να διεκδικήσει;

 

Στο ψητό (και όποιον έχει όρεξη να διαβάσει)

Αγορά συσκευής μέσω πλατφόρμας του σκρουτζ, αποτυγχάνει (βγάζει ελάττωμα) ένα χρόνο μετά την κτήση.

Ζητάω από σκρουτζ αντικατάσταση προϊόντος(επισκευή ή επιστροφή χρημάτων, ότι είναι δυνατόν) ως ελαττωματικό, στέλνει άμεσα courier με δικά του έξοδα και παραλαμβάνει την χαλασμένη συσκευή.

Μέχρι εδώ όλα εξαιρετικά.

Η συσκευή επιστρέφεται στο κατάστημα πώλησης για έλεγχο.

Μπαίνω σήμερα να ελέγξω την πρόοδο και μου λέει οτι ενημερώθηκε η ημερομηνία παράδοσης για τις 25 Μαϊου. Λόγος: service εξωτερικού.

Διερωτώμαι τώρα εγώ και ανοίγω το νήμα μήπως ξεστραβωθώ...

Δε θα έπρεπε το προϊόν να έχει service στην Ελλάδα;

Αν το προϊόν δεν έχει service στην Ελλάδα, δε θα "έπρεπε" να είναι κάπου γνωστοποιημένο με κάποιο τρόπο στον καταναλωτή;

Πως καλύπτομαι ή μπορώ να γνωρίζω αν ένα προϊόν είναι κανονικής εισαγωγής ή παραεισαγωγής;

Πως επιτρέπει ο "νόμος" να κρατήσει το προϊόν τόσο μεγάλο διάστημα; Υπάρχει κάποια νομοθεσία ή οδηγία σχετική; Δεν είναι υπερβολικός χρόνος για έλεγχο 1½ μήνας;

Πρόκειται για βασική συσκευή οικίας, που είναι μεγάλη απώλεια για την καθημερινότητα, σε περίπτωση καταστροφής θα είχα ήδη προβεί σε αγορά νέας συσκευής.

Προφανώς δε βλέπω να γλιτώνω την φόλα (επικοινώνησα μέσω support και απαντούσαν με γενικολογίες τύπου μπορεί, έχει δικαίωμα κλπ) απλά ήθελα να γνωρίζω αν έχετε παρόμοιες εμπειρίες κι αν υπάρχουν "κανόνες" για τέτοιες περιπτώσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nickol-us είπε

Δε θα έπρεπε το προϊόν να έχει service στην Ελλάδα;

Αν το προϊόν δεν έχει service στην Ελλάδα, δε θα "έπρεπε" να είναι κάπου γνωστοποιημένο με κάποιο τρόπο στον καταναλωτή;

Δεν υπαρχει Ελλαδα πια. Ζεις στην ΕΕ. Αυτη ειναι η χωρα σου. Για σερβις σε αλλη χωρα εντος ΕΕ, ειναι ευλογο το διαστημα ενος μηνα. 

Επεξ/σία από Vstromrider
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nickol-us είπε

Πόσο χρόνο έχει δικαίωμα να κρατήσει το προϊόν για έλεγχο;

Ο καταναλωτής τι δικαιώματα έχει και τι μπορεί να διεκδικήσει;

Ο αντιστοιχος νομος αναφερει για μεχρι 15 μερες, Μετα πρεπει να σου δωσουν καποιο προσωρινο προιον μεχρι να αντικατασταθει το δικο σου. Το πως θα το διεκδικησεις, good luck 

11 λεπτά πριν, dsi44 είπε

απο που αγορασες?

Δεν εχει σημασια. Καλαθι σκρουτζ ειναι. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Ο νόμος αναφέρει εύλογο διάστημα για επισκευή,  δεν λέει ούτε 15 ημέρες δεν λέει ούτε 2 μήνες

Οπότε θεωρητικά είναι νόμιμοι

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, sdikr είπε

Ο νόμος αναφέρει εύλογο διάστημα για επισκευή,  δεν λέει ούτε 15 ημέρες δεν λέει ούτε 2 μήνες

Οπότε θεωρητικά είναι νόμιμοι

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

Το ψυγείο που αγόρασα και έχει εμπορική εγγύηση παρουσίασε βλάβη εντός της εμπορικής εγγύησης και καθυστερούν υπερβολικά να το επισκευάσουν.

Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για ένα προϊόν εντός εμπορικής εγγύησης υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, δικαιούστε να ζητήσετε προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. 

Σορι, μου ξεφυγαν οι εργασιμες μερες 😒

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, nickol-us είπε

Τι γίνεται σε περίπτωση ελαττώματος της συσκευής σε χρόνο εντός εγγύησης;

Πόσο χρόνο έχει δικαίωμα να κρατήσει το προϊόν για έλεγχο;

Ο καταναλωτής τι δικαιώματα έχει και τι μπορεί να διεκδικήσει;

15 μερες.
Μετα πρεπει να δωσει προσωρινα αλλη συσκευη.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δική μου περίπτωση. Αγορά ρομποτικής σκούπας απο καλάθι skroutz. Εμφανίζει ελάττωμα στον 1ο+ χρόνο και επιστρέφεται στο κατάστημα, το οποίο τη στέλνει στο service της εταιρίας. Μετά απο μερικές μέρες γίνεται refund τελικά.

Επεξ/σία από stylish
Δημοσ.
10 ώρες πριν, nickol-us είπε

Αγορά συσκευής μέσω πλατφόρμας του σκρουτζ, αποτυγχάνει (βγάζει ελάττωμα) ένα χρόνο μετά την κτήση.

Ζητάω από σκρουτζ αντικατάσταση προϊόντος(επισκευή ή επιστροφή χρημάτων, ότι είναι δυνατόν) ως ελαττωματικό, στέλνει άμεσα courier με δικά του έξοδα και παραλαμβάνει την χαλασμένη συσκευή.

Σοβαρα? και σε μενα χαλασε ενα ποντικι(18ε) εντος εγγυησης αλλα δεν ασχοληθηκα γιατι νομιζα οτι εγω θα επρεπε να το στειλω.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, fitsoulas2024 είπε

Σοβαρα? και σε μενα χαλασε ενα ποντικι(18ε) εντος εγγυησης αλλα δεν ασχοληθηκα γιατι νομιζα οτι εγω θα επρεπε να το στειλω.

Βασικά αν δεν κάνω λάθος, σε περίπτωση εγγύησης στέλνεις με δικά σου έξοδα, και παραλαμβάνεις με δικά τους. Απλά αρκετά καταστήματα, για καλύτερη "διαφήμιση", και αφού έχουν κωδικό πελάτη στις κουριερ, στέλνουν αυτοί. Το σκρουτζ ναι, στέλνει το ίδιο την κουριερ... Αν το προχωρούσες με το ποντίκι, θα το έβλεπες και ο ίδιος. 

Δημοσ.

και εγω προσφατα ειχα ενα προβολεα που χαλασε μεσα σε 4 μηνες. το εστειλα πισω με εξωδα απο σκρουτζ. ειχε οριο απαντησης απο το καταστημα 7/4 ενα μηνα μετα περιπου απο οταν το πηραν. 2 μερες πριν ληξει ο χρονος μου εστειλαν οτι λειτουργει κανονικα, τους εστειλα οτι μη το στειλουν και δεν δουλευει γιατι θα το παω ο ιδιος πισω. Μετα απο 2 μερες χωρις απαντηση ελαβα απο σκρουτζ οτι εκανα νεα παραγγελια τον προβολεα 0ευρω..

Θελω να πω οτι μπορουσαν να το δουν απο την προτη στιγη αλλα περιμεναν να εξαντλησουν ολο τον χρονο που ειχαν.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 hours ago, SabotazNic said:

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

Το ψυγείο που αγόρασα και έχει εμπορική εγγύηση παρουσίασε βλάβη εντός της εμπορικής εγγύησης και καθυστερούν υπερβολικά να το επισκευάσουν.

Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για ένα προϊόν εντός εμπορικής εγγύησης υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, δικαιούστε να ζητήσετε προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. 

Σορι, μου ξεφυγαν οι εργασιμες μερες 😒

Λίγο πιο πάνω ήταν, μάλλον σου ξέφυγε

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

Screenshot_1.png

Επεξ/σία από sdikr
  • Haha 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...