alexwolf Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά, πως έχει καταντήσει έτσι το Skroutz? Είχα παραγγείλει το Super Mario RPG από ένα σκρουτζομάγαζο και μου ήθρε η ιαπωνική έκδοση χωρίς να το λέει πουθενά. Αίτημα επιστροφής δεν μπορώ να κάνω γιατί το e-mail που έχω δηλωμένο στον λογαριασμό μου είναι πλέον απενεργοποιημένο και δεν δέχεται άλλο τρόπο επιβεβαίωσης ταυτότητας παρά το ότι μου ζητάει το τηλέφωνο μου. Λέω να πάρω τηλέφωνο λοιπόν μπας και βγάλω καμία άκρη, για το live chat του Skroutz είναι για πολλές μπουνιές και δεν βοήθησε καθόλου, μου είπε να επικοινωνήσω με το Customer Service, το ρωτάω πως, και δεν απανταέι. Τηλέφωνο σε σελίδες του Skroutz δεν υπάρχει πουθενά, τεσπα το βρήκα από αλλού. Μισή ώρα μετρημένη και δεν το έχει σηκώσει κανένας. Και αυτή είναι η νο 1 πλατφόρμα για αγορές μέσω Internet στην Ελλάδα??? Τι να πω ρε παιδιά ότι και να πω μου φαίνεται λίγο, καλύτερο customer support θα είχα από κινεζομάγαζο στο alibaba, ξεφτίλα πραγματικά. UPDATE: Κατάφερα να το λύσω το θέμα, μετά από κυριολεκτικά 45 λεπτά αναμονής στο τηλέφωνο το σήκωσαν. Και για όποιον αναρωτιέται, το θέμα δεν λυνόταν χωρίς τηλέφωνο, επειδή δεν έχω πρόσβαση στο e-mail του account μου. Επεξ/σία 9 Απριλίου από alexwolf
christos4 Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου Άρα είχες έναν λογαριασμό στο skroutz με ένα email που δεν έχεις πλέον πρόσβαση και έκανες παραγγελία από skroutz χωρίς να έχεις αλλάξει το email; Και τώρα που θες να κάνεις την επιστροφή, πιο είναι το πρόβλημα; αν έχεις access στο skroutz account σου, προχωράς της επιστροφή και παρακολουθείς μέσα από την εφαρμογή τις οδηγίες.. (θεωρώντας ότι έχεις κάνει την αγορά από το καλάθι του skroutz)
alexwolf Δημοσ. 9 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 16 λεπτά πριν, christos4 είπε Άρα είχες έναν λογαριασμό στο skroutz με ένα email που δεν έχεις πλέον πρόσβαση και έκανες παραγγελία από skroutz χωρίς να έχεις αλλάξει το email; Και τώρα που θες να κάνεις την επιστροφή, πιο είναι το πρόβλημα; αν έχεις access στο skroutz account σου, προχωράς της επιστροφή και παρακολουθείς μέσα από την εφαρμογή τις οδηγίες.. (θεωρώντας ότι έχεις κάνει την αγορά από το καλάθι του skroutz) Για να κάνεις αίτημα επιστροφής μέσω του Skroutz account χρειάζεται verification, και ο μόνος τρόπος είναι μέσω e-mail. Αυτό είναι το πρόβλημα, κάτι το οποίο θα λυνόταν πολύ εύκολα αν είχαν ένα τηλεφωνικό κέντρο, όπως οι υπόλoιπες επιχειρήσεις στην Ελλάδα.
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου 8 λεπτά πριν, alexwolf είπε Για να κάνεις αίτημα επιστροφής μέσω του Skroutz account χρειάζεται verification, και ο μόνος τρόπος είναι μέσω e-mail. Αυτό είναι το πρόβλημα, κάτι το οποίο θα λυνόταν πολύ εύκολα αν είχαν ένα τηλεφωνικό κέντρο, όπως οι υπόλoιπες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. ή αν είχες ενημερωμένο email.
JakeKaufman Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου 55 minutes ago, alexwolf said: Αίτημα επιστροφής δεν μπορώ να κάνω γιατί το e-mail που έχω δηλωμένο στον λογαριασμό μου είναι πλέον απενεργοποιημένο. Εντάξει σηκώνω τα χέρια ψηλά. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο κατα τα αλλά....
alexwolf Δημοσ. 9 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου (επεξεργασμένο) Καθηστε ρε παιδια, αν ειναι απαραιτητη η ενημερωση του mail για την λειουργια του account μου τοτε γιατι μου εστειλαν την παραγγελια? Δηλαδή για να παραγγείλω είμαι οκ και να πληρώνω, αλλά για customer support οχι? Τι καπνίζετε? 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε ή αν είχες ενημερωμένο email. Πως θα ενημερώσω το mail αν για ενημέρωση σου στέλνει κωδικό επιβεβαίωσης στο παλίο e-mail, στο οποίο δεν έχω πρόσβαση? Επεξ/σία 9 Απριλίου από alexwolf 1 1
JakeKaufman Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου 3 hours ago, alexwolf said: Καθηστε ρε παιδια, αν ειναι απαραιτητη η ενημερωση του mail για την λειουργια του account μου τοτε γιατι μου εστειλαν την παραγγελια? ... Τι καπνίζετε? Σου έστειλαν την παραγγελιά ενώ είχες κάνει login με ένα username (email) στο οποίο δεν έχεις πρόσβαση. το λάθος είναι δικό σου, ότι συνεχίζεις να χρησιμοποιείς ένα email σαν username, ενώ δεν έχεις πρόσβαση σε αυτό. άσε λοιπόν το τι καπνίζουμε εμείς και κοιτά να στρώσεις λίγο τα προσωπικά σου account γιατί θα βρεθείς ξανά με παρόμοιο πρόβλημα στο μέλλον. 1
lector Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου Το οτι ο πελατης για τον οποιοδηποτε λογο δεν εχει προσβαση στο μαιλ, δεν ειναι δικαιολογια να μην εχει μια μεγαλη σοβαρη εταιρεια (που λεει ο λογος) ενα ρημαδοτηλεφωνο επικοινωνιας και να περιοριζεται σε ηλιθια μποτακια οποτε δε χρειαζεται να ξεπλενετε το τερας και να ριχνετε την ευθυνη στον πελατη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα