George10001 Δημοσ. 17 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 17 Μαϊου (επεξεργασμένο) On 14/05/2025 at 15:38, antykaps said: @George10001 Αντιμετωπιζω και εγω σχεδόν τα ιδια Το τελευταιο τουλάχιστον εξαμηνο αντιμετωπιζω πρόβλημα με συνεχείς αποσυνδέσεις σε γραμμη ADSL 24 Double Play της NOVA Εχω επικοινωνήσει με την τεχνική υποσήριξη μεσω chat 6-7 φορές. Εχει ερθει τεχνικός στο σπίτι και ελεγξε την δικη μου καλωδιωση και διαπιστωσε οτι το προβλημα δεν οφειλετε σε δική μου υπαιτιότητα Η απαντηση της τεχνικής υποσήριξης ειναι οτι ειναι πρόβλημα διαβρώσεων χαλκου του δικτύου τηλεφωνιας και δεν μπορουν διορθωσουν το πρόβλημα Επειδή το διαδίκτυο ειναι για μενα εργαλειο δουλειάς θελω να διακόψω την υπάρχουσα συμβαση (ανανεωθηκε τον Ιουλιο του 2024) και πιθανόν να πάω σε αλλο παροχο adsl kαθώς δεν υπαρχει διαθεσιμότητα VDSL ή σε σε ασυρματη λυση Μπορειτε να με ενημερώσετε να υπάρχει ποινή προωρης αποχώρησης καθώς αυτή δεν οφειλετε σε δική μου υπαιτιόττα Εσεις πως το χεριστηκατε ? Τι ενέργειες πρεπει να κανω. Ευχαριστώ 4 μηνες οπως ανεφερα ειχα διακοπες στη συνδεση και αυτοι σφυριζαν αδιαφορα "κατηγορωντας" δηθεν τον χαλκό. δεν ερχοταν κανενας τεχνικος παρολο που ζητησα. τους ειπα οτι θελω να φυγω και οτι αφου η ευθυνη ηταν δικη τους ΔΕΝ πρεπει να μου χρεωσουν ρητρα. η εξυπηρετηση πελατων νοβα με παρεπεμπε στους τεχνικους και οτι ΜΟΝΟ αυτοι μπορουν να πουν οτι μπορω να φυγω χωρις ρητρα δηθεν. μα λεω οι τεχνικοι σας ηδη ειπαν οτι δεν μπορουν να λυσουν το προβλημα! ταχω αναφερει πιο πανω σε μηνυματα. αφου δεν με αφηναν να φυγω χωρις ρητρα εκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ και μετα μου ειπαν οτι μπορω να φυγω. Απλα απαραδεκτοι. Οπως ειπα, απο τη στιγμη που πηγα cosmote ολα ειναι μια χαρα στη συνδεση μου και εχω και πολυ καλη ταχυτητα, πολυ καλυτερη απο νοβα, διπλασια θα ελεγα! Καποιοι αναφερετε εδω 4g/5g router. Επειδη το εχω μελετησει ΠΟΛΥ το θεμα, επειδη εχω επαγγελματικους μετρητες ακτινοβολιας, θα σας πω να ΜΗΝ παρετε σε καμια περιπτωση 4g/5g router καθως εκπεμπει ΠΟΛΥ υψηλα επιπεδα ηλεκτρομαγνητικης ακτινοβολιας (συγκεκριμενα ακτινοβολια υψηλών συχνοτήτων). Τα κοινα router επισης εκπεμπουν υψηλα επιπεδα ακτινοβολιας, αλλα τα 4g/5g routers εκπεμπουν μεγαλυτερα επιπεδα ακτινοβολίας. Οι εταιριες κινητης και σταθερης θα σας πουν πιθανως οτι αυτα δηθεν δεν πειραζουν πουθενα κλπ, για να πουλησουν τα προϊοντα τους, ομως αυτο δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα καθως ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ επιστημονικες ερευνες εχουν αποδειξει περα αμφιβολιας οτι η ηλεκτρομαγνητικη ακτινοβολια απο κινητα, routers, φορητα τηλεφωνα κλπ, ευθυνεται για διαφορα προβληματα υγειας. Υπενθύμιση, οταν δεν χρησιμοποιειτε το wifi, πατατε το κουμπι πανω στο router και κλεινετε το, για να προστατεψετε τον εαυτο σας και την οικογενεια σας αλλα και τους γειτονες σας απο το να δεχεστε ακτινοβολια . Αν βλεπατε τα νουμερα/τις ενδειξεις των routers στους επαγγελματικους μετρητες που εχω, θα ειχατε πιο αμεση εικονα για οσα αναφερω. Επεξ/σία 17 Μαϊου από George10001
poulinos Δημοσ. 18 Μαϊου Δημοσ. 18 Μαϊου On 16/05/2025 at 06:59, ParafronGR said: Είχα τα ίδια ακριβώς αλλά με τη COSMOTE. Σε ADSL γραμμή, λίγους μήνες μετά την ανανέωση του συμβολαίου, άρχισαν οι διακοπές, τα 1-2mbps από τα "γρήγορα" 9 που ήταν κλειδωμένη 2,5 χρόνια περίπου και πάντα κάτι γινόταν, μόλις έπαιρνα τους τεχνικούς τηλ. Επειδή είχαν περάσει 4 μήνες και κανένας δεν ερχόταν από τον ΟΤΕ να δει τη βλάβη και όταν τους ρωτούσα "θα πληρώνω εγώ για να έχω διακοπές και μου ζητάτε και ρήτρες?" η απάντησή τους ήταν να πάω σε πρόγραμμα με SIM με +10€ εξτρά το μήνα, τους τράβηξα καταγγελία στην ΕΕΤΤ με αποδείξεις και μέσα σ'ένα μήνα (λόγω καλοκαιριού υποθέτω, ζήτησαν παράταση για να απαντήσουν) με ενημερώσαν ότι μπορώ να φύγω όποτε θέλω & να τους επιστρέψω τον εξοπλισμό για να μην χρεωθώ εξτρά. Μέσω της καταγγελίας έμαθα ότι οι γραμμές ήταν της WIND δεν γινεται να εχεις χαλκο και ο χαλκος να ειναι της wind. ο χαλκος ειναι του οτε.μονο αν ειχες vdsl μπορουσε το dslam να ειναι της wind.σε adsl επισης δεν γινεται να ηταν το dslam της wind.κοινως βλακειες σου ειπαν. On 16/05/2025 at 21:04, johnykim said: Δεν υπάρχει η περίπτωση να είναι κοντά στο αστικό κέντρο και να του άλλαξαν απερχόμενο; Η Nova από την άλλη μπορεί να το θεωρούσε αποδεκτό για να μην γίνει συνδυαστικό και γενικά επίσκεψη τεχνικού. @George10001 αν μας πεις περιοχή, ίσως θα μπορούσε να βγει κάποιο συμπέρασμα. ναι γινεται και αυτο.αν μας πει αν συγχρονιζει σε adsl ή σε vdsl μεσα απο το router θα καταλαβουμε τι γινεται. και επισης εχω δει απειρες φορες ο οτε να μην το φτιαχνει και μετα μολις πας cosmote ξαφνικα να εχει βρεθει απερχομενο και κεντρικο κτλ. αλλα ναι αν ο οτε εχει kv για vdsl και ζητησεις adsl τοτε σε βαζει σε πακετο 27/2,5mbit vdsl. οποτε παιζεις πολυ καλυτερα απο οτι πριν που επαιζες απο το αστικο κεντρο. On 16/05/2025 at 22:32, antykaps said: Επισκεφτηκα τοπικο κατάστημα Nova και ζητησα να υπαρχει καλυψη 4G -5G και μου παντησαν οχι Μου ειπαν οτι να παω σε αλλο παροχο και καλο ειναι να στειλω στην nova ενα email που να εξηγει οτι δεν μπορει να μου δωσει internet λογωχαλκου και 4g5G λογω μη καλυψης της περιοχης Καοια στιγμη το λογιστηριο τους θα βγαλει ποινη άλλα να ζητησω διαγραφή και να επικαλεστω τους ιδιους λόγους επειδή εχω προβλημα με την εργασία μου σήμερα προχωρησα πηρα πρπσφορα απο vodafone για σύνδεση 25Mbs double play αν εχω θεματα λογω χλκου θα παω σε 4g 5g καθώς εχει διαθεσιμότητα Αν η nova επειμεινει θα κανω καταγγελια αν εχεις 5g θα πετυχεις πολυ καλυτερες ταχυτητες.φαντασου σπιτι εχω δει σε 5g μέχρι και 1,2Gbps. 20 hours ago, George10001 said: 4 μηνες οπως ανεφερα ειχα διακοπες στη συνδεση και αυτοι σφυριζαν αδιαφορα "κατηγορωντας" δηθεν τον χαλκό. δεν ερχοταν κανενας τεχνικος παρολο που ζητησα. τους ειπα οτι θελω να φυγω και οτι αφου η ευθυνη ηταν δικη τους ΔΕΝ πρεπει να μου χρεωσουν ρητρα. η εξυπηρετηση πελατων νοβα με παρεπεμπε στους τεχνικους και οτι ΜΟΝΟ αυτοι μπορουν να πουν οτι μπορω να φυγω χωρις ρητρα δηθεν. μα λεω οι τεχνικοι σας ηδη ειπαν οτι δεν μπορουν να λυσουν το προβλημα! ταχω αναφερει πιο πανω σε μηνυματα. αφου δεν με αφηναν να φυγω χωρις ρητρα εκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ και μετα μου ειπαν οτι μπορω να φυγω. Απλα απαραδεκτοι. Οπως ειπα, απο τη στιγμη που πηγα cosmote ολα ειναι μια χαρα στη συνδεση μου και εχω και πολυ καλη ταχυτητα, πολυ καλυτερη απο νοβα, διπλασια θα ελεγα! Καποιοι αναφερετε εδω 4g/5g router. Επειδη το εχω μελετησει ΠΟΛΥ το θεμα, επειδη εχω επαγγελματικους μετρητες ακτινοβολιας, θα σας πω να ΜΗΝ παρετε σε καμια περιπτωση 4g/5g router καθως εκπεμπει ΠΟΛΥ υψηλα επιπεδα ηλεκτρομαγνητικης ακτινοβολιας (συγκεκριμενα ακτινοβολια υψηλών συχνοτήτων). Τα κοινα router επισης εκπεμπουν υψηλα επιπεδα ακτινοβολιας, αλλα τα 4g/5g routers εκπεμπουν μεγαλυτερα επιπεδα ακτινοβολίας. Οι εταιριες κινητης και σταθερης θα σας πουν πιθανως οτι αυτα δηθεν δεν πειραζουν πουθενα κλπ, για να πουλησουν τα προϊοντα τους, ομως αυτο δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα καθως ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ επιστημονικες ερευνες εχουν αποδειξει περα αμφιβολιας οτι η ηλεκτρομαγνητικη ακτινοβολια απο κινητα, routers, φορητα τηλεφωνα κλπ, ευθυνεται για διαφορα προβληματα υγειας. Υπενθύμιση, οταν δεν χρησιμοποιειτε το wifi, πατατε το κουμπι πανω στο router και κλεινετε το, για να προστατεψετε τον εαυτο σας και την οικογενεια σας αλλα και τους γειτονες σας απο το να δεχεστε ακτινοβολια . Αν βλεπατε τα νουμερα/τις ενδειξεις των routers στους επαγγελματικους μετρητες που εχω, θα ειχατε πιο αμεση εικονα για οσα αναφερω. a.σχετικα με το 5g και γενικα ολες τις ακτινοβολιες υπαρχουν τα παρακατω θεματα. α. δεν ειναι μονο το δικο σου αλλα αλλα τοσα γειτονικα ειδικα οταν εισαι σε πολυκατοικια που πιανεις 100wifi. β.απειρες κεραιες κινητης τηλεφωνιας. γ.αλλες τοσες ακτινοβολιες απο κεραιες τηλεορασης ,ραδιοφωνου κτλ. γενικως τον τρωμε απο παντου και πιο πολυ απο τα κινητα που πολλοι τα εχουν μεχρι και διπλα στο μαξιλαρι (μονο κουβερτουλα δεν τους βαζουν). οποιος μπορει σπιτι το γυρναει σε wifi calling 1
filipprin Δημοσ. 19 Μαϊου Δημοσ. 19 Μαϊου (επεξεργασμένο) Στις 18/5/2025 στις 3:58 ΜΜ, poulinos είπε δεν γινεται να εχεις χαλκο και ο χαλκος να ειναι της wind. Προφανώς η περιοχη ηταν της WIND και ο οτε μίσθωνε γραμμη.Απλα οταν ειχε προβλημα ο χαλκος δεν ασχοληθηκε ειδικά σε adsl Επεξ/σία 19 Μαϊου από filipprin
poulinos Δημοσ. 19 Μαϊου Δημοσ. 19 Μαϊου (επεξεργασμένο) 4 hours ago, filipprin said: Προφανώς η περιοχη ηταν της WIND και ο οτε μίσθωνε γραμμη ο χαλκος ειναι του οτε.κανεις παροχος δεν εχει δικο του χαλκο.αν ηταν vdsl θα μπορουσε να παιρνει απο dslam wind αλλα σε adsl δεν νομιζω οτι παιζει να δωσει πχ η wind στον οτε.συνηθως ο οτε adsl ειχε οπου και οι αλλοι παροχοι αντιθετα με το vdsl που οι περιοχες μοιραστηκαν Επεξ/σία 20 Μαϊου από poulinos
filipprin Δημοσ. 19 Μαϊου Δημοσ. 19 Μαϊου (επεξεργασμένο) Απο dslam wind με adsl και για αυτο ο οτε μαλλον εκανε το κοροιοδο.Χαλκος χαλια μικρο κερδος σιγα μην ασχοληθει.Κλασικα πραγματα....... Επεξ/σία 19 Μαϊου από filipprin
poulinos Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου 4 hours ago, filipprin said: Απο dslam wind με adsl και για αυτο ο οτε μαλλον εκανε το κοροιοδο.Χαλκος χαλια μικρο κερδος σιγα μην ασχοληθει.Κλασικα πραγματα....... γενικως το adsl εχει σκαψει τον ταφο του και εχει μπει μεσα σαν τεχνολογια.δυστυχως ταυτοχρονα σε μερικες περιοχες δεν παιζει ουτε ftth ουτε vdsl.εκει μονο αν παει κανεις κανα 5g/4g μπορει να δει ασπρη μερα. επισης απειρες γραμμες βγαινουν τεχνικη αδυναμια και επισης τα ορια για το adsl ειναι στον πατο. μπορει καποιος θεωρητικα το max για την αποσταση του να ειναι 20 αλλα να παιζει 10. και ο οτε το θεωρει φυσιολογικο. ειχα καποτε ενα excel τι ειναι εντος οριων και τι οχι ανα περιοχη.τραγικα πραγματα.αν καποιος ηταν πανω απο το οριο ο παροχος δεν ειχε καν το δικαιωμα να δωσει βλαβη. και τα ορια σε συγκριση με τα μεγιστα θεωρητικα ηταν ενα τιποτα. και βεβαια δεν προκειται ο οτε να επενδυσει σε χαλκο πχ να ριξει νεο καλωδιο κτλ.εδω καλωδιακες και για να φτιαξουν εκαναν 100 χρονια και στο τελος υπήρχαν και θεματα. 1
antykaps Δημοσ. Πέμπτη στις 07:57 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 07:57 πμ (επεξεργασμένο) Καλημέρα, Έχετε κάποιο email απο Nova για να στειλω ενα Αίτημα διακοπής υπηρεσίας χωρίς επιβάρυνση λόγω μόνιμης τεχνικής δυσλειτουργίας Εστειλα στο [email protected] και δεν δεχονται email Πως θα κανω εγγραφως το αιτημα μου ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας! Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η ηλεκτρονική διεύθυνση support@nova.gr δεν χρησιμοποιείται πλέον. Για την άμεση εξυπηρέτηση σου, μπορείς να στείλεις το αίτημα σου μέσω φόρμας επικοινωνίας, πατώντας εδώ ή να συνδεθείς στο Live Chat στο nova.gr. Εναλλακτικά, μπορείς να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Nova ή να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova στο: 13800 (για Οικιακούς πελάτες). ** Ισχύει χρέωση 0,25€ /κλήση από Κινητό ή Σταθερό Nova, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και Τέλους Κινητής ή Σταθερής Τηλεφωνίας. Το Τέλος Κινητής δεν εφαρμόζεται στους δικαιούχους απαλλαγής. Η χρέωση της κλήσης από άλλο Δίκτυο, ορίζεται από τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου. 1277 (για Εταιρικούς πελάτες), ** χωρίς χρέωση από εταιρικό Κινητό ή Σταθερό Nova. 13700 (Τεχνική Υποστήριξη), ** χωρίς χρέωση από οποιοδήποτε Σταθερό ή Κινητό Ελλάδος. Με εκτίμηση, Εξυπηρέτηση Πελατών Nova Επεξ/σία Πέμπτη στις 07:57 πμ από antykaps
Nazar Δημοσ. Πέμπτη στις 02:06 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 02:06 μμ 6 hours ago, antykaps said: Καλημέρα, Έχετε κάποιο email απο Nova για να στειλω ενα Αίτημα διακοπής υπηρεσίας χωρίς επιβάρυνση λόγω μόνιμης τεχνικής δυσλειτουργίας Εστειλα στο [email protected] και δεν δεχονται email Πως θα κανω εγγραφως το αιτημα μου ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας! Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η ηλεκτρονική διεύθυνση support@nova.gr δεν χρησιμοποιείται πλέον. Για την άμεση εξυπηρέτηση σου, μπορείς να στείλεις το αίτημα σου μέσω φόρμας επικοινωνίας, πατώντας εδώ ή να συνδεθείς στο Live Chat στο nova.gr. Εναλλακτικά, μπορείς να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Nova ή να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova στο: 13800 (για Οικιακούς πελάτες). ** Ισχύει χρέωση 0,25€ /κλήση από Κινητό ή Σταθερό Nova, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και Τέλους Κινητής ή Σταθερής Τηλεφωνίας. Το Τέλος Κινητής δεν εφαρμόζεται στους δικαιούχους απαλλαγής. Η χρέωση της κλήσης από άλλο Δίκτυο, ορίζεται από τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου. 1277 (για Εταιρικούς πελάτες), ** χωρίς χρέωση από εταιρικό Κινητό ή Σταθερό Nova. 13700 (Τεχνική Υποστήριξη), ** χωρίς χρέωση από οποιοδήποτε Σταθερό ή Κινητό Ελλάδος. Με εκτίμηση, Εξυπηρέτηση Πελατών Nova Μπορείς να το κάνεις μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο live chat, απλά δεν ξέρω πως μπορείς να έχεις αποδεικτικό ότι ειδοποίησες
poulinos Δημοσ. Σάββατο στις 12:32 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:32 μμ On 22/05/2025 at 07:57, antykaps said: Καλημέρα, Έχετε κάποιο email απο Nova για να στειλω ενα Αίτημα διακοπής υπηρεσίας χωρίς επιβάρυνση λόγω μόνιμης τεχνικής δυσλειτουργίας Εστειλα στο [email protected] και δεν δεχονται email Πως θα κανω εγγραφως το αιτημα μου ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας! Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η ηλεκτρονική διεύθυνση support@nova.gr δεν χρησιμοποιείται πλέον. Για την άμεση εξυπηρέτηση σου, μπορείς να στείλεις το αίτημα σου μέσω φόρμας επικοινωνίας, πατώντας εδώ ή να συνδεθείς στο Live Chat στο nova.gr. Εναλλακτικά, μπορείς να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Nova ή να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova στο: 13800 (για Οικιακούς πελάτες). ** Ισχύει χρέωση 0,25€ /κλήση από Κινητό ή Σταθερό Nova, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και Τέλους Κινητής ή Σταθερής Τηλεφωνίας. Το Τέλος Κινητής δεν εφαρμόζεται στους δικαιούχους απαλλαγής. Η χρέωση της κλήσης από άλλο Δίκτυο, ορίζεται από τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου. 1277 (για Εταιρικούς πελάτες), ** χωρίς χρέωση από εταιρικό Κινητό ή Σταθερό Nova. 13700 (Τεχνική Υποστήριξη), ** χωρίς χρέωση από οποιοδήποτε Σταθερό ή Κινητό Ελλάδος. Με εκτίμηση, Εξυπηρέτηση Πελατών Nova αφου μπορεις από φορμα επικοινωνίας οπως και Chat. και μεσα από το app υπάρχουν τέτοιες επιλογές πχ για chat. Αλλα από την φόρμα που έχω στείλει και εγώ αλλα και μια φίλη μου δεν ειχαμε καποιο θεμα. οπως και chat που ειχαμε μιλησει επισης ολα καλα. On 22/05/2025 at 14:06, Nazar said: Μπορείς να το κάνεις μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο live chat, απλά δεν ξέρω πως μπορείς να έχεις αποδεικτικό ότι ειδοποίησες δεν θυμαμαι αν σου ερχεται αντιγραφο ή οταν απαντανε αν φαινεται το αρχικο αιτημα.αλλιως μπορει να μιλήσει στο chat και να ζητησει απο εκει καποιο email. πέρα απο το να κανει copy paste αυτα που θα πουν στο Chat. ή ενα print screen που εστειλε από την φορμα επικοινωνιας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα