drkkst Δημοσ. 15 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 18 ώρες πριν, nyne είπε Καλα αφου εχεις ιντερνετ καλα εισαι,μη σκας πανω στις 6-7 μερες θα στο φτιαξουν.Στη δικη μου περιπτωση σε αναβαθμιση απο οπτικη σε μεγαλυτερη ταχυτητα,εμεινα χωρις ιντερνετ εξι μερες τη πρωτη φορα.Τη δευτερη με το Update στο upload επεσε η ταχυτητα μου στο προηγουμενο προφιλ,κοινως χαος.Ειτε θα ερθει να σου αλλαξει το Pon ειτε θα το κανουν μεσα απο το συστημα τους,οταν καποιος πιασει στα χερια του τη βλαβη.Συνηθως μετα απο εξι μερες. Ναι σίγουρα υπάρχουν και χειρότερα. Δε σκάω από τη στιγμή που η ταχύτητα στο download είναι OK, απλά μου τη δίνει που δεν μπορείς να συνεννοηθείς μαζί τους ούτε στα στοιχειώδη. Η βλάβη στην περίπτωσή μου κλείνει σήμερα 11 μέρες και ακόμα τίποτα. Είναι χάος, όπως το είπες. Το Σάββατο με ξαναπήραν τηλέφωνο οι ίδιοι και μου ζητούσαν να κάνουμε πάλι κάποιες μετρήσεις. Τους λέω παιδιά λείπω δεν είμαι σπίτι, έχουμε κάνει ήδη μετρήσεις αλλά οκ, όταν επιστρέψω θα σας ξανακαλέσω. Τους παίρνω όταν γύρισα πίσω στο σπίτι και μου λένε δεν έχουμε κάποιο νεότερο για το θέμα σας. Μα εσείς με πήρατε τηλέφωνο για να κάνουμε κάποιες μετρήσεις ρε παιδιά τους απάντησα. Μιλάμε για Οσκαρ ανευθυνότητας. Πλέον σηκώνω τα χέρια ψηλά. Ακόμα και για να κλείσουμε ραντεβού δεν ήταν καν ευέλικτοι όσον αφορά τις ώρες που μπορούσα να είμαι στο σπίτι. Τραγικοί το λιγότερο. Μετά το Πάσχα και βλέπουμε πλεον. Καλό Πάσχα παιδιά σε όλους σας και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Όταν με το καλό το φτιάξουν θα σας ενημερώσω, έτσι για την ιστορία. 1
drkkst Δημοσ. 29 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου (επεξεργασμένο) Παιδιά αξίζει να μοιραστώ μαζί σας τη συνέχεια της ιστορίας για να δείτε το μέγεθος της ανικανότητας και της ανευθυνότητας τους. Νέα ενημέρωση λοιπόν. Το μπάχαλο και η απόλυτη ανευθυνότητα συνεχίζονται. Ήρθαν τελικά την περασμένη Τετάρτη στο διαμέρισμα μετά από προγραμματισμένο ραντεβού. Μέτρησαν, είδαν ότι το upload μου ήταν καρφωμένο στα 24mbps αντί για 240 που πρέπει να δίνει η γραμμή και έφυγαν αφού με διαβεβαίωσαν ότι μάλλον είναι κάποιο πρόβλημα με το προφίλ και θα διορθωθεί το πολύ σε 1 με 2 εργάσιμες. Την επόμενη μέρα μου στέλνουν μήνυμα ότι πραγματοποιείται έλεγχος εξωτερικά του κτηρίου σύνδεσης και ο εκτιμώμενος χρόνος αποκατάστασης είναι έως 3 εργάσιμες μέρες. Υπομονή λέω που θα πάει θα το φτιάξουν. Την Παρασκευή παίρνω νέο μήνυμα ότι απαιτείται έλεγχος στον κοινόχρηστο χώρο του κτηρίου που θα πραγματοποιηθεί σήμερα 29/04 που μιλάμε. Στο ίδιο μήνυμα μου γράφουν ότι δεν χρειάζεται η παρουσία μου στον χώρο κατά την διάρκεια των εργασιών. Το πρωί 7.30 φεύγω για δουλεία και η σύζυγος είναι ακόμα σπίτι μιας και δουλεύει αργότερα. Με παίρνει τηλέφωνο γύρω στις 8.30 και μου λέει ότι χτυπάνε το κουδούνι και ζητούν να μπουν στο διαμέρισμα. Ετοιμαζόταν να φύγει κι εκείνη για την δουλειά της. Ήταν και λίγο τρομοκρατημένη γιατί δεν περιμέναμε επίσκεψη τεχνικού στο διαμέρισμα. Ζήτησε να ξανακάνει μετρήσεις στο ρούτερ. Μίλησα μαζί του στο τηλέφωνο εξηγώντας του ότι έχουν ήδη μετρήσει στο διαμέρισμα και για ποιο λόγο απροειδοποίητα ήρθαν για μια ακόμη φορά. Μου ζήτησε να ανοίξουμε τον υπολογιστή μου για να κάνει μετρήσεις και κάπου εκεί βγήκα από τα ρούχα μου. Με τα πολλά πολλά και αφού έχασα την ψυχραιμία μου -με κόσμιο πάντα τρόπο- στο ενδιάμεσο ήρθαν άλλοι 2 τεχνικοί από Cosmote, που είχαν δικό τους μηχάνημα για την μέτρηση. Κατανοώ τον κάθε εργαζόμενο τεχνικό, ξέρω πως δεν είναι δική του η ευθύνη, και ειλικρινά στεναχωριέμαι που αναγκάστηκα να μιλήσω απότομα αλλά κάπου έλεος. Η συγκεκριμένη βλάβη κλείνει σχεδόν μήνα και με ταλαιπωρούν άδικα χωρίς να έχουν βρει λύση. Έρχονται απροειδοποίητα στο σπίτι μου και ζητούν να ξανακάνουν τις ίδιες μετρήσεις που έκαναν πριν μια βδομάδα. Εσείς στη θέση μου τι θα κάνατε ρε παιδιά; Πως θα αντιδρούσατε σε όλο αυτό; Θα προτιμούσα ειλικρινά να μου πουν δεν μπορούμε κύριε να σας δώσουμε το upload που σας υποσχεθήκαμε. Αυτό θα το καταλάβαινα. Όχι όμως να με κοροϊδεύουν. Αυτό δεν το ανέχομαι. Επεξ/σία 29 Απριλίου από drkkst
comfuzio Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 2 hours ago, drkkst said: Παιδιά αξίζει να μοιραστώ μαζί σας τη συνέχεια της ιστορίας για να δείτε το μέγεθος της ανικανότητας και της ανευθυνότητας τους. Νέα ενημέρωση λοιπόν. Το μπάχαλο και η απόλυτη ανευθυνότητα συνεχίζονται. Ήρθαν τελικά την περασμένη Τετάρτη στο διαμέρισμα μετά από προγραμματισμένο ραντεβού. Μέτρησαν, είδαν ότι το upload μου ήταν καρφωμένο στα 24mbps αντί για 240 που πρέπει να δίνει η γραμμή και έφυγαν αφού με διαβεβαίωσαν ότι μάλλον είναι κάποιο πρόβλημα με το προφίλ και θα διορθωθεί το πολύ σε 1 με 2 εργάσιμες. Την επόμενη μέρα μου στέλνουν μήνυμα ότι πραγματοποιείται έλεγχος εξωτερικά του κτηρίου σύνδεσης και ο εκτιμώμενος χρόνος αποκατάστασης είναι έως 3 εργάσιμες μέρες. Υπομονή λέω που θα πάει θα το φτιάξουν. Την Παρασκευή παίρνω νέο μήνυμα ότι απαιτείται έλεγχος στον κοινόχρηστο χώρο του κτηρίου που θα πραγματοποιηθεί σήμερα 29/04 που μιλάμε. Στο ίδιο μήνυμα μου γράφουν ότι δεν χρειάζεται η παρουσία μου στον χώρο κατά την διάρκεια των εργασιών. Το πρωί 7.30 φεύγω για δουλεία και η σύζυγος είναι ακόμα σπίτι μιας και δουλεύει αργότερα. Με παίρνει τηλέφωνο γύρω στις 8.30 και μου λέει ότι χτυπάνε το κουδούνι και ζητούν να μπουν στο διαμέρισμα. Ετοιμαζόταν να φύγει κι εκείνη για την δουλειά της. Ήταν και λίγο τρομοκρατημένη γιατί δεν περιμέναμε επίσκεψη τεχνικού στο διαμέρισμα. Ζήτησε να ξανακάνει μετρήσεις στο ρούτερ. Μίλησα μαζί του στο τηλέφωνο εξηγώντας του ότι έχουν ήδη μετρήσει στο διαμέρισμα και για ποιο λόγο απροειδοποίητα ήρθαν για μια ακόμη φορά. Μου ζήτησε να ανοίξουμε τον υπολογιστή μου για να κάνει μετρήσεις και κάπου εκεί βγήκα από τα ρούχα μου. Με τα πολλά πολλά και αφού έχασα την ψυχραιμία μου -με κόσμιο πάντα τρόπο- στο ενδιάμεσο ήρθαν άλλοι 2 τεχνικοί από Cosmote, που είχαν δικό τους μηχάνημα για την μέτρηση. Κατανοώ τον κάθε εργαζόμενο τεχνικό, ξέρω πως δεν είναι δική του η ευθύνη, και ειλικρινά στεναχωριέμαι που αναγκάστηκα να μιλήσω απότομα αλλά κάπου έλεος. Η συγκεκριμένη βλάβη κλείνει σχεδόν μήνα και με ταλαιπωρούν άδικα χωρίς να έχουν βρει λύση. Έρχονται απροειδοποίητα στο σπίτι μου και ζητούν να ξανακάνουν τις ίδιες μετρήσεις που έκαναν πριν μια βδομάδα. Εσείς στη θέση μου τι θα κάνατε ρε παιδιά; Πως θα αντιδρούσατε σε όλο αυτό; Θα προτιμούσα ειλικρινά να μου πουν δεν μπορούμε κύριε να σας δώσουμε το upload που σας υποσχεθήκαμε. Αυτό θα το καταλάβαινα. Όχι όμως να με κοροϊδεύουν. Αυτό δεν το ανέχομαι. Αυτό δυστυχώς πάντα ήταν πρόβλημα με τα εξωτερικά συνεργεία, το είχα ζήσει και εγώ σαν πελάτης και από την πλευρά του τεχνικού στο Τ/Κ. Οι μετρήσεις δυστυχώς δεν είναι μια και έξω, κάνουν κάποιες ενέργειες και χρειάζεται επαλήθευση. Αν και θα μπορούσαν να μετράγαν όντως έξω στο κουτί του ορόφου με δικό τους εξοπλισμό και αφού τα δουν καλώς ως εκεί, να κάνουν ένα τελευταίο προγραματισμένο πάντα ραντεβού με εσένα. 1
drkkst Δημοσ. 29 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου @comfuzio Το καταλαβαίνω φίλε μου αλλά κι εγώ έχω αγανακτήσει. Κανονικά δεν πρέπει να τους πληρώσω ούτε τον μηνιαίο λογαριασμό. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση και συμπεριφορά. Για να μην πω κάτι χειρότερο. Δε θέλω ούτε τηλέφωνο πλέον να με πάρουν.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 29 Απριλίου 5 hours ago, drkkst said: Θα προτιμούσα ειλικρινά να μου πουν δεν μπορούμε κύριε να σας δώσουμε το upload που σας υποσχεθήκαμε. Δεν πρόκειται να το πουν γιατί δεν ισχύει. Είναι ξεκάθαρο πρόβλημα κάποιας ρυθμισης, δεν παίζει ούτε 1 στο εκατ πιθανότητα "αδυναμίας" παροχής του upload. 2
drkkst Δημοσ. 30 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 4 ώρες πριν, Thresh είπε Δεν πρόκειται να το πουν γιατί δεν ισχύει. Είναι ξεκάθαρο πρόβλημα κάποιας ρυθμισης, δεν παίζει ούτε 1 στο εκατ πιθανότητα "αδυναμίας" παροχής του upload. Ναι, το ξέρω ότι δεν ισχύει. Το είπα με καθαρά ειρωνική διάθεση γιατί με έχουν ταλαιπωρήσει πολύ.
drkkst Δημοσ. 5 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 5 Μαϊου Φτάσαμε και κλείσαμε 1 μήνα με το γνωστό πρόβλημα στο Upload. Σήμερα μου έστειλαν νέο ρούτερ το Nokia γιατί πιστεύουν ότι το παλιό το Huawei δημιουργούσε μάλλον το πρόβλημα. Μια από τα ίδια. Το upload καρφωμένο στα 24mbps. Έπειτα από ένα μήνα ταλαιπωρίας με επισκέψεις από 4 τεχνικούς, 2 από αυτούς της Cosmote η υπομονή μου εξαντλήθηκε. Μέσα στη βδομάδα τους κάνω καταγγελία και διακοπή συμβολαίου και μετά απο 18 χρόνια μαζί τους, από όταν ακόμα ηταν tellas και μετά wind και εσχάτως nova, ούτε να τους ξαναδώ. Η κοροϊδία έχει και τα όρια της. 3
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Μαϊου Super Moderators Δημοσ. 7 Μαϊου On 05/05/2025 at 20:22, drkkst said: Φτάσαμε και κλείσαμε 1 μήνα με το γνωστό πρόβλημα στο Upload. Σήμερα μου έστειλαν νέο ρούτερ το Nokia γιατί πιστεύουν ότι το παλιό το Huawei δημιουργούσε μάλλον το πρόβλημα. Μια από τα ίδια. Το upload καρφωμένο στα 24mbps. Έπειτα από ένα μήνα ταλαιπωρίας με επισκέψεις από 4 τεχνικούς, 2 από αυτούς της Cosmote η υπομονή μου εξαντλήθηκε. Μέσα στη βδομάδα τους κάνω καταγγελία και διακοπή συμβολαίου και μετά απο 18 χρόνια μαζί τους, από όταν ακόμα ηταν tellas και μετά wind και εσχάτως nova, ούτε να τους ξαναδώ. Η κοροϊδία έχει και τα όρια της. Το θετικό είναι ότι δεν θα πληρώσεις ρήτρα, μιας και δεν μπορούν να φτιάξουν το πρόβλημα. 1
drkkst Δημοσ. 8 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 8 Μαϊου Τελικά σήμερα, αφού όπως με διαβεβαίωσαν προχθές η βλάβη δόθηκε στα "ανώτερα κλιμάκια" 😭 το πρόβλημα διορθώθηκε. Ούτε τεχνικοί, ούτε αλλαγές εξοπλισμού, ούτε άσκοπα ραντεβού, τίποτα. Κάποιος μάλλον επί 1 μήνα δεν πατούσε ένα κουμπί. Όταν φιλοτιμηθηκε να το κάνει το πρόβλημα λύθηκε. Έχω μείνει με 3 ρούτερ ένα Zyxel ένα Huawei και το τελευταίο το Nokia G-1426G που μου έστειλαν. Ερώτηση. Τους τα επιστρέφω ή τα πετάω; Αν τελικά συνεχίσω μαζί τους λέω να κρατήσω μάλλον το Nokia. 3
Aggelos_INSM Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου 4 λεπτά πριν, drkkst είπε Τελικά σήμερα, αφού όπως με διαβεβαίωσαν προχθές η βλάβη δόθηκε στα "ανώτερα κλιμάκια" 😭 το πρόβλημα διορθώθηκε. Ούτε τεχνικοί, ούτε αλλαγές εξοπλισμού, ούτε άσκοπα ραντεβού, τίποτα. Κάποιος μάλλον επί 1 μήνα δεν πατούσε ένα κουμπί. Όταν φιλοτιμηθηκε να το κάνει το πρόβλημα λύθηκε. Έχω μείνει με 3 ρούτερ ένα Zyxel ένα Huawei και το τελευταίο το Nokia G-1426G που μου έστειλαν. Ερώτηση. Τους τα επιστρέφω ή τα πετάω; Αν τελικά συνεχίσω μαζί τους λέω να κρατήσω μάλλον το Nokia. Μη τα πεταξεις. Μπορει να στα ζητήσουν , μπορει και όχι . Εμενα μου ειπαν πως μπορω να το κρατησω (οταν μου αλλαξαν το nokia σε huawei) αλλα να το εχω σε περίπτωση που μου το ζητήσουν πισω 1
drkkst Δημοσ. 8 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 8 Μαϊου Μάλλον θα τα πάω πίσω σε κατάστημα. Σαβούρα είναι έτσι κι αλλιώς. 😁 Στην τελευταία αλλαγή μου έστειλαν το Nokia G1426G-A. Διάβασα ότι εσένα σου δημιούργησε θέματα. Εγώ κατέβασα και το Wifi app για τις ρυθμίσεις του και δεν το βρήκα κακό. Πάντως όχι χειρότερο από το Huawei. 😁 1
Aggelos_INSM Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου 1 ώρα πριν, drkkst είπε Μάλλον θα τα πάω πίσω σε κατάστημα. Σαβούρα είναι έτσι κι αλλιώς. 😁 Στην τελευταία αλλαγή μου έστειλαν το Nokia G1426G-A. Διάβασα ότι εσένα σου δημιούργησε θέματα. Εγώ κατέβασα και το Wifi app για τις ρυθμίσεις του και δεν το βρήκα κακό. Πάντως όχι χειρότερο από το Huawei. 😁 Εμενα μου αλλαζε μονο του το καναλι wifi και το εχω τωρα ως access point και λειτουργεί καλύτερα το σήμα ετσι αν και ακομα εχει αυτο το bug. Καλυτερο wifi απτου huawei αν εξαιρεσεις τη βλακεια αυτη 1
comfuzio Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου 4 hours ago, drkkst said: Τελικά σήμερα, αφού όπως με διαβεβαίωσαν προχθές η βλάβη δόθηκε στα "ανώτερα κλιμάκια" 😭 το πρόβλημα διορθώθηκε. Ούτε τεχνικοί, ούτε αλλαγές εξοπλισμού, ούτε άσκοπα ραντεβού, τίποτα. Κάποιος μάλλον επί 1 μήνα δεν πατούσε ένα κουμπί. Όταν φιλοτιμηθηκε να το κάνει το πρόβλημα λύθηκε. Έχω μείνει με 3 ρούτερ ένα Zyxel ένα Huawei και το τελευταίο το Nokia G-1426G που μου έστειλαν. Ερώτηση. Τους τα επιστρέφω ή τα πετάω; Αν τελικά συνεχίσω μαζί τους λέω να κρατήσω μάλλον το Nokia. Το φαντάστηκα ότι ήταν θέμα προφίλ, δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο. Κρίμα που τους πήρε τόσο καιρό. Αυτά είναι τα άσχημα όταν έχεις υπηρεσίες από 1 πάροχο μέσω δικτύου άλλου 1
drkkst Δημοσ. 9 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 9 Μαϊου 4 ώρες πριν, comfuzio είπε Το φαντάστηκα ότι ήταν θέμα προφίλ, δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο. Κρίμα που τους πήρε τόσο καιρό. Αυτά είναι τα άσχημα όταν έχεις υπηρεσίες από 1 πάροχο μέσω δικτύου άλλου Μια χαρά τα έλεγες εσύ φίλε μου. Θέμα προφίλ ήταν και τίποτα άλλο. Ένα "κουμπί" που κάποιος κάπου έπρεπε να πατήσει. Ένα μήνα με παίδεψαν με ανοησίες και άσκοπο χάσιμο χρόνου γι αυτό που οι περισσότεροι φανταζόμασταν από την αρχή. Τους το έλεγα κι εγώ σε κάθε μου συνομιλία, αλλά δεν... Όπως ακριβώς το είπες. Αυτά παθαίνεις όταν έχεις υπηρεσίες απο τη Nova μέσω δικτύου Cosmote. Ας πρόσεχα λοιπόν. 😉 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα