_troufas_ Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου Εδώ και μια βδομάδα περίπου, όταν έκανα κάποιες αγορές στο σκρούτζ με την χρεωστική κάρτα, κατά την πληρωμή μου έστελνε η άλφα το κλασικό push notification να κάνω αποδοχή της συναλαγής και μετά να βάλψ το πιν της εφαρμογής, αλλά μετά στην οθόνη του υπολογιστή μου έβγαζε άλλο ένα παραπεμπτικό ασφαλείας που ζητούσε να βάλω το 2ο και 4ο ψηφείο του πιν της κάρτας, τα οποία έβαζα σωστά (γιατί έχω κάνει αγορές ενδιάμεσα σε POS που ζήτησαν πιν) και δεν το δεχόταν. Μου έλεγε οτι είναι λάθος. Το ίδιο παρατήρησα και χτες όταν πήγα να βάλω χρήματα στην revolut μέσα από την κάρτα. Μετά το πρώτο safety check, μου ζήτησε στο δεύτερο να βάλω 2ο και 4ο ψηφείο του πιν και μου είπε οτι είναι λάθος. Σήμερα μιλούσα 2 ώρες με 5 διαφορετικά άτομα στην εξυπηρέτηση της Άλφα που μου είπαν από το να κάνω επανεκίνηση στο ρούτερ μου, μέχρι και οτι είναι κάποιο δικό τους θέμα (που δεν ξέραν τι ακριβώς είναι, αλλά λέει "δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο, οπότε μάλλον είναι κάτι από εμάς, κάντε υπομονή"). Η τελευταία υπάλληλος μου είπε θα μου στείλει καλού κακού το πιν μου σε σμσ που θα κάνει μέχρι 24 ώρες να φτάσει (έλεος) και μέχρι τότε έχω μείνει στον αέρα. Έχει συμβεί/συμβαίνει σε κανέναν άλλο κάτι τέτοιο? Έχει κανείς καμία ιδέα?
afragorn Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου Στο ebanking εχει επιλογή "αποστολή pin στο κινητό". Γιατί δε πατάς αυτό να σου έρθει με μήνυμα; Στα υπόλοιπα τώρα, για τσέκαρε τις ρυθμίσεις της κάρτας μήπως έχεις απενεργοποιήσει κάτι ή έχεις όριο. Τι ποσό θες να μεταφέρεις; Μήπως είναι μεγάλο και σε μπλοκάρει για ασφάλεια; Χθες το βράδυ έβαλα εγώ από Άλφα σε revolut, άρα δεν είναι κάτι γενικότερο.
_troufas_ Δημοσ. 10 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 24 λεπτά πριν, afragorn είπε Στο ebanking εχει επιλογή "αποστολή pin στο κινητό". Γιατί δε πατάς αυτό να σου έρθει με μήνυμα; Στα υπόλοιπα τώρα, για τσέκαρε τις ρυθμίσεις της κάρτας μήπως έχεις απενεργοποιήσει κάτι ή έχεις όριο. Τι ποσό θες να μεταφέρεις; Μήπως είναι μεγάλο και σε μπλοκάρει για ασφάλεια; Χθες το βράδυ έβαλα εγώ από Άλφα σε revolut, άρα δεν είναι κάτι γενικότερο. Δοκίμασα να στείλω το πιν μου από την εφαρμογή (και από το site) σε σμσ στο κινητό αλλά και στα 2 μου λέει "service unavailable". Οι ρυθμίσεις είναι επίσης καλές γιατί τις είδαν και όλοι οι εκπρόσωποι αλλά και εγώ δεν έχω αλλάξει κάτι εδώ και πολύ καιρό. Στην revo παω να μεταφέρω 230 που πολύ αμφιβάλω οτι θέλει έξτρα επιβεβαίωση λόγω μεγάλου ποσού. Ίσως τους ξανά πάρω μήπως και πέσω σε κάποιον που ξέρει λίγο πιο πολύ τι του γίνεται😩
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα