Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά χαρά.

Στο νέο istorm.gr που ανακοίνωσαν, μπήκα και έχει εξαφανιστεί όλο το ιστορικό παραγγελιών.

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος;

Επεξ/σία από QuantumWanderer
Δημοσ.
4 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Γειά χαρά.

Στο νέο istorm.gr που ανακοίνωσαν, μπήκα και έχει εξαφανιστεί όλο το ιστορικό παραγγελιών.

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος;

Μια από τα ίδια...αλλά αδιάφορο...

Δημοσ.

Δεν τούς είχα για σοβαρούς και στα πληροφοριακά τους και στην οργάνωσή τους ούτε και πριν, αλλά με την αλλαγή αυτών των ημερών έχει χαθεί πλήρως η μπάλα.

Τώρα βλέπω ότι προϊόν που απεικονίζεται ως διαθέσιμο σε συγκεκριμένο κατάστημα που επιλέγω, στη σελίδα του προϊόντος, το βάζεις καλάθι, δηλώνεις παραλαβή στο κατάστημα, πας να επιλέξεις κατάστημα και το κατάστημα που το βλέπεις διαθέσιμο στη σελίδα του προϊόντος, δεν είναι διαθέσιμο για παραλαβή στο checkout.

Ήταν ερασιτέχνες και θα παραμείνουν ερασιτέχνες.

  • Like 1
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Νέο istorm.gr - προβλήματα
Δημοσ.

Εγώ παρήγγειλα χρεώθηκα στην πιστωτική, και δεν μου ήρθε ποτέ ειδοποίηση ότι έχει γίνει παραγγελία. Μίλησα με την τράπεζα και μ είπαν ότι η συναλλαγή έχει γίνει κανονικά και με δόσεις το είχα βάλει, μου έδωσε η τράπεζα και τον κωδικό συναλλαγής. Πήγα σε κατάστημα κιόλας μετά και δεν είχαν ιδέα. Μου είπαν πάρτε την Δευτέρα στο τηλέφωνο π είναι για τις online παραγγελίες. Φοβάμαι ότι κάτι θ πήγε στραβά, από την πλευρά του σάιτ τους, και την προσφορά θα χάσω και θα βρεθώ χρεωμένος. 

  • Sad 1
Δημοσ.
Στις 12/4/2025 στις 11:16 ΜΜ, antonio91tech είπε

Εγώ παρήγγειλα χρεώθηκα στην πιστωτική, και δεν μου ήρθε ποτέ ειδοποίηση ότι έχει γίνει παραγγελία. Μίλησα με την τράπεζα και μ είπαν ότι η συναλλαγή έχει γίνει κανονικά και με δόσεις το είχα βάλει, μου έδωσε η τράπεζα και τον κωδικό συναλλαγής. Πήγα σε κατάστημα κιόλας μετά και δεν είχαν ιδέα. Μου είπαν πάρτε την Δευτέρα στο τηλέφωνο π είναι για τις online παραγγελίες. Φοβάμαι ότι κάτι θ πήγε στραβά, από την πλευρά του σάιτ τους, και την προσφορά θα χάσω και θα βρεθώ χρεωμένος. 

Καλησπέρα, αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα… η χρέωση της πρώτης δόσης από τη πιστωτική έχει γίνει κανονικά και η istorm δεν έχει ιδέα ποια είναι η παραγγελία μου. Το Σάββατο πήγα στο κατάστημα στο Κολωνάκι μια που δεν είχαν τηλέφωνο επικοινωνίας αλλά ήταν αγενέστατη και δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν, μετά από αρκετή ώρα, μου είπαν να περιμένω ως σήμερα. Στο τηλεφωνικό κέντρο σήμερα, μου είπαν πως έχουν χάσει όλες τις παραγγελίες, τις κοιτάνε μια μια στο λογιστήριο και δεν ξέρουν πόσο θα πάρει αυτό και αν καταφέρουν κάτι… και ότι θα μας ειδοποιήσουν. Εσύ, είχες κάποια άλλη ενημέρωση;

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 12/4/2025 στις 11:16 ΜΜ, antonio91tech είπε

Εγώ παρήγγειλα χρεώθηκα στην πιστωτική, και δεν μου ήρθε ποτέ ειδοποίηση ότι έχει γίνει παραγγελία. Μίλησα με την τράπεζα και μ είπαν ότι η συναλλαγή έχει γίνει κανονικά και με δόσεις το είχα βάλει, μου έδωσε η τράπεζα και τον κωδικό συναλλαγής. Πήγα σε κατάστημα κιόλας μετά και δεν είχαν ιδέα. Μου είπαν πάρτε την Δευτέρα στο τηλέφωνο π είναι για τις online παραγγελίες. Φοβάμαι ότι κάτι θ πήγε στραβά, από την πλευρά του σάιτ τους, και την προσφορά θα χάσω και θα βρεθώ χρεωμένος. 

Καλησπέρα, αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα… η χρέωση της πρώτης δόσης από τη πιστωτική έχει γίνει κανονικά και η istorm δεν έχει ιδέα ποια είναι η παραγγελία μου. Το Σάββατο πήγα στο κατάστημα στο Κολωνάκι μια που δεν είχαν τηλέφωνο επικοινωνίας αλλά ήταν αγενέστατη και δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν, μετά από αρκετή ώρα, μου είπαν να περιμένω ως σήμερα. Στο τηλεφωνικό κέντρο σήμερα, μου είπαν πως έχουν χάσει όλες τις παραγγελίες, τις κοιτάνε μια μια στο λογιστήριο και δεν ξέρουν πόσο θα πάρει αυτό και αν καταφέρουν κάτι… και ότι θα μας ειδοποιήσουν. Εσύ, είχες κάποια άλλη ενημέρωση;

  • Like 1
  • Sad 2
Δημοσ.
Στις 15/4/2025 στις 11:26 ΠΜ, Mavalisious είπε

Καλησπέρα, αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα… η χρέωση της πρώτης δόσης από τη πιστωτική έχει γίνει κανονικά και η istorm δεν έχει ιδέα ποια είναι η παραγγελία μου. Το Σάββατο πήγα στο κατάστημα στο Κολωνάκι μια που δεν είχαν τηλέφωνο επικοινωνίας αλλά ήταν αγενέστατη και δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν, μετά από αρκετή ώρα, μου είπαν να περιμένω ως σήμερα. Στο τηλεφωνικό κέντρο σήμερα, μου είπαν πως έχουν χάσει όλες τις παραγγελίες, τις κοιτάνε μια μια στο λογιστήριο και δεν ξέρουν πόσο θα πάρει αυτό και αν καταφέρουν κάτι… και ότι θα μας ειδοποιήσουν. Εσύ, είχες κάποια άλλη ενημέρωση;

Καλησπέρα. Εγώ πήγα στο κατάστημα στην Θεσσαλονικη και ήταν πολύ εξυπηρετικό το προσωπικό την Κυριακή. Με καλέσαν την Δευτέρα απο το Κατάστημα για εξτρα πληροφορίες, και περιμένουμε. Απο Δευτέρα δν εχω κάποια άλλη ενημέρωση. Παιρνω στο τηλεφωνο το εννιαίο που έχουν, μετά το ηχητικό πέφτει η γραμμή συνεχώς.
Επίσης ε΄χω ακριβώς και εγώ το ίδιο, στην πιστωτική εχει περάσει η π΄ρωτη δόση κανονικά. Είναι πρόβλημα με την viva wallet, τώρα αν θα βγάλουν άκρη δεν ξερω πραγματικά. Η αλήθεια είναι ότι την είχα και για σοβαρή εταιρεία την iStorm. Το μόνο θετικό ως τώρα ήταν η αντιμετώπιση από την υπάλληλο του καταστήματος στην Τσιμισκή στην Θεσσαλονική που ήταν εκπληκτική.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Αφού επιλύθηκαν τα αρχικά προβλήματα, έριξα μια παραγγελία ενός iPad την πλήρωσα διαδικτυακά και την παρέλαβα την επόμενη μέρα από φυσικό κατάστημα.

Στην κάρτα μου, πάνω από 10 μέρες μετά, συνεχίζω και βλέπω δεσμευμένο το διπλάσιο ποσό της παραγγελίας και αναμένω την απάντησή τους.

Άκρως ερασιτεχνικές προσεγγίσεις.

Εντός των ημερών, αν δεν το επιλύσουν, προχωρώ με όλα τα νόμιμα μέτρα και καταγγελίες.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
On 16/04/2025 at 15:05, antonio91tech said:

Καλησπέρα. Εγώ πήγα στο κατάστημα στην Θεσσαλονικη και ήταν πολύ εξυπηρετικό το προσωπικό την Κυριακή. Με καλέσαν την Δευτέρα απο το Κατάστημα για εξτρα πληροφορίες, και περιμένουμε. Απο Δευτέρα δν εχω κάποια άλλη ενημέρωση. Παιρνω στο τηλεφωνο το εννιαίο που έχουν, μετά το ηχητικό πέφτει η γραμμή συνεχώς.
Επίσης ε΄χω ακριβώς και εγώ το ίδιο, στην πιστωτική εχει περάσει η π΄ρωτη δόση κανονικά. Είναι πρόβλημα με την viva wallet, τώρα αν θα βγάλουν άκρη δεν ξερω πραγματικά. Η αλήθεια είναι ότι την είχα και για σοβαρή εταιρεία την iStorm. Το μόνο θετικό ως τώρα ήταν η αντιμετώπιση από την υπάλληλο του καταστήματος στην Τσιμισκή στην Θεσσαλονική που ήταν εκπληκτική.

Αν είναι στην τσιμισκή πρόκειται για το πιο αγενές κάστημα που υπάρχει σε ιστορμ

Δημοσ.
Στις 25/5/2025 στις 9:51 ΠΜ, QuantumWanderer είπε

Αφού επιλύθηκαν τα αρχικά προβλήματα, έριξα μια παραγγελία ενός iPad την πλήρωσα διαδικτυακά και την παρέλαβα την επόμενη μέρα από φυσικό κατάστημα.

Στην κάρτα μου, πάνω από 10 μέρες μετά, συνεχίζω και βλέπω δεσμευμένο το διπλάσιο ποσό της παραγγελίας και αναμένω την απάντησή τους.

Άκρως ερασιτεχνικές προσεγγίσεις.

Εντός των ημερών, αν δεν το επιλύσουν, προχωρώ με όλα τα νόμιμα μέτρα και καταγγελίες.

Γιατί σου δεσμευσαν το διπλάσιο ποσό;

Το τακτοποίησαν τώρα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

3 hours ago, Ukforthemoment said:

Γιατί σου δεσμευσαν το διπλάσιο ποσό;

Το τακτοποίησαν τώρα;

Γιατί δεν δουλεύει σωστά το σύστημά τους και ούτε και οι ίδιοι δεν ξέρουν να το χειρίζονται. Βασικά τα παιδάκια στα καταστήματα δεν ξέρουν καν τα χαρακτηριστικά των προιόντων που πουλάνε. Είχα πάθει και εγώ το ίδιο με τους ερασιτέχνες της Κηφισιάς. Κηφισιά και Mall οι πιο ερασιτέχνες γιατί πρόκειται και για νεότερα καταστήματα. Τσιμισκή παλιότερο προσωπικό 10 χρόνια εκεί μέσα οι περισσότεροι και χρόνο με το χρόνο γίνονται και πιο αγενείς.

On 25/05/2025 at 11:51, QuantumWanderer said:

Αφού επιλύθηκαν τα αρχικά προβλήματα, έριξα μια παραγγελία ενός iPad την πλήρωσα διαδικτυακά και την παρέλαβα την επόμενη μέρα από φυσικό κατάστημα.

Στην κάρτα μου, πάνω από 10 μέρες μετά, συνεχίζω και βλέπω δεσμευμένο το διπλάσιο ποσό της παραγγελίας και αναμένω την απάντησή τους.

Άκρως ερασιτεχνικές προσεγγίσεις.

Εντός των ημερών, αν δεν το επιλύσουν, προχωρώ με όλα τα νόμιμα μέτρα και καταγγελίες.

Δεν θα βγάλεις άκρη. Στην εθνική η διαδικάσία είχε ως εξής, τηλεφώνησα στην τράπεζα και μου έδωσαν έναν κωδικό για εξουσιοδότηση αποδέσμευσης του ποσού. Αυτόν τον κωδικό μου είπαν να το δώσω στον πωλητή (ιστορμ) και πως αυτός θα πρέπει να επικοινωνήσει με την τράπεζα και να εγκρίνει την αποδέσμευση. Τον έστειλα στο ίστορμ και 1 μήνα και καλά αυτοί έκαναν εκκαθάριση του ποσού... Η τράπεζα μου είπε πως ποτέ δεν επικοινώνησε ο πωλητής (ιστορμ) μαζί τους.. Ακόμα κάνει εκκαθάριση λογικά το ιστορμ.... και εγώ είπα απλά ένα μήνα γιατί μετά από ένα μήνα η τράπεζα στο γυρίζει πίσω από μόνη της. Βέβαια αυτό ήταν σε κανονική κάρτα και όχι σε πιστωτική να αναφέρω, δεν ξέρω τι γίνεται σε πιστωτική. Τους έστελνα εμαιλ και εγώ ότι θα κινηθώ κλπ και εβάζαν μια από το customer support να απαντά γιατί το λογιστηρίο ξύνεται όπως φαίνεται...

 

Και πιο λογιστήριο, ούτε για είσπραξη δεν είναι οι συγκεκριμένοι. 2 μήνες τώρα το site τους παραπέει... Δες εδώ κατάσταση...

https://www.istorm.gr/products/24-inch-imac-with-retina-45k-display-apple-m4-chip-with-8-core-cpu-and-8-core-gpu-256gb-ssd-blue-mwuf3gr-a

https://www.istorm.gr/products/16-inch-macbook-pro-apple-m4-max-chip-with-14-core-cpu-and-32-core-gpu-1tb-ssd-space-black-mx303gr-a

Δεν έχουν όλα τα configurations και το καλύτερο, όταν τους λες θέλω να παραγγείλω mac με επιπλέον αποθηκευτικό χώρο σου λένε δεν το βγάζει αυτό η apple ή δεν ξέρουν να σου πουν τιμές κλπ και σου ζητάνε και προπληρωμή... με ποια αξιοποιστία ρε παιδία, ούτε website έχετε, ούτε λογιστήριο, ούτε υπαλλήλους που να ξέρουν τα βασικά και τις προδιαγραφές των προιόντων

Για αυτό πας isystem να ξεμπερδεύεις, απλά έχει μόνο 12 δόσεις. Καλά για σερβις εννοείται μόνο isystem γιατί εδώ ούτε πώληση και είσπραξη δεν μπορούν να κάνουν στο ιστορμ, τι σερβις. Μιλάμε για το απολύτως βασικό να βάλουν το προιόν σωστά στο website και να εισπράξουν. Μέχρι και e-mac gr να μπεις το site είναι στην πένα. 2 μήνες είναι τώρα που είναι σε τραγική κατάσταση το istorm.gr και 10 χρόνια μέσα στην αγένεια. Πιο premium reseller μου λες. Αφού μέχρι και το 2023 τους είχε βάλει χέρι η Apple που τιμολογούσαν στο θεό 100-200 ευρώ πάνω από ότι στο εξωτερικό και πλέον η διαφορά με το εξωτερικό είναι 50 ευρώ μαξ. Τους κόπηκε το καπέλο 100-200 που είχαν σε κάθε αγορά και τώρα προσπαθούν να ανοίξουν κανένα κατάστημα μπας και το ισοφαρίσουν

Επεξ/σία από bioentre

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...