Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η χρήση αναγνώρισης προσώπου και ψηφιακών "διαβατηρίων ταξιδιού" στα κινητά τηλέφωνα των επιβατών αποτελούν μέρος σχεδίων που υποστηρίζονται από τον ΟΗΕ για την ψηφιοποίηση των αεροπορικών μεταφορών.

Επαναστατικές αλλαγές στον τρόπο που ταξιδεύουμε αεροπορικώς σχεδιάζει ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO), ο οργανισμός του ΟΗΕ που είναι υπεύθυνος για τη διαμόρφωση της αεροπορικής πολιτικής. Σύμφωνα με τους Times, οι αλλαγές θα μπορούσαν να τεθούν σε εφαρμογή μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Στο επίκεντρο των σχεδιαζόμενων αλλαγών βρίσκεται η εισαγωγή ενός "ψηφιακού διαπιστευτηρίου ταξιδιού", το οποίο θα επιτρέπει στους επιβάτες να αποθηκεύουν πληροφορίες διαβατηρίου στις συσκευές τους για χρήση κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

Σύμφωνα με τα σχέδια, οι κάρτες επιβίβασης και η ανάγκη check-in για τις πτήσεις θα καταστούν ξεπερασμένες. Αντ' αυτού, οι ταξιδιώτες θα κατεβάζουν ένα "διαβατήριο ταξιδιού" στο κινητό τους τηλέφωνο κατά την κράτηση της πτήσης. Το διαβατήριο αυτό θα ενημερώνεται αυτόματα σε περίπτωση αλλαγών στην κράτηση.

Οι επιβάτες θα μπορούν επίσης να ανεβάζουν τα διαβατήριά τους στο κινητό τους και να ταξιδεύουν μέσω αεροδρομίων χρησιμοποιώντας το πρόσωπό τους για επαλήθευση. Αντί για χειροκίνητο check-in, οι αεροπορικές εταιρείες θα ειδοποιούνται όταν οι επιβάτες φτάνουν στο αεροδρόμιο και σαρώνεται το πρόσωπό τους.

Η Valérie Viale, διευθύντρια διαχείρισης προϊόντων στην Amadeus, μια εταιρεία τεχνολογίας ταξιδιών, δήλωσε στους Times ότι οι αλλαγές είναι "οι μεγαλύτερες εδώ και 50 χρόνια". Όπως ανέφερε: "Η τελευταία αναβάθμιση μεγάλης κλίμακας ήταν η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Η βιομηχανία έχει αποφασίσει τώρα ότι είναι καιρός να αναβαθμιστεί σε σύγχρονα συστήματα που μοιάζουν περισσότερο με αυτά που θα χρησιμοποιούσε η Amazon."

Για την επιτυχή εφαρμογή των σχεδίων θα απαιτηθούν αναβαθμίσεις υποδομών στα αεροδρόμια, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου και της δυνατότητας ανάγνωσης διαβατηρίου από κινητή συσκευή.

"Πολλά συστήματα αεροπορικών εταιρειών δεν έχουν αλλάξει για περισσότερα από 50 χρόνια, επειδή όλα πρέπει να είναι συνεπή σε όλη τη βιομηχανία και διαλειτουργικά", δήλωσε η Viale.

Αναμενόμενα, η νέα τεχνολογία θα μπορούσε να προκαλέσει ανησυχίες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής, αλλά η Amadeus δήλωσε ότι έχει αναπτύξει ένα σύστημα όπου τα στοιχεία των επιβατών διαγράφονται εντός 15 δευτερολέπτων από κάθε εγγραφή μετά από ένα "σημείο επαφής" - όπως οι πύλες προ-ελέγχου ασφαλείας.

Ο τρόπος διαχείρισης των καθυστερήσεων και των ανταποκρίσεων θα μπορούσε επίσης να αλλάξει. Με την τεχνολογία που αναπτύσσεται, οι επιβάτες που χάνουν τις πτήσεις ανταπόκρισης λόγω καθυστερήσεων εκτός του ελέγχου τους θα μπορούσαν να λαμβάνουν αυτόματα μια ειδοποίηση στα κινητά τους τηλέφωνα με λεπτομέρειες για τη νέα πτήση τους. Το διαβατήριο ταξιδιού τους θα ενημερώνεται αυτόματα και θα τους επιτρέπεται η επιβίβαση στη νέα πτήση.

"Αυτή τη στιγμή οι αεροπορικές εταιρείες έχουν συστήματα που είναι πολύ απομονωμένα", δήλωσε η Viale. "Υπάρχει το σύστημα κρατήσεων που, όταν ανοίγει το check-in, κάνει μια χειραψία με ένα σύστημα παράδοσης και λέει 'εδώ είναι οι κρατήσεις μου, μπορείς τώρα να τις παραδώσεις'. Στο μέλλον η όλη διαδικασία θα είναι πιο γρήγορη και το διαβατήριο ταξιδιού θα είναι δυναμικό."


View full article

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Kostasspil είπε

Σχόλια για φακέλωμα incoming

Από την στιγμή που κανένα προσωπικό στοιχείο δεν θα γίνει εμπορικό προϊόν και δεν θα χρησιμοποιηθεί από οποιαδήποτε κυβέρνηση για οποιοδήποτε λόγο δεν βλέπω λόγο να αναφερθεί το φακέλωμα…

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Haha 14
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, AtiX είπε

Από την στιγμή που κανένα προσωπικό στοιχείο δεν θα γίνει εμπορικό προϊόν και δεν θα χρησιμοποιηθεί από οποιαδήποτε κυβέρνηση για οποιοδήποτε λόγο δεν βλέπω λόγο να αναφερθεί το φακέλωμα…

Προφανως και δεν υπάρχει τρόπος να το γνωρίζουμε και ακόμη και να το παρουσιάσουν έτσι, λίγη αξιοπιστία τους έχει μείνει μετα από αυτά που έκαναν κατά την διάρκεια των λοκνταουν παγκοσμίως. Από την στιγμή που ιδιωτική εταιρεία αποκτά βιομετρικά δεδομένα ατόμων σε διασυνδεδεμένο σύστημα, θεωρώ απολύτως σίγουρο την χρήση αυτών τουλάχιστον για διαφημιστικούς σκοπούς.

  • Like 21
  • Thanks 4
Επισκέπτης
Δημοσ.

Το μόνο πρόβλημα σε αυτό είναι πως εαν δεν έχεις smarphone, δεν θα μπορείς να πετάξεις..? 

Δημοσ.
3 minutes ago, ektordesign said:

Το μόνο πρόβλημα σε αυτό είναι πως εαν δεν έχεις smarphone, δεν θα μπορείς να πετάξεις..? 

Θα σου το πληρώνουν αυτοί το smarphone εφόσον δεν σου προσφέρουν εναλλακτική.

  • Like 2
  • Confused 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ektordesign είπε

Το μόνο πρόβλημα σε αυτό είναι πως εαν δεν έχεις smarphone, δεν θα μπορείς να πετάξεις..? 

ε μηπως ειναι καιρος να παρεις? 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 2
  • Sad 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
3 minutes ago, dimlevi said:

ε μηπως ειναι καιρος να παρεις? 

Πως δεν το σκεφτηκα αυτο?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήδη υπάρχει αυτό σε αρκετά μεγάλα αεροδρόμια, το συνάντησα πρόσφατα στο νέο δελχί.  Έχουν ειδική «λωρίδα» για αυτούς που έχουν ήδη περασμένα τα βιομετρικά τους δεδομένα ( που ακριβώς δε ξέρω ). Επίσης πέρασα και εγώ τον έλεγχο διαβατηρίων χωρίς να πάω σε κισέ . Σκαναρα το διαβατήριο και μετά μια κάμερα μου έκανε αναγνώριση προσώπου για ταυτοποίηση με το διαβατήριο.

Επεξ/σία από heavyrain

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...