GeorgeKaliamvakos Δημοσ. 14 Απριλίου Δημοσ. 14 Απριλίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα εν έτει 2025 να θέσω αυτό το ερώτημα. Δουλεύω ως βιντεογράφος, κατά βάσει τραβάω συνεντεύξεις 3 και πάνω ατόμων, που ως βασικά χαρακτηριστικά έχουν, πολύωρη εγγραφή πάνω από μιάμισι ώρα συνεχόμενα και πάνω από 2 κάμερες για να έχουμε αρκετά πλάνα αλλά και δυνατότητες για vertical crops για social media κτλ. Ως τώρα δουλεύω με 2 Canon C200 και για τρίτη - τέταρτη κάμερα χρησιμοποιώ μια Canon R6 και μια Canon 1DX mark ii. Και οι δυο αντιμετωπίζουν θέματα υπερθέρμανσης, που είναι και το βασικότερο πρόβλημά μου μαζί τους. Ωστόσο η δουλειά τους είναι κατά βάσει για φωτογραφία, οπότε δεν παραπονιέμαι γι' αυτό, αντιθέτως θα ήθελα να προσθέσω τουλάχιστον μια ακόμα κάμερα ως τρίτη στο παιχνίδι. Τα θέματα κατά βάση είναι δυο: Πρώτον το οικονομικό. Θα ήθελα η κάμερα να είναι κάτω από 1500€ συνολικά με ότι έξτρα μπορεί να χρειάζεται για να είναι πλήρως λειτουργική. Δεύτερον, θα μπορούσα να πάρω άλλη μια C200 αλλά θα προτιμούσα με την τρίτη κάμερα όχι μόνο να πλαισιώσω τις C200 αλλά και να μου προσφέρουν κάτι παραπάνω από τη C200 σε κάποια πράγματα που υστερεί λίγο ή να μου δώσουν κάποιες άλλες επιλογές. Έχω βρει δυο περιπτώσεις που μου φαίνονται πολύ καλές ευκαιρείες μεταξύ των δυο καμερών του τίτλου. 1. BMPCC 4K με Speed Booster Metabones 0.64x, Cage, σκληρό δίσκο Samsung t5 1gb, βάση για το δίσκο, εξωτερικό Power Bank με PD και καλώδιο για DC στην κάμερα και άδεια Davinci Resolve στα 1150€ 2. Panasonic Lumix S1H με αντάπτορα Sigma MC-21, Cage και 3 μπαταρίες στα 1000€. Σαν πακέτα και οι δυο κάμερες είναι λίγο πολύ πλήρεις εκτός πιθανώς από κάρτες μνήμης που το έχω υπόψιν ως έξοδο. Τα προβλήματα - ελλείψεις που έχω με τη C200 και θα ήθελα να καλύψω είναι τα εξής: 1. Low light, με τη C200 οριακά ISO 3200 και ήδη με υποβαθμισμένη ποιότητα. Δεν είναι ότι τραβάω στο απόλυτο σκοτάδι αλλά 1 με 2 στοπ καλύτερη απόδοση σε χαμηλό φωτισμό θα ήταν πολύ βοηθητικό. 2. Ένα ενδιάμεσο τύπο αρχείου. Με τη C200 έχω φοβερό RAW αλλά με τεράστια αρχεία ή το αρκετά χαμηλότερης ποιότητας 8-bit 4:2:0. Θα ήταν καλό να έχω τη δυνατότητα για ένα καλύτερο αρχείο όπως ένα πιο compressed RAW ή ProRes με τη Blackmagic ή εστω κάτι σε 10-bit 4:2:2 που προσφέρει η S1H. 3. Λίγο μικρότερο μέγεθος, ίσως λίγο πιο φιλικό προς gimbal. 4. Open Gate θα ήταν επίσης βοηθητικό για τα vertical crops που προσφέρει μόνο η S1H. Ωστόσο δε θα ήθελα να πάρω κάποια κάμερα που να μην έχει όμορφη cinematic εικόνα όπως έχει η C200 και όπως απ' ότι διαβάζω επίσης έχουν οι δυο κάμερες που σκέφτομαι. Πάντα έχω στο νου να χρησιμοποιήσω τις κάμερες και σε κάτι πιο κινηματογραφικό. Θεωρώ πως το AF δε μου είναι απαραίτητο στην τρίτη κάμερα, άλλωστε ως τώρα χρησιμοποιούσα μια Canon C100 επίσης χωρίς continuous AF. Γενικά θα ήθελα η κάμερα να έχει shutter angle, exposure tools πέρα από histogram και zebras, δυνατότητα για καλή ποιότητα ήχου μέσω XLR, καλό DR κτλ. Αν υπάρχει κάποιος που έχει δουλέψει αυτές τις δυο κάμερες θα εκτιμούσα πολύ ένα σχόλιο του. Ειδικότερα σε θέμα Low Light S1h ή BMPCC 4K με το 0.64x speed booster. Ποιότητα εικόνας, χρώματα και ίσως τι θα έδενε καλύτερα με τη C200 χρωματικά. Dynamic range, 13 στοπ της Blackmagic με BRAW ή 14+ της Lumix σε όχι RAW; Επίσης highlight roll off; Usability, σύγκριση Monitor 5 ίντσες σταθερό ή 3.2 ιντσες με δυνατότητα κίνησης, κι επίσης ευκρίνεια και φωτεινότητα; Με τη C200 δε μου έχει λείψει καθόλου το IBIS καθώς η κάμερα είναι εξαιρετικά ισορροπημένη και με καλό rolling shutter. Αντίστοιχα τι λέει η BMPCC χωρίς IBIS και η S1h με; Και γενικότερα διαφορές και συγκρίσεις που μπορεί να μου διαφεύγουν τώρα. Εμπειρεία μέχρι στιγμής με αντίστοιχες κάμερες έχω από Blackmagic με την Pocket OG και τη Micro 1080p και από Panasonic με την S1 με VLOG εγκατεστημένο. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά. Επεξ/σία 15 Απριλίου από GeorgeKaliamvakos
GeorgeBBB Δημοσ. 17 Απριλίου Δημοσ. 17 Απριλίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, S1H δεν έχω, έχω όμως την S1 με vlog και waveform, και open gate, που πρακτικά είναι ιδια η S1H σε ποσοστό 95%.Επίσης έχει περάσει από τα χέρια μου η BMPCC4k και η BMPCC6K. Με βάση αυτά που έγραψες θα σου γράψω ότι η S1H είναι πολύ πιο ευέλικτη και πλήρης κάμερα, ανταγωνιστής της είναι η BMPCC6K και όχι η 4Κ. -Low Light πολύ καλύτερη η S1H. -S1H open gate μπορείς να κάνεις crop vertical format απο οριζόντιο πλάνο. Αυτό και μόνο εφόσον σε ενδιαφέρουν τα σόσιαλ αξίζει να πας σε S1H. -S1H μπορεί να τραβήξει BlackMagic raw αν αγοράσεις ένα monitor της ΒΜ. Αποψή μου είναι ότι έιναι overhyped. Τεράστια αρχεια, τεράστιος όγκος δουλειάς. -S1H IBIS κορυφαίο. BMPCC4K οχι IBIS. Κάμερα χωρίς σταθεροποίηση για μερικούς είναι μή χρησιμη το 2025. -Μονιτορ καλύτερο στην ΒΜ αλλά είναι σταθερό πάνω στο σώμα. Τεράστιο μειονέκτημα. Πως θα την χρησιμοποιήσεις; -Πολύ πιο πρακτική κάμερα η Panasonic, για πλήρη αξιοποίηση της BM θες ολόκληρο rig με μπαραρία, οθόνη, δίσκο και πιθανότα ραιλ και follow focus. -Ποιότητα κατασκευής καλύτερη η Πανασονικ και με παρα πολλά εργαλεία για focus assist. -Για gimbal και οι δύο έιναι τεράστιες κάμερες, με την ΒΜ να έχει και δύσκολο σχήμα και καθόλου AF. κακές επιλογές και οι δύο. Τουλάχιστον με την Πανα έχεις full frame. -Πλεονέκτημα για την BM έχει 4Κ 60p χωρίς crop αλλά είναι ήδη 1,81Χ crop. Αν το καλοσκεφτείς η S1h είναι 1,5X crop άρα πάλι δεν χάνει πόντους. -Με S1H μπορείς να κάνεις και φωτογραφία χωρίς συμβιβασμούς αν χρειαστεί. - Και οι δυο έχουνε OLPF για moire. -Canon C200 δεν έχω πιάσει ποτέ στα χέρια μου, δεν μπορώ να σου πω κατά πόσο μπορείς να ταιριάξεις εύκολα την εικόνα. Πάντως και οι δύο ΒΜ και Πάνα εχουνε τεράστια bitrate και μπορείς να σπρώξεις την εικόνα στα άκρα χρωματικά. H BM είναι πολυδιαφημισμένη υποτίθεται για όσους θέλουνε να ασχοληθούνε με κινηματογράφηση, γιατί είναι η "φτηνότερη" cinema camera. Για τα λεφτά που πουλάνε τις μεταχειρισμένες δεν νομίζω ότι δικαιολογείται όμως το hype το 2025. Αν κάποιος θέλει ΒΜ καλύτερα την 6Κ με το σπαστό μόνιτορ. Και ειδικά σε σχέση με S1H δεν υπάρχει σύγκριση. ΥΓ Ξέχασα να αναφέρω weather sealing για την S1H και timecode. Δεν ξέρω αν η ΒΜ4Κ έχει timecode, πιθανώς να έχει. - Επεξ/σία 17 Απριλίου από GeorgeBBB
Rush13 Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Θα σου έλεγα να τις νοικιάσεις και να δοκιμάσεις όχι τόσο για την ποιότητα τους αλλά για το πόσο θα σε βολέψει το αρχείο ώστε να matchάρεις με τις c200. Στο studio έχουμε μια c70 και έχω δυσκολευτεί αρκετά να ματσάρω αρχεία από άλλες κάμερες με αυτή .
GeorgeKaliamvakos Δημοσ. Τρίτη στις 12:16 μμ Μέλος Δημοσ. Τρίτη στις 12:16 μμ (επεξεργασμένο) GeorgeBBB σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική απάντηση. Θα ήθελα αν έχεις κάποια στιγμή το χρόνο κάποιες διευκρινίσεις. Αρχικά είχα κι εγώ για ένα φεγγάρι την S1 με VLog κτλ. Θα έλεγα ότι η εμπειρία μου ήταν λίγο mixed, δηλαδή κάποια πολύ θετικά στοιχεία και άλλα όχι και τόσο. Ωστόσο είχα την κάμερα για λίγο καιρό και θα ήθελα και τη δική σου γνώμη κατά πόσο η εμπειρία μου ήταν φυσιολογική. Ξεκινώντας από αυτά που απάντησες: 1. Σε Low light η υπεροχή της S1 είναι απέναντι στην BMPCC 4K με τους native mft φακούς ή και με το 0.64x Speedbooster που σου δίνει 1+1/3 έξτρα στοπ φωτεινότητα; Γιατί πρακτικά η BMPCC με dual native ISO στα 3200 + το Speedbooster πρακτικά είναι σαν να έχεις native ISO 8000 συγκριτικά με το 4000 της S1. Γενικά εγώ όσο χρησιμοποίησα την S1 θα έλεγα πως ακόμα και σε ISO 4000 εκφωτίζοντας θεωρητικά με βάση τα Highlights και πάλι έβλεπα αρκετό θόρυβο στα shadows, όχι unusable αλλά ούτε και καθαρό αρχείο. 2. Με το IBIS πραγματικά δεν ξέρω τι είναι καλύτερο... Έχω δουλέψει αρκετές κάμερες με IBIS και όπως και στις άλλες έτσι και στην S1 υπήρχαν πολλές φορές που σε μια λίγο πιο απότομη κίνηση το IBIS έκανε ένα jump που δε μπορούσα να το φέρω ούτε με stabilization in post, κάτι που δε συμβαίνει πχ στις C200 που δεν έχουν IBIS αλλά είναι πολύ ισορροπημένες κάμερες και με αρκετά καλό rolling shutter. Σε στατικές λήψεις βέβαια το IBIS της S1 ήταν εξαιρετικό. 3. Για το crop πάλι μιλάμε για την BMPCC 4K με το Speedbooster οπότε τελικά είναι λιγότερο το crop από super35. 4. 6K open gate, weather sealing είναι μεγάλα συν για την S1h. 5. Ως προς το θέμα της φωτογραφίας είναι κι αυτό κάτι που με απασχολεί. Με την S1 ενώ μου άρεσαν πολύ τα χρώματα της και όλο το γράψιμο της, εξαιρετικό dynamic range κτλ. γενικά πολύ ευχαριστημένος από τα αρχεία, παρατήρησα ότι παρόλο που πάντοτε συμβουλευόμουν λίγο πολύ όλα τα exposure tools, φωτόμετρο, ιστόγραμμα κτλ. το 90% τουλάχιστον των φωτογραφιών έβγαινε υποφωτισμένο κατά 1 στοπ ή και περισσότερο. Δεν ξέρω τι μπορεί να έκανα λάθος αλλά ήταν κάτι που δε μπόρεσα να εξηγήσω και με τρόμαζε λίγο αν θα χρειαζόταν να τη δουλέψω επαγγελματικά κάπου. Αυτό δε μου έχει συμβεί ξανά με καμία κάμερα καμίας άλλης εταιρείας (Canon, Nikon, Sony, Fuji, Pentax). Δεν ξέρω αν έχεις κάποια παρόμοια εμπειρία. 6. Επίσης κάτι άλλο που με ανησύχησε στην S1 συγκεκριμένα όχι στην S1h είναι το θέμα της υπερθέρμανσης. Δεν έτυχε να τη δουλέψω κάπου που να χρειάστηκε συνεχόμενη εγγραφή βίντεο για πολύ ώρα, αλλά επειδή αυτή θα είναι η κύρια λειτουργία της, θυμάμαι πως ακόμα και σε σχετικά σύντομες εγγραφές, η κάμερα ένιωθα στα χέρια μου ότι ανέβαζε αρκετά υψηλή θερμοκρασία, χωρίς βέβαια να ανάψει κάποιο warning για υπερθέρμανση. Δεν ξέρω παρόλα αυτά το καλοκαίρι με τους καύσωνες για συνεχόμενη εγγραφή για κανά δίωρο αν η S1 θα έχει θέμα καθώς δεν έχει ανεμιστήρα. Αν έχει τύχει να τη χρησιμοποιήσεις σε παρόμοια κατάσταση θα με ενδιέφερε μια γνώμη καθώς οι τιμές στις S1 είναι σημαντικά χαμηλότερες οπότε γενικά υπάρχει πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου κι αυτή. 7. Και τέλος γενικά παρατηρούσα στο VLog ότι υπάρχει ένα σχετικά έντονο yellow cast στα χρώματα, όχι κάτι που δε φτιάχνει με τίποτα αλλά γενικά σαν starting point χρειαζόταν πάντα να διορθώσω αυτό. Πες μου μια γνώμη και γι' αυτό αν μπορείς. Ευχαριστώ προκαταβολικά. ------------------------------------------------- Rush13 το έχω σκεφτεί αλλά επειδή το budget είναι πολύ περιορισμένο ακόμα κι αυτό το έξοδο μετράει... Η C70 απ' όσο ξέρω ματσάρει αρκετά καλά με τη C200 οπότε ίσως να ισχύει το ίδιο για τα χρώματα. Απλά έχω δει αρκετούς να χρησιμοποιούν C200 μαζί με κάποια Lumix, κυρίως S5ii και S5iix βέβαια αλλά και η S1h είναι πολύ κοντά σε αυτές, οπότε κυριώς με αυτό κατά νου σκέφτηκα τη Lumix. Επεξ/σία Τρίτη στις 12:20 μμ από GeorgeKaliamvakos
GeorgeBBB Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες (επεξεργασμένο) Γεια σου George, αφού έχεις ήδη χρησιμοποιήσεις την S1 και δεν σου έκανε κλικ και είχες θέματα, ακουλούθα την εμπειρία του και μην την ξανααγοράσεις. Πολλές μηχανές στα χαρτια φαίνονται καλές αλλά στην πραγματική χρήση κάτι μπορεί να σε χαλάει εσένα προσωπικά. Καλύτερη αξιολόγηση από την πραγματική εμπειρία δεν υπάρχει ότι και να λεει ο X youtuber. Προσωπικά πιστεύω ότι ολες οι συγχρονες μηχανές, των τελευταίων 5-7ετών είναι εξαιρετικές, είναι εκπληκτικό τι ποιότητα αγοράζεις, και πάντα ο χρήστης είναι που υπολείπεται σε ικανότητες και όχι η μηχανή. Πήγα διάβασα λίγο για την C200 γιατί δεν ήξερα τις λεπτομέρειες της μηχανής που δουλεύεις ήδη. Έχεις ένα επαγγελματικό εργαλείο και έχεις και μία R6. Δεν βλέπω λογική για αγορά για καμία από τις S1H κ BMPCC4C. Είσαι χρήστης Canon, φαντάζομαι έχεις και πολλαπλούς EF φακούς, γιατί να αλλάξεις σύστημα; Αναβάθμιση θα ήτανε μία C70 ή R5C ή ακόμα και συμπληρωματικος εξοπλισμός πχ φώτα, recorder monitors. Για αυτά που ρωτάς..... >1. Σε Low light η υπεροχή της S1 είναι απέναντι στην BMPCC 4K με τους native mft φακούς ή και με το 0.64x Speedbooster που σου δίνει 1+1/3 έξτρα στοπ φωτεινότητα; Γιατί πρακτικά η BMPCC με dual native ISO στα 3200 + το Speedbooster πρακτικά είναι σαν να έχεις native ISO 8000 συγκριτικά με το 4000 της S1. Γενικά εγώ όσο χρησιμοποίησα την S1 θα έλεγα πως ακόμα και σε ISO 4000 εκφωτίζοντας θεωρητικά με βάση τα Highlights και πάλι έβλεπα αρκετό θόρυβο στα shadows, όχι unusable αλλά ούτε και καθαρό αρχείο. -----Πολύ εξιδικευμένη ερώτηση. Δίνεις και απάντηση μόνος σου. Μόνο αν βρεις τα raw αρχεια με το συγκεκριμένο setup που προτείνεις και εφόσον τα δουλέψεις μπορείς να απαντήσεις. Με το speedbooster φτάνεις 1,15 crop. Φαίνεται άριστο. Μπορεί να είσαι ευχαριστημένος μπορεί και όχι. Μιλάμε όμως για πολύ σκοτεινή σκηνή για να θες τόσο υψηλά ISO. Μήπως είναι ευκολότερο να ρίξεις λίγο φως; Τόσο σκοτεινό περιβάλλον μονο εντός nightclub μπορεί να συναντήσεις ή σε κανένα υπόγειο. >2. Με το IBIS πραγματικά δεν ξέρω τι είναι καλύτερο... Έχω δουλέψει αρκετές κάμερες με IBIS και όπως και στις άλλες έτσι και στην S1 υπήρχαν πολλές φορές που σε μια λίγο πιο απότομη κίνηση το IBIS έκανε ένα jump που δε μπορούσα να το φέρω ούτε με stabilization in post, κάτι που δε συμβαίνει πχ στις C200 που δεν έχουν IBIS αλλά είναι πολύ ισορροπημένες κάμερες και με αρκετά καλό rolling shutter. Σε στατικές λήψεις βέβαια το IBIS της S1 ήταν εξαιρετικό. ------ H S1 έχει ένα setting στο stabilization το BOOST IS. Αυτό είναι μόνο για χρήση με την κάμερα σε σταθερό πλάνο και δίνει αποτελέσματα σαν τρίποδο. Πολλοι το ενεργοποιούνε γιατί νομίζουνε ότι είναι η μέγιστη σταθεροποίσηση αλλά απογορεύεται το panning γιατί μετά κλωτσάει. Ίσως το ξέρεις ίσως όχι. Επίσης και με την σωστή ρύθμιση ΙΒΙΣ είναι πιθανον με ευρυγώνιο φακό και πολύ κίνηση να δείς ρευστά άκρα στην εικόνα, σε όλες τι κάμερες μπορεί να συμβεί. H C200 είναι πραγματική βιντεοκάμερα με το κατάλληλο σχήμα και λαβές για σταθερή βιντεογράφηση, πάντα θα πλεονεκτεί σε σχεση με hybrid που έχουνε σχήμα για φωτογράφηση και δεν μπορείς να τις σταθεροποιήσεις με φυσιολογικό τρόπο. H BM είναι ακόμα χειρότερη λόγο σχήματος. >3. Για το crop πάλι μιλάμε για την BMPCC 4K με το Speedbooster οπότε τελικά είναι λιγότερο το crop από super35. ----- Όλα τα πράγματα είναι ενας συμβιβασμός στην ζωή. >4. 6K open gate, weather sealing είναι μεγάλα συν για την S1h. ---- Και εγώ μόνο αυτά βλέπω ως πραγματική αναβάθμιση από εκεί που είσαι, καθως και το 10bit >5. Ως προς το θέμα της φωτογραφίας είναι κι αυτό κάτι που με απασχολεί. Με την S1 ενώ μου άρεσαν πολύ τα χρώματα της και όλο το γράψιμο της, εξαιρετικό dynamic range κτλ. γενικά πολύ ευχαριστημένος από τα αρχεία, παρατήρησα ότι παρόλο που πάντοτε συμβουλευόμουν λίγο πολύ όλα τα exposure tools, φωτόμετρο, ιστόγραμμα κτλ. το 90% τουλάχιστον των φωτογραφιών έβγαινε υποφωτισμένο κατά 1 στοπ ή και περισσότερο. Δεν ξέρω τι μπορεί να έκανα λάθος αλλά ήταν κάτι που δε μπόρεσα να εξηγήσω και με τρόμαζε λίγο αν θα χρειαζόταν να τη δουλέψω επαγγελματικά κάπου. Αυτό δε μου έχει συμβεί ξανά με καμία κάμερα καμίας άλλης εταιρείας (Canon, Nikon, Sony, Fuji, Pentax). Δεν ξέρω αν έχεις κάποια παρόμοια εμπειρία. ---- Όλα αυτά που γράφεις αντιμετωπίζονται, αλλά για εσένα είναι στοιχεία που δεν σου άρεσαν, έχεις ήδη R6, τι θα κερδίσεις για φωτογραφία χωρίς native φακούς δίνοντας ένα 1000ρικο επιπλέον. >6. Επίσης κάτι άλλο που με ανησύχησε στην S1 συγκεκριμένα όχι στην S1h είναι το θέμα της υπερθέρμανσης. Δεν έτυχε να τη δουλέψω κάπου που να χρειάστηκε συνεχόμενη εγγραφή βίντεο για πολύ ώρα, αλλά επειδή αυτή θα είναι η κύρια λειτουργία της, θυμάμαι πως ακόμα και σε σχετικά σύντομες εγγραφές, η κάμερα ένιωθα στα χέρια μου ότι ανέβαζε αρκετά υψηλή θερμοκρασία, χωρίς βέβαια να ανάψει κάποιο warning για υπερθέρμανση. Δεν ξέρω παρόλα αυτά το καλοκαίρι με τους καύσωνες για συνεχόμενη εγγραφή για κανά δίωρο αν η S1 θα έχει θέμα καθώς δεν έχει ανεμιστήρα. Αν έχει τύχει να τη χρησιμοποιήσεις σε παρόμοια κατάσταση θα με ενδιέφερε μια γνώμη καθώς οι τιμές στις S1 είναι σημαντικά χαμηλότερες οπότε γενικά υπάρχει πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου κι αυτή. ---- Με την S1 έχω κάνει λήψη 40-45 λεπτών εντός εκκλησίας με πιθανά 30 βαθμούς σε 10bit C4K. Κανένα πρόβλημα. Με S1h δεν θα είχα καμία αμφιβολία. >7. Και τέλος γενικά παρατηρούσα στο VLog ότι υπάρχει ένα σχετικά έντονο yellow cast στα χρώματα, όχι κάτι που δε φτιάχνει με τίποτα αλλά γενικά σαν starting point χρειαζόταν πάντα να διορθώσω αυτό. Πες μου μια γνώμη και γι' αυτό αν μπορείς. --- Δεν έχω εμπειρία σε Vlog άλλης εταιρείας. Συμπερασματικά, δούλεψες S1 και έχεις ενστάσεις, είσαι χρήστης canon με C200 και R6, αναβάθμιση δεν το λες να πας σε BMPCC4C. Καταληκτική απάντηση μόνο εσύ μπορείς να δώσεις γιατί είναι εξειδικευμένα τα ερωτήματά σου. Δανείσου την BM για μερικές ώρες και γράψε μερικά αρχεία να έχεις γνώμη με τα δικά σου μάτια. Αυτά. ΥΓ To "πρόβλημα" της C200 είναι ότι δεν έχει ενδιάμεσo φορματ 10bit. Οπότε θες βαρύ RAW με πανάκριβες μνήμες. Σε εξωτερικό μόνιτορ πχ Atomos ή ΒΜ δεν μπορείς να γράψεις; Επεξ/σία πριν από 4 ώρες από GeorgeBBB
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα