@topos Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου (επεξεργασμένο) Έχω δει αρκετα(2008/καινούργιο c3/καινούργιο dacia duster/Renault captur/seat arona/Skoda kamiq/jeep renegade/byd seal/mg zs max/Yaris cross) Από όλα τα παραπάνω πιο πολύ με ενδιαφέρουν το mokka 1.2 και το Vitara Gl. Και τα 2 στα ~21000 με το κλειδί στο χέρι στις βασικές τους εκδόσεις. Στο Vitara τα συν είναι κάπως πιο "ευρύχωρο" εσωτερικό και πιστεύω πως δεν θα το λυπηθώ σε καμία "χωματαδα".Στα συν ο τετρακυλινδρος κινητήρας 1.4 που μάλλον είναι ο καλύτερος της κατηγορίας. Στα πλην η παρωχημένη σχεδίαση εσωτερικού και εξωτερικού(πρακτικά παρολα τα facelift παραμένει μοντέλο ~10ετιας).Όμως στο τέλος της μέρας δεν με ενοχλεί τόσο. Στο mokka 1.2 136 Στα συν η αισθητική εσωτερικού (φαινετε σύγχρονο) κ εξωτερικού, μου "πάει" καλύτερα στο μάτι. Τώρα για επιδόσεις, δεν μπορώ να συγκρίνω γιατί η αντιπροσωπεία είχε μόνο το hybrid με αυτόματο κιβώτιο για test drive που δεν μου άρεσε καθολου- Και από ότι μου είπαν το χειροκίνητο κιβώτιο είναι το ίδιο με του 2008 που δεν μου άρεσε και αυτό καθόλου(λαστιχένιο/ασαφές και κατά την οδηγηση "κουνιοτανε" μόνο του όταν πατούσα γκάζι). Ούτε τόσο το γενικότερο στήσιμο με ξετρελανε, σχετικά σφιχτό χωρίς όμως να έχει σπορτίφ διάθεση-η τουλαχιστων έτσι μου φάνηκε στο test drive ~15χλμ-. Μέσα μου φάνηκαν όλα λίγο πιο στριμωγμένα σε σχέση με το Vitara που μου φάνηκε να έχει σχετική "απλα".Αλλά οκ χωραω*. Με κλειστά τα μάτια πιστεύω πως θα προτιμούσα το Vitara. Με ανοιχτά μπερδεύει λίγο. Χρηση->Βρίσκομαι Κρήτη, το χω σκοπό να περνάω που και που κανένα πατημένο χωματόδρομο, κίνηση σε πόλη σχετικά αμελητέα ~50χλμ/μήνα.Απλα το parking είναι θέμα για αυτό δεν θέλω πιο μεγάλο(επίσης παιδιά/σκυλιά ούτε έχω ούτε θα προκυψουν) Συνηθεις διαδρομές ~60χλμ πήγαινε έλα "εθνική" και εκτιμώ εάν είναι λίγο "ψυχομενος" ο κινητήρας. * Spoiler Εδώ έχω ένα θέμα με πολλά αυτοκίνητα να παίρνουν Χ με το που μπω μέσα γιατί απλά δεν χωραω-ειμαι αρκετα ψηλος- π.χ Renault captur/Yaris cross/παλιότερο dacia duster, καινούργιο c3 Οριακα οκ το 2008 και λίιγο καλύτερο το mokka με το Vitara να είναι το πιο άνετο για μένα σαν θέση οδήγησης, -καλά επίσης το arona,kamiq και καινούργιο dacia duster.- Κάτοχοι και συμφορουμιτες που το έχετε ψάξει τι λέτε? Spoiler Θα μπορούσα να ανέβω και πάνω από 21.000 αλλά δεν βρίσκω τον λογο.Η αγορά θα γίνει "μετρητής" να ξεμπερδευω. Επεξ/σία 16 Απριλίου από @topos
basilis_k6 Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου vitara απο μενα αλλα... με 21 στο χερι βρισκεις κατι μεταχειρισμένα διαμάντια που ειναι αμαρτια να πας σε βιταρα. 1
@topos Δημοσ. 16 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 16 Απριλίου (επεξεργασμένο) 46 minutes ago, basilis_k6 said: vitara απο μενα αλλα... με 21 στο χερι βρισκεις κατι μεταχειρισμένα διαμάντια που ειναι αμαρτια να πας σε βιταρα. Να σου πω. Παρόλο που έχω μια ιδέα από μηχανολογικα, βαριέμαι την διαδικασία του μεταχειρισμένου και το ψάξιμο.Θα θελα κάτι φρέσκο/απροβληματιστο. Spoiler Τώρα έχω ένα Ibiza του 2006 (αγοράσμενο καινούργιο με 192.000χλμ). Παράπονο δεν έχω, οκ συνεχίζει και παει, δεν μου έχει βγάλει χοντράδες και παρόλο που έχω αναπτύξει "σύνδρομο της Στοκχόλμης" με την πάρτη του(προσπαθώ συνειδητά να το αποβάλλω) νομίζω πως είναι καιρός να το αλλάξω(σήμερα είδα 3 από τα αναφερόμενα και από την μια αντιπροσωπεία στην άλλη "ενοιωθα" καλύτερα μέσα στο 19ετες κούβα μου παρά στα καινούργια που έκανα test drive- προφανώς είναι απλά θέμα συνηθειας). Και το θέμα είναι πως δεν θα με εξυπηρετούσε και κάτι μεγαλύτερο σε μέγεθος. Οποτε μένει το puma που θα βρισκα στα 21 μεταχειρισμένο(καλά και πάλι δεν θα το παιρνα, θα δινα τα 25-27 που θέλει καινούργιο) που ομολογώ πως δεν το έχω δει από κοντα καθόλου. Από αλλά, μόνο κάτι παλιοι "δεινόσαυροι" θα μου κινούσαν το ενδιαφέρον(π.χ subaru Forester αλλά μάλλον δεν με ψήνουν ~600ευρω+ τέλη κυκλοφορίας και ότι ενεργεια απαίτειτε για την συντήρηση/λύσιμο προβλημάτων τους) Spoiler bmw/Mercedes/audi κοκ δεν μου κινούν καθόλου το ενδιαφέρων. Παραδοξο μεν αλλά όντως εκεί βρίσκομαι. Γενικά αυτό που θέλω είναι κάτι που έχει λιιιγο ενδιαφέρον κινητήρα/οκ κιβώτιο ταχυτητων, να πατάει λιγο χώμα και να μην με βαβαλιζει με χαζοζημιές, ούτε να το έχω άγχος να μου το γρατζουνισουν/πέσει ρετσίνι πάνω κοκ(εκεί που το παρκαρω είναι δεδομένο ότι και τα 2 θα συμβούν) Επεξ/σία 16 Απριλίου από @topos
basilis_k6 Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου Το βιταρα θα μπορούσε κάλλιστα να είναι αμαξι του 2012. Θα δώσεις 20κ και θα καταλήξεις με κάτι λίγο πιο καινούργιο από αυτό που έχεις. Το εσωτερικό του παίζει να φαίνεται και πιο παλιό από το δικο σου. Απο την αλλη το πουμα ειναι πολυ πιο μοντερνο και αν και το νεο μοντελο ειναι αθλιο μεσα, τα μτχ οπως λες τα δινουν πολυ ακριβα.
ghostaki Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου (επεξεργασμένο) Από προσωπική εμπειρία** τα Suzuki έχουν αποδειχτεί πολύ τίμια και αξιόπιστα. Δεν είναι πολυτελείας, δεν έχουν την καλύτερη ηχομόνωση, ούτε και εντυπωσιακό ή πολύ μοντέρνο σχεδιασμό στο εσωτερικό. Αλλά αντέχουν, δε βγάζουν βλάβες, είναι ελαφριά και οικονομικά στην κατανάλωση για την κατηγορία τους. Το infotainment ήταν απαίσιο και δύσχρηστο, αλλά νομίζω τώρα το έχουν στρώσει κάπως. A, και στο SX4 το κιβώτιο ταχυτήτων είναι απόλαυση, πολύ ωραίο κούμπωμα, καθόλου λαστιχένιο, μεγάλη ακρίβεια στις αλλαγές (για το είδος του αυτοκινήτου τουλάχιστον, δεν είναι και Type-R) **από το 1996 υπάρχει συνεχώς κάποιο τετρακίνητο Suzuki στην οικογένεια, Vitara 1996, Grand Vitara 2003, SX4 S-Cross 2015. Επεξ/σία 16 Απριλίου από ghostaki 1
tutuyo Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου ειλικρινα παιζει να εχω δει καλυτερα πλαστικα/εσωτερικο σε Auris του 07 απο το Σουζουκι
SaFiS Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου Έχε κατά νου ότι Ford και PSA Group έχουν τον ηλίθιο σχεδιασμό με τον ιμάντα χρονισμού μέσα στα λάδια και ότι αυτό συνεπάγεται με την αξιοπιστία των μοτέρ τους... 1
@topos Δημοσ. 16 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 16 Απριλίου 1 hour ago, SaFiS said: Έχε κατά νου ότι Ford και PSA Group έχουν τον ηλίθιο σχεδιασμό με τον ιμάντα χρονισμού μέσα στα λάδια και ότι αυτό συνεπάγεται με την αξιοπιστία των μοτέρ τους... Η αλήθεια είναι πως ρώτησα εάν φοράει ιμάντες η καδένα. Μου ειπε ο πωλητής ότι έχει ιμάντες που τους αλλάζεις στις 150.000χλμ με κόστος 500ευρω. Ε, θα μουν οκ με αυτό εάν εκεί είναι το πρόβλημα. Spoiler Στο Ibiza αλλάζω τους ιμάντες κάθε ~60000χλμ με κόστος περί τα 250ευρω οπότε μια η άλλη βγαίνει. Και σε αυτοκίνητα με καδένες που το είχα ψάξει διάβασα ότι και αυτές είναι καλό να αλλάζοντας στα ~200.000.
panosno1com Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου Μπορεις να μου γράψεις αν θες τι δεν σου αρεσε στο αυτόματο κιβωτιο του mokka ? Απλα να διαβασω την αποψη σου ψάχνομαι κ εγω
SaFiS Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου 150k δεν προκειται να φτασει ποτε με τον ιδιο ιμαντα. Σε πολλα μοτερ εχει κοπει πολυ πριν τα 80k και το μοτερ εγινε ρυζι. Κλασικες παπαριες εταιριων με π.χ. αλλαγες λαδιων ανα 30k - 45k, κτλ. για να φαινεται αραιη συντηρηση...
@topos Δημοσ. 16 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 16 Απριλίου 3 hours ago, panosno1com said: Μπορεις να μου γράψεις αν θες τι δεν σου αρεσε στο αυτόματο κιβωτιο του mokka ? Απλα να διαβασω την αποψη σου ψάχνομαι κ εγω Ίσως δεν πρέπει να με λαμβάνεις υπόψη σου στο συγκεκριμένο, γιατί εχω περιορισμένη εμπειρία από αυτοματα (Toyota chr -προηγουμενο μοντελο- και mg zs max φίλων) δεν μου αρέσει καθόλου ούτε ο ήχος, ούτε η λειτουργία τους όταν αλλάζουν ταχύτητα.(Τα παραπάνω σε επαρχιακούς δρόμους/εθνική, δεν ξέρω πως συμπεριφεροντε σε "βαριά" αστικη διαδρομή)Σαν να έχουν υστέρηση, σαν να βογγανε χωρίς λόγο. Τώρα στο mokka από κάποια στιγμή το γύρισα στα paddles και οκ το προτίμησα αλλά δεν είχα στροφόμετρο να βλέπω που βρίσκομαι(ο πωλητής παιδευτηκε να το βρει αλλά δεν τα κατάφερε και μου είπε "στο υβριδικό mokka μάλλον δεν έχει ένδειξη στροφόμετρου"). Γενικά ίσως και λόγο συνήθειας, ίσως λόγο και μη ιδιαίτερης αστικής μετακίνησης πραγματικά θα πλήρωνα έξτρα για να έχω ένα οκ μηχανικό κιβωτιο(όχι σαν του Peugeot 2008 που ήταν για σφαλιάρες) παρά αυτόματο. Τέλος επί του θέματος θεωρώ (λάθος?) ότι στα αυτόματα έχουμε ακριβές βλάβες που ακινητοποιούν το αμάξι. 2 hours ago, SaFiS said: 150k δεν προκειται να φτασει ποτε με τον ιδιο ιμαντα. Σε πολλα μοτερ εχει κοπει πολυ πριν τα 80k και το μοτερ εγινε ρυζι. Κλασικες παπαριες εταιριων με π.χ. αλλαγες λαδιων ανα 30k - 45k, κτλ. για να φαινεται αραιη συντηρηση... Κακή σχεδίαση?Ελλατωματικοι ιμάντες? Γενικά αυτό που περιγράφεις δεν έχει πλάκα... Ακόμα και στα 100.000 να έπρεπε να αλλάζω για να χω το κεφάλι μου ησυχο δεν θα χα πρόβλημα, τώρα εάν παίζει ίντριγκα και στα λιγότερα δεν ξέρω.. Πάντως ευχαριστώ που μου το επισημάνες, είναι πολύ σημαντική πληροφορία. Κατά τα άλλα αυτοί οι κινητήρες βγάζουν αλλά θέματα?
@topos Δημοσ. 17 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου (επεξεργασμένο) Μήπως υπάρχει κάποιος που έχει το Μοκκα να μου πει λίγο για το χειροκίνητο κιβώτιο? Είναι οκ? (Μου είπαν πως είναι το ίδιο με του 2008 που το έκανα test drive και ήταν αποκρουστικό.Τωρα εάν ήταν κάπως "αρπαγμενο" το συγκεκριμένο δεν ξερω. Αλλά το βρήκα τέρμα λαστιχένιο, ασαφές, μεγάλες διαδρομές και είχε "κουνηματα' όποτε πατούσα γκάζι. Spoiler Και εδώ να πω πως δεν είμαι τύπος που είναι συνηθισμένος σε "Ferrari", μια χαρά έχω γράψει χιλιομετρα σε αυτοκίνητα 15ετιας+ και με αυτό το κρίνω.Τοσο χαλια (Πιθανότατα το χειρότερο που έχω ακουμπήσει με ίσως εξαίρεση clio του ~1995) Επεξ/σία 18 Απριλίου από @topos
tzotzo Δημοσ. 17 Απριλίου Δημοσ. 17 Απριλίου Έχω το Vitara. Από καταναλωση στο trip είμαι 8.2 έχοντας πολύ βαρύ πόδι και με δωρεάν καύσιμα. Φίλος έχει το τετρακίνητο και είναι περίπου στα 7- 7.2. Τα πλαστικά δεν είναι τόσο τραγικά όσο περιγράφονται. Στα θετικά είναι πως είναι αρκετά γρήγορο στα ρεπριζ βοηθάει η μπαταρία. Επίσης αν δεν κάνω λάθος έρχεται με φουλ έξτρα adaptive cruise control,blind spot ,κλπ κλπ. Στα αρνητικά είναι ότι έχει κακό κράτημα. Μουτρωνει για πλάκα και δεν το σώζει το esp. 1
kalmik Δημοσ. 18 Απριλίου Δημοσ. 18 Απριλίου (επεξεργασμένο) Kαμία σχέση σε μακροχρόνια αξιοπιστία το Vitara (αλεξίσφαιρο) με Opel που ειδικά πριν μια δεκαετία ήταν για τα σκουπίδια από πλευράς βλαβών. Τώρα τα έφτιαξαν λιγάκι στο Stellantis group. Όσον για τον Puretech 1.2 που φοράνε σχεδόν όλα του group πρόσφατα έβαλαν αλυσίδα αντί για τον "υγρό" εμβαπτισμένο στο λάδι του κινητήρα ιμάντα εκκεντροφόρου που είχε ακουστεί για πολλά προβλήματα, ανάλογα με του Ford Ecoboost. 1.0 (ξέρετε αυτού του ...πολυβραβευμένου που έχει χιλιάδες παράπονα για κατεστραμμένα μοτέρ από διαλυμένους ιμάντες). ** YΓ Τελικά ισχύει https://www.largus.fr/actualite-automobile/moteur-1-2-puretech-a-chaine-la-nouvelle-generation-du-3-cylindres-debute-dans-l-opel-mokka-30026818.html Επεξ/σία 18 Απριλίου από kalmik 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα