Προς το περιεχόμενο

Opel mokka 1.2 136ps vs Vitara 1.4 129 -ψιλοhybrid-


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά με το vitara, που μάλλον είναι η  πιο αξιοπρεπής λύση.

Το vitara πράγματι είναι παλιά κατασκευή, αλλά αν κάποιος το οδηγήσει και το ζήσει καθημερινά,  θα διαπιστώσει ότι:

1. Είναι πολύ εύχρηστο στην καθημερινότητα

2. Έχει τρομερό κινητήρα, ικανό να ακολουθήσει οποιοδήποτε premium μοντέλο.

3. Απλό και εύκολο στη συντήρηση, με διαπιστωμένη αξιοπιστία.

4. Τρομερά αθόρυβη μηχανή με πολύ έξυπνο mild hybrid και όχι κουραστικό start-stop

5. Πολύ καλή κατανάλωση, στο ταξίδι 5 λίτρα/100 κμ και μεικτή περίπου 6, με σχετική ευκολία.

Έχει και μειονέκτημα:δε κλείνει παντα εύκολα ο χώρος αποσκευών, φθηνό εσωτερικό και βασικό ηχοσύστημα.

Επίσης δεν έχω διαπιστώσει περισσότερους τριγμούς από άλλα αυτοκίνητα που έχω στην κατοχή μου.

(Μια λύση στα ίδια λεφτά θα ήταν ένα πιο premium μεταχειρισμένο, αλλά δυστυχώς έχω καεί τόσο πολύ με τους απατεώνες που υπάρχουν εκεί έξω, που δε το προτείνω αν κάποιος δεν είναι απόλυτα σίγουρος για την προέλευσή του).

Επεξ/σία από kostaras76
  • Like 2
Δημοσ.
14 hours ago, tzotzo said:

Έχω το Vitara. 

Spoiler

Από καταναλωση στο trip είμαι 8.2 έχοντας πολύ βαρύ πόδι και με δωρεάν καύσιμα.

Φίλος έχει το τετρακίνητο και είναι περίπου στα 7- 7.2.

 

Τα πλαστικά δεν είναι τόσο τραγικά όσο περιγράφονται. 

Στα θετικά είναι πως είναι αρκετά γρήγορο στα ρεπριζ βοηθάει η μπαταρία.

Επίσης αν δεν κάνω λάθος έρχεται με φουλ έξτρα adaptive cruise control,blind spot ,κλπ κλπ.

Στα αρνητικά είναι ότι έχει κακό κράτημα. Μουτρωνει για πλάκα και δεν το σώζει το esp. 

 

 

13 hours ago, kalmik said:

Kαμία σχέση σε μακροχρόνια αξιοπιστία το Vitara (αλεξίσφαιρο)

Spoiler

με Opel που ειδικά πριν μια δεκαετία ήταν για τα σκουπίδια από πλευράς βλαβών. Τώρα τα έφτιαξαν λιγάκι στο Stellantis group. Όσον για τον Puretech 1.2 που φοράνε σχεδόν όλα του group πρόσφατα έβαλαν αλυσίδα αντί για τον "υγρό" εμβαπτισμένο στο λάδι του κινητήρα ιμάντα εκκεντροφόρου που είχε ακουστεί για πολλά προβλήματα, ανάλογα με του Ford Ecoboost. 1.0 (ξέρετε αυτού του ...πολυβραβευμένου που έχει χιλιάδες παράπονα για κατεστραμμένα μοτέρ από διαλυμένους ιμάντες).

** YΓ Τελικά ισχύει https://www.largus.fr/actualite-automobile/moteur-1-2-puretech-a-chaine-la-nouvelle-generation-du-3-cylindres-debute-dans-l-opel-mokka-30026818.html

 

 

1 hour ago, kostaras76 said:

Σχετικά με το vitara, που μάλλον είναι η  πιο αξιοπρεπής λύση.

Spoiler

Το vitara πράγματι είναι παλιά κατασκευή, αλλά αν κάποιος το οδηγήσει και το ζήσει καθημερινά,  θα διαπιστώσει ότι:

1. Είναι πολύ εύχρηστο στην καθημερινότητα

2. Έχει τρομερό κινητήρα, ικανό να ακολουθήσει οποιοδήποτε premium μοντέλο.

3. Απλό και εύκολο στη συντήρηση, με διαπιστωμένη αξιοπιστία.

4. Τρομερά αθόρυβη μηχανή με πολύ έξυπνο mild hybrid και όχι κουραστικό start-stop

5. Πολύ καλή κατανάλωση, στο ταξίδι 5 λίτρα/100 κμ και μεικτή περίπου 6, με σχετική ευκολία.

Έχει και μειονέκτημα:δε κλείνει παντα εύκολα ο χώρος αποσκευών, φθηνό εσωτερικό και βασικό ηχοσύστημα.

Επίσης δεν έχω διαπιστώσει περισσότερους τριγμούς από άλλα αυτοκίνητα που έχω στην κατοχή μου.

(Μια λύση στα ίδια λεφτά θα ήταν ένα πιο premium μεταχειρισμένο, αλλά δυστυχώς έχω καεί τόσο πολύ με τους απατεώνες που υπάρχουν εκεί έξω, που δε το προτείνω αν κάποιος δεν είναι απόλυτα σίγουρος για την προέλευσή του).

Σχετικά με το vitara->

Το χω δει από κοντά και το έχω κάνει test drive.

Μια πληροφορία λίγο σε εσάς που το εχετε->Η μπαταρία δίνει σταθερά δύναμη?

Η παίζει εκεί που υπολογίζεις Χ χρόνο για ένα προσπέρασα παίζει να "ξεφορτιστει" και να σε κρεμάσει?

Δλδη το ερώτημα "χοντρικά" καταλήγει στο εαν έχει 2 διαφορετικά '0-100".Ενα με την μπαταρία φουλ και ένα διαφορετικό εάν ξεφορτιστει

 

Spoiler

Για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα τίποτα και η αλήθεια είναι πως όταν πρωτοπήγα απλά έτυχε γιατί είχα service στην seat το δικό μου και η Suzuki ήταν δίπλα.

Εκεί που δεν το είχα καθόλου στο νου μου, μου έκανε πολύ καλή εντύπωση και ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Και γενικά η οδική συμπεριφορά.

(Ξαναλέω πως σε αυτά περίμενα πως θα ήταν τρομερά μέτριο και τελικά δεν ήταν,πρακτικά ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μου)

Από εκεί και πέρα μου φάνηκε το πιο "αερατο" εσωτερικό από αυτά που συζητάμε.Και επίσης είχε το πιο εύκολο μπες βγες.(Αυτα τα λέω όντας 1.95 σε άλλους μπορεί να μην τους έκανε εντύπωση).Επίσης θαρρώ πως ήμουν πιο άνετος στην θέση οδήγησης, σαν να "κουμπωσα" αμμεσως ενώ στα υπόλοιπα ενοιωθα λίγο παράξενα.

Από εκεί και πέρα και στην ποιότητα εσωτερικού θα συμφωνήσω.Ειναι "απλό" ίσως και λίγο παρωχημένο αλλά δεν θεωρώ ότι είναι πρόβλημα στην καθημερινή συμβίωση.Μια χαρά συναρμογή είχε.

Με κλειστά τα μάτια μάλλον θα το προτιμούσα.Με ανοικτά σκέφτομαι και το Μοκκα.

Αλλο ένα μείον σημείο είναι πως στην βασική έκδοση δεν έχεις επιλογή για κάποιο χρωμα.Οποτε εάν δεν θες μαύρο/γκρι θα σου κοστίσει +2χιλιαδες που δεν θα τα έδινα και μάλλον εάν το προχωρούσα θα το έπαιρνα στο βασικό λευκό τελικά που δεν μπορώ να πω ότι με ξετρελενει.

Θα ξαναπεράσω από βδομάδα σίγουρα να τα δω και τα 2.

Αυτό που με καίει είναι πως είναι το μηχανικό 6αρη κιβώτιο του mokka.

Spoiler

Και το θέμα είναι πως έχω φάει το ΝΕΤ για να βρω κάποια αναφορά αλλά όλα τα έχουν κάνει τεστ drive με το αυτόματο και δεν βρίσκω πληροφορία.

 

Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα αν δεν το βιάζεσαι, να περιμένεις το νέο c3 aircross, με 22 στην έκδοση plus, πολύ καλούς χώρους, μεγάλο Πορτ μπαγκαζ, καδένα αντί ιμάντα στη μηχανή, κτλ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, _Biohazard_ είπε

Εγώ θα έλεγα αν δεν το βιάζεσαι, να περιμένεις το νέο c3 aircross, με 22 στην έκδοση plus, πολύ καλούς χώρους, μεγάλο Πορτ μπαγκαζ, καδένα αντί ιμάντα στη μηχανή, κτλ.

και δωρο ενα ζευγαρι τασια για τις ατσαλινες ζαντες.

Δημοσ.
12 hours ago, kostaras76 said:

Έχει και μειονέκτημα:δε κλείνει παντα εύκολα ο χώρος αποσκευών, φθηνό εσωτερικό και βασικό ηχοσύστημα.

ειχα το ιδιο προβλημα. ρυθμισα λίγο τον μεντεσε και κοπανησα με μια ματσολα το λαστιχο του πορτ παγκαζ. εφτιαξε,
το προβλημα δεν ειναι οτι δεν κλεινει ειναι οτι δεν κλειδωνει.

 

12 hours ago, kostaras76 said:

5. Πολύ καλή κατανάλωση, στο ταξίδι 5 λίτρα/100 κμ και μεικτή περίπου 6, με σχετική ευκολία.

προσωπικα τον βρισκω πολυ δυσκολο τον ισχυρισμο αυτον

Δημοσ.
21 ώρες πριν, @topos είπε

Και το θέμα είναι πως έχω φάει το ΝΕΤ για να βρω κάποια αναφορά αλλά όλα τα έχουν κάνει τεστ drive με το αυτόματο και δεν βρίσκω πληροφορία.

είχα για 3μηνο το μοκκα με πετρελαιο, 110 αλογα κ χειροκινητο μοχλό

α) leasing απο την εταιρεία, οπότε το πόδι πατούσε πιο εύκολα το γκάζι, δυνατό, στιβαρό και σταθερότατο. 

β) με τον μοχλό δεν είχα κανένα θέμα

όταν όμως κοιτάς για αγορά για δικό σου αυτοκίνητο, θες κ αξιοπιστία. Τα vitara είναι μηχανικώς πιο αξιόπιστα. Άλλωστε η suzuki κατασκευάζει κ πολλά μοντέλα toyota , τα οποία επίσης μηχανικώς είναι πιο έμπιστα.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...