Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Είχα αγοράσει μια LG C1 το 2021 και της είχα βάλει την επέκταση εγγύησης του Κωτσόβολου. Σήμερα παρατήρησα ότι έχει 2-3 καμένα πιξελ στην δεξιά μεριά κοντά στο bezel, 3-4 στην αριστερή μεριά και 2-3 στην πάνω μεριά. Επικοινώνησα με τον Κωτσόβολο και αφού τους εξήγησα το πρόβλημα μου είπαν ότι θα με καλέσει τεχνικός για να κλείσουμε ραντεβού να έρθει να την παραλάβει και πως αν με καλύπτει η εγγύηση θα μου την αντικαταστήσουν με νεότερο μοντέλο. Αυτό ακούγεται πολύ καλό, ξέρετε τι ακριβώς παίζει; Θα την τσεκάρουν κατευθείαν στο σπίτι μου ή θα την πάρουν στο σέρβις για να την τσεκάρουν; Επίσης οι τηλεοράσεις αντικατάστασης είναι καινούριες ή επισκευασμένες;

Επεξ/σία από SpyrosJDM
Δημοσ.

εγω το εκανα με τα public με την LG CX για ενα καμμενο pixel πηρα πιστωτικο 1500 ευρω και εβαλα 273 ευρω διαφορα και πηρα την LG G4

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lak10 είπε

εγω το εκανα με τα public με την LG CX για ενα καμμενο pixel πηρα πιστωτικο 1500 ευρω και εβαλα 273 ευρω διαφορα και πηρα την LG G4

 

1 ώρα πριν, lak10 είπε

εγω το εκανα με τα public με την LG CX για ενα καμμενο pixel πηρα πιστωτικο 1500 ευρω και εβαλα 273 ευρω διαφορα και πηρα την LG G4

Μίλησα με Κωτσόβολο και μου είπαν ότι μπορώ να την αντικαταστήσω με το νεότερο μοντέλο ή να βάλω κάποια διαφορά και να πάρω πιο μεγάλη ή πιο ακριβή. Έχω ακόμα ενάμισι χρόνο εγγύηση και μιας και δεν φαίνονται καθόλου τα πιξελ, θα εξαντλήσω την εγγύηση και θα την αλλάξω λίγο πριν λήξει. Εκτός αν χειροτερεύσει και φτάσει σε σημείο να φαίνεται βέβαια.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, SpyrosJDM είπε

 

Μίλησα με Κωτσόβολο και μου είπαν ότι μπορώ να την αντικαταστήσω με το νεότερο μοντέλο ή να βάλω κάποια διαφορά και να πάρω πιο μεγάλη ή πιο ακριβή. Έχω ακόμα ενάμισι χρόνο εγγύηση και μιας και δεν φαίνονται καθόλου τα πιξελ, θα εξαντλήσω την εγγύηση και θα την αλλάξω λίγο πριν λήξει. Εκτός αν χειροτερεύσει και φτάσει σε σημείο να φαίνεται βέβαια.

θα το δεχθει ο κοτσοβολος?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SpyrosJDM είπε

Ο τεχνικος μου το προτεινε.

τοτε προχωρα το σιγουρο ειναι οτι θα γινεις με πολυ καλη τηλεοραση στο μελλον

  • Like 1
Δημοσ.

Εχω κανει αντικατασταση με το total support περιπου 1 χρονο πριν, (την τελευταια ημερα της εγγυησης καϊκε το πανελ)..... ηρθε τεχνικός στο σπίτι , ειδε το προβλημα, πηρε την τηλεοραση και την παρεδοσε στο service της αντιπροσωπιας για ελεγχο και επισκευή ( αλλαγή πανελ).

Η επισκευή δεν ηταν συμφερουσα για τον Κοτσοβολο και μου προταθηκε να διαλεξω απο  2 μοντελα τηλεορασης στις ιδιες ιντζες με αυτή που ειχα, (λογικά στο ευρος  του κοστους επισκευής). Δυστηχώς αρνήθηκαν να με αφήσουν να διαλεξω  μια καλύτερη και να πληρώσω την διαφορά.

Πλεον ειμαι ο πανευτυχης κατοχος μιας Panasonic 🤐" vestel "🤐 

Προσεχε οταν κανεις την αντικατασταση , αυτή που θα σου φέρουν να ζητησεις να την ανοιξουν παρουσία σου για να βεβαιωθείς  πως δεν εχει καποιο προβλημα (η πρωτη που μου εφεραν ειχε σπασμένο πανελ).

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, bloodraven είπε

Εχω κανει αντικατασταση με το total support περιπου 1 χρονο πριν, (την τελευταια ημερα της εγγυησης καϊκε το πανελ)..... ηρθε τεχνικός στο σπίτι , ειδε το προβλημα, πηρε την τηλεοραση και την παρεδοσε στο service της αντιπροσωπιας για ελεγχο και επισκευή ( αλλαγή πανελ).

Η επισκευή δεν ηταν συμφερουσα για τον Κοτσοβολο και μου προταθηκε να διαλεξω απο  2 μοντελα τηλεορασης στις ιδιες ιντζες με αυτή που ειχα, (λογικά στο ευρος  του κοστους επισκευής). Δυστηχώς αρνήθηκαν να με αφήσουν να διαλεξω  μια καλύτερη και να πληρώσω την διαφορά.

Πλεον ειμαι ο πανευτυχης κατοχος μιας Panasonic 🤐" vestel "🤐 

Προσεχε οταν κανεις την αντικατασταση , αυτή που θα σου φέρουν να ζητησεις να την ανοιξουν παρουσία σου για να βεβαιωθείς  πως δεν εχει καποιο προβλημα (η πρωτη που μου εφεραν ειχε σπασμένο πανελ).

 

 

Ωχ κατάλαβα. Θα το έχω στο νου μου όταν ζητήσω αλλαγή του χρόνου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

..προχτεs που παρελαβα μια 55αρα απο Κωτσοβολο με φορτηγακι τουs που μου την φερανε..ο υπαλληλοs που μου την εφερε σπιτι πηγε να φυγει απευθειαs..του λεω συγνωμη αλλα θα την ανοιξειs μπροστα μου να δουμε οτι δεν εχει κανα ραγισμα/σπασιμο κτλ..απο οτι τον καταλαβα απο την φατσα του δεν του αρεσε..του λεω εχω κανει total care 5ετεs..αλλα αν εσυ μου την παραδωσειs και ειναι σπασμενη..εγω δεν καλυπτομαι σε αυτο..αλλου παπα ευαγγελιο αν την βαλω ρευμα και δεν αναβει..εχω να κανω με αλλουs μετα..οχι με σενα..εκατσε υπομονετικα αν και σβελτοs βιασυνη..την ανοιξε την ελενξα..εδωσα οκ..και εφυγε...το αν χαλιουνται να τιs ανοιγουν να ελενξει ο πελατηs..προβλημα τουs..να ξερουμε τα δικαιωματα μαs και να τα απαιτουμε..τελοs καλα ολα καλα..ευτυχωs σε αριστη κατασταση ειτανε η tv μεσα στο κουτι...και ολα οκ...

Επεξ/σία από Christos_Tz
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...