Προς το περιεχόμενο

Clair Obscur: Expedition 33


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, chrisde είπε

Πάντως βρε παιδιά εντάξει τα reviews ήταν όλα αποθεωτικά και δικαίως γιατί πρόκειται για σπάνιο διαμαντάκι. Αλλά δεν είδα ούτε έναν να αναφέρεται στα ουκ ολίγα τεχνικά θέματα του παιχνιδιού για pc τουλάχιστον. Δεν λέω να θάψουμε το παιχνίδι προς θεού ή να ασχολούμαστε μόνο με αυτά, αλλά μια αναφορά βρε συ τουλάχιστον να γνωρίζουμε, καλώς ή κακώς είναι κάτι που επηρεάζει την εμπειρία. Δεν ξέρω τι θα κάνουν οι developers για να τα αντιμετωπίσουν, δεν έχω ιδιαίτερες προσδοκίες από μια μικρή και καινούρια ομάδα 30 ατόμων, οπότε modders to the rescue again. Πόσταρα πιο πάνω ήδη fix για hdr, locked 30 fps cutscenes και ultrawide fix και περιμένουμε και άλλα.

Αυτά τα 30fps locked στα cutscenes έχουν αρκετά παιχνίδια τώρα τελευταία 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ShadowSpectre είπε

Man, γιατί δεν μπορεί να είναι και τα δύο; Τι εννοείς; Turn-based είναι, αριστερά βλέπεις και την σειρά των επιθέσεων. Τα QTE τα πατάς όταν σου ζητηθούν σε skills για extra damage ή effect. Όσον αφορά την άμυνα, έχεις επιλογή να κάνεις είτε dodge το οποίο έχει ένα ανοιχτό παραθυράκι χρονικά είτε parry που έχει πιο αυστηρό timing αλλά κάνει counter-attack αν κάνεις parry όλες τις επιθέσεις. Κάτι μου λέει ότι δεν έχεις παίξει Sea of Stars για να κάνεις αυτή την ερώτηση, κάτι που πρέπει να κάνεις γιατί το παιχνίδι είναι ατόφιο 10άρι.

Γιατί χαλάει την όλη εμπειρία του Turn based αυτό το πράγμα, ειδικά έτσι όπως βαράνε οι εχθροί.

Ας βάζανε καλύτερα ένα κουμπι 'Defend' , αντι για dodge/parry.

Και στο λέει κάποιος που έχει παίξει το Sea of Stars(και το Chained Echoes).

Ούτε και τα Qte ταιριάζουν στο turn based, αλλά ευτυχώς υπάρχει επιλογή να τα βγάλεις στο Accessibility.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Αυτά τα 30fps locked στα cutscenes έχουν αρκετά παιχνίδια τώρα τελευταία 

Ευτυχώς υπάρχει ο Lyall  που τα fixάρει day one.

Btw στο τελευταίο release του μας δίνει τη δυνατότητα να διορθώσουμε το υπερβολικό sharpening που λένε ότι φτιάχνει αρκετά την εικόνα.

  • Like 1
Δημοσ.

Το έπαιξα κανα 2ωρο και όπως ειπώθηκε και πριν έχει φοβερό soundtrack και οι χαρακτήρες πολύ συμπαθητικοί. Είναι σαν να παίζεις σε γαλλική ταινία, ρομαντική και post apocalyptic ταυτόχρονα. Το battle προσωπικά με δυσκολεύει πολύ μιας δεν είμαι συνηθισμένος στα turn based και τρώω πολύ ξύλο. 

 Με vega56 κάρτα 8ετίας και 45 fps στα medium. Πολύ βαριά παιχνίδια βγήκαν το τελευταίο χρόνο.. 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σύστημα μάχης είναι εκπληκτικό απλά θέλει υπομονή και σβελτάδα.

 

Sand-Fall-Win-GDK-Shipping-2025-04-26-12

Sand-Fall-Win-GDK-Shipping-2025-04-26-14

Sand-Fall-Win-GDK-Shipping-2025-04-26-15

Sand-Fall-Win-GDK-Shipping-2025-04-26-16

 

Επεξ/σία από Saloufas
  • Like 5
Δημοσ.
Στις 25/4/2025 στις 9:49 ΠΜ, ShadowSpectre είπε

Man, γιατί δεν μπορεί να είναι και τα δύο; Τι εννοείς; Turn-based είναι, αριστερά βλέπεις και την σειρά των επιθέσεων. Τα QTE τα πατάς όταν σου ζητηθούν σε skills για extra damage ή effect. Όσον αφορά την άμυνα, έχεις επιλογή να κάνεις είτε dodge το οποίο έχει ένα ανοιχτό παραθυράκι χρονικά είτε parry που έχει πιο αυστηρό timing αλλά κάνει counter-attack αν κάνεις parry όλες τις επιθέσεις. Κάτι μου λέει ότι δεν έχεις παίξει Sea of Stars για να κάνεις αυτή την ερώτηση, κάτι που πρέπει να κάνεις γιατί το παιχνίδι είναι ατόφιο 10άρι.

Όσο για fonts and sizes, παίζω στο Xbox οπότε δε μπορώ να πω πολλά λόγω PC topic. Σίγουρα πάντως δεν έχω θέμα εκεί.

Μα σε xbox παίζω και εγώ.

Δημοσ.

Παρότι τα γραφικά είναι άλλης γενιάς, δε βοηθάει σίγουρα και το υπερβολικό sharpenning, το παιχνίδι φαίνεται πανέμορφο και μαζί με το πανέμορφο κόσμο έχει και εξαιρετική μουσική. Σε ένα fg δε θα έλεγα όχι πάντως dlaa 4κ όλα epic 70+ fps παίζω αλλά σίγουρα δεν ανταποκρίνεται η ποιότητα των γραφικών στην απόδοση. Μικρή σημασία έχουν όμως τα μπλιμπλικια, από τη στιγμή που πρόκειται για πολύ καλό παιχνίδι και λίγοι θα σταθούν σε αυτά. 

Δημοσ.

Έχοντας παίξει κάνα 5ωρο , πιστεύω ότι μαζί με kingdom come 2 θα είναι υποψήφια για goty για μένα . Και γενικά δεν μου αρέσουν με τίποτα τα jrpg 

Ωστόσο αυτό έχει πολύ εθιστικό gameplay , όπως και το setting , μαζί με το στορυ σε καθηλώνουν 

  • Like 1
Δημοσ.

Πρώτη εντύπωση μου έκανε η φοβερή μουσική στο παιχνίδι, στην συνέχεια με κέρδισε το story και έχοντας ολοκληρώσει το πρώτο act έχω κολλήσει. Γραφικά, μάχες, σενάριο, μουσική όλα άψογα στα μάτια μου και ανυπομονώ για να δω πως θα συνεχίσει η ιστορία.  

  • Like 1
Δημοσ.

Τώρα που βγήκαν και τα fg mods: 

1) https://www.dsogaming.com/mods/clair-obscur-expedition-33-dlss-4-frame-gen-mod-released/ (puredark)

2) https://www.nexusmods.com/clairobscurexpedition33/mods/30 (optiscaler)

νομίζω είμαστε οκ. Οι modders έσωσαν την κατάσταση once more.

Από πλευράς gameplay όποιος ζορίζεται με τα parry/evade υπάρχει αυτό

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά θέλω να μου λύσει κάποιος μια απορία γιατί βλέπω reviews και gameplay videos και ακόμη δεν έχω καταλάβει κάτι. Υπάρχουν επιλογές διαλόγου που να επιδρούν στο story ή κάποιο άλλο είδους σημαντική αλλαγή στο story μέσα από επιλογές που κάνει ο παίχτης;

Επεξ/σία από Gilmaru
Δημοσ.
31 minutes ago, Gilmaru said:

Παιδιά θέλω να μου λύσει κάποιος μια απορία γιατί βλέπω reviews και gameplay videos και ακόμη δεν έχω καταλάβει κάτι. Υπάρχουν επιλογές διαλόγου που να επιδρούν στο story ή κάποιο άλλο είδους σημαντική αλλαγή στο story μέσα από επιλογές που κάνει ο παίχτης;

Όχι, το παιχνίδι δεν σου δίνει την δυνατότητα να αλλάξεις την ιστορία. Είναι γραμμικό.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 25/4/2025 στις 2:16 ΜΜ, Fulgore είπε

Γιατί χαλάει την όλη εμπειρία του Turn based αυτό το πράγμα, ειδικά έτσι όπως βαράνε οι εχθροί.

Ας βάζανε καλύτερα ένα κουμπι 'Defend' , αντι για dodge/parry.

Και στο λέει κάποιος που έχει παίξει το Sea of Stars(και το Chained Echoes).

Ούτε και τα Qte ταιριάζουν στο turn based, αλλά ευτυχώς υπάρχει επιλογή να τα βγάλεις στο Accessibility.

 

To Defend ειναι γενικα ψιλοαστειο function και βλέπω σε κάποια παιχνίδια έχουν ενσωματώσει σούπερ επιθέσεις εχθρών, σε σημείο να στο προτείνουν στο tutorial για χρήση αλλιώς δεν...Όπως και να έχει, και το SoS αξιοποιεί προφανώς interaction κατά την άμυνα/επίθεση και θα έλεγα ότι είναι πιο punishing σε περίπτωση αποτυχίας, ειδικά όταν το damage δεν αποφεύγεται ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση, απλα μειώνεται.

Εντάξει, δεν είναι όλα για όλους και αυτό είναι σεβαστό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...