Προς το περιεχόμενο

Clair Obscur: Expedition 33


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
38 minutes ago, Malthador said:

Χωρίς να spoilάρετε, το ξεκίνησα και είμαι ακόμα πολύ αρχή, στις 4-5 ώρες παιχνιδιού περίπου.

Θέλω να ρωτήσω το εξής, γιατί κάπου έχω χαθεί: έπρεπε να γνωρίζω πράγματα story-wise πριν ξεκινήσω το game; Γιατί κάπου έχω χαθεί εντελώς, δεν καταλαβαίνω την τύφλα μου σεναριακά. Συμβαίνουν πράγματα που θεωρώ ότι οι writers είχαν ως δεδομένο ότι θα τα καταλάβαινα στο σημείο που λαμβάνουν χώρα, αλλά αντιθέτως, μπερδεύομαι όλο και περισσότερο.

Κάνω λάθος; Θα βγάλω άκρη αργότερα ή να το ξαναρχίσω από την αρχή, πιο προσεκτικά αυτή την φορά;

Δεν εχει exposition , θα μαθαινεις πραγματα κατα την διαρκεια και αυτα που θα βρισκεις απο τις προηγουμενες expeditions. 

Προσωπικα τωρα μπαινω στο τελευταιο chapter , εχω αρκετες αποριες αλλα πιστευω θα λυθουν μεχρι το τελος 

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Χωρίς να spoilάρετε, το ξεκίνησα και είμαι ακόμα πολύ αρχή, στις 4-5 ώρες παιχνιδιού περίπου.

Θέλω να ρωτήσω το εξής, γιατί κάπου έχω χαθεί: έπρεπε να γνωρίζω πράγματα story-wise πριν ξεκινήσω το game; Γιατί κάπου έχω χαθεί εντελώς, δεν καταλαβαίνω την τύφλα μου σεναριακά. Συμβαίνουν πράγματα που θεωρώ ότι οι writers είχαν ως δεδομένο ότι θα τα καταλάβαινα στο σημείο που λαμβάνουν χώρα, αλλά αντιθέτως, μπερδεύομαι όλο και περισσότερο.

Κάνω λάθος; Θα βγάλω άκρη αργότερα ή να το ξαναρχίσω από την αρχή, πιο προσεκτικά αυτή την φορά;

Βάλε σε spoiler τι έχεις καταλάβει και που έφτασες και θα σου απαντήσω με ναι/όχι. Γενικά άκρη θα βγάλεις, το πόσο αργά η γρήγορα δε μπορεί να απαντηθεί χωρίς να σου βάλει ιδέες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φυσικά πάρτε βοήθεια από τον γουγλη για το story ,έχει κάποια αρθρακια που κάτι εξηγούν αλλιώς δεν.

Στις δέκα ώρες είμαι και τρώω πολύ ξύλο μιας και δεν είμαι φαν του είδους και μπερδεύομαι λιγο με τους συνδυασμούς.Ειχα να πιάσω jrpg από εποχή legend of the dragoon. 

Από την άλλη είναι αριστούργημα σε όλα του πλην ότι πρέπει να κάνεις δυο τρία hit για να μάθεις τα weakness κτλ του αντιπάλου.Στους πιο δύσκολους δεν έχω νικήσει ποτέ σε πρώτο run μέχρι να τους μάθω.

Επεξ/σία από Sprou
Δημοσ.

Πολύ ωραίο παιχνίδι , είχε περάσει πολύς καιρός απο τότε που ανυπομονούσα να παίξω. Θυμίζει πολύ Jrpg το στήσιμο του και δεν εννοώ μόνο λόγο του turn based combat αλλά το map , το πως ξεκλειδώνεις περιοχές. Μέχρι τώρα περίπου 20 ώρες δεν έχω κανένα παράπονο. Μου αρέσει και η λεπτομέρεια που στα cut scenes οι χαρακτήρες φοράνε τα ρούχα που τους έχει βάλει εσύ.

Δεν ξέρω τώρα πόσο εύκολη θα είναι η ιστορία σε αυτόν τον κόσμο αλλά εδώ έχουμε παίξει όλα τα Soulsborne που εκεί και αν είναι μπέρδεμα....

Πήρα λίγο βαριά κάποια πράγματα που έγιναν στο chapter 1 αλλά αυτό είναι καλό, δείχνει πως έχουν φτιάξει τους χαρακτήρες σωστά.

Δεν ξέρω που εμπνεύστηκαν το παιχνίδι και δεν θα ψάξω μέχρι το τέλος προς αποφυγή spoiler. Μοιάζει να έχει πάρει στοιχεία απο παλία jrpg , μουσική απο Nier Automata κόσμο απο την ταινία Annihilation μαζί με λίγο Botw..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τέλος και απο μένα μετά απο 85 ώρες στο expert. Δύσκολα θα χάσει το GOTY μιας και μπαίνει κατευθείαν στη λίστα με τα alltimers όμως τα Witcher 3, God of War κλπ. Απίστευτο ότι είναι ουσιαστικά το πρώτο παιχνίδι ενός ΑΑ στούντιο... Δεν έπαιξα το Kingdom Come Deliverance 2 ακόμα όμως..

Καταπληκτικό πρωτότυπο σενάριο με φοβερό voice casting κορυφαίων ηθοποιών και ένα απίστευτο δεκάδων ωρών soundtrack να το συνοδεύουν.

Ατέλειωτο content με 100αδες τοποθεσίες, bosses, perks, weapons, cosmetics και skills. Μέχρι το τέλος έβρισκα συνέχεια καινούργια πραγματα για να δοκιμάσω. Απολαυστικό το exploring αλλά πραγματικά έπρεπε να είχαν την δυνατότητα να βάζεις map markers. Πολλές φορές άφησα κάτι γιατί ήμουν underleveled και δεν είχα τρόπο για υπενθύμιση. Αναγκάστηκα να ανοίξω τον χαρτη στο painter και να σημειώνω με αυτό το τρόπο. 

To gameplay στο expert ήταν  σκέτη απόλαυση! To dodge/parry system ήταν τελικά αυτό που έλειπε για μένα στα Persona games τα οποία καταντούσαν βαρετά στο endgame. To να μάθεις τις κινήσεις και το timing των δύσκολων mobs/bosses είναι το ίδιο αναγκαίο με το leveling/gear/synergies των χαρακτήρων σου. Οι devs βρηκαν  το τέλειο balance!

Πάρα πολύ ωραία γραφικά, τρομερά visuals, καλό performance(είχα μόνο λίγο stuttering όταν ξεκινούσε κάποια cutscene) και το πιο σημαντικό που δεν πέτυχα ούτε ένα μικρό bug μέσα σε 85 ώρες! Ακόμα και στα παιχνίδια της Sony έβρισκα που και που αλλά εδώ τίποτα!

Μπράβο στη Sandfall Interactive!

Επεξ/σία από psof
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...