Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά.

Έκανα μια παραγγελία από το Σκρουτζ,μια πούδρα συγκεκριμένα και όταν την παρέλαβα διαπίστωσα ότι αντί για το κανονικό προϊόν,ήρθε το ανταλλακτικό της.

Τόσο στη φωτογραφία του Σκρουτζ όσο και στου καταστήματος,απεικονιζόταν η πλήρης συσκευασία της και όχι το ανταλλακτικό.

Επίσης στην περιγραφή δεν αναφερόταν πουθενά η λέξη ανταλλακτικο,μόνο στον τίτλο έγραφε δίπλα στη μάρκα τη λέξη "recharge",δηλαδή επαναφόρτιση,που δεν είναι καν ακριβής,η σωστή λέξη είναι "refill".

Αλλά ακόμα κι έτσι,όφειλαν να το γράφουν καθαρά και ελληνικά ότι είναι ανταλλακτικό και όχι να το περιγράφουν ως πούδρα.

Επειδή με το μποτ δεν έβγαλα άκρη,έκανα αίτημα επιστροφής,αλλά στα σχόλια έγραψα ότι δεν επιθυμώ την επιστροφή του προϊόντος,αλλά θέλω να καταγγείλω μπλα μπλα μπλα όλα αυτά που έγραψα παραπάνω και είστε αμφότεροι αναξιόπιστοι και παραπλανειτε το καταναλωτικό κοινό.

Σήμερα μπήκα στο προφίλ μου και είδα ότι στη συγκεκριμένη παραγγελία,εκεί που έγραφε επιστροφή προϊόντων,σήμερα γράφει ακυρωμενη,και  ότι μου έστειλαν το κανονικό προϊόν (στην πλήρη συσκευασία), χωρίς χρέωση.

Δεν μου ήρθε όμως κάποιο μήνυμα,mail,τίποτα.Δεν ξέρω τι κατάλαβαν.

Παίζει να περιμένουν να επιστρέψω το προϊόν κι αν δεν γίνει,να μου χρεώσουν μετά την κάρτα;

 

Δημοσ.

Η αίτηση επιστροφής σημαίνει ότι θα στείλεις το προϊόν πίσω ώστε να σου φέρουν το σωστό. Από την στιγμη που βλέπεις το αίτημα ακυρωμένο και έγραψες μέσα οτι δεν θες επιστροφή, αυτοί το ακύρωσαν με βάση όσα λες. Οπότε μάλλον δεν περιμένουν κάτι. 

Πιστεύω ότι δεν είχε κάποιο νόημα να τους γράψεις παράπονα και κατηγορίες. Μπορεί να έγινε καταλαθος αυτό το σφαλμα, δεν σημαίνει ότι το έκαναν επίτηδες, αφού έτσι κι αλλιώς αν ο πελάτης έχει πληρώσει για το κανονικό προϊόν και αυτοί του στείλουν refill, ο πελάτης θα δυσαρεστηθει και θα το στείλει πίσω. 

Σε πολλά eshops που φυτρώνουν σαν μανιτάρια θα τα έχουμε αυτά τα φαινόμενα. Πληροφορίες με λάθος λέξεις, έννοιες, ορθογραφικά, φωτογραφίες που τις πήραν από άλλη πηγή και βαριούνται να βάλουν τις σωστές. Δεν θέλει και πολλά να γίνει ένα λάθος. 

Το προϊόν από την στιγμή που το έχεις στα χέρια σου και δεν έχει γίνει επιστροφή, θα χρεωθεί κανονικά στην κάρτα. 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Η αίτηση επιστροφής σημαίνει ότι θα στείλεις το προϊόν πίσω ώστε να σου φέρουν το σωστό. Από την στιγμη που βλέπεις το αίτημα ακυρωμένο και έγραψες μέσα οτι δεν θες επιστροφή, αυτοί το ακύρωσαν με βάση όσα λες. Οπότε μάλλον δεν περιμένουν κάτι. 

Πιστεύω ότι δεν είχε κάποιο νόημα να τους γράψεις παράπονα και κατηγορίες. Μπορεί να έγινε καταλαθος αυτό το σφαλμα, δεν σημαίνει ότι το έκαναν επίτηδες, αφού έτσι κι αλλιώς αν ο πελάτης έχει πληρώσει για το κανονικό προϊόν και αυτοί του στείλουν refill, ο πελάτης θα δυσαρεστηθει και θα το στείλει πίσω. 

Σε πολλά eshops που φυτρώνουν σαν μανιτάρια θα τα έχουμε αυτά τα φαινόμενα. Πληροφορίες με λάθος λέξεις, έννοιες, ορθογραφικά, φωτογραφίες που τις πήραν από άλλη πηγή και βαριούνται να βάλουν τις σωστές. Δεν θέλει και πολλά να γίνει ένα λάθος. 

Το προϊόν από την στιγμή που το έχεις στα χέρια σου και δεν έχει γίνει επιστροφή, θα χρεωθεί κανονικά στην κάρτα. 

 

 

Στις λεπτομέρειες της παραγγελίας του νέου προϊόντος που μου στέλνουν,γράφει χρέωση 35€ και από κάτω "χρέωση αντικατάστασης -35€" και τελικό σύνολο 0.

Επίσης τα στοιχεία της κάρτας μου δεν τα έχω αποθηκευμένα στο Σκρουτζ.

Πώς θα με χρεώσουν,αν τελικά δεν είναι δωρεάν η νέα αποστολή ;

Επίσης ποτέ δεν κάνουν αντικατάσταση προϊόντων,αν πρώτα δεν λάβουν το επιστραφεν προϊόν.

Αυτό είναι το περίεργο εδώ.

Προέβησαν σε αντικατάσταση,χωρίς καν να επιστρέψω πρώτα το προϊόν.

Επεξ/σία από NIKOLETAL
Δημοσ.
2 ώρες πριν, NIKOLETAL είπε

Στις λεπτομέρειες της παραγγελίας του νέου προϊόντος που μου στέλνουν,γράφει χρέωση 35€ και από κάτω "χρέωση αντικατάστασης -35€" και τελικό σύνολο 0.

Επίσης τα στοιχεία της κάρτας μου δεν τα έχω αποθηκευμένα στο Σκρουτζ.

Πώς θα με χρεώσουν,αν τελικά δεν είναι δωρεάν η νέα αποστολή ;

Επίσης ποτέ δεν κάνουν αντικατάσταση προϊόντων,αν πρώτα δεν λάβουν το επιστραφεν προϊόν.

Αυτό είναι το περίεργο εδώ.

Προέβησαν σε αντικατάσταση,χωρίς καν να επιστρέψω πρώτα το προϊόν.

Ναι όταν γίνεται κάποιο λάθος για λόγους ταχύτητας το κάνουν.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, NIKOLETAL είπε

Στις λεπτομέρειες της παραγγελίας του νέου προϊόντος που μου στέλνουν,γράφει χρέωση 35€ και από κάτω "χρέωση αντικατάστασης -35€" και τελικό σύνολο 0.

Επίσης τα στοιχεία της κάρτας μου δεν τα έχω αποθηκευμένα στο Σκρουτζ.

Πώς θα με χρεώσουν,αν τελικά δεν είναι δωρεάν η νέα αποστολή ;

Επίσης ποτέ δεν κάνουν αντικατάσταση προϊόντων,αν πρώτα δεν λάβουν το επιστραφεν προϊόν.

Αυτό είναι το περίεργο εδώ.

Προέβησαν σε αντικατάσταση,χωρίς καν να επιστρέψω πρώτα το προϊόν.

Οκ. Δεν γνωρίζω περισσότερες λεπτομέρειες γιατί και εγώ έχω μπερδευτεί έτσι όπως τα αναφέρεις. 

Εύχομαι να λαβεις το νέο προϊόν σου χωρίς κάποια άλλη επιβάρυνση από το λάθος που έκαναν. 

 

Δημοσ.
Στις 25/4/2025 στις 6:01 ΜΜ, mariosnik_ είπε

Οκ. Δεν γνωρίζω περισσότερες λεπτομέρειες γιατί και εγώ έχω μπερδευτεί έτσι όπως τα αναφέρεις. 

Εύχομαι να λαβεις το νέο προϊόν σου χωρίς κάποια άλλη επιβάρυνση από το λάθος που έκαναν. 

 

Το παρέλαβα και όντως δεν υπήρξε χρέωση.Ειχα γράψει ότι με αυτά χάνουν την αξιοπιστία τους ως site  και προφανώς δεν ήθελαν αρνητικές κριτικές κλπ...αλλά λόγω ταχύτητας δεν έστειλαν κάποιο μήνυμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...