arxontas2323 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 54 λεπτά πριν, Rattlehead είπε 5W30 εχει? Και αν ναι,τι τιμη @Chloe2? Το θέλω για συμπλήρωμα που τσιμπάει λαδια(ο τρομερός κινητήρας της VW BBZ). ενισχυτικο λαδιου και αλλαξε λαδι.. πρωην κατοχος 1,6 fsi
Rattlehead Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 11 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε ενισχυτικο λαδιου και αλλαξε λαδι.. πρωην κατοχος 1,6 fsi Χωρίς πλαναρισμα δεν γινεται αυτό ούτε μέχρι την Δευτέρα παρουσια. Με 1000€ ναι στο φταιχνουν με νέα καπακια,βαλβίδες κτλ και δεν χανει ούτε ένα 1ml. Αλλά δεν επενδύεις πια στον κινητήρα αυτόν εκτός αν το δώσει κανένας στο παιδί του μετά να παίζει
arxontas2323 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 3 ώρες πριν, Rattlehead είπε Χωρίς πλαναρισμα δεν γινεται αυτό ούτε μέχρι την Δευτέρα παρουσια. Με 1000€ ναι στο φταιχνουν με νέα καπακια,βαλβίδες κτλ και δεν χανει ούτε ένα 1ml. Αλλά δεν επενδύεις πια στον κινητήρα αυτόν εκτός αν το δώσει κανένας στο παιδί του μετά να παίζει παλι θα καιει αλλα λιγοτερο...το αμαξι το εχω δωσει εδω και πολλα χρονια... μονο ετσι το ειχα καταφερει..
gpapadakis Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου Είναι ημισυνθετικά, καλό είναι να μη μπει αν ο κατασκευαστής λέει συνθετικά...
VasKag Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 4 ώρες πριν, johnbond είπε Καλύτερα πάντως αυτό το λάδι και να το αλλάζεις συχνά παρά ένα ακριβό λάδι και να το αλλάζεις κάθε πέντε χρόνια. Οτι λαδι και να βαλεις, αν το αφησεις 5 χρονια, αυτο που θα βγει οταν το αλλαξεις μονο λαδι δεν θα ειναι. 2
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 10 λεπτά πριν, gpapadakis είπε Είναι ημισυνθετικά, καλό είναι να μη μπει αν ο κατασκευαστής λέει συνθετικά... Τι αμάξια ζητάνε 15w-40 συνθετικά; 1
hercoulis Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Σε σχέση με το βαρέλι που βάζουν κάποιες αντιπροσωπείες και τα συνεργεία, είναι κλάσης ανώτερο. Το συγκεκριμένο λάδι το έχω δοκιμάσει αλλά σε μονόλιτρα.
jimsomebody Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 13 hours ago, x69pr said: Καποτε παλιοτερα διαβασα σε ενα φορουμ ευρωπαικο οτι τα λαδια του λιντλ ειναι στην ουσια shell. Μαλιστα ειχαν κανει και δοκιμες που τα λαδια αυτα βγηκαν εφαμιλλα των shell και καλυτερα απο αρκετα αλλα λαδια με ονομα. Ειναι δυστυχες που ακομα και τωρα στην εποχη της πληροφοριας ο κοσμος δε γνωριζει (η δε θελει να καταλαβει) το oem manufacturing (με αλλα λογια παραγω φασον και κολλαω ετικετα πανω). Μαλιστα υπαρχουν ολοκληρα φορουμ με αυτο ακριβως το σκοπο, την ανακαλυψη φασον με πολυ καλυτερη τιμη απο τα γνωστα brand name. Ψαξτο. Μιας και ασχολουμε με το θεμα, απλα να αναφερω το σκανδαλο που ειχε γινει πριν κατι χρονια με κατι λαδια dexos/dexos2 του vag group που υποτιθεται ηταν προτεινομενα απο αντιπροσωπειες για audi/porsche κτλ και ηταν κακιστα σε σχεση με ενα απλο λαδι της σειρας (οπως καλιωρα του λιντλ). Το dexos είναι απαιτούμενη προδιαγραφή (ομάδα αυτών βασικά) της Όπελ και διαφέρει από αυτές του βαγκ, κάτι δεν θυμάσαι καλά?
HatTrick Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 15/40?Σοβαρα τωρα;Ποιοι κινητηρες παιρνουν τετοιο λαδι ; 1
jimsomebody Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου (επεξεργασμένο) Το τοπικ έχει τις περισσότερες απαντήσεις λάθος (δεν θέλω να προβάλλω κανέναν, απλά ίσως να μην διαβάσατε τα σωστά πράγματα όταν το ψάχνατε). παρακαλώ κάνετε σωστή μελέτη σχετικά με τη λίπανση του κινητήρα. Θα εξηγούσα τη σημασία των προδιαγραφών και του ιξώδες λίγο να βοηθήσω αλλά μόλις διαπίστωσα ότι έχουν ανοίξει 2 κολώνες στο σπίτι μου και είμαι πολύ σκασμενος για να ασχοληθώ. Είναι όλα στο ίντερνετ διαβάστε (περιληπτικά αν ο κατασκευαστής έχει φτιάξει μοτέρ για 5 30 και 10 40 οι οπές στη Βάσω των εμβόλων πχ έχουν διάμετρο για αυτό το ιξώδες όχι για πιο χοντρό, το ίδιο και οι ανοχές στα ελατήρια κτλπ .... και ένα σωρό άλλες τέτοιες λεπτομέρειες) Επεξ/σία 29 Απριλίου από jimsomebody 3
Lewnidas1995 Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Εγω θα το παρω παντως για την λαδιερα μου που στα 500χλμ καιει 200γρ λαδακι
Absolute77 Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Αμορτισέρ, ελατήρια, top mount, ζώνες ασφαλείας και πόσα άλλα. Εγώ έχω κάνει 1.296.100 χλμ κι έχω χάσει το μέτρημα πόσα αμορτισέρ έχω βάλει στη γριά, ενω έχω αλλάξει και τα ελατήρια 2 φορές. Ο κουνιάδος μου με 300.000 χλμ δεν τα έχει βγάλει ποτέ. Λαδακια αν αλλάζεις συχνά δεν έχεις πρόβλημα. Ένα διάστημα έβαζα 10/40 για caterpilar. Ρολόι δούλευε κι έκανα πάνω από μισό εκατομμύριο χλμ με αυτό το λάδι.
spirostolios Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου (επεξεργασμένο) Όπως γράφει και άλλος μέλος παραπάνω η γνώση για την εμπορία και τις προδιαγραφές για τα λάδια αυτοκινήτου είναι στην καλύτερη περίπτωση περιορισμένη. Για να καταλάβετε ορισμένοι που βάζετε 10 -12 ευρώ λίτρο στα αυτοκίνητα σας τα λάδια του Lidl είμαι μέση κατηγορία και δεν είναι φθηνά. Απεναντίας ενώ είναι γνωστό από που προέρχονται και πως κοστολογούνται τα πουλά αρκετά ακριβά. Όσοι πάτε στα συνεργεία της γειτονιάς σας και στον Μήτσο τον μερακλή που ξέρει από λάδια των 15 ευρώ λίτρο αλλά και στην αντιπροσωπία της πεζό στην περίπτωση μου αυτοί αγοράζουν το λίτρο από 0,9 έως 1,5 και στην αντιπροσωπεία από 1,1 έως 3. Τα μπουκαλάκια που αγοράζετε με τα κατεβατά προδιαγραφών (για να τα δοκιμάσεις στο σουπερ σπορτ όχημα) είναι κάτι για να παίζετε οι περισσότεροι εδω μέσα και να λέτε πόσο καταπληκτικά είναι τα λάδια που αγοράσατε. Το αποτέλεσμα ίδιο στο 99,9% των περιπτώσεων. Αγοράζετε λάδι από 0,9 έως 3 ευρώ λίτρο στην χονδρική. Τα υπόλοιπα στους μεσάζοντες, στον Μήτσο, στις αντιπροσωπείες και στα αλάνια που δεν σου βάζουν τελικά τα μοτουλ που εσύ νομίζεις ότι έβαλαν. Το 10 / 40 του lidl έχει κόστος για αυτούς κάτω από 0,50 λεπτά λίτρο οπότε λίγο η μεταφορές, λίγο το βάρος, αντε και ο χώρος στο ράφι 3 ευρώ (από ότι βλέπω το αύξησαν και αυτό). Το διαδίκτυο περιέχει χρήσιμες πληροφορίες και για το οικονομικό κόστος των προιόντων αλλά και για τα λάδια των αυτοκινήτων (θα εκπλαγείτε όταν θα καταλάβετε ότι πολλά από τα σύγχρονα λάδια δεν έχουν τις ευργετικές ιδιότητες των παλαιών προκειμένου να ανακυκλώνονται ευκολότερα).. Επεξ/σία 29 Απριλίου από spirostolios
HatTrick Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 48 λεπτά πριν, Lewnidas1995 είπε Εγω θα το παρω παντως για την λαδιερα μου που στα 500χλμ καιει 200γρ λαδακι φιλε μου δεν ξερω τι λαδιερα εχεις,αλλα πρωτα συμβουλεψου εναν μηχανικο.Και εγω εχω toyota yaris 2009 και καιει λιγα λαδια,αλλα καποιες φορές απο 5/30 που παιρνεις κανονικά αντε να βαλω 10/30 αλλά μέχρι εκεί.Οπως αναφερθηκε οι ανοχές και η λιπανση των εμβολων ειναι προσαρμοσμενα στα λαδια του κατασκευαστη.Για να δωσω ενα context το πρωτο νουμερο στα λαδια αναφερεται στο ποσο παχυρευστο (κινηματικό ιξώδες) ειναι το λαδι σε χαμηλη θερμοκρασία και το δευτερο νουμερο σε θερμοκρασια 100°C.Ο πρωτος αριθμος αναφερεται σε ευρη ιξωδους εκφρασμενα σε centipoise (cP) ειναι και ο δευτερος σε ευρη ιξωδους centistokes (cSt). Οπως μπορεις να καταλάβεις,επειδη γενικα σαν χωρα εχουμε θερμο κλιμα και λιγο παραπανω να ξεφυγεις απο το πρωτο νουμερο σε σχεση με αυτο που λεει ο κατασκευαστης ειναι μικρό το κακό για τα περισσοτερα αμαξια,με την εννοια οτι δεν θα δημιουργησεις προβλημα στον κινητηρα,αλλά θελει προσοχη γιατι η διαφορά απο 5W σε 15W ειναι μεγάλη,δες βιντεο στο διαδίκτυο και θα καταλάβεις. πιο συγκεκριμένα και με βοηθεια απο abacus AI για να ειναι δομημενο το κειμενο και πιο κατανοητο: Ο δεύτερος αριθμός (π.χ. το 30 στο 5W-30) δείχνει το κινηματικό ιξώδες του λαδιού στους 100°C, με μονάδα μέτρησης τα centistokes (cSt). Για παράδειγμα, ένα λάδι SAE 30 πρέπει να έχει κινηματικό ιξώδες μεταξύ 9,3 και 12,5 cSt στους 100°C. Ο πρώτος αριθμός (π.χ. το 5 στο 5W-30) σχετίζεται με το ιξώδες σε χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά εκεί μετριέται το δυναμικό ιξώδες (dynamic viscosity) σε centipoise (cP), σε συγκεκριμένες χαμηλές θερμοκρασίες (π.χ. -30°C για το 5W). Άρα, ο δεύτερος αριθμός είναι άμεσα συνδεδεμένος με το κινηματικό ιξώδες, ενώ ο πρώτος σχετίζεται με το δυναμικό ιξώδες σε χαμηλές θερμοκρασίες. Αν θέλεις να δεις πίνακα με τα ακριβή όρια ιξώδους για κάθε βαθμό SAE, πες μου! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις