Costasgr7 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) Γεια σας. Είχα κάνει μια προ παραγγελία σε ένα ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα στις 3/4. Πλήρωσα με χρεωστική. Το ποσό είχε αφαιρεθεί από το διαθέσιμο υπόλοιπο του λογαριασμού μου. Στις 23/4 η δέσμευση ενημερώθηκε σε χρέωση, όπως με ενημέρωσε το κατάστημα και ξανά χρεώθηκα πάλι την τιμή της προ παραγγελίας. Άρα 2 φορές έφυγαν τα χρήματα από το διαθέσιμο υπόλοιπό μου. Το κατάστημα, μου είπε ότι δεν έχει δεσμευτεί το ποσό δύο φορές στον λογαριασμό μου/δεν υπάρχει δεύτερη συναλλαγή με τα στοιχεία μου. Όμως, στις συναλλαγές μου έχω ακόμα εκκρεμής τη συναλλαγή σε δέσμευση ποσού (εξουσιοδότηση), από 3/4. Μου είπαν από την τράπεζα ότι λογικά θα αποδεσμευτεί αυτόματα σε 30-35 ημέρες, από την ημερομηνία που έγινε η δέσμευση (έτσι κατάλαβα). Μου έδωσαν και έναν κωδικό εξουσιοδότησης για το αν θα μπορούσε το κατάστημα να αποδεσμεύσει τη συναλλαγή νωρίτερα, αλλά το κατάστημα, μου απάντησε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι και ότι είναι θέμα τράπεζας. Τι να κάνω σε αυτήν την περίπτωση; Θα χάσω το ποσό ή θα μου επιστραφούν τα χρήματα; Συγγνώμη, αλλά πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο, καθώς είναι η πρώτη φορά που κάνω προ παραγγελία και δεν έχω σχετικές γνώσεις. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Επεξ/σία 28 Απριλίου από Costasgr7
Costasgr7 Δημοσ. 29 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Θα εκτιμούσα όποια απάντηση. Σας ευχαριστώ πολύ.
kax54638 Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Ίσως από το κατάστημα αντί να μετατρέψουν την δέσμευση του ποσού σε χρέωση έκαναν εξαρχής νέα χρέωση οπότε παρέμεινε και η αρχική δέσμευση τοθ ποσού. Ισχύει πάντως πως αν το κατάστημα δεν κάνει κάποια κίνηση η συναλλαγή που εκκρεμεί θα αποδεσμευτεί σε κάποιες μέρες. 1
Costasgr7 Δημοσ. 29 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου (επεξεργασμένο) @kax54638 Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Πήγα σε ένα τοπικό κατάστημα της τράπεζας και μου είπαν ότι το ποσό θα είναι δεσμευμένο μέχρι 7/5. Οπότε λογικά να περιμένω μέχρι τότε και θα επιστραφεί το ποσό στον λογαριασμό μου, εφόσον το κατάστημα έχει ήδη πάρει τα χρήματα και δεν προβεί σε τυχόν άλλη ενέργεια; Σας ευχαριστώ. Επεξ/σία 29 Απριλίου από Costasgr7
kax54638 Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 59 minutes ago, Costasgr7 said: @kax54638 Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Πήγα σε ένα τοπικό κατάστημα της τράπεζας και μου είπαν ότι το ποσό θα είναι δεσμευμένο μέχρι 7/5. Οπότε λογικά να περιμένω μέχρι τότε και θα επιστραφεί το ποσό στον λογαριασμό μου, εφόσον το κατάστημα έχει ήδη πάρει τα χρήματα και δεν προβεί σε τυχόν άλλη ενέργεια; Σας ευχαριστώ. Ναι φίλε. Περίμενε και τσέκαρε ότι πλέον δεν είναι δεσμευμένο το ποσό όπως σου είπε η τράπεζα. Στην χειρότερη κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής αν γίνει διπλοχρέωση. 1
Costasgr7 Δημοσ. 29 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου @kax54638 Σας ευχαριστώ για την απάντηση. Θα περιμένω έως 7/5 και ελπίζω στην αποδέσμευση του ποσού έως τότε. Θα ενημερώσω το τρέχον νήμα όταν έχω νεότερα.
james01gr Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου Να γνωρίζεις αυτό είναι ένα θέμα που μου έχει συμβεί 2-3 φορές στα οκτώ χρόνια που έχω eshop αλλά από την ανάποδη από εσένα πλευρα. Φαίνεται το ποσό δεσμευμένο στον πελάτη χωρίς να έχω λάβει τα χρήματα. Σύμφωνα με την τράπεζα μου που έχω εκεί το epos είναι θέμα της τράπεζας του πελάτη και όχι της επιχείρησης. Σε κάθε περίπτωση ποτέ δεν μου έχουν πει πως τα χρήματα έχουν φύγει από τον λογαριασμό τους τελικά. ;όλα χρειάζεται χρόνος να μην είναι δεσμευμένα.
Costasgr7 Δημοσ. 6 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 6 Μαϊου Χαίρετε. Θέλω να ενημερώσω πως σήμερα, το ποσό επιστράφηκε στον λογαριασμό μου από την τράπεζα. Δεν υπάρχει πλέον εκκρεμής συναλλαγή στις κινήσεις μου και έλαβα πίσω το δεσμευμένο ποσό. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα