kage Δημοσ. 4 Μαϊου Δημοσ. 4 Μαϊου 7 ώρες πριν, 2MM είπε Δεν μπηκε σε Citroen ουτε Σουζουκι Ισχυει το εκανα εντιτ .Jimmy 3 fj Ενα αυτοκ στα μεσα προς τελη της ζωης του με αγνωστο ιστορικό δεν βαζεις προγραμμα. 1
tutuyo Δημοσ. 4 Μαϊου Δημοσ. 4 Μαϊου αμαξι φρανκεσταιν με γυρισμενα χλμ, τι βελτιωση να ρισκαρεις ρε μπρο ποιος ξερει τι αλλο εχουν πειραξει? Κρατα καμια καβατζα για μελλοντικους δρακους 1
al6s2491 Δημοσ. 5 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 5 Μαϊου 19 ώρες πριν, kage είπε Ισχυει το εκανα εντιτ .Jimmy 3 fj Ενα αυτοκ στα μεσα προς τελη της ζωης του με αγνωστο ιστορικό δεν βαζεις προγραμμα. Ένας πετρελαιοκινητήρας με 185000 γνωστά χιλιόμετρα, και ίσως κρυμμένα άλλα 100k, νομίζω δεν είναι προς τα τέλη της ζωής του. Ειδικά όταν υπολογίζεις 500k χλμ περίπου στους diesel, το ελάχιστο ως μακροζωία κατά της λαϊκή πλειοψηφία. Οκ όμως μπορεί να είναι στα μέσα της ζωής του. Σε κάθε περίπτωση όμως δεκτή η γνώμη σου και συμφωνώ σε ότι γράφεις, εαν το πρόγραμμα είναι "επιθετικό" και προορίζεται για βελτίωση και πίεση του κινητήρα, όχι για βελτίωση εντός ασφαλών ορίων καθημερινής χρήσης. Ωστόσο θα με βοηθούσες εαν συγκεκριμένα είχες εμπειρία σύγκρισης ανάμεσα σε αυτοκίνητα με τον συγκεκριμένο κινητήρα και πάνω κάτω ίδιων προδιαγραφών. Γιατί αρχικά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο ψόφιο το αισθάνομαι συγκριτικά με duster και lodgy που έχω οδηγήσει. Και τα δύο χωρίς πρόγραμμα βελτίωσης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα