Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σκέφτομαι στο κοντινό μέλλον να πάρω ένα αυτοκίνητο με budget 15-20k, να χωράει ένα παιδικό κάθισμα και να έχει ανθρώπινο χώρο στο πορτ μπαγκάζ. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα κάνω 10000-15000 χιλιόμετρα το χρόνο, χοντρικά 75% εντός πόλης, 25% εκτός. Προσπαθώ να ζυγίσω θετικά και αρνητικά μεταξύ κινητήρων και έρχονται οι εξής απορίες

  • Ποιος κινητήρας είναι πιο οικονομικός;
  • Ποιος κινητήρας έχει τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής;
  • Στην περίπτωση του diesel και της βενζίνης (υποτίθεται ότι) θα απαγορευτεί η πώληση τους σε 10 χρόνια στην Ευρώπη. Εάν συμβεί αυτό, με τα υβριδικά (βενζίνη + μπαταρία) τι θα γίνει; Επίσης θα απαγορευτεί η πώληση τους ή και η κίνηση;

Έπειτα υπάρχει και το σκεπτικό της ασφάλειας, ενδεχομένως να είναι τελείως λάθος το σκεπτικό μου αλλά το πετρέλαιο είναι το λιγότερο εύφλεκτο. Σε ένα τρακάρισμα η βενζίνη, το αέριο και η μπαταρία μπορεί να πάρουν φωτιά αμέσως, ενώ στο diesel έχεις παραπάνω χρόνο να αντιδράσεις.

Οποιαδήποτε γνώμη είναι δεκτή.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, PowerGreed είπε

 

Έπειτα υπάρχει και το σκεπτικό της ασφάλειας, ενδεχομένως να είναι τελείως λάθος το σκεπτικό μου αλλά το πετρέλαιο είναι το λιγότερο εύφλεκτο. Σε ένα τρακάρισμα η βενζίνη, το αέριο και η μπαταρία μπορεί να πάρουν φωτιά αμέσως, ενώ στο diesel έχεις παραπάνω χρόνο να αντιδράσεις.

Οποιαδήποτε γνώμη είναι δεκτή.

 

Τελείως λάθος το σκεπτικό σου για την ανάφλεξη κλπ.

 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Τελείως λάθος το σκεπτικό σου για την ανάφλεξη κλπ.

 

και οχι μονο για την αναφλεξη και για την χρηση επισης.ντιζελ εντος πολης και 15.000 χιλ δεν λεει.

Επεξ/σία από mike15
  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, PowerGreed είπε

Σκέφτομαι στο κοντινό μέλλον να πάρω ένα αυτοκίνητο με budget 15-20k, να χωράει ένα παιδικό κάθισμα και να έχει ανθρώπινο χώρο στο πορτ μπαγκάζ. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα κάνω 10000-15000 χιλιόμετρα το χρόνο, χοντρικά 75% εντός πόλης, 25% εκτός. Προσπαθώ να ζυγίσω θετικά και αρνητικά μεταξύ κινητήρων και έρχονται οι εξής απορίες

  • Ποιος κινητήρας είναι πιο οικονομικός;
  • Ποιος κινητήρας έχει τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής;
  • Στην περίπτωση του diesel και της βενζίνης (υποτίθεται ότι) θα απαγορευτεί η πώληση τους σε 10 χρόνια στην Ευρώπη. Εάν συμβεί αυτό, με τα υβριδικά (βενζίνη + μπαταρία) τι θα γίνει; Επίσης θα απαγορευτεί η πώληση τους ή και η κίνηση;

Έπειτα υπάρχει και το σκεπτικό της ασφάλειας, ενδεχομένως να είναι τελείως λάθος το σκεπτικό μου αλλά το πετρέλαιο είναι το λιγότερο εύφλεκτο. Σε ένα τρακάρισμα η βενζίνη, το αέριο και η μπαταρία μπορεί να πάρουν φωτιά αμέσως, ενώ στο diesel έχεις παραπάνω χρόνο να αντιδράσεις.

Οποιαδήποτε γνώμη είναι δεκτή.

 

η κινηση δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομυριο να απαγορευτει μετα το 2035!! εδω η πωληση, και μαλλον θα παρει παραταση

  • Like 2
Δημοσ.

Στα πολλα χλμ νομιζω το ντιζελ ειναι μονοδρομος
Απο εκει και περα υπαρχουν καποια ρισκα οπως πχ το θεμα με το Adblue των ντιζελοκινητηρων του PSA η μια ενδεχομενη μελλοντικη απαγορευση του ντιζελ, που θα ερθει νομοτελειακα νομιζω. Φυσικα δεν θα σε εμποδισει να κινησαι, αλλα θα μειωσει κατα πολυ την αξια του αυτοκινητου σε περιπτωση μεταπωλησης

 

Ομως στην περιπτωση σου, αφου τα περισσοτερα χλμ γινονται εντος, νομιζω σου ταιριαζει περισσοτερο ενα υβριδικο Τογιοτα, με πανω απο 20 χρονια  στην υβριδικοτητα. Γλυτωνεις την ανασφαλεια του ντιζελ, εχεις χαμηλη καταναλωση και αξιοπιστια

Δημοσ.

Σε αυτα τα χρηματα το MG3 υβριδικο.

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, gbras είπε

Σε αυτα τα χρηματα το MG3 υβριδικο.

λενε οτι ειναι πολυ καλο.τωρα η σχεδιαση...

Δημοσ.
1 minute ago, mike15 said:

λενε οτι ειναι πολυ καλο.τωρα η σχεδιαση...

Μια χαρα την βρισκω αλλα γουστα ειναι αυτα..

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, PowerGreed είπε

Σκέφτομαι στο κοντινό μέλλον να πάρω ένα αυτοκίνητο με budget 15-20k, να χωράει ένα παιδικό κάθισμα και να έχει ανθρώπινο χώρο στο πορτ μπαγκάζ. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα κάνω 10000-15000 χιλιόμετρα το χρόνο, χοντρικά 75% εντός πόλης, 25% εκτός. Προσπαθώ να ζυγίσω θετικά και αρνητικά μεταξύ κινητήρων και έρχονται οι εξής απορίες

  • Ποιος κινητήρας είναι πιο οικονομικός;
  • Ποιος κινητήρας έχει τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής;
  • Στην περίπτωση του diesel και της βενζίνης (υποτίθεται ότι) θα απαγορευτεί η πώληση τους σε 10 χρόνια στην Ευρώπη. Εάν συμβεί αυτό, με τα υβριδικά (βενζίνη + μπαταρία) τι θα γίνει; Επίσης θα απαγορευτεί η πώληση τους ή και η κίνηση;

Έπειτα υπάρχει και το σκεπτικό της ασφάλειας, ενδεχομένως να είναι τελείως λάθος το σκεπτικό μου αλλά το πετρέλαιο είναι το λιγότερο εύφλεκτο. Σε ένα τρακάρισμα η βενζίνη, το αέριο και η μπαταρία μπορεί να πάρουν φωτιά αμέσως, ενώ στο diesel έχεις παραπάνω χρόνο να αντιδράσεις.

Οποιαδήποτε γνώμη είναι δεκτή.

 

Το πιο επικινδυνο σε συγκρουση ειναι η βενζινη. Με μεγαλη διαφορα.

Το αεριο μπορει να ειναι υπο πιεση, αλλα αν τρυπησει η δεξαμενη, φευγει σιγα σιγα και δεν λιμναζει οπως η βενζινη. Επισης εχει και 29% λιγοτερη ενεργεια ανα λιτρο σε σχεση με τη βενζινη, οποτε θα εχεις μικροτερο damage :P

Το diesel αναφλεγεται πολυ πιο δυσκολα ( καμια σχεση με την εκρηξη στο ποταμι του LA στο terminator 2 :P ), αλλα ειναι γηρασμενη τεχνολογια. Το μονο θετικο του ειναι η μικροτερη καταναλωση. Οι πιθανες βλαβες απο τα κατουροκαυσιμα της ελλαδας ειναι πολυ ακριβες και σοβαρες.

Οι μπαταριες για να πιασουν φωτια, πρεπει να πανε παρα πολλα πραγματα στραβα, και να ειναι και συγκεκριμενης τεχνολογιας. Το μεγαλυτερο αρνητικο τους ειναι, πως αν πιασουν φωτια, δε σβηνουν σχεδον με τιποτα.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Το πιο επικινδυνο σε συγκρουση ειναι η βενζινη. Με μεγαλη διαφορα.

Το αεριο μπορει να ειναι υπο πιεση, αλλα αν τρυπησει η δεξαμενη, φευγει σιγα σιγα και δεν λιμναζει οπως η βενζινη. Επισης εχει και 29% λιγοτερη ενεργεια ανα λιτρο σε σχεση με τη βενζινη, οποτε θα εχεις μικροτερο damage :P

Το diesel αναφλεγεται πολυ πιο δυσκολα ( καμια σχεση με την εκρηξη στο ποταμι του LA στο terminator 2 :P ), αλλα ειναι γηρασμενη τεχνολογια. Το μονο θετικο του ειναι η μικροτερη καταναλωση. Οι πιθανες βλαβες απο τα κατουροκαυσιμα της ελλαδας ειναι πολυ ακριβες και σοβαρες.

Οι μπαταριες για να πιασουν φωτια, πρεπει να πανε παρα πολλα πραγματα στραβα, και να ειναι και συγκεκριμενης τεχνολογιας. Το μεγαλυτερο αρνητικο τους ειναι, πως αν πιασουν φωτια, δε σβηνουν σχεδον με τιποτα.

το αέριο είναι το πιο επικίνδυνο ακόμη και στον ανεφοδιασμό. δεν το βλέπεις, διαχέεται στον αέρα ενώ ακόμη και εάν δεν σκάσει το αέριο αυτό καθεαυτό (πρέπει να υπάρχει φλόγα), η ίδια η δεξαμενή του αερίου μπορεί να προκαλέσει έκρηξη εάν αδειάσει βίαια καθώς βρίσκεται υπό πίεση.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, james01gr είπε

το αέριο είναι το πιο επικίνδυνο ακόμη και στον ανεφοδιασμό. δεν το βλέπεις, διαχέεται στον αέρα ενώ ακόμη και εάν δεν σκάσει το αέριο αυτό καθεαυτό (πρέπει να υπάρχει φλόγα), η ίδια η δεξαμενή του αερίου μπορεί να προκαλέσει έκρηξη εάν αδειάσει βίαια καθώς βρίσκεται υπό πίεση.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

 

όταν αδειάζει ένα δοχείο που βρίσκεται υπό πίεση, μπορεί να προκαλέσει έκρηξη. η βίαιη εκκένωση αερίου από δεξαμενή δημιουργεί υποπίεση στην δεξαμενή. για να εξισορροπήσει την πίεση η δεξαμενή αναρροφά αέριο από το περιβάλλον. και εκεί η δεξαμενή σκάει. άλλο λέω εγώ άλλο λες εσύ. για αυτόν τον λόγο όλες οι μπουκάλες αερίων είναι δεμένες. γιατί ακόμη και μπουκάλα με ήλιο να χάνει βίαια αέριο μπορεί να εκραγεί. δεν χρειάζεται φλόγα.

Δημοσ.
18 hours ago, PowerGreed said:

Σκέφτομαι στο κοντινό μέλλον να πάρω ένα αυτοκίνητο με budget 15-20k, να χωράει ένα παιδικό κάθισμα και να έχει ανθρώπινο χώρο στο πορτ μπαγκάζ. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα κάνω 10000-15000 χιλιόμετρα το χρόνο, χοντρικά 75% εντός πόλης, 25% εκτός. Προσπαθώ να ζυγίσω θετικά και αρνητικά μεταξύ κινητήρων και έρχονται οι εξής απορίες

  • Ποιος κινητήρας είναι πιο οικονομικός;
  • Ποιος κινητήρας έχει τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής;
  • Στην περίπτωση του diesel και της βενζίνης (υποτίθεται ότι) θα απαγορευτεί η πώληση τους σε 10 χρόνια στην Ευρώπη. Εάν συμβεί αυτό, με τα υβριδικά (βενζίνη + μπαταρία) τι θα γίνει; Επίσης θα απαγορευτεί η πώληση τους ή και η κίνηση;

Έπειτα υπάρχει και το σκεπτικό της ασφάλειας, ενδεχομένως να είναι τελείως λάθος το σκεπτικό μου αλλά το πετρέλαιο είναι το λιγότερο εύφλεκτο. Σε ένα τρακάρισμα η βενζίνη, το αέριο και η μπαταρία μπορεί να πάρουν φωτιά αμέσως, ενώ στο diesel έχεις παραπάνω χρόνο να αντιδράσεις.

Οποιαδήποτε γνώμη είναι δεκτή.

 

Εάν μιλάμε για καινούργιο δεν έχεις και πολλές επιλογές (π.χ Πετρέλαιο).

Δημοσ.

οπως σου ειπαν,μεσα στην πολη γιαυτα τα χιλιομετρα ,πλεον το νεο πετρελαιο ειναι το υβριδικο.εχει γεμισει απο δαυτα οι πολεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...