Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Έβαλα οπτική πριν από 3μήνες περίπου. Ειχα δει για επιστροφή εξοπλισμού στους όρους - χωρίς να λέει το πως,

Ηρθε ο τεχνικός , εκανε την εγκατάσταση , αποσυνέδεσε το παλιό router (VDSL) και δεν το πήρε,

οπότε θεώρησα ότι ήταν μάλλο τυπικός ο όρος.

 

σήμερα και -χωρίς καμία ειδοποίηση-  μου ήρθε μια χρέωση 40€.

Όταν απευθυνθηκα στην  εξυπηρέτηση πελατών είπαν ότι 

   :δεν είναι δουλιά του τεχνικού

    :εγώ θα πρέπει να τρέξω σε κάποιο κατάστημά τους για την επιστροφή και να ανεβάζω αποδεικτικά επιστροφής κλπ, δηλαδή μια διαδικασία δικιά τους να την φορτωθώ εγώ.

Συμπέρασμα  

      -δικό μου - όταν είναι να πουλήσουν λύνουν όλα τα διαδικαστικά

      οταν είναι να σε εξυπηρετήσουν πρέπει να τρέξεις εσύ.

Οταν λήξει η διετής δέσμευση δεν θα με ξαναδούν.

 

 

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το ιδιο ακριβως ισχυει και στην COSMOTE και τα ποσα ειναι πολυ μεγαλυτερα. Ξεκινανε απο τα 80€.

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, Nazar said:

Ειχα δει για επιστροφή εξοπλισμού στους όρους - χωρίς να λέει το πως

Το πως επιστρεφουμε εξοπλισμο , ειναι γνωστο απο εποχες dialup. Σε καταστημα nova. Ουτε σε τεχνικο , ουτε σε courier , ουτε σε κανεναν αλλον.
 

1 hour ago, Nazar said:

και -χωρίς καμία ειδοποίηση- 

Δες το παρακατω σκρινσοτ μηνυματος (αυτοματο προφανως) που μου εσταλη οταν αναβαθμισα γραμμη.
 

Spoiler

spacer.png

Kαι η καταληκτικη ημερομηνια που μου αναφερει στο μηνυμα ηταν 1-2 μηνες μετα απο την μερα που μου εσταλη το μηνυμα. Δηλαδη δεν ηταν , φερτο πισω αυριο κιολας.
 

1 hour ago, Nazar said:

Όταν απευθυνθηκα στην  εξυπηρέτηση πελατών είπαν ότι 

   :δεν είναι δουλιά του τεχνικού

    :εγώ θα πρέπει να τρέξω σε κάποιο κατάστημά τους για την επιστροφή και να ανεβάζω αποδεικτικά επιστροφής κλπ, δηλαδή μια διαδικασία δικιά τους να την φορτωθώ εγώ.

Σωστα σου ειπαν οτι δεν ειναι δουλεια του τεχνικου. Λαθος σου ειπαν να ανεβασεις αποδεικτικα επιστροφης κλπ. Αυτο που γινεται ειναι το εξης. Πας στο καταστημα , σκαναρει το s/n του ρουτερ , βλεπει στο συστημα σε ποια υπηρεσια (αριθμο τηλεφωνου ουσιαστικα) ειναι χρεωμενο , κανει τα δικα του στον Η/Υ , κλικ κλικ , κλικ , στο ξε-χρεωνει , σου δινει ενα αποδεικτικο επιστροφης , το παιρνεις , πας σπιτι σου και συνεχιζεις την ζωη σου. Εγω ετσι εκανα την τελευταια φορα , και δεν εφαγα καμμια χρεωση ή οτιδηποτε.

Ειναι αυτονοητα πραγματα ολα αυτα. Ειτε ερθει ειδοποιηση ειτε οχι , επιστρεφουμε τον προηγουμενο εξοπλισμο. Αυτο ελειπε να αρχιζει να χαριζει ρουτερς η νοβα και η καθε νοβα. Σκεψου τι θα γινοταν στην cosmote , που δινει κατι fritzbox. Θα πηγαιναμε για 2 χρονια , θα τσιμπουσαμε το fritz και στο τελος τις διετιας αντε γεια για αλλα μερη και το fritz που κανει καλα λεφτα να μας μενει λαφυρο... αμ δε.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, mphxths said:

Το πως επιστρεφουμε εξοπλισμο , ειναι γνωστο απο εποχες dialup. Σε καταστημα nova. Ουτε σε τεχνικο , ουτε σε courier , ουτε σε κανεναν αλλον.
 

Δες το παρακατω σκρινσοτ μηνυματος (αυτοματο προφανως) που μου εσταλη οταν αναβαθμισα γραμμη.
 

  Reveal hidden contents

spacer.png

Kαι η καταληκτικη ημερομηνια που μου αναφερει στο μηνυμα ηταν 1-2 μηνες μετα απο την μερα που μου εσταλη το μηνυμα. Δηλαδη δεν ηταν , φερτο πισω αυριο κιολας.
 

Σωστα σου ειπαν οτι δεν ειναι δουλεια του τεχνικου. Λαθος σου ειπαν να ανεβασεις αποδεικτικα επιστροφης κλπ. Αυτο που γινεται ειναι το εξης. Πας στο καταστημα , σκαναρει το s/n του ρουτερ , βλεπει στο συστημα σε ποια υπηρεσια (αριθμο τηλεφωνου ουσιαστικα) ειναι χρεωμενο , κανει τα δικα του στον Η/Υ , κλικ κλικ , κλικ , στο ξε-χρεωνει , σου δινει ενα αποδεικτικο επιστροφης , το παιρνεις , πας σπιτι σου και συνεχιζεις την ζωη σου. Εγω ετσι εκανα την τελευταια φορα , και δεν εφαγα καμμια χρεωση ή οτιδηποτε.

Ειναι αυτονοητα πραγματα ολα αυτα. Ειτε ερθει ειδοποιηση ειτε οχι , επιστρεφουμε τον προηγουμενο εξοπλισμο. Αυτο ελειπε να αρχιζει να χαριζει ρουτερς η νοβα και η καθε νοβα. Σκεψου τι θα γινοταν στην cosmote , που δινει κατι fritzbox. Θα πηγαιναμε για 2 χρονια , θα τσιμπουσαμε το fritz και στο τελος τις διετιας αντε γεια για αλλα μερη και το fritz που κανει καλα λεφτα να μας μενει λαφυρο... αμ δε.

1. Για πώληση νέας γραμμής οπτικής όλα αυτόματα όλα απομακρυσμένα, ούτε επίσκεψη σε μαγαζί, ψηφιακές  υπογραφες κλπ.

(δεν ειπώθηκε βέβαια τίποτα για επιστροφή εξοπλισμού)

2. Γιαtι δεν είναι δουλειά του τεχνικού NOVA να παραλάβει; Πάντως παραδίδει νέο εξοπλισμό (εκτός και αν δεν είναι τεχνικός NOVA )

3. Εκανα αναβάθμιση πριν 2- 3 χρόνια από adsl σε vdsl -σε  μαγαζί δεν ζητησαν το παλιό, δεν έστειλαν χρέωση. Αρα τουλάχιστον για μένα

δεν είναι αυτονόητο η επιστροφή εξοπλισμού. (δεν θυμάμαι αν το κράτησα ή πήγε ανακύκλωση).

Εκεί και πάλι τον εξοπλισμό τον έστειλαν με qourier

 

4. Εφόσον το ήθελαν πίσω, κάτι που δεν ανέφερε κανείς σε όλες τις επικοινωνίες, 

  τόσο κόπος ήταν να στείλουν τέλος πάντων μία ειδοποίηση; απο crm λοιπόν 0 από εμένα.

5 Οσον αφορά το κόστος του εξοπλισμού (το ακούω αυτό) υποθέτω θα πρέπει να μπαίνει όρος στην εναρξη της υπηρεσίας (πότε και αν αποσβένεται), 

και να μην το μαθαίνεις αφού αλλάξεις σε άλλη

 

 

2 hours ago, mphxths said:

Δες το παρακατω σκρινσοτ μηνυματος (αυτοματο προφανως) που μου εσταλη οταν αναβαθμισα γραμμη.

εψαξα τα μυνηματά μου μήπως μου ξέφυγε, δεν μου ηλθε παρόμοιο μήνυμα

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mphxths είπε

Αυτο ελειπε να αρχιζει να χαριζει ρουτερς η νοβα και η καθε νοβα. 

H Vodafone πάντως χαρίζει τα ρούτερ της γιατί τα δίνει δώρο και όχι χρησιδάνειο όπως η Nova και η Cosmote.
Έχει να κάνει με το τί προβλέπεται στους όρους του συμβολαίου της κάθε εταιρείας.

Και μέχρι ένα σημείο παλιότερα, 
και η Nova τουλάχιστον δεν ζητούσε πάντα πίσω τον εξοπλισμό ρούτερ
ακόμα κι αν στο συμβόλαιο προβλεπόταν διαφορετικά.
Τα τελευταία χρόνια άρχισε κι η Nova τα κόλπα της Cosmote να ζητάει απαρέγκλιτα κι αυτή πίσω τον εξοπλισμό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 minutes ago, Nazar said:

2. Γιαtι δεν είναι δουλειά του τεχνικού NOVA να παραλάβει; Πάντως παραδίδει νέο εξοπλισμό (εκτός και αν δεν είναι τεχνικός NOVA )

Γιατι , υποθετω , οτι δεν εχει την δικαιοσια να "ξε-χρεωσει" τον εξοπλισμο οπως το κανει ο τυπος στο καταστημα. Δηλαδη ειτε πρεπει να κουβαλαει μαζι του καποιον σχετικο εξοπλισμο για να κανει την "ξε-χρεωση" , ειτε να το πηγαινει πισω στα κεντρικα και να το κανει καποιος υπαλληλος εκει. Σκεψου και το αλλο , να εχει να περασει απο Χ πελατες μεσα στην μερα και να καταληξει να κουβαλαει ενα σακο ρουτερς στο τελος της ημερας :) 
 

48 minutes ago, Nazar said:

3. Εκανα αναβάθμιση πριν 2- 3 χρόνια από adsl σε vdsl -σε  μαγαζί δεν ζητησαν το παλιό, δεν έστειλαν χρέωση. Αρα τουλάχιστον για μένα

δεν είναι αυτονόητο η επιστροφή εξοπλισμού. (δεν θυμάμαι αν το κράτησα ή πήγε ανακύκλωση).

Εκεί και πάλι τον εξοπλισμό τον έστειλαν με qourier

Κοιτα , απο παλια παντα αιωρουνταν στον αερα οτι τον εξοπλισμο πρεπει να τον επιστρεψουμε καποια στιγμη. Τον εξοπλισμο που ειχα στην vdsl τον εχω ακομα. Μου δωσανε αλλο ρουτερ για την οπτικη. Στην αναβαθμιση της ταχυτητας της οπτικης , μου δωσανε αλλον εξοπλισμο και το μηνυμα που σου εδειξα ειναι για να επιστρεψω το (πρωτο) ρουτερ της οπτικης. Το επεστρεψα και ειπα να επιστρεψω και το ρουτερ της vdsl. Δεν το δεχοταν το συστημα , μου ειπε ο τυπος στο καταστημα οτι ειναι μαρκαρισμενο για ... καταστροφη :) Εντελει το πηρα πισω και εχω ενα vdsl router να καθεται. Για αυτο το ρουτερ δεν εφαγα ποτε χρεωση , και δεν μου ειχε σταλθει μηνυμα τοτε στην μεταβαση απο vdsl σε οπτικη να το επιστρεψω και παντα το ειχα εννοια οτι θα φαω χρεωση...αλλα δεν την εφαγα ποτε.
 

48 minutes ago, Nazar said:

5 Οσον αφορά το κόστος του εξοπλισμού (το ακούω αυτό) υποθέτω θα πρέπει να μπαίνει όρος στην εναρξη της υπηρεσίας (πότε και αν αποσβένεται), 

και να μην το μαθαίνεις αφού αλλάξεις σε άλλη

Υποτιθεται οτι ειναι χρησιδανειο. Δεν νοειται αποσβεση. Απλα θεωρητικα οφειλεις να το επιστρεψεις οταν αλλαξεις παροχο ή σου στειλουν νεο εξοπλισμο σε αλλαγη γραμμης ή αναβαθμιση κλπ.
 

13 minutes ago, corridor265 said:

Έχει να κάνει με το τί προβλέπεται στους όρους του συμβολαίου της κάθε εταιρείας.

Σωστα. Ισως παλιοτερα το κοστος των ρουτερς να ηταν τετοιο που δεν πολυ-ασχολιοταν ο παροχος. Μπορει θεωρητικα να αφηνε να εννοηθει οτι τον θελει πισω , αλλα πρακτικα να μην ασχολιοταν ποτε , οπως περιγραφω παραπανω την φαση με το vdsl router μου. Αλλα αμα το κοστος των ρουτερς πλεον ειναι σημαντικη ποσοτητα , ειδικα κατι φριτζ στην cosmote , ε δεν νομιζω να τα αφησει πεσκεσι στους χρηστες :) 
 

Επεξ/σία από mphxths
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, mphxths είπε

Σωστα. Ισως παλιοτερα το κοστος των ρουτερς να ηταν τετοιο που δεν πολυ-ασχολιοταν ο παροχος. Μπορει θεωρητικα να αφηνε να εννοηθει οτι τον θελει πισω , αλλα πρακτικα να μην ασχολιοταν ποτε , οπως περιγραφω παραπανω την φαση με το vdsl router μου. Αλλα αμα το κοστος των ρουτερς πλεον ειναι σημαντικη ποσοτητα , ειδικα κατι φριτζ στην cosmote , ε δεν νομιζω να τα αφησει πεσκεσι στους χρηστες :) 

Ο εξοπλισμός των παρόχων που τον προμηθεύονται κατά ειδική παραγγελία,
πάντα είναι σχετικά χαμηλού κόστους διότι και τον προμηθεύονται χονδρική και η τεχνολογία προχωρά και μειώνει τα κοστολόγια.

Όσο για κάτι φριτζ,
κάποτε επί HOL τα έδινε ως πάροχος
και πολύς κόσμος πρωτογνώρισε και καβάτζωσε φριτζ από τότε.

Το θέμα είναι πως η Cosmote εδώ και πολλά χρόνια και πλέον και η Nova
κοιτάζουν να εξοικονομήσουν το κόστος διάθεσης εξοπλισμού
που σίγουρα δεν είναι αμελητέο αλλά δεν είναι και τόσο στο μέγεθος εκείνο όσο φαντάζεται κανείς.
Και δε μιλάμε μόνο για φριτζ που είναι προνομιακός εξοπλισμός και τα χρεώνει κάτι 100δες ευρώ
αλλά και για τυπικό εξοπλισμό ευτελέστερου κόστους.

Δημοσ.
30 minutes ago, mphxths said:

Γιατι , υποθετω , οτι δεν εχει την δικαιοσια να "ξε-χρεωσει" τον εξοπλισμο οπως το κανει ο τυπος στο καταστημα. Δηλαδη ειτε πρεπει να κουβαλαει μαζι του καποιον σχετικο εξοπλισμο για να κανει την "ξε-χρεωση" , ειτε να το πηγαινει πισω στα κεντρικα και να το κανει καποιος υπαλληλος εκει. Σκεψου και το αλλο , να εχει να περασει απο Χ πελατες μεσα στην μερα και να καταληξει να κουβαλαει ενα σακο ρουτερς στο τελος της ημερας :) 

Αυτό δεν είναι απάντηση, άλλαξε την διαδικασία, να ξεχρεώνει.

Όταν  πηγαίνει σε 10 πελάτες και μεταφέρει τον εξοπλισμό, ένα "τσεκ" στη φόρμα που υπογράφεις ότι παρέλαβε και ναι ξεχρεωνεις, (την οποία φορμα ετσι κιαλλιως επιστρέφει στην nova )

  • Like 1
Δημοσ.
34 minutes ago, Nazar said:

Αυτό δεν είναι απάντηση

Και το "δεν θελω να παω μεχρι το καταστημα γιατι αποφασισα οτι αυτη ειναι δικη τους διαδικασια και οχι δικη μου γιατι ετσι με συμφερει" , παλι δεν ειναι απαντηση ;) 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nazar είπε

1. Για πώληση νέας γραμμής οπτικής όλα αυτόματα όλα απομακρυσμένα, ούτε επίσκεψη σε μαγαζί, ψηφιακές  υπογραφες κλπ.

(δεν ειπώθηκε βέβαια τίποτα για επιστροφή εξοπλισμού)

2. Γιαtι δεν είναι δουλειά του τεχνικού NOVA να παραλάβει; Πάντως παραδίδει νέο εξοπλισμό (εκτός και αν δεν είναι τεχνικός NOVA )

3. Εκανα αναβάθμιση πριν 2- 3 χρόνια από adsl σε vdsl -σε  μαγαζί δεν ζητησαν το παλιό, δεν έστειλαν χρέωση. Αρα τουλάχιστον για μένα

δεν είναι αυτονόητο η επιστροφή εξοπλισμού. (δεν θυμάμαι αν το κράτησα ή πήγε ανακύκλωση).

Εκεί και πάλι τον εξοπλισμό τον έστειλαν με qourier

 

4. Εφόσον το ήθελαν πίσω, κάτι που δεν ανέφερε κανείς σε όλες τις επικοινωνίες, 

  τόσο κόπος ήταν να στείλουν τέλος πάντων μία ειδοποίηση; απο crm λοιπόν 0 από εμένα.

5 Οσον αφορά το κόστος του εξοπλισμού (το ακούω αυτό) υποθέτω θα πρέπει να μπαίνει όρος στην εναρξη της υπηρεσίας (πότε και αν αποσβένεται), 

και να μην το μαθαίνεις αφού αλλάξεις σε άλλη

 

 

εψαξα τα μυνηματά μου μήπως μου ξέφυγε, δεν μου ηλθε παρόμοιο μήνυμα

Αναφορά σε κείμενο

Ειχα δει για επιστροφή εξοπλισμού στους όρους - χωρίς να λέει το πως,

Ηρθε ο τεχνικός , εκανε την εγκατάσταση , αποσυνέδεσε το παλιό router (VDSL) και δεν το πήρε,

οπότε θεώρησα ότι ήταν μάλλο τυπικός ο όρος.

Οπότε το ήξερες αλλά το αγνόησες.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγω εχω την απορια τι τα κανουν τα ρουτερ που τους επιστρεφουμε.

Μιλαμε για χιλιαδες συσκευες, που πολλες απο αυτες πιθανοτατα ειναι μη λειτουργικες / σπασμενες / βρωμικες / κλπ.

Υποψιαζομαι οτι καταληγουν σε καποια χαβουζα και η φαση της επιστροφης ειναι ετσι απλα για την ταλαιπωρια.

  • Like 1
Δημοσ.
9 hours ago, Ukforthemoment said:

Οπότε το ήξερες αλλά το αγνόησες.

Πάμε πάλι.

1) Πουθενά δεν με ενημέρωσε κανείς ότι πρέπει να το επιστρέψω σε κατάστημα.

2) Θεωρούσα ότι θα το παραλάβει ο τεχνικός, ο οποίος δεν το πήρε.

3) Δεν είχα ΚΑΜΙΑ ειδοποίηση, ουτε για επιστροφή ούτε για επικειμενη χρέωση

 

Αν το τώρα κάποιοι θεωρούν τα παραπάνω καλως καμωμένα από πλευράς NOVA πάω πάσο

9 hours ago, mphxths said:

Και το "δεν θελω να παω μεχρι το καταστημα γιατι αποφασισα οτι αυτη ειναι δικη τους διαδικασια και οχι δικη μου γιατι ετσι με συμφερει" , παλι δεν ειναι απαντηση ;) 

Αν θέλεις να εξυπηρετείς τους πελάτες το κάνεις, δεν πρόσεξες στο αρχικό κείμενο,

όπου αναφέρω το πως αλλάζουν τις διαδικασίες για να πουλήσουν αλλά όχι για να εξυπηρετησουν

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Nazar είπε

Πάμε πάλι.

1) Πουθενά δεν με ενημέρωσε κανείς ότι πρέπει να το επιστρέψω σε κατάστημα.

2) Θεωρούσα ότι θα το παραλάβει ο τεχνικός, ο οποίος δεν το πήρε.

3) Δεν είχα ΚΑΜΙΑ ειδοποίηση, ουτε για επιστροφή ούτε για επικειμενη χρέωση

 

Αν το τώρα κάποιοι θεωρούν τα παραπάνω καλως καμωμένα από πλευράς NOVA πάω πάσο

Αν θέλεις να εξυπηρετείς τους πελάτες το κάνεις, δεν πρόσεξες στο αρχικό κείμενο,

όπου αναφέρω το πως αλλάζουν τις διαδικασίες για να πουλήσουν αλλά όχι για να εξυπηρετησουν

Εσύ έγραψες ότι το διάβασες στους όρους ότι το θέλουν πίσω.Τον τεχνικό τον ρώτησες τι θα κάνεις με τον εξοπλισμό;Τους κάλεσες να τους ρωτήσεις;Απλά επαναπαυτηκες ότι ειναι τυπικός ο όρος,δεν ήταν .Λίγο βαριέμαι που ζω είναι όλα αυτα . 

 

Δημοσ.
1 hour ago, Nazar said:

Αν θέλεις να εξυπηρετείς τους πελάτες το κάνεις

Ε δεν θα βαλουν και εναν εκπροσωπο της εταιριας εξω απο το σπιτι μας να μας εξυπηρετει για ο,τι μπορει να προκυψει. Και εγω βαριομουν να παω μεχρι το καταστημα , αλλα πηγα. Δεν ειναι κατι που θα γινεται καθε μερα ή καθε βδομαδα. Αποδεχτηκα το γεγονος οτι ετσι πρεπει να γινει και το εκανα.

Ολα τα αλλα , πως πρεπει να γινονται τα πραγματα , πως πρεπει να εξυπηρετουμαστε , αν επρεπε να το επιστρεψουμε , που παει , γιατι να παει κλπ , ειναι για φιλοσοφικους σκοπους...

  • Like 1
Δημοσ.

Σε αυτό με τις διαδικασίες, θα συμφωνήσω και εγώ, και ισχύει για πάρα πολλά πράγματα. Όταν είναι να πουλήσουν, όλα είναι έυκολα. Όταν ειναι να αποδεσμευτείς, στο κάνουν δύσκολο.

Συμβόλαιο σε Nova κοντά 10 χρόνια, όλα τηλεφωνικά. Τώρα που θέλω να το κόψω παντελώς, πρέπει να τρέχω για κάποιον ανεξήγητο λόγο σε κατάστημα. Οτι να ναι....

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...